;
coinex

بهترین شبیه ساز اندروید 2021 ؛ برنامه امولاتر اندرویدی چی نصب کنیم؟

امروزه اجرای سیستم عامل اندروید در رایانه ویندوزی امکان پذیر است. در ادامه به معرفی بهترین شبیه ساز اندروید 2021 می‌پردزایم. با تکراتو همراه باشید. 

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است بخواهید از شبیه ساز Android در رایانه ویندوزی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، توسعه دهندگان Android می‌توانند برنامه های خود را به این وسیله اشکال زدایی کنند. همچنین گیمرها می‌توانند از بازی های Android (مانند بازی های RPG Android  و حتی برخی از بهترین بازی های gacha برای Android ) در صفحه بزرگتر لذت ببرند.

بسیاری از تولید کنندگان و توسعه دهندگان اپلیکیشن ها قبل از اینکه برنامه ها را برای استفاده عموم مردم به انتشار بگذارند برنامه ها را به وسیله این شبیه سازها تست می‌کنند. در هر صورت می توان گفت استفاده از شبیه ساز اندروید در رایانه شخصی امکان پذیر است و می‌توانید راحت تر از گذشته از آن استفاده کنید.

چند نمونه از شبیه سازهای اندروید مانند Leapdroid، AmiduOS و Andy قدیمی تر هستند یا دیگر قابل استفاده نیستند و دیگر به بازار عرضه نمی‌شوند. ما در این جستار چند نمونه از بهترین شبیه ساز اندروید 2021 یا بهترین امولاتور اندروید 2021 برای کامپیوتر برای و مک را به شما معرفی می‌کنیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

بهترین شبیه ساز اندروید 2021

شبیه سازها سه کاربرد اصلی دارند. یکی از رایج ترین و اولین کاربرد آن‌ها برای بازی است. افرادی که گیمر هستند می‌توانند از شبیه سازها در رایانه‌ی خود برای آسان‌تر شدن بعضی از بازی‌ها استفاده کنند.

آن‌ها به وسیله شبیه ساز اندروید دیگر نگران تمام شدن باتری دستگاه خود نخواهند شد. از بهترین برنامه شبیه ساز اندرویدی برای ویندوز در سال 2021 برای افراد عاشق بازی یا همان گیمرها می‌توان به LDPlayer ،BlueStacks ،MeMu و Nox اشاره کرد.

دومین کاربرد اصلی این شبیه سازها استفاده برای توسعه دهندگان برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها است. توسعه دهندگان این برنامه ها و بازی ها تمایل دارند قبل از راه اندازی برنامه ها و اپلیکیشن‌ها، آنها را آزمایش کنند. خوشبختانه اندروید استدیو به دستگاه مجازی اندروید که به اختصار به آن AVD گفته می‌شود مجهز است که همه شبیه سازهای دیگر را از نظر عملکرد بررسی می‌کند.

سومین کاربرد اصلی شبیه ساز های اندروید بهره وری است. البته این مورد زیاد رایج نیست چراکه کروم بوک ها برای استفاده از برنامه های اندروید در مواردی غیر از موبایل ارزان‌تر و بهتر هستند و اکثرا ابزارهای بهره وری چند پلتفرمی هستند.

می‌توان گفت هر شبیه ساز بازی تا حدودی می‌تواند مانند یک شبیه ساز اندروید عمل کند. با این وجود افرادی که استفاده های زیاد و دانش کمی دارند می‌توانند از Archon و  bliss استفاده کنند.

بنابراین اگر می‌خواهید برنامه های اندروید را در محیط ویندوز اجرا کنید، استفاده از کروم بوک‌ها می‌تواند انتخاب مناسب تری برای شما باشد. در زیر به معرفی چند نمونه از بهترین شبیه ساز اندروید 2021 یا همان بهترین امولاتور اندروید 2021 برای کامپیوتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید: 

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

BlueStacks

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
بهترین شبیه ساز اندروید 2021

‌BlueStacks یک شبیه ساز اندروید است که به نظر بسیاری از کاربران به عنوان بهترین برنامه شبیه ساز اندرویدی برای ویندوز در سال 2021 در بازار شناخته می‌شود. این شبیه ساز جدا از اجرا بر روی هر دو سیستم عامل ویندوز و مک، دارای ویژگی‌های بسیار خوبی برای گیمرها است.

یکی از بهترین و محبوب‌ترین ویژگی این شبیه ساز استفاده از Keymapping Tool برای ایجاد طرح‌های کنترل سفارشی است. از طریق Instance Manager می‌توانید چندین نمونه از شبیه ساز را ایجاد کرده و به وسیله‌ی آن چندین بازی را به طور همزمان اجرا کنید. همچنین این شبیه ساز دارای ویژگی Eco Mode است که به کاهش مصرف کمک زیادی می کند.

این شبیه ساز جدیدترین نسخه خود به نام BlueStacks 5 را ارائه کرده است که سبک ترین و سریع ترین شبیه ساز است و می‌تواند بازی های حجیم را با عملکردی قابل قبول در دستگاه های نه چندان قوی اجرا کند.

آخرین نسخه از این شبیه ساز مشکلات نسخه قبلی را ندارد و گزینه ای ایده ال محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک شبیه ساز اندروید قوی هستید می‌توانید از BlueStacks که دارای ۵۰۰ میلیون کاربر در جهان است استفاده کنید.

LD Player

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
بهترین شبیه ساز اندروید 2021

LD Player یکی از بهترین شبیه ساز اندروید 2021 است که Android Nougat را اجرا می‌کند و دارای مجموعه‌ای از ویژگی های بسیار خوب برای گیمرها است. از ویژگی های این شبیه ساز می‌توان به ماکروها، FPS بالا و پشتیبانی گرافیکی عالی اشاره کرد. این شبیه ساز از بازی‌هایی مانند Epic Seven، Clash of Clans، Arknights و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

همچنین این شبیه ساز یکی از معدود شبیه سازهای موجود در بازار است که برای بهبود اجرای آن به روزرسانی‌های فعال دریافت می‌کند. LD Player  در آخرین نسخه ارائه شده ی خود Free Fire & Mobile Legends را بهینه کرده و محدودیت استفاده دستگاه را بر روی Moonlight Sculptor رفع کرده است.

همچنین شبیه ساز LD Player یک شبیه ساز اندروید کامل برای استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند تیک تاک، اینستاگرام و بسیاری از برنامه‌های محبوب دیگر است. لازم به ذکر است LD Player در طراحی خود کمی از BlueStacks تقلید کرده که در واقع مشکل چندان بدی نیست.

 شبیه ساز Android Studio

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
بهترین شبیه ساز اندروید 2021

اندروید استدیو یک کنسول توسعه پیش فرض یا محیط توسعه یکپارچه برای اندروید که در لیست بهترین برنامه شبیه ساز اندرویدی برای ویندوز در سال  2021 قرار گرفته است. این مجموعه دارای تعدادی ویژگی است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا برنامه ها و بازی ها را به طور خاص برای اندروید ایجاد کنند.

همچنین این شبیه ساز دارای یک شبیه ساز داخلی است که می‌توانید از آن برای آزمایش اپلیکیشن‌ها و بازی های خود استفاده کنید. لازم به ذکر است راه اندازی اندروید استدیو پیچیدگی های زیادی دارد و آسان نیست، به همین دلیل می‌توان گفت برای بسیاری از توسعه دهندگان جذاب نخواهد بود.

اما اگر یک دلیل برای استفاده از آن باشد بی‌شک سرعت بسیار عالی آن است. این شبیه ساز سریع ترین گزینه در بین بهترین شبیه ساز اندروید 2021 معرفی شده در این لیست است. شما به وسیله‌ی آن می‌توانید برنامه‌ها را مانند همیشه از فروشگاه google play دانلود کرده و به آن صفحه کلیدهای سفارشی را اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

ARChon

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
بهترین شبیه ساز اندروید 2021

یکی دیگر از شبیه سازهایی که در مقاله بهترین شبیه ساز اندروید 2021 به آن می‌پردازیم ARChon  است. این شبیه ساز یک شبیه ساز قدیمی نیست. شما می‌توانید ARChon را به عنوان یک برنامه افزودنی گوگل کروم نصب کنید و به کروم این امکان را دهید که برنامه ها و بازی اندروید را اجرا کنند.

لازم یه ذکر است اجرای این شبیه ساز مانند دیگر مواردی که بیان شد کار ساده‌ای نیست. شما ابتدا باید این شبیه ساز را روی کروم نصب کرده و سپس به سراغ APK ها بروید و آن‌ها را دانلود کنید. همچنین به عنوان یک افزودنی دیگر ممکن است لازم باشد از یک ابزار برای تغییر APK برای سازگاری آن استفاده کنید.

همانطور که قبلا بیان شد مراحل انجام این کار بسیار دشوارتر از سایر شبیه سازهای اندروید برای کامپیوتر است. با این وجود نکته مثبت این شبیه ساز این است که بر روی هر دستگاهی که می‌تواند کروم را اجرا کند مانند MACos، Linux و ویندوز می‌توانید از آن استفاده کنید.

شبیه ساز Bliss OS

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
بهترین برنامه شبیه ساز اندرویدی برای ویندوز در سال 2021

Bliss OS نسبت به دیگر شبیه سازها کمی متفاوت است. این دستگاه به عنوان شبیه ساز اندروید برای آیفون از طریق یک ماشین مجازی عمل می کند. بنابراین می توان آن را به صورت یکنواخت بر روی رایانه خود از طریق یک USB stick اجرا کرد. گزینه boot-from-USB قطعاً یک گزینه بسیار مناسب است و می توان از آن به بهترین شکل استفاده کرد.

لازم به ذکر است روش نصب USB کمی پیچیده است، اما به شما این امکان را می دهد که بتوانید کامپیوتر خود را قبل از بوت شدن اجرا کنید. این شبیه ساز می‌تواند بسیار فوق العاده و منحصر به فرد عمل کند، در صورتی که بتوانید مراحل را تا انتها طی کنید.

البته، تنها در صورتی خوب اجرا می‌شود که سیستم شما سازگار باشد، بنابراین با پشتیبان گیری از سیستم عامل فعلی خود می‌توانید مقدمات این کار را فراهم کنید. همچنین سیستم عامل Android Oreo یکی از نسخه های جدیدتر Android است که در شبیه ساز ارائه می شود و می تواند ارزش آن را بالا ببرد.

GameLoop

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
بهترین نرم افزار شبیه ساز اندوید سال 2021

شبیه ساز GameLoop که قبلا با نام Tencent Gaming Buddy شناخته شده بود، یک شبیه ساز عالی برای گیمیرها است. این شبیه ساز انقدر عملکرد قابل قبولی دارد که کمپانی Tencent آن را شبیه ساز رسمی بازی‌های خود مانند Call of Duty و پابجی معرفی کرده است.

البته از این شبیه ساز در موارد دیگری نیز استفاده شده است. این شبیه ساز قدرت بارگیری و نصب خوبی دارد و در آزمایش هایی که بر روی آن انجام شده است عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذاشته است. یکی از ویژگی های دیگر این شبیه ساز کنترل و عملکرد صفحه کلید مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020

شبیه ساز Genymotion

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
بهترین نرم افزار شبیه ساز اندوید سال 2021

این شبیه ساز اندروید بیشتر مورد استفاده برای توسعه دهنگان است. این برنامه که جزء بهترین برنامه شبیه ساز اندرویدی برای ویندوز در سال  2021 است به شما این اجازه را می دهد که برنامه های خود را بر روی دستگاه های مختلف بدون داشتن آنها آزمایش کنید.

شما می‌توانید این شبیه ساز اندروید را برای دستگاه‌ های مختلف با نسخه های مختلف اندروید پیکربندی کرده تا به نیازهای شما کمک کند. به عنوان مثال می توانید Nexus One  را با اندروید ۴.۲ یا Nexus One را با اندروید ۶.۰ اجرا کنید.

البته درست است که این قابلیت برای مصرف کننده عادی چندان رضایت بخش نیست اما استفاده کردن آن به صورت رایگان می تواند دلیل خوبی برای استفاده از آن برای مصارف شخصی باشد.

همچنین شما می‌توانید به راحتی بین دستگاه های مجازی به دلخواه منتقل شوید و از قابلیت های موجود در آن‌ها استفاده کنید. اگر بخواهیم از بین بهترین شبیه ساز اندروید 2021 بهترین ویژگی شبیه ساز Genymotion  را نام ببریم می‌توانیم به قابلیت در دسترس بودن آن بر روی رایانه اشاره کنیم. همچنین افرادی که دارای سیستم کامپیوتری قدرتمندی نیستند می‌توانند از سرورهای این شبیه ساز Genymotion برای انجام دادن کارهای خود استفاده کنند.

شبیه ساز MeMU

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
بهترین امولاتور اندروید 2021 برای کامپیوتر

یکی دیگر از بهترین شبیه ساز اندروید 2021 که برای گیمرها بسیار مناسب است شبیه ساز MeMu است. یکی از مزیت های بزرگ و ایده ال آن پشتیبانی از چیپست های AMD و Intel  است و اکثر آنها بر روی پردازنده های AMD کار می کنند که این عامل می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای توسعه دهندگانی باشد که به طور خاص بر روی پلت فرم های AMD فعالیت می‌کنند.

همچنین این شبیه ساز می تواند از Lollipop، Kit Kat و Android Jelly Bean نیز پشتیبانی کند. شما حتی می‌توانید از این شبیه ساز به طور همزمان برای بازی های مختلف اجرا کنید.

اگر بخواهیم از نظر عملکردی این شبیه ساز را با دیگر شبیه سازهای گفته شده در این مقاله بررسی کنیم می‌توان گفت MeMu از نظر عملکردی بسیار شبیه به Bluestacks است و می‌تواند گزینه ای مناسب برای گیمرها باشد.

شما می‌توانید با پرداخت ماهانه ۲.۹۹ دلار از این شبیه ساز استفاده کرده و گزینه های سفارشی سازی بیشتری را اضافه کنید. همچنین یکی از مزیت‌های این شبیه ساز به روزرسانی های مکرر و منظم آن است.

 شبیه ساز MUMU

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
بهترین امولاتور اندروید 2021 برای کامپیوتر

شبیه ساز MUMU یک شبیه ساز بسیار مناسب برای گیمرها است و بیشتر ویژگی‌های مشابه دیگر شبیه ساز های قدرتمند را دارد. MUMU می‌تواند اندروید نسخه ی ۶.۰ را اجرا کند که این ویژگی کمی قدیمی تر از برخی رقبا است.

اما با این وجود، این شبیه ساز زمان بوت مناسب و ویژگی های بسیار خوبی دارد. همچنین در تست‌های انجام شده این مشکل بزرگی در استفاده از این شبیه ساز وجود نداشت و آن به خوبی اجرا شد.

لازم به ذکر است شبیه سازهایی مانند GameLoop، Bluestacks و MeMU از نظر ویژگی‌ها عملکرد بهتری نسب به شبیه ساز MEMU داشتند. اگر هیچ یک از موارد فوق برای شما قابل استفاده نبود می توانید از این شبیه ساز اندروید برای آیفون استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه حل مشکل تیک تاک

شبیه ساز Phoenix OS

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
بهترین امولاتور اندروید 2021 برای کامپیوتر

Phoenix OS  یکی از بهترین شبیه ساز اندروید 2021 برای رایانه است. این شبیه ساز مانند اکثر شبیه سازهای گفته شده برای گیمرها نیز مناسب است. با این وجود برای دسکتاپ نیز عملکرد قابل قبولی دارد و می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای توسعه دهندگان باشد.

همچنین این شبیه ساز دارای سرویس Google Play است که همین عامل ارزش آن را بالا می‌برد. تنها مشکل این شبیه ساز به روز رسانی آن است که ممکن است دیر به دیر اتفاق بیفتد.

این به معنی آن است که هر زمان که شما برنامه یا بازی‌ای را در فروشگاه گوگل پلی دانلود می‌کنید، شبیه ساز Phoenix OS اندروید نسخه ۷.۱ را اجرا می کند که برای شبیه ساز اندروید کمی مدرن است. شما برای دریافت این شبیه ساز می‌توانید از طریق سایت رسمی آن اقدام کنید.

شبیه ساز اندروید PrimeOS

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
شبیه ساز اندروید برای آیفون

شبیه ساز PrimeOS یک مورد بسیار مناسب و عالی و یکی از بهترین برنامه شبیه ساز اندرویدی برای ویندوز در سال 2021 برای اندروید است. شما می‌توانید این شبیه ساز را به عنوان یک پارتیشن روی رایانه خود نصب کنید.

از این شبیه ساز می‌توان برای مواردی مانند گیمینگ استفاده کرد. این شبیه ساز اندروید دارای ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از ماوس و صفحه کلید است و می‌تواند دسترسی را به اکثر برنامه ها و بازی های اندرویدی آسان کند.

در واقع می‌تواند گفت این شبیه ساز تقریبا مانند ChromeOS عمل می‌کند و اجرا می‌شود. همچنین با این شبیه ساز می‌توانید چند کار را به طور همزمان انجام دهید، محتوای ویدئویی ببینید و یا بازی های دلخواه خود را انجام دهید. البته لازم به ذکر است این شبیه ساز به دلیل اینکه توسط شرکت نوپای هندی در سال ۲۰۱۹ به بازار ارائه شده است، هنوز به طور کامل مورد آزمایش قرار نگرفته است.

Remix OS Player

بهترین شبیه ساز اندروید 2021
شبیه ساز اندروید برای آیفون

Remix OS Player by Jide یکی از بهترین برنامه شبیه ساز اندرویدی برای ویندوز در سال 2021 برای رایانه است. این سیستم عامل اندروید مارشمالو را اجرا می‌کند و در مقایسه با بسیاری دیگر از لیست ها زمان انتشار جدیدتری دارد.

همچنین فرآیند نصب این شبیه ساز بسیار ساده و استفاده از آن نیز بسیار آسان است. این شبیه سازها بیشتر مناسب افراد گیمر است. این شبیه ساز دارای ویژگی‌های بسیار خوبی مانند نوار ابزار قابل تنظیم و اجرا شدن چندین بازی به طور همزمان است که می‌تواند جزء بهترین نرم افزار شبیه ساز اندوید سال 2021 قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Xamarin

بهترین شبیه ساز اندروید 2021

یکی دیگر از شبیه سازهایی که بسیار مانند شبیه ساز اندروید استدیو است و یکی از بهترین نرم افزار شبیه ساز اندروید سال 2021 به شمار می‌رود Xamarin نام دارد. این شبیه ساز می‌تواند Microsoft Visual Studio  را به یک محیط توسعه حتی بزرگتر متصل کند که این مورد تنها تفاوتی این شبیه ساز با اندروید استدیو است.

همچنین این شبیه ساز دارای شبیه ساز داخلی برای آزمایش برنامه یا بازی است. همچنین اگر توسعه دهنده هستید این شبیه ساز زامارین می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. لازم به ذکر است راه اندازی زامارین برای استفاده معمولی مصرف کنندگان بسیار سخت و خسته کننده است.

همچنین این شبیه ساز به اندازه‌ی شبیه ساز Genymotion قدرتمند نیست. البته اگر قصد استفاده از آن را داشته باشید می‌توانید از آن برای استفاده شخصی به صورت رایگان استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که شرکت‌ها و تیم‌های بزرگ تر برای استفاده از این برنامه مجبور به پرداخت هزینه هستند.

بیشتر بخوانید:

.

نظرات شما در خصوص بهترین شبیه ساز اندروید 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر