;
coinex

بخشی از دستمزد مسی در پاری سن ژرمن با رمزارز پرداخت می شود!

مسی فوق ستاره آرژانتینی است که به تازگی به باشگاه فرانسوی پی اس جی پیوسته و بخشی از دستمزد مسی در پاری سن ژرمن ارزهای دیجیتالی است!

ارزهای دیجیتال این روزها به قدری پررنگ شده اند که فوق ستاره آرژانتینی، لیونل مسی نیز بخشی از دستمزد نجومی خودش را از آن طریق دریافت می کند.

لیونل مسی سرانجام پس از 21 سال توپ زدن برای بارسلونا به پاری سن ژرمن منتقل شد تا در این باشگاه سالانه 35 میلیون حقوق بگیرد. بارسلونا پس از ماه ها مذاکره برای تامین دستمزد این فوق ستاره موفق به تمدید قراردادش نشد و حالا باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن می خواهد بخشی از این دستمزد هنگفت را از طریق توکن طرفداری پی اس جی پرداخت کند.

بخشی از دستمزد مسی در پاری سن ژرمن با رمزارز پرداخت می شود!

لیونل مسی که از 13 سالگی در بارسلونا بازی می کرده تاکنون موفق به کسب 6 کفش طلای اروپا و نیز همین تعداد توپ طلا شده است. طبق گزارش کوین تلگراف، درآمد خالص سالانه مسی 41 میلیون دلار است که به عبارتی هفته ای 563 هزار یورو می شود. چندی پیش اما بر سر همین دستمزد بالا مسی از بارسلونا جدا شد.

بعد از شایعات فراوانی که درباره مقصد بعدی مسی و حضور مسی در السد قطر مطرح شد، او نهایتا با دوست صمیمی خود نیمار هم تیم شد. حالا جزئیاتی از قرارداد مسی در پاری سن ژرمن مشخص شده است.

با توجه به اینکه قرارداد مسی مخفیانه است و از جزئیات آن اطلاع دقیقی در دست نیست نمی توان تعداد توکن های طرفداری او در قراردادش با پاری سن ژرمن را حدس زد. این توکن ها بر روی پلتفرم بلاکچین چیلیز که یک پلتفرم توکن های ورزشی است منتشر می شود. طبق گزارش شرکت چیلیز، پس از انتشار خبر انتقال قطعی مسی به این باشگاه، حجم معاملات توکن PSG افزایش پیدا کرد و به رقم 1.2 میلیارد دلار رسید.

بخشی از دستمزد مسی در پاری سن ژرمن با رمزارز پرداخت می شود!

هواداران مسی و باشگاه پاری سن ژرمن می توانند با خرید این ارز دیجیتال در مسائل مختلف باشگاه نظیر انتخاب بهترین بازیکن فصل نقش داشته باشند. امروزه توکن های طرفداری در دنیای ورزش به قدری محبوب شده اند که باشگاه های مختلفی مانند آرسنال و فنرباغچه از آن استقبال نموده اند. حتی باشگاه بارسلونا اعلام کرده که ارز دیجیتال اختصاصی اش را به زودی منتشر می کند تا شاید بتواند از ورشکستگی احتمالی جلوگیری کند.

اما باشگاه فرانسوی پی اس جی از سال 2018 در دنیای ارزهای دیجیتال حضور دارد و با فعالیت بر بستر بلاکچین با سوسیوز همکاری می نماید. در شرایطی که کرونا باعث مشکلات اقتصادی متعدد شده است تیم های محبوب سعی کرده اند با انتشار توکن های طرفداری هزینه های خود را تامین کنند و میزان مشارکت طرفداران خود را بالا نگاه دارند.

با این وجود همیشه منتقدانی هستند که مخالف وضعیت های پیش آمده اند و انتشار این توکن ها و اعطای حق رای به طرفداران را نمایشی و تزئینی می دانند و صرفا به جنبه مالی آن نگاه می کنند. پیش از این خود لیونل مسی نیز از انتشار مجموعه ان اف تی مسی ورس خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دستمزد مسی در پاری سن ژرمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر