;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریف (Reef) در سال 2021، 2022 و سال های بعد

در این نوشتار ضمن بررسی تفاوت توکن و کوین به آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریف (Reef) در سال 2021، 2022 خواهیم پرداخت. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

ارز دیجیتال ریف یک ارز دیجیتال نسبتا ناشناخته است که اخیرا محبوبیت پیدا کرده است. در طی چندماه گذشته، بازار رمزارزها روند صعودی داشته است. کوین‌های اصلی بازار نظیر بیت کوین و اتریوم رکوردهای جدیدی در تاریخ ثبت کرده‌اند.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریف (Reef) در سال 2021، 2022

در سال 2019 برای نخستین بار ارز دیجیتال ریف توسط دنکومانچسکی معرفی شد. ریف در نهایت در سال 2020 با استفاده از بلاک چین پولکادات استارت خورد. اواخر سال 2020 بود که معاملات ریف از طریق بایننس امکانپذیر شد و همچنان در حال توسعه شبکه و بهبود امکانات است.

نکته بسیار مهمی که باعث تمایز ریف نسبت به سایر رقبا شده است، استفاده این رمز ارز از بلاک چین پولکادات است که باعث شده است ارز دیجیتال ریف هم ردیف ارزهایی نظیر اتریوم، کازماس باشد و در صرافی معتبر بایننس معامله شود. در حال حاضر تیم ریف متشکل از 12 نفر است که اعضای اصلی هستند اما در کنار این تیم مهندسان نرم افزار دیگری نیز فعالیت می‌کنند. آینده ارز دیجیتال ریف و پیش بینی قیمت ارز ریف به تصمیمات این تیم بستگی دارد، در ادامه بیشتر با اهداف آنان آشنا خواهیم شد.

ارز دیجیتال ریف (reef) چیست؟

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریف (Reef)
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Reef

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

Reef یک پروتکل Defi است که روی بلاک چین Polkadot به عنوان جمع کننده نقدینگی و موتور بازده چند زنجیره ای اجرا می‌شود. Reef به کاربران امکان می‌دهد در چندین پروژه فقط در یک پلت فرم واحد به اکثر خدمات Defi دسترسی داشته باشند.

بنابراین ، Reef برای شما مانند یک فروشگاه یک مرحله ای است که می توانید محصولات و خدمات ارزهای رمزپایه را بدون مراجعه به سایر برنامه های Defi دریافت کنید. از طریق رابط آن ، می‌توانید به راحتی از طریق قراردادهای هوشمند به DEX دیگر دسترسی پیدا کنید.

این پروتکل با استفاده از منابع دیگر، نقدینگی را بدون وقفه دردسترس شما قرار می‌دهد. با استفاده از قراردادهای هوشمند، نقدینگی را جمع آوری می کند.

بنابراین ، هیچ کنترل شخص ثالثی در جریان وجود ندارد. همچنین ، به عنوان موتوربازدهی، پروتکل در عملکرد خود بسیار کاربردی است. این ارتباط بین معاملات رمزنگاری با چندین منبع نقدینگی از صرافی ها و سایر اکوسیستم های Defi ایجاد می‌کند.

ریف در Polkadot واقع شده است. این به شما نرخ تراکنش سریعتری نسبت به اتریوم می‌دهد. همچنین اجرای Polkadot باعث می‌شود پروتکل برای کاربران مقرون به صرفه‌تر باشد. این امر به این دلیل است که شما با هزینه های بالای تراکنش که در اتریوم از طریق استفاده از ETH 2.0 متحمل می‌شوید، روبرو نخواهید شد.

این پلتفرم غیرحفظی است که مشکلات کلید خصوصی را از کاربران برطرف می‌کند. مبتنی بر Polkadot یک شبکه امنیتی اضافی در پروتکل از حملات ارائه می دهد که احتمال از دست دادن پول از پلت فرم بسیار پایین می‌آید.

این پروتکل اولین پروژه Polkadot است که در Binance Launchpool راه اندازی شد. ریف با ادغام متقابل زنجیره ای با برخی پروژه‌های Defi محبوبیت زیادی پیدا کرده است. علاوه بر این، این پلت فرم دارای عملکرد مدیریت هوش مصنوعی برای ارزهای رمزنگاری شده است که برای مبتدیان در دسترس است.

این سرویس با رده‌های احتمالی خطر که با اهداف مالی یک کاربر مطابقت دارد، هماهنگ می‌شود. همچنین می‌توانید این سرویس را سفارشی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت توکن هولو 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Reef

پیش بینی قیمت رمزارزها واقعا کاری دشوار و پیچیده است و حتی باتجربه‌ترین افراد در این حوزه می‌توانند پیش بینی قیمت اشتباه داشته باشند. آینده ارز دیجیتال ریف و پیش بینی قیمت ارز ریف بسته به تصورات معامله گران از آینده محتمل آن متفاوت است.

با این اوصاف، بسیاری از متخصصان رمزنگاری قیمت خود را برای آینده Reef پیش بینی کرد‌ه‌اند. در حال حاضر ، قیمت Reef Coin 0.02 دلار است در ادامه نظرات برخی سایت‌های معتبر در زمینه ارز دیجیتال را در خصوص پیش بینی قیمت ریف بیان می‎‌کنیم.

Gov.Capital پیش بینی می‌کند که قیمت آینده Reef می تواند در مدت 1 سال تا 0.071 دلار افزایش یابد. Gov.Crypto همچنین پیش بینی می‌کند که قیمت می‌تواند تا پایان سال 2022 به 0.8 دلار برسد.

سایت Digital Coin Price نیز پیش بینی می‌کند که قیمت آینده Reef تا پایان سال 2021 به 0.033 دلار و تا پایان 0.37 دلار افزایش یابد. به گفته سایت Digital Coin Priceدربلند مدت، قیمت Ref Coin می تواند تا سال 2025 به 0.06 دلار برسد. با این حال ، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Reef بسیار دشوار است و نمیتوان با دقت بالایی قیمت را تخمین زد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

پیش بینی قیمت دنت 2021

چگونه ارز دیجیتال ریف بخریم؟

ارز دیجیتال ریف یک سکه معروف و شناخته شده نیست، بنابراین در بسیاری از صرافی‌های رمزنگاری قابل خرید نیست. Reef Coin را می‌توانید از صرافی های Binance ، Gate.io و Huobi خریداری کنید. با این حال ، سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری روی سکه هایی مانند Reef Coin که هنوز خیلی شناخته نشده‌اند، تحقیق کنند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Reef / آینده Reef

شاید تا به حال در مقالات مختلفی که درخصوص رمزارزها مطالعه کرده‌اید به این دو لغت برخورده باشید: توکن و کوین اما آیا می‎دانستید این دو لغت که در بسیاری از سایت‎ها معادل هم به کار می‎روند با یکدیگر تفاوت دارند؟ در ادامه کامل برای شما این تفاوت را توضیح داده و بیان می‎کنیم که ریف جز کدام دسته است. دانستن این موضوع در پیش بینی قیمت ارز ریف نیز موثر است.

درک تفاوت بین کوین و توکن در زمینه ارزهای دیجیتال موضوعی پیچیده و دشوار است. به همین دلیل است که این دو اصطلاح غالبا به جای یکدیگر به کار می‎رود. اما باید بدانید این دو اصطلاح به دو مفهوم متفاوت در اکوسیستم رمزنگاری اشاره دارد.

اینکه این دو لغت به جای هم استفاده شود شاید برای برخی خیلی هم مهم نباشد اما اگر می‎خواهید درباره آینده رمزارزها و بلاک چین بیشتر بدانید باید درک واضحی درخصوص کوین و توکن داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ایاس 2021

پیش بینی قیمت وینک 2021

کوین (Coin) چیست؟

کوین به ارزهای رمزنگاری شده‎ای گفته می‌شود که بر اساس شبکه بلاک چین مستقل خودشان ساخته شده‌اند. مشهورترین کوین بیت کوین (bitcoin) است که به لحاط سرمایه بازار نیز بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان است.

بیت کوین نیرو گرفته از شبکه بلاک چین مخصوص به خودش است. به طور مشابه، لایت کوین Litecoin (LTC) و Ethereum در بلاک چین‌های مخصوص خود عمل می‌کنند. این بلاک چین ها ممکن است از نظر اندازه ، قوانین ، استخراج کنندگان ، عملکرد و غیره متفاوت باشند. برخی از کوین‌های معروف عبارتند از بیت کوین (BTC) ، ریپل (XRP) ، اتریوم (ETH) ، Dogecoin (DOGE) و لایت کوین (LTC).

سکه های دیجیتالی با هدف مشابه سکه‎ های فیزیکی یعنی همان انتقال ارزش طراحی شده‌اند. در اکوسیستم رمزنگاری ، سکه‌های دیجیتالی امکان انتقال پرداخت‌ها را فراهم می‌کنند. ارزش سکه‌های دیجیتالی مستقیماً با میزان تقاضا و عرضه آن‌ها در ارتباط است. بنابراین ، ارزش سکه های دیجیتال اغلب متغیر است.

هر چند چند استثناء در این مورد وجود دارد. به عنوان مثال ، مالکیت Dash (DASH) به مشتری اجازه می‌دهد تا در مورد تصمیمات پیشنهادی به شبکه DASH رای دهد. در مورد بیت کوین ، تنها راه برای به دست آوردن بیت کوین خرید یا استخراج آن است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

توکن (Token) چیست؟

توکن ها به ارزهای رمزنگاری شده ای گفته می شود که شبکه بلاک چین مخصوص به خود ندارند. در عوض، این ارزهای رمزنگاری شده بر اساس بلاک چین دیگری ساخته شده‌اند. کاربران می توانند با استفاده از یکی از بسترهای متعدد در اکوسیستم DeFi (Decentralized Finance) توکن‎های دیجیتالی ایجاد کنند.

اتریوم به لطف پشتیبانی از قراردادهای هوشمند ، یکی از محبوب‌ترین گزینه ها است. اکثر توکن‌های دیجیتالی که امروزه یافت می‌شوند ، نشانه های ERC-20 هستند زیرا پلتفرم اتریوم به راحتی امکان ایجاد توکن در بالای بلاک چین اتریوم را فراهم می کند.

در حال حاضر ، هزاران توکن در بازار وجود دارد. Tether (USDT) ، USD Coin (USDC) ، DAI ، UMA و Basic Attention Token (BAT) برخی از توکن‌های دیجیتالی رایج هستند. این توکن‌ها ممکن است دارای قدرت دیگری غیر از انتقال ارزش باشند. ارز دیجیتال Reef یک توکن است و همانطور که تا اینجا با تفاوت توکن و سکه آشنا شدید به نظرتان این موضوع چه تاثیری در پیش بینی قیمت ریف دارد؟

توکن های دیجیتال چگونه استفاده می‌شوند؟

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ریف (Reef)
آینده Reef

مانند سکه های دیجیتال ، توکن‌ها نیز انتقال ارزش را امکان پذیر می کنند. با این حال، در بیشتر موارد، یک توکن دیجیتالی دارای قدرت بیشتری نسبت به وسیله پرداخت است. هر کسی می‌تواند توکن دیجیتالی ایجاد کند تا عملکردهای خاصی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

پیش بینی قیمت مونرو 2021

به عنوان مثال ، یک مرورگر Brave متمرکز بر حریم خصوصی از توکن (BAT) برای پاداش دادن به کاربرانی که این مرورگر را برای وبگردی انتخاب کرده‌اند، استفاده می‎کند. انواع مختلفی از توکن‌های دیجیتال برای اهداف مختلف وجود دارد:

  • توکن ‎های امنیتی که با هدف اثبات سرمایه گذاری در دارایی‌های واقعی مانند سهام و درآمد ثابت عمل می‌کنند. این موارد در حین ارائه کد امنیتی (STO) صادر می‌شوند.
  • توکن های کاربردی برای دسترسی به یک سرویس یا محصول خاص طراحی شده‌اند. به عنوان مثال ، توکن FIL می‌تواند به بستر Filecoin دسترسی داشته باشد.
  • توکن های دارایی توکن‎های دیجیتالی هستند که به دارایی های واقعی مانند املاک ، طلا و غیره مرتبط هستند. در این مورد ، یک توکن نشان دهنده سرمایه گذاری در دنیای واقعی است.
  • استیبل کوین‌ها توکن های دیجیتالی هستند که ارزش آن‌ها ثابت است. این ارزها اغلب در برابر ارزهای فیات مانند USD یا EUR قرار دارند.
    توکن‎‌های غیرقابل تعویض نشان دهنده موارد منحصر به فرد هستند که می توانند واقعی یا مجازی باشند. موارد استفاده شده در یک بازی نمونه‌ای از این نوع توکن است.
  • توکن‌های پرداخت تقریباً شبیه سکه‌های دیجیتالی هستند زیرا در پرداخت هزینه کالا و خدمات استفاده می‎شوند. برخی از خدمات برای خلاص شدن از شر واسطه‌ها نیز توکن‎های پرداخت ایجاد می‌کنند. در بیشتر موارد ، به مشتری برای استفاده از این توکن‌ها بجای استفاده از روش پرداخت سنتی پاداش داده می‌شود. در مقایسه با ساختن یک سکه از ابتدا، ایجاد یک توکن از طریق پلتفرم اتریوم به طور قابل توجهی به لحاظ زمانی مقرون به صرفه است.

با توجه به آنجه درخصوص کوین و توکن توضیح داده شده، ریف یک توکن است. در کنار آن که ریف یک توکن است و اهدافی به غیر از انتقال ارزش را در برنامه خود دارد. در مقایسه ریف با توکن‌های موجود مزایای دیگری مثل تامین نقدینگی، افزایش سرعت کاهش هزینه و… داراست که آن را نسبت به رقبا برتری می‎دهد و سبب می‎شود آینده سبزی در انتظار ریف توکن باشد.

باید دید در این بازار که با سرعت بالایی در حال گسترش است چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. آینده ارز دیجیتال ریف و پیش بینی قیمت ریف بستگی به ایده‌های این تیم خلاق دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Reef چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر