;
coinex

دانلود قسمت 1 سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection) با زیرنویس چسبیده

یکی از جدیدترین کیدراماهای تاریخی، علاقه پادشاه است. در ادامه برای دانلود قسمت 1 سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection) با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

کیدراماهای تاریخی از دیرباز طرفداران زیادی داشته‌اند. یکی از جدیدترین سریال‌های موردانتظار نتفلیکس که در 20 قسمت ساخته شده، سریال علاقه پادشاه است. کارگردانی این درام را سونگ هیوک ووک (Song Hyun Wook) انجام داده است.

علاقه پادشاه بر اساس مانهوا Yeonmo از لی سو یونگ (Lee So Young) ساخته شده است و انتظار می‌رود این سریال نیز همانند درام عاشقان آسمان سرخ بین کیدرامری‌ها محبوب شود. حال در ادامه لینک دانلود قسمت 1 سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود قسمت 1 سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection)

دانلود سریال کره ای The King’s Affection

داستان سریال علاقه پادشاه به زمان چوسان برمی‌گردد، زمانی که همسر ولیعهد دوقلو به دنیا می‌آورد، مردم آن را نشانه‌ای شوم دانسته و از آنجایی که فرزند پسر وارث تاج و تخت می‌شود، فرمان کشتن بچه دختر صادر می‌شود.

اما ملکه که طاقت قربانی شدن فرزند خود را ندارد، او را مخفیانه به خارج از قصر می‌فرستد. چند سال بعد وقتی بچه پسر از دنیا می‌رود، او دوباره به قصر باز می‌گردد و حال مجبور است در نقش برادر دوقلویش، شاهزاده لی هوی باشد و کسی از هویت واقعی او که یک زن است، باخبر نشود.

در این سریال تاریخی بازیگران مطرح کره‌ای همچون پارک اون بین (Park Eun Bin)، رو وون (Rowoon) و نام یون سو (Nam Yoon Su) حضور دارند. پارک اون بین در نقش لی هوی (Lee Hwi) در این کیدراما بازی می‌کند.

دانلود قسمت 1 سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection)
دانلود سریال کره ای‌ علاقه پادشاه / قسمت اول علاقه پادشاه بدون سانسور / دانلود سریال The King’s Affection قسمت اول

پارک اون بین (Park Eun Bin) قبلا در کیدراماهایی همچون «از برامس خوشت میاد؟»، «کارآگاه شبح» و «دوران جوانی» حضور داشته است. علاوه بر این بازیگر، نام رو وون (Rowwon) عضو SF9 نیز در بین بازیگران سریال کره ای علاقه پادشاه به چشم می‌خورد.

رو وون نیز سریال‌هایی همچون «او هرگز نخواهد فهمید» و «تو فوق العاده‌ای» را در کارنامه خود دارد. از دیگر بازیگران این درام عاشقانه و تاریخی می‌توان به نام یون سو (Nam Yoon Su)، به یونگ کیونگ (Bae Yoon Kyung) و چویی بیونگ چان (Choi Byung Chan) اشاره کرد.

حال در ادامه برای دانلود سریال علاقه پادشاه قسمت اول همراه ما باشید. علاوه بر دانلود سریال کره ای‌ علاقه پادشاه ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید.

برای دانلود رایگان قسمت 1 علاقه پادشاه با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

دانلود رایگان قسمت 1 علاقه پادشاه با زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت 1 سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection)
دانلود سریال علاقه پادشاه قسمت اول / قسمت اول علاقه پادشاه بدون سانسور / دانلود سریال کره ای The King’s Affection

دانلود سریال The King’s Affection قسمت اول از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 1 سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام سانسور شده؟

    پاسخ

    سلام
    آیا این سریال کره ای توسط شبکه Netflix خریداری و پخش می شه یا Netflix هیچ ربطی به این سریال نداره؟

    پاسخ

    سلام.
    این سریال همزمان هم از نتفلیکس و هم از شبکه KBS2 به صورت هفتگی در روزهای دوشنبه و سه شنبه پخش می‌شه

    پاسخ

    وقتی بخش بشه شما کی زیرنویسشو میزارید؟

    پاسخ

    معمولا همون شب

    پاسخ