;
coinex

توکنی که ظرف 7 روز 5900 درصد رشد کرد ؛ ارز دیجیتال آلکمی پی (Alchemy Pay)

دنیای ارزهای دیجیتال هر روز شاهد پروژه های جدیدی است. اما اخیرا آلکمی پی توکنی که ظرف 7 روز 5900 درصد رشد کرد توجهات زیادی به خود جلب کرده است.

پیش از هرچیز باید بدانیم که آلکمی پی یک سیستم پرداخت امن و سریع است که برای مقابله با ناکارآمدی های اکوسیستم پرداخت و جلوگیری از کلاهبرداری تاسیس شده است و توکن آن طی 7 روز طلایی خود پیشرفت قابل توجهی داشته است. تحلیلگران علت این افزایش قیمت را دو محرک بنیادی می دانند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. با ما در بررسی ارز دیجیتال آلکمی پی همراه باشید.

توکنی که ظرف 7 روز 5900 درصد رشد کرد

ارز دیجیتال آلکمی پی

آلکمی پی یک درگاه پرداخت ترکیبی ارز دیجیتال و ارزهای فیات است که در 65 کشور فعالیت می کند. یکی از ویژگی های این رمزارز این است که به کاربران خود اجازه می دهد که صرف نظر از ارز مورد استفاده فرستنده، وجه پرداخت شده را با ارز محلی دلخواه خود دریافت کنند. همچنین در آگوست سال 2020 آلکمی یک پلتفرم Defi را راه اندازی کرد که به کاربران امکان ذخیره دارایی های رمزنگاری شده و پرداخت ها، دسترسی به خدمات Defi alchemy و همچنین سایر برنامه های Dapp را می دهد.

جایگاه بازار آلکمی پی رتبه 230 است که در عرض 7 روز از 0.003 دلار به 0.18 دلار رسیده و سود خوبی را نصیب سرمایه گذاران آن کرده است. توکن آلکمی بر روی پلتفرم اتریوم ایجاد شده و اکثر کیف پول های مطرح مانند تراست والت و متامسک امکان نگهداری از آن را دارند.

در هفته های اخیر آلکمی پی بارها در لیست پربازدیدهای coinmarketcap قرار گرفته و این نشان از توجه فعالان حوزه کریپتوها به این ارز دیجیتال است. یکی از دلایل رشد این توکن در روزهای اخیر، لیست شدن آن در صرافی کوین بیس است.

توکنی که ظرف 7 روز 5900 درصد رشد کرد ؛ ارز دیجیتال آلکمی پی (Alchemy Pay)
نمودار رشد قیمت ارز دیجیتال Alchemy Pay

لازم به ذکر است صرافی بایننس برای سهولت و دسترسی آسان کاربران در سیستم های فیات و ارز دیجیتال با آلکمی همکاری می کند. بایننس پی یک پل پرداختی است که امکان پرداخت ارز دیجیتال به صورت کاربر به کاربر را فراهم می کند.

آلکمی برخلاف سایر میم کوین ها یا میم توکن ها که غالب اوقات هدف مشخصی ندارند، یک پروژه آینده دار محسوب می شود که قصد دارد با اتصال سیسم مالی سنتی به کارت های اعتباری و ارز های دیجیتال رمزنگاری شده به کمک کسب و کار ها بیاید.

امروز حجم معاملات آلکمی پی از 268 میلیون دلار عبور کرده و ارزش بازاری آن نیز 254 میلیون دلار بوده است. پس از رشدهای عجیب در چند روز اخیر حالا شاهد بازگشت و عقب نشینی این ارز دیجیتال ناشناخته بازار کریپتوها هستیم که به سطح قیمتی 0.08 رسیده است.

در پایان باید خاطرنشان کنیم خرید و فروش هر رمزارز نیازمند تحلیل و بررسی های عمیق است و باصرف مطالعه اخبار مختلف پیرامون آن نمی توان به طور قطعی اقدامی انجام داد. برای بازه های کوتاه مدت پیشنهاد می کنیم بر روی مباحث تکنیکال رمزارز و برای بازه بلندمدت فامندامنتال آن را بررسی کنید.

وب سایت دیجیتال کوین پرایس (Digitalcoinprice) پیش بینی کرده که در سال های آینده این رمزارز به تارگت های اعلامی خواهد رسید که می توانید با مراجعه به آن از آخرین تحلیل های آن بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توکنی که ظرف 7 روز 5900 درصد رشد کرد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: علیرضا قادرمیهنی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر