;
coinex

آموزش استخراج ارز شیبا با گوشی و کامپیوتر [+معرفی بهترین اپلیکیشن ها]

آموزش استخراج ارز شیبا با گوشی و کامپیوتر را در این نوشتار به طور مفصل به بحث خواهیم گذاشت. برای جزئیات دقیق موضوع ما را همراه کنید.

امروزه بازار ارزهای دیجیتال حسابی داغ شده است و اکثر افرادی که با دنیای دیجیتال آشنایی دارند سال‌هاست که در این حوزه فعالیت می‌کنند و معاملات پر سودی را به ثمر رسانده‌اند. الان حدود 200 ارز دیجیتال معتبر وجود دارد که می‌توانید لیست و قیمت آن ها را در صرافی‌های ایرانی یا خارجی دنبال کنید.

یکی از این ارزها که مدت زیادی هم نشده که به این بازار رقابتی شده است، شیبا اینو shiba inu است. شیبا اینو در حقیقت یک توکن است؛ با این که برای آن از اصطلاح کوین استفاده می‌شود. این ارز دیجیتال با قیمت صفر دلار شروع به کار کرد و با توجه به استقبال عمومی که از آن صورت گرفت، قیمتش مدام رو به افزایش بوده است. حال می‌پردازیم به آموزش استخراج shiba inu با کامپیوتر و آموزش استخراج شیبا رایگان با گوشی.

یکی از عواملی که باعث شد شیبا اینو در بین ارزهای دیجیتال معروف شود، امکان استخراج آن با گوشی و پر شدن شبکه‌های اجتماعی از نحوه استخراج شیبا اینو با گوشی بود. ما در این مقاله قصد داریم که آموزش استخراج شیبا با گوشی و آموزش استخراج shiba inu با کامپیوتر را و مزایا و معایبش را برای شما توضیح دهیم. پس اگر به دنبال کردن این موضوع علاقه‌مند هستید، در ادامهٔ این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش استخراج ارز شیبا

اجازه بدهید در ابتدا یک توضیح کلی راجع به این ارز دیجیتال به شما ارائه دهیم. اگر بخواهیم ارز دیجیتال شیبا را با یک کوین دیگر مقایسه کنیم، قطعاً اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد دوج‌کوین است.

این کوین توسط شخصی به نام ریوشی Ryoshi به عنوان یک جایگزین و یک رقیب برای دوج کوین در سال 2020 وارد بازار شد و روندی را که قصد دارد طی کند، دقیقاً همانند دوج کوین است که با یک شوخی خلق شد و ارزش اقتصادی‌اش بالا رفت.

این ارز بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده است و خودش دارای یک بلاک چین اختصاصی نیست. صرافی غیر متمرکز شیبا سواپ (shiba swap) هم مخصوص ارز دیجیتال شیبا اینو است که در سال 2021 شروع به کار کرد. اول به آموزش استخراج shina inu با کامپیوتر و بعد هم به آموزش استخراج شیبا رایگان با گوشی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

روش‌های استخراج ارز شیبا با کامپیوتر

آموزش استخراج ارز شیبا با گوشی و کامپیوتر
آموزش استخراج شیبا رایگان با گوشی / آموزش استخراج Shiba Inu با کامپیوتر

در بستر اینترنت، سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی هستند که به شما امکان و آموزش استخراج ارز shiba inu با کامپیوتر را می‌دهند. روند این سایت‌ها معمولاً بدین گونه است که شما سیستم سخت افزاری کامپیوتر شخصی خود را در اختیار این سایت‌ها قرار می‌دهید و در ازای آن به صورت کاملاً رایگان ارز دیجیتال شیبا یا مثلاً دوج کوین (ترجیحاً ارزهای قیمت پایین) دریافت می‌کنید.

پروسه ماین کردن یا استخراج کردن این ارزها، نسبتاً زمان بر است. یکی از این سایت‌ها، سایت unmineable.com است که در ادامه آموزش استخراج ارز شیبا با این سایت را خواهیم گفت.

آموزش استخراج ارز شیبا با سایت unmineable

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن استخراج شیبا رایگان می‌گردید، جواب شما unminable است. برای آموزش استخراج shiba inu با کامپیوتر، در قدم اول وارد سایت unmineable.com شوید. قسمت coins را پیدا کنید و در آنجا ارز مورد نظرتان را که برای ما شیبا اینو است، انتخاب کنید.

سپس الگوریتم ماینینگ CPU(Random x) را انتخاب کنید. در قدم بعدی لازم است الگوریتم انتخابی‌تان را از منوی کنار صفحه دانلود کنید و ماینینگ را انجام دهید. اگر نرم افزار این سایت را از همان صفحهٔ اصلی‌اش دانلود کنید، عملیات استخراج شما راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که آدرس کیف پول دیجیتالتان را حتماً وارد کنید تا ارزهای استخراج شده مستقیماً به آن کیف پول منتقل شوند. البته باید حداقل 30 واحد استخراج کرده باشید تا بتوانید آن را منتقل کنید. علاوه بر این، این نرم افزار قابلیت تنظیم سرعت استخراج را هم دارد؛ یعنی می‌توانید سرعت آن را بر روی حالت آرام یا تند تنظیم کنید.

البته این قضیه کاملاً به توان سیستم شما مربوط می‌شود. اگر فکر می‌کنید ممکن است زیاد از حد به سیستمتان فشار بیاورد، هیچ وقت آن را بر روی حالت تند نگذارید. توجه داشته باشید که این نرم افزار فقط قابلیت نصب بر روی سیستم‌ها 64 مگا بیتی را دارد. این از آموزش استخراج ارز شیبا با این سایت معروف برای شما. البته دقت کنید که این نرم افزارها ویروسی نباشند و سیستم شما را مستهلک نکنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

آموزش استخراج ارز شیبا با سایت shibaspace.com

آموزش استخراج ارز شیبا با گوشی و کامپیوتر
آموزش استخراج Shiba Inu با کامپیوتر

حالا نوبت می‌رسد به آموزش استخراج shiba inu با کامپیوتر، با استفاده از سایت shibaspace. در این سایت بعد از ثبت نام به شما یک برنامه یا پلن 30 روزه می‌دهند که طبق آن پلن شما می‌توانید روزانه حدود 17500 واحد شیبا استخراج کنید. برای اینکه بتوانید ارزهای شیبا اینو خود را به کیف پول خود انتقال دهید باید حداقل 1500000 واحد شیبا اینو استخراج کرده باشید. طبیعتاً استخراج این حجم از شیبا بسیار کار سخت و پیچیده‌ای است.

برای این که این غیر ممکن، ممکن شود نیاز است تا شما یک پلن از سایت خریداری کنید یا اینکه زیر مجموعه برای سایت ببرید که در این صورت سود نهایی شما بعد از حساب کردن تمامی هزینه‌ها، رقم دندان گیری نخواهد شد. شاید کسانی که مدت‌ها پیش وارد این عرصه شدند سود ناچیزی برده باشند، اما خرید این پلن‌ها الان به جز برای صاحب این سایت‌ها، عایدی ندارد.

ایردراپ air drop ارز شیبا اینو

یکی دیگر از راه‌های استخراج ارز شیبا، آموزش استخراج ارز شیبا اینو با گوشی، با استفاده از برنامهٔ تلگرام، است. طبق آمار رسمی، ارز شیبا اینو هیچ اثر دراپی ندارد و تمام ایردراپ‌های موجود در تلگرام فیک هستند.

بنابراین روش استخراج با ایردراپ تلگرام، بهترین اپلیکیشن استخراج شیبا رایگان محسوب نمی‌شود. چند نمونه از لینک‌های تلگرامی قبلاً تست شده‌اند و هیچ کدام قابلیت استخراج و ماینینگ رایگان ارز شیبا را نداشتند. پس این روش هم چندان روش موثق و مطمئنی برای استخراج شیبا کوین نیست.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

استخراج ارز شیبا با موبایل

تا کنون چندین نرم افزار برای استخراج این ارز با موبایل به صورت رایگان معرفی شده است. اما اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن استخراج شیبا رایگان می‌گردید باید بگوییم که بیشتر آنها (اگر نگوییم تمام آن ها) اسکم یا فیک هستند و قابلیت برداشت و استخراج شیبا اینو را ندارند و صرفاً به دنبال جذب مخاطب برای دانلود اپلیکیشنشان بوده‌اند. بعضی از این اپلیکیشن‌ها، بازی هستند که به عنوان جایزه شیبا یا گاهاً دوج کوین به شما هدیه می‌دهند. امام امکان برداشت کردن آن ها وجود ندارد. در ادامه عناوین این اپلیکیشن‌ها را و آموزش استخراج ارز شیبا با موبایل را برای شما، در لیست زیر، فهرست کرده‌ایم:

Shiba inu faucet:  گفته می‌شود که با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید توکن‌های شیبا اینو را به صورت رایگان استخراج کنید. زمان مورد نیاز برای استخراج هر واحد شیبا با استفاده از این اپلیکیشن، حدود پنج دقیقه است. بعضی‌ها در قسمت نظرات این اپلیکیشن اشاره کرده‌اند که قبلاً توانسته‌اند با استفاده از این اپلیکیشن، شیبا اینو برداشت کنند اما باز نمی‌دانیم چقدر می‌توانیم روی این نظرات حساب باز کنیم.

Free shiba inu: این اپلیکیشن یک اسکم است و کسی تابه‌حال نتوانسته است از آن شیبا برداشت کند. هر چند ادعا می‌کند که می‌توان با استفاده از آن به صورت رایگان ارز شیبا استخراج کرد.

With draw shina inu: از این اپلیکیشن هم تابه‌حال نتوانسته‌ایم ارز شیبا استخراج کنیم.

Shiba inu miner/crypto cloud mining: با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید حدود 10 واحد توکن شیبا دریافت کنید. ضمناً تبلیغاتی هم دارد که با نکاه کردن به آن ها می‌توانید 5 واحد شیبا دریافت کنید. اما در مورد اینکه آیا می‌توان این توکن‌هایی که به دست آورده‌اید را استخراج کنید یا نه، اطلاعی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

جمع بندی

اپلیکیشن های مناسب استخراج ارز شیبا / نحوه استخراج شیبا اینو با گوشی

در این مقاله سعی کردیم حواشی و آموزش استخراج ارز شیبا اینو با گوشی و آموزش استخراج shiba inu با کامپیوتر را برای شما توضیح دهیم. آدرس چند سایت و چند اپلیکیشن را برای شما در این مقاله ذکر کردیم که فعلاً از معروف‌ترین‌ها برای استخراج رایگان شیبا هستند.

خیلی از این سایت‌ها ویروسی هستند، خیلی‌های دیگر هم فشاری به سیستم سخت افزاری کامپیوتر می‌آورند که اصلاً کار کردن با آن ها به صلاح نیست. در قسمت آموزش استخراج ارز شیبا با موبایل هم اپلیکیشن‌هایی به شما معرفی کردیم، مانند بازی‌هایی که شیبا اینو جایزه می‌دهند، اما یک حداقلی برای برداشت کوین‌ها و انتقالشان به کیف پول دیجیتال شخصیتان مشخص شده که باز کار را سخت کرده است.

اما معمولاً اپلیکیشن‌ها و سایت‌های استخراج شیبا با باگ‌ها و مشکلاتی روبه‌رو هستند، یا اینکه از ریشه تقلبی هستند. در این مورد پیشنهاد می‌کنیم که وقت و سرمایهٔ خود را بدون آگاهی و اطلاع دقیق از وضعیت این اپلیکیشن‌ها هدر ندهید.

اما در کل این ارز با وجود نوساناتی که دارد می‌تواند آیندهٔ درخشانی را برای سرمایه گذارانش رقم بزند. این نکته را در نظر بگیرید که استخراج با کامپیوتر فشار بسیار زیادی به کامپیوتر شما می‌آورد پس اگر کامپیوتر شخص شما سیستم خنک کنندهٔ خوبی ندارد، از این روش برای استخراج یا ماینینگ ارز شیبا استفاده نکنید زیرا حاصلی جز از بین بردن سیستم سخت افزاری شما ندارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص آموزش استخراج ارز شیبا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام وقتتون بخیر
    من توسایت شیباماینر دات نت ایمیل و کانترکت کیف پولمو فعال کردم برا استخراج چطور میتونم لوگ اوتش کنم؟ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ