;
coinex

بیت کوین تا 175 و اتریوم تا 35 هزار دلار رشد خواهد کرد

بیت کوین تا 175 و اتریوم تا 35 هزار دلار رشد خواهد کرد. طبق گفته چارترد ، در صورت رشد بیت کوین تا ۱۷۵,۰۰۰ دلار ، اتریوم به قیمت ۳۵,۰۰۰ دلار می‌رسد.

این غول‌ صنعت خدمات مالی جهان، بر این باور است که اتریوم می‌تواند خیلی پیشرفت کند و از بیت کوین نیز پیشی بگیرد. براساس شاخص‌های تکنیکال هم بازار اتریوم آمادگی تجربه یک اصلاح قیمت تا قبل از ادامه روند صعودی خود را دارد.

بیت کوین تا 175 و اتریوم تا 35 هزار دلار رشد خواهد کرد

چارترد، بازاری صعودی را برای اتریوم پیش‌بینی نموده است. در این ایام رویداد هارد فورک لندن در بلاک چین اتریوم، توجه‌های زیادی به سمت این رمزارز جلب شده است و با توجه به سوخت ۲۲۴,۷۰۰ اتریومی در امروز و ۷.۵ میلیون توکن دیگری که در قراردادهای سپرده‌گذاری اتریوم قفل هستند، احتمال وقوع یک «شوک عرضه» بزرگ برای این رمزارز می‌رود. شوک عرضه در واقع حالتی است که با بیشتر شدن سریع تقاضا موجودی صرافی‌ها به پایان می‌رسد.

البته این موسسه اولین موسسه‌ای نیست که وعده روند صعودی اتریوم را می‌دهد. از نظر این شرکت بریتانیایی، اتریوم به علت قابلیت وام دهی کاربران و کسب سود آن‌ها، یک بازار مالی بزرگ است که او را تا رسیدن به بیت کوین می‌تواند پیش ببرد.

براساس پیش بینی این شرکت، در صورت عبور بیت کوین از 175 هزار دلار، اتریوم به ۲۶,۰۰۰ تا ۳۵٬۰۰۰ دلار می‌رسد که درواقع افزایشی ۱,۰۰۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی است. ۳۵,۰۰۰ دلاری‌شدن اتریوم ارزش بازار این رمزارز تقریباً به ۴ تریلیون دلار خواهد رساند.

بیشتر بخوانید:‌ آینده دار ترین شت کوین ها

با وجود همه‌ی این پیش بینی‌های مثبت اما روند بازار اتریوم در کوتاه مدت صعودی نیست . در شاخص تام دی‌مارک یک روند نزولی با سبزشدن ۹ کندل متوالی شکل‌ گرفته است که نشان می‌دهد احتمالاً بازار در ادامه پیش از بازگشت به روند صعودی با ۱ تا ۴ کندل اصلاحی متوالی مواجه می‌شود. لازم به ذکر است که تام دی‌مارک مثل شاخص قدرت نسبی (RSI)، اشباع خرید یا اشباع فروش را بر نمودار نشان می‌دهد.

بیت کوین تا 175 و اتریوم تا 35 هزار دلار رشد خواهد کرد

در صورت بسته‌شدن کندل روزانه زیر سطح حمایت ۳,۸۰۰ دلاری، احتمالاً قیمت به سطح ۶۱.۸ درصد یا ۵۰ درصد اصلاحی فیبوناچی (Fibonacci) سقوط خواهد کرد. این سطوح حمایتی کلیدی به ترتیب در ۳,۳۵۰ دلار و ۳,۰۵۰ دلار قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول سخت افزاری 2021 کدام است؟

قیمت اتریوم روز سه‌شنبه و پس از نوسانی که بازار را تکان داد ۱۵ درصد سقوط کرد و حتی به ۳,۳۵۰ دلار رسید. قیمت بیت کوین نیز بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت و قیمت توکن‌های با ارزش بازار کمتر، ۲۰ درصد یا حتی بیشتر افت داشتند.

فقط بسته‌شدن کندل روزانه بالای سطح ۴,۰۳۰ دلار می‌تواند فرضیه بازار نزولی را از بین ببرد. در چنین شرایط خاصی است که اتریوم نشانه‌هایی از شروع روند صعودی و حرکت به سطح فیبوناچی اصلاحی ۱۲۷.۲ درصد در ۵,۱۱۵ دلار را نشان خواهد داد

بیشتر بخوانید:

منبع: reuters

.

نظر شما در خصوص بیت کوین تا 175 و اتریوم تا 35 هزار دلار رشد خواهد کرد چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر