;
coinex

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

پیگ فاینانس یک ارز دیجیتال جدید است و در شمار آنچه از آن به عنوان شت کوین یاد می شود قرار دارد. اما توکن پیگ چیست و چه ویژگی هایی دارد.

این روزها به نظر بازار آلت کوین های خرد یا به بیان بهتر شت کوین ها بسیار داغ است و هر چند وقت یکبار ضمن ارائه چند مورد شت کوین جدید که به سرعت به محبوبیت می رسند، افراد نیز اخبار شت کوین های جدید را دنبال می کنند.

ارز دیجیتال پیگ فاینانس یک پروژه ارز دیجیتالی است که با نماد PIG در بازارهای ارز دیجیتال شناسایی می شود. در این جستار با ما باشید تا شما را با ارز دیجیتال Pig آشنا سازیم. در ادامه ضمن پرداختن به ارز دیجیتال پیگ به نحوه خرید ارز Pig و قیمت رمز ارز پیگ نیز خواهیم پرداخت. اما توکن پیگ چیست ؟

توکن پیگ چیست

استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

ارز دیجیتال پیگ فاینانس یک پروژه ارز دیجیتال است که با نماد PIG در بازارهای کریپتوکارنسی شناخته می شود. ارز دیجیتال Pig یک توکن high-yield بدون اصطکاک با عملکرد بالا است.

برای هر معامله 5 درصد مالیات اعمال می شود که 3 درصد در نقدینگی liquidityقفل شده و 2 درصد با مقدار پیگ نگهداری شده بین دارندگان پیگ توزیع می شود.

اگر قصد خرید توکن پیگ را دارید، بهترین مراجع خرید در حال حاضر MXC.COM ، LBank ، PancakeSwap و Hotbit می باشد. تعداد کوین های در دسترس پیک فاینانس 1,000,000,000,000,000 واحد می باشد. ارز دیجیتال PIG فاینانس در CoinMarketCap لیست شده است. اما ویژگی های توکن پیگ چیست ؟

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توکن Bafe IO چیست

ویژگی های توکن پیگ چیست ؟

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

پیگ یک توکن مبتنی بر شبکه بایننس اسمارت چین است که دارای چند ویژگی مهم است. این اولین توکن با طرح سیاه چاله است که به طور تصادعدی مقدار کل عرضه در گردش را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.

پیگ این ویژگی را با یک ویژگی نوآورانه یعنی Auto-Liquidity ترکیب می کند که نقدینگی رمز را به سرعت افزایش می دهد. سرانجام پیگ تمرکززدایی گسترده ای را در مقیاسی که کمتر در نشانه های دیگر دیده می شود دارد.

سیاه چاله بیش از 50 درصد از عرضه را از زمان راه انداری در اختیار دارد. Black Hole یکی از دارندگان کیف پول به حساب می آید که 2 درصد معاملات به آن می ررسد. این ها منجر به رشد نمایی سیاهچاله و سوختن منبع توکن می شود. اما نحوه خرید ارز Pig و قیمت رمز ارز پیگ چگونه است؟ با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

قیمت رمز ارز پیگ

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

Pig Finance با نماد اختصاری PIG در حال حاضر در رتبه ۲۵۱۷ بازار قرار داشته و سهم کمی از کل بازار را در اختیار دارد . قیمت رمز ارز پیگ در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۳,۳۶۵ تومان معادل ۰.۰۲ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۰۳.۰۵ میلیون دلار است.

قیمت رمز ارز پیگ در ۲۴ ساعت اخیر ۴۵.۲۴ درصد افزایش یافته است. بالاترین قیمت Pig Finance در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ معادل ۰.۰۰۰۰۰۵ دلار بوده که هم اکنون ۷۸.۷۰ درصد پایین‌ تر از آن زمان قرار دارد. تعداد کل واحدهای آن 1P خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن Pig Finance معامله می‌شود، صرافی LBank با سهم ۲۸.۳۹ درصد از حجم معاملات روزانه است. اما نحوه خرید ارز Pig چگونه است؟

نحوه خرید ارز Pig

همانطور که گفتیم محبوبیت این روزها شت کوین ها سبب شده تا در این جستار به تناسب عادت معمول این روزها به نحوه خرید ارز Pig بپردازیم. توگن پیگ در بلاکچین اسمارت چین بایننس توسعه یافته است که آدرس قرارداد این توکن در اسمارت چین بایننس به استناد سایت معتبر کوین مارکن کپ عبارت است از:

0x8850d2c68c632e3b258e612abaa8fada7e6958e5

در نتیجه برای خرید این توکن شما نیاز به بایننس کوین دارید. توجه کنید که این توکن هم در حال در کیف پول بایننس چین والت پشتیبانی می شود و از صرافی پنکیک سواپ قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

ماشین حساب چیا

پس حتما قبل از بررسی و آموزش خرید پیگ کوین، توصیه ما این است که یک اکانت کیف پول بایننس یا سایر والت هایی که از این ارز پشتیبانی می کند بسازید و سپس مراحل مربوط را دنبال کنید.

ابتدا کیف پول بایننس چین والت بسازید. تعدادی بایننس کوین از هر صرافی که خواستید وارد بایننس چین والت کنید. توکن Pig رو در بایننس چین والت اضافه کنید. برای اضافه کردن این توکن می بایست در صفحه اول کیف پول گزینه + را بزنید.

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

سپس روی Custom Asset کلیک کنید.

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

در باکس Contract Address عبارت 0x8850d2c68c632e3b258e612abaa8fada7e6958e5 را قرار دهید و بقیه باکس ها بصورت اتوماتیک پر خواهد شد و در آخر روی دکمه Add Assets کلیک کنید.

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

به صرافی پنکیک سواپ مراجعه کنید و بر روی گزینه Connect در بالا سمت راست سایت کلیک کنید.

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

بر روی بایننس چین والت کلیک کنید.

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

صرافی به کیف پول وصل شد و حالا وقت خرید است. بر روی select currency کلیک کنید.

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

در باکس مورد نظر دوباره عبارت 0x8850d2c68c632e3b258e612abaa8fada7e6958e5 را قرار دهید تا رمزارز Pig نمایان شود.

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

در انتها مقدار بایننس کوین را انتخاب کنید و گزینه Swap را انتخاب کنید. اگر در این مرحله ارور خاصی مشاهده کردید باید میزان کارمزد را بالا ببرید تا سففارش سریع تر انجام شود.

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

آینده توکن پیگ چیست ؟

فصل جدید دنیای ارزهای دیجیتال را باید شت سیزن نامید! نه تعجیب نکنید بی مورد این را نمی گوییم، این مدت تمام دوستداران ارزهای دیجیتال حرفه ای و آماتور به پیگیری دنیای شت کوین ها روی آورده اند.

زیرا در روزهایی که ما منتظر آلت سیزن و رشد پروژه های بنیادی و هدفمند و ریشه دار هستیم توکن هایی که اسم یک حیوان و موش و خرگوش و سگ را به یدک بکشند رشد چشم گیری خواهند داشت.

این وضعیت و حباب شت کوین ها بی شباهت به بازار بورس ایران پیش از 17 مرداد نیست. اما آیا باید پیگ کوین را به صرف اسم خوک بر رویش یک شت کوین بی مصرف بدانیم؟ خب درواقع هنوز برای چنین قضاوتی خیلی زود است و باید کمی اختیاط داشت.

تعداد توکن های در دسترس پیگ فاینانس 1,000,000,000,000,000 واحد است. این مسئله باعث می شود که شما بتوانید با هولد Pig تعداد واحدهای خود را روز به روز بیشتر کنید و پاداش بگیرید و از طرفی بخشی از توکن های فعال به مرور می سوزد و این امر به مرور افزایش قیمت را در پی دارد.

نکته قابل تامل اما این موضوع است که اعتبار و آینده این دسته از ارزهای دیجیتال همواره در هاله ای از ابهام است. شخصا توصیه نمی کنم بیش از 10 دلار در این مدل کریپتو ها سرمایه گذاری کنید.

اگر نخواهیم خیلی بدبینانه نگاه کنیم، این پروژه برخی ویژگی های مثبت نیز دارد مثل رودمپ و پلن های توسعه NFT FARM که در آینده شاید بیشتر درباره آن ها بشنویم. اما آینده قیمتی توکن پیگ چیست ؟

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پیگ فاینانس (PIG)

اگرچه در حال حاضر چنین چیزی کمی پیچیده است، اما به لطف مرجع معتبری چون دیجیتال کوین پرایس چنین امری میسر شده است. اما این ها صرفا تخمینی است.

در دیجیتال کوین پرایس پیش بینی شده که در سال 2028 یعنی 7 سال دیگر، ارزش این ارز 0.00001491 دلار باشد. همچنین پیش بینی می شود که در سال های آینده قیمت آن روند صعودی داشته باشد. پیشبینی برای سال های آینده :

  • پایان 2021 : 0.00000526 دلار
  • پایان 2022 : 0.00000588 دلار
  • پایان 2026 : 0.00001251 دلار
  • پایان 2028 : 0.00001491 دلار

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال PIG

با توجه به اینکه توکن پیگ فاینانس در شبکه اسمارت چین بایننس تعریف شده است و از نوع BEP20 است، تمامی والت های استاندارد از آن پشتیبانی میکنند. از جمله معروف ترین والت های پشتیبان پیگ باید به موارد زیر اشاره کرد:

Trust Wallet

توکن پیگ چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Pig

Trust Wallet را می توان جزو بهترین کیف پول های موجود برای نگه داری پیگ فاینانس (Pig Finance) معرفی کرد. کیف پول تراست والت از نظر امنیت یکی از برترین و مطمئن ترین Wallet های دنیای کریپتو است. همچنین این کیف پول اپلیکیشن های مخصوص سیستم عامل اندروید و آیفون نیز ارائه کرده است.

کیف پول اتمیک والت (Atomic Wallet)

اتمیک والت یا Atomic Wallet یک کیف پول محبوب ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی است که دارای نسخه موبایل و دسکتاپ می باشد. اتمیک یکی از محبوب‌ ترین نرم‌ افزارها برای ذخیره ارزهای دیجیتال است که بنا بر ادعای تیم توسعه‌ دهنده آن، بر مبنای سه اصل امنیت، ناشناس‌ بودن و تمرکز زدایی ایجاد شده و توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توکن پیگ چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر