;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس (Pundi X )

یکی دیگر از پلتفرم‌ها با اصول مدیریت غیر متمرکز رمز ارز پاندی ایکس است. در ادامه به آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس (Pundi X ) می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

امروزه Pundi X بزرگترین پلتفرم با اصول مدیریت غیر متمرکز است که برای فروش آفلاین ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این پروژه چندین راه حل برای فروش ارز رمزنگاری شده در حالت آفلاین و آنلاین ارائه می دهد.

برای این کار ، آن‌ها یک زیرساخت کامل ایجاد کردند که از چندین عنصر تشکیل شده است. این رمزارز از یک بلاک چین عمومی است که در حال حاضر روی Ethereum و NEM کار می‌کند.

تیم Pundi X قصد دارد این امکان را فراهم کند که همه دارندگان ارز رمزنگاری شده بتوانند به فروشگاه بروند و هرچیزی که می‎خواهند با پول دیجیتال خود بخرند. تیم پوندی ایکس قصد دارد به زودی دستگاه‎های POS خود را در منطقه جنوب شرقی آسیا، محدوده اندونزی شروع کند.

علت انتخاب این منطقه نیز این است که حدود 73 درصد از مردم این منطقه حساب بانکی ندارند و ایده استفاده از ارزدیجیتال در خرید و فروش روزمره برای آنان جذاب است.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس (Pundi X )

امروزه 5000 پایانه در فروشگاه‌های خرده فروشی نصب شده است که امکان پرداخت با QR کد را فراهم می‌کنند. پیش بینی می‎شود که تا فوریه 2021 تعداد این پایانه‌ها به 100000 واحد برسد. یکی از بزرگترین مشارکت‌های این شرکت، همکاری با بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای ونزوئلا (Traki) است.

علاوه بر این‌‎ها تیم Pundi X قصد دارد وارد بازار امارات متحده عربی شود. اخیرا نیز امریکا گواهی ثبت سیستم ارتباطی را به پوندی اعطا کرده است که اصلی‎‌ترین چیز برای اجرای کامل دستگاه‌های POS توسط پوندی ضروری است.

اولین شهری که XPOS در آن پیاده سازی خواهد شد، دبی خواهد بود. این محدوده، چندین خرده فروشی، بانک و ادارات مالی را پوشش می‌دهد. این پروژه برای مردم این منطقه امکان استفاده از روش‌های پرداخت‌ مدرن هزینه‌های خدمات عمومی، هزینه آموزش و سایر هزینه‌های روزمره را فراهم می‌کند.این پروژه به گسترش XPOS در US و خاورمیانه و شمال آفریقا کمک بزرگی می‌‎کند.

علاوه بر این این توکن در مبادلات ارزی پلتفرم‌هایی مثل بایننس، Houbi و بیت هاب و نیز از پاندی ایکس استفاده می‌‎شود. همین امر موجب شده نقدینگی ارزشمندی برای این توکن تامین شود.

با همه این موارد X Pundi در حال رکود است به این دلیل که فقط در بستر خاص خود ارزشمند است. علاوه بر این توسعه دهندگان آن به جای کل جهان، فقط بر روی بازارهای اندونزی ، UE و سنگاپور تمرکز کرده‌‎اند که این نیز عامل دیگری برای رکود Pundi X است.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس (Pundi X )
پیش بینی قیمت ارز Pundi X

در مارس 2018 زمانی که برای اولین بار Pundi X وارد بازار شد قیمت آن فقط 0.001 دلار بود. اما در ماه می، زمانی که تنها چند روز از رونمایی این ارز دیجیتال جدید در باننس می‎‌گذشت قیمت آن به 0.012 دلار افزایش یافت.

سرمایه بازار آن فقط 360 ملیون دلار بود. در آن زمان به خاطر کسب اراء مثبت این ارز دیجیتال در صدر لیست Binance قرار گرفت و به این صورت از طرف بایننس به صورت رایگان مورد حمایت قرار گرفت.

البته این افزایش قیمت خیلی دوام نیاورد و در تابستان قیمت Pundi X سقوط کرد. این روند نزولی همچنان ادامه یافت تا در پاییز 2018 قیمت پاندی ایکس به 0.001 دلار رسید و سرمایه باز آن تا 140 ملیون دلار کاهش پیدا کرد.

در دسامبر وضع بدتر شد باز هم با نزول قیمت سرمایه بازار پاندی ایکس به 83 ملیون دلار رسید. اما در فوریه 2019 رشد کمی رخ داد و قیمت Pundi X پس از مدت‌ها برای اولین بار اندکی افزایش پیدا کرد و سرمایه بازار آن به 100 ملیون دلار رسید.

اما ناگهان در آخر ماه مه، جهش قیمتی Pundi X توجه همگان را به خود جلب کرد و قیمت آن به 0.0011 دلار رسید و توانست ارزش بازار خود را به 200 ملیون دلار برساند. در حال حاضر مجدد قیمت این سکه سیر نزولی داشت.

در آگوست 2020 قیمت Pundi X کاهش قابل توجهی داشته و با مبلغ 0.00018 دلار معامله می‌شود که حتی از قیمت عرضه اولیه آن نیز کمتر است. سرمایه بازار آن به 50 میلیون دلار است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

پیش بینی پاندی ایکس 2021

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس (Pundi X )
پیش بینی قیمت ارز Pundi X

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس و آینده ارز Pundi X برای 2021 ، 2022 ، 2023 توسط سایت TradingBeasts بر به گفته وبسایت TradingBeasts قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس به تدریج رشد می‎‌کند و در ژوئن 2021 به 0.00038 دلار می‌رسد.

پیش بینی پاندی ایکس 2021 امروز 10 سپتامبر ، جمعه قیمت فعلی Pundi X ، 1.72376 USD است. با مشاهده تغییرات اخیر قیمت در Pundi X ، سیستم پیش بینی قیمت ما پیش بینی می‌کند که تا فردا قیمت Pundi X تقریبا 1.71421 دلار باشد.

بر اساس داده های قیمت Pundi X ، ما پیش بینی می‌کنیم که قیمت Pundi X می‌تواند تا پایان سال 2021 به 2.91400 دلار برسد. همچنین می‌تواند دقیقاً یک سال بعد امروز یعنی دقیقا 10 سپتامبر 2021 قیمت این ارز هنوز مرز 2.91400 دلار را حفظ کند.

در 3 سال آینده ، بالاترین سطح قیمت Pundi X می تواند 17.0582 دلار و پایین ترین قیمت Pundi X 1.05428 دلار باشد. طبق محاسبات سایت coinarbitragebot.com می‌توان انتظار داشت که در پایان سال 2022 قیمت Pundi X حدود 4.71485 دلار آمریکا باشد در حالی که به راحتی حتی می‌تواند در پایان سال 2023 به سطح قیمت 7.62863 دلار برسد.

هنگامی که Pundi X را در آینده پیش بینی می کنیم قیمت در پایان سال 2024 ما به طرز شگفت انگیزی به ارزش قابل توجه 12.3431 دلار در هر Pundi X دست می یابیم.

چطور می‌توانیم Pundi X را خریداری کنیم؟

شما به راحتی می توانید ارز دیجیتال پاندی ایکس را از BINANCE خریداری کرده و در آنجا به مبادله این ارز دیجیتال و یا سرمایه گذاری بلند مدت روی آن اقدام کنید. بر اساس پیش بینی‌ها آینده ارز Pundi X در کوتاه مدت یک سرمایه گذاری بد است و در بلند مدت Pundi X یک سرمایه گذاری خوب است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

عوامل موثر بر قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس و آینده رمز ارز پاندی ایکس

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس (Pundi X )
پیش بینی قیمت ارز Pundi X

موارد مختلف می‌تواند بر قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس تأثیر بگذارد ، از جمله اخبار و تحولات پروژه ، جریان دارایی‌ها در مبادلات ، احساسات عموم مردم درخصوص این ارز ، مشارکت جامعه و روندهای نوظهور در ارزهای رمزنگاری شده گسترده و اقتصادهای جهانی که همگی بر قیمت و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس موثر هستند.

Pundi X دارای محدودیت عرضه است و حداکثر 258،526،640 PUNDI X قابل عرضه است که همه آن‌ها در حال حاضر در گردش است. دیگر هیچ PUNDI X ایجاد نخواهد شد و آن را به دارایی کمیابی مانند بیت کوین تبدیل می‌کند. با ثابت بودن عرضه در گردش ، هرگونه افزایش تقاضا برای این ارز، قیمت آن را بالا می‌برد.

Pundi X برای انتشار برنامه های کاربردی در پلت فرم Pundi X POS مورد نیاز است ، به این معنی که تقاضا برای این رمز ارز از سوی توسعه دهندگان وجود دارد. همچنین این رمزارز توکن پیش فرض برای تسویه پرداخت ها در داخل این اپلیکیشن است.

PUNDI X همچنین می‌تواند برای حمایت از مشتری‌های وفاداراستفاده شود تا آنان را برای خرید با این برنامه تشویق کند تا برای خریدهای بیشتر خودشان اقدام به خرید این ارز کنند. تقاضای توسعه دهندگان و مشتریانشان برای Pundi X باعث افزایش رشد اکوسیستم می‎‌شود.

در حال حاضر ماشین های فروش بلاک چین Pundi X در 30 کشور جهان موجود است و نیز ادغام خرید دولت‎‌ها و شرکت‌های پرداخت و خرده فروشان می‎‌تواند ارزش Pundi X را بالا ببرد. قیمت فعلی Pundi X لحظه به لحظه متفاوت است زیرا به دلیل تعادل فعالیت خرید و فروش و حجم سکه های معامله شده در صرافی ها ثابت است.

Pundi X ، مانند دیگر ارزهای رمزنگاری شده ، بسیار ناپایدار است ، به این معنی که قیمت واقعی آن می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی به طور چشمگیری تغییر کند. ارزش بازار Pundi X برابر است با قیمت PUNDI X ضرب در تعداد توکن PUNDI X در گردش و برای رتبه بندی سکه ها بر اساس ارزش بازار آن‌ها استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

قیمت Pundi X چگونه محاسبه می شود؟

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس (Pundi X )
آینده رمز ارز پاندی ایکس

قیمت PUNDI X بر مبنای عرضه و تقاضا در مبادلات تعیین می شود. وقتی خریداران Pundi X بیشتر از فروشندگان آن باشند، قیمت بالا می رود و وقتی افراد بیشتری Pundi X را می‌فروشند و تقاضا برای خرید کمتر است ، قیمت پایین می‌آید. چرا قیمت های Pundi X در صرافی های مختلف ارز دیجیتال متفاوت است؟
قیمت Pundi X کاملاً معامله‌ای است ، زیرا هیچ قیمت استاندارد جهانی PUNDI X وجود ندارد ، بنابراین هیچ کس نمی داند مزنه چقدر است. حجم 24 ساعته و عرضه نقدینگی فعال در بازار برای هر صرافی متفاوت است و این تفاوت ها بر قیمت تاثیر ‌ می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

آینده رمز ارز پاندی ایکس چگونه خواهد بود؟

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس (Pundi X )

پیش بینی قیمت با هر نوع قطعیت مطلق غیرممکن است، زیرا ترکیبی از عوامل مختلف می‌تواند در تعیین ارزش آینده Pundi X نقش داشته باشد. با این حال، از آنجا که Pundi X دارای محدودیت عرضه است و حداکثر عرضه توکن Pundi X هرگز افزایش نمی‌یابد.

هرگونه افزایش در تقاضای توسعه دهندگان و مصرف کنندگان می تواند قیمت آن را افزایش دهد. به همین دلیل گسترش خدمات بلاک چین در بیشتر خرده فروشان جهان و افزایش حجم معاملات در نهایت منجر به بالا رفتن قیمت این رمز ارز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر