;
coinex

دانلود بازی پیکوپول (Picopool) برای اندروید و آیفون [+نسخه مود شده]

درآمدزایی از راه بازی کردن می تواند فانتزی هر فردی باشد. بر این اساس در ادامه به معرفی و دانلود بازی پیکوپول برای اندروید و آیفون می پردازیم.

اگرچه کسب درآمد از بازی شاید در نظر اول امر غیرقابل قبولی به نظر برسد. اما در دنیای مدرن هیچ چیز بعید نیست. شاید در درجه نخست تصور کنید که بازی کردن یعنی سرگرمی و پر کردن اوقات بیکاری با تفریح بدون فایده.

اساسا هم تقریبا هدف از بازی قرار دادن آن در دسته سرگرمی و پر کردن اوقات است. اما به تدریج دنیای گیم و به بیانی بهتر صنعت گیم آنقدر رشد کرده که حاال حتی مشاغل متنوع و متعددی در ارتباط با گیم و گیمینگ وجود دارد. فارغ از برخی راه های تخصصی برای کسب درآمد از گیمینگ، مانند استریم گیم یا تستر بازی بودن، راهکارها ساده تری نیز برای کسب درآمد از بازی وجود دارد. راهکارهایی که موضوع این مقاله به یکی از آن ها اختصاص دارد. بازی هایی با توان درآمدزایی داخلی! با ما در دانلود بازی پیکوپول برای اندروید همراه باشید.

دانلود بازی پیکوپول (Picopool) برای اندروید

در دنیای امروز، دنیای گیم ما را بیش از همیشه به کسب درآمد نزدیک کرده است. اما این مسئله چکونه ممکن شده است؟ امروزه با کمی جستجو در حول و وش دنیای گیم می تواند راهکارهای متنوعی برای کسب درآمد از گیمینگ پیدا کنید که بعضا بسیار مناسبند.

دانلود بازی پیکوپول (Picopool) برای اندروید و آیفون [+نسخه مود شده]

اما پیش از ادامه، همانطور که سعی کردیم تصور شما از عدم امکان درآمدزایی از بازی را به هم بریزیم، یک پیشفرض دیگر را هم زمین بزنیم! پیشفرضی که می گوید بازی کردن و کسب درآمد از گیم بسیار ساده است! نه به واقع چنین نیست. هیچکس عاشق چشم و ابروی ما نشده که سرمایه خود را در یک بازی به طور رایگان و بی چون و چرا در اختیار شما قرار دهد.

شما برای کسب درآمد در گیم باید راه های مختلفی را پیگیری کنید و بعضا به پیش نیازهای مختلفی محتاجید. از آنجا که کسب درآمد از بازی کردن امری است که بسیاری از افراد از آن استقبال می کنند، در ادامه یکی از مهمترین عناوین مرتبط با این حوره، یعنی بازی پیکوپول را معرفی و بررسی می کنیم. در دانلود بازی پیکوپول برای اندروید و iOS با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

بازی فار کرای 6 ؛ تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و آخرین اخبار Far Cry

دانلود بازی پیکوپول برای اندروید

دانلود بازی پیکوپول (Picopool) برای اندروید و آیفون [+نسخه مود شده]
دانلود Picopool برای اندروید
شاید بازی پیکوپول قرار نباشد جای یک شغل عادی و روزمره را بگیرد و یا همه نیاز مالی شما را پوشش دهد. اما طبعا گزینه مناسبی برای درآمدزایی در اوقات فراغت و استراحت یا زمان هایی است که مشغول وارسی گوشی خود هستید. طبعا همه ما در طول روزمرگی خود و حتی زمانی که به کارهایی زمان و بر و طاقت فرسا مشغولیم، چند ساعتی را مشغول گوشی خود هستیم که بخش عمده ای از آن به مرور شبکه های اجتماعی یا تفریحات دیگر اختصاص دارد.

خب باید بگوییم اگر همین تایم را به بازی اختصاص دهید و کمی درآمد کسب کنید، طبعا از آن ناراضی نخواهید بود و پیکوپول این بستر را در اختیار شما قرار داده است تا از فرصت خود به کسب درآمد برسید. روش های گوناگونی برای این مهم یعنی کسب درآمد از طریق بازی وجود دارد، که پیکوپول یکی از آن ها را در اختیار ما قرار داده است. با ما در دانلود بازی پیکوپول برای اندروید همره باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

دانلود بازی Picopool برای اندروید

قدم گذاشتن به دنیای هیجان‌انگیز و پرماجرای بازی‌ها نخست بسیار سرگرم‌کننده و جالب به نظر می‌رسد. اما هنگامی که به خود می‌آیید، متوجه می‌شوید که ساعت‌ها وقت خود را پای بازی‌هایی گذاشته‌اید که هیچ منفعتی برای شما ندارند.

با این حال اگر هوش مالی خوبی داشته باشید، به خوبی می‌دانید امروزه کسب درآمد شباهتی به گذشته ندارد. شما این امکان را دارید که با فعالیت در حوزه‌ای که به آن علاقه‌مند هستید، درآمد کسب کنید. آیا اتفاقی شگفت‌انگیزتر از این وجود دارد؟!

دانلود بازی پیکوپول (Picopool) برای اندروید و آیفون [+نسخه مود شده]

با این حال این مسیر نیز فرازو‌نشیب‌های مخصوص به خود را خواهد داشت؛ با این حال تلاش برای رسیدن به هدف مورد نظرتان بی‌ شک ارزشمند است. به دنبال راهکارهایی فوق‌ العاده برای درآمد زایی از بازی ها هستید؟ ابتدا باید کارمان را با دانلود بازی Picopool برای اندروید آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 ؛ هر آنچه از کالاف دیوتی Warzone باید بدانید!

بازی Psychonauts 2 ؛ گیم پلی، تاریخ عرضه و دانلود

دانلود بازی Picopool برای اندروید

پیکوپول یک بازی محبوب ایرانی است که در مدت اخیر محبوبیت زیادی یافته استقبال خوبی در مارکت های داخلی از آن صورت گرفته است. این بازی یک بازی معمایی و سرگرم کننده مشابه با کوئیز او کینگز است که می تواند بستر مناسبی برای درامدزایی شما باشد.

پیکوپول طراحی ساده و رابط کاربری مناسبی دارد و کاربران در آن می کوشند تا برای کسب امتیازات بیشتر تلاش کنند. داستان از این قرار است که پیکوپول یک تصویر شطرنجی نشان می دهد و کاربر و بازیکنان باید بکوشند از میان گزینه های سالم ارائه شده، گزینه درست را انتخاب کنند.

این بازی چالش های متنوع و لیگ های مختلفی دارد و شامل رقابت های دوستانه و گروهی مختلفی است. این بازی توسط استودیو بازی سازی ایده پردازان جوان که یک استودیوی بازی سازی ایرانی است طراحی و عرضه شده است. در این بازی و در لیگ ها می توانید با کاربران مختلفی رقابت کنید. همچنین با قابلیت خریدهای درون برنامه ای، شما می توانید مقداری سکه تهیه کنید تا در مواردی که در حدس تصاویر مشکل داری، از سکه برای رفتن به مراحل بالاتر کمک بگیرید.

این یک بازی هیجان انگیز حدس تصویر است که در هر مرحله آن با یافتن پاسخ صحیح می توانید جوایز مرحله را از آن خود کنید. البته که حدس تصاویر درست بعضا کار دشواری است و این در نوع خود به هیجان و جذابیت بازی افزوده است.

در بازی هرچه تعداد ستاره های بیشتری کسب کنید، رده بالاتری خواهید داشت و در نتیجه شانس شما برای پیروزی در رقابت های مختلف بیشتر است. این مهم تنها به لطف تمرین مداوم و بازی کردن بسیار ممکن است. با این بازی هم می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید و هم برنده جوایز ارزشمندی شوید.

این بازی شامل لیگ طلایی و لیگ معمولی است. لیگ های معمولی شامل 4 سطح لیگ برنز، لیگ نقره، لیگ طلا و لیگ الماس است که هریک جوایزی مختص به خود دارند.

لیگ طلایی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین رقابت های پیکوپول است که طرفداران زیادی دارد. دراین رقابت، دو مدل بازی مختلف، یعنی لیگ اکتشاف و لیگ تجسس در دسترس کاربران است که جوایز بسیار ارزشمندی دارند. برای دانلود بازی Picopool برای اندروید از لینک های زیر استفاده کنید:

دانلود پیکوپول برای اندروید (گوگل پلی)

دانلود پیکوپول برای اندروید (کافه بازار)

لازم به ذکر است که هنوز امکان دانلود بازی Picopool برای iOS یا دیگر پلفترم ها مانند ویندوز میسر نشده است چراکه این سرویس برای این پلتفرم ها ارائه نشده است. گرچه انتظار می رود به زودی برای آیفون در دسترس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود بازی پیکوپول و کسب درآمد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام
    بازیش کلاهبرداری
    از همون اول بدون هیچ مقدمه و آموزشی 100 هزار توومن پول میخواد
    شاید کسی از بازی خوشش نیاد
    اونوقت مجبوره به خاطر اون پولی که خرج کرده بازی کنه ولی اخرشم کلی پول خرج می شه و وقت تلف می شه ولی 1000 تومن هم بدست نمیاری

    پاسخ

    سلام من با نظر شما کاملا موافقم

    پاسخ