;
coinex

بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia) ؛ بیوگرافی، داستان و تریلر

تا پخش درام جذاب و فانتزی کره‌ای مالیخولیا زمان زیادی باقی نمانده است. ما در این مقاله قصد داریم به بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia) بپردازیم.

مالیخولیا یک سریال جذاب و دیدنی بوده که توسط کیم سانگ هیوب کارگردانی شده است. این سریال که به عنوان یکی از جدیدترین سریال های کره ای 2021 به شمار می‌رود، داستان‌های رسوایی و فساد را در دبیرستان‌های خصوصی گنگنام به تصویر می‌کشد.

تاریخ پخش این سریال اعلام شده است. در واقع می‌توان گفت زمان بسیار کمی تا پخش این سریال دیدنی فاصله داریم. قرار بر این است که سریال مالیخولیا در 10 نوامبر 2021 به عنوان پروژه ویژه پانزدهمین سالگرد tvN چهارشنبه و پنجشنبه ها ساعت 22:30 پخش شود.

ستارگان معروف زیادی در این سریال ایفای نقش کرده اند. از جمله این بازیگران میتوان به ایم سو جونگ، لی دو هیون و جین کیونگ اشاره کرد. در ادامه این مقاله در ابتدا قصد داریم به بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia) و پس از آن به داستان سریال کره ای مالیخولیا بپردازیم. همراه ما باشید.

بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia)

هالوین تمام شده و ماه نوامبر از راه رسیده است. اگرچه که این موضوع شاید برای برخی از افراد معنای چندانی نداشته باشد اما برای طرفداران کیدرما معنای دیگری دارد. هر ساله در ماه نوامبر سریال‌های جذابی از کیدرما معرفی می‌شوند که مالیخولیا نیز از آن دسته سریال‌ها است.

طرفداران لی دو هیون باید بسیار هیجان زده باشند زیرا این بازیگر معروف در این سریال در نقش اصلی حضور خواهد داشت. سریال مالیخولیا در دهم نوامبر 2021 اکران خواهد شد. گفته شده این سریال در 16 قسمت ساخته شده است بنابراین پخش مالیخولیا در 30 نوامبر 2021 به پایان می‌رسد.

مالیخولیا یک درام عاشقانه محصول کره جنوبی بوده که در آن لی دو هیون و ایم سو جونگ در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. در این قسمت ابتدا لیستی از بازیگران سریال Melancholia در اختیار شما قرار خواهد گرفت و پس از آن به بیوگرافی بازیگرهای سریال Melancholia 2021 خواهیم پرداخت.

  • ایم سو جونگ در نقش جی یون سو
  • لی دو هیون در نقش بک سونگ یوو
  • چویی دائه هون در نقش سونگ جائه
  • جین کیونگ در نقش نوه جونگ آهه
  • جانگ هیون سونگ در نقش سونگ مین جون
  • بیون جونگ سو در نقش سانگ مین جون
  • کیم هو جین در نقش بک مین شیک
  • بک جی وون در نقش مین هه سونگ

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین سریال های کره ای

بیوگرافی بازیگرهای سریال Melancholia 2021

بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia)
بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia) / بهترین سریال کره ای 2021 / بازیگران سریال Melancholia

لیستی از بازیگران این سریال در قسمت قبلی برای شما نمایش داده شد. در ادامه قصد داریم به بیوگرافی بازیگران این سریال هیجان انگیز که به عنوان یکی از جدیدترین سریال کره ای 2021 به شمار می‌رود، بپردازیم.

ایم سو جونگ (Im Soo Jung)، بازیگر و مدل اهل کره جنوبی بوده که در 11 جولای 1979 به دنیا آمده و در حال حاضر 42 سال سن دارد. این بازیگر معروف سال‌های زیادی را در عرصه بازیگری فعالیت داشته است اما می‌توان گفت وی اولین بار در سال 1998 وارد پیشه بازیگری خود شده است.

گفته شده وی در ابتدا در عرص مدلینک فعالیت کرده است و سپس وارد دنیای بازیگری شده. ایم سو جونگ در فیلم‌ها و سریال های معروفی ایفای نقش کرده است. از جمله این فیلم‌ها و سریال‌ها می‌توان به داستان دو خواهر، خوشی، ببخشید؛ دوست دارم و من یک سایبورگ هستم اشاره کرد.

لی دو هیون (Lee Do Hyun)، یک بازیگر کره‌ای است. در واقع نام واقعی این بازیگر لیم دونگ هیون بوده اما وی با نام حرفه‌ای خود لی دو هیون شناخته می‌شود. لی دو هیون در 11 آوریل 1995 به دنیا آمده و در حال حاضر 26 سال سن دارد.

می‌توان گفت این بازیگر شهرت خود را با بازی در سریال هتل دل لونا به دست آورده و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین بازیگران کره جنوبی شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia)
بیوگرافی بازیگرهای سریال Melancholia 2021 / بازیگران سریال Melancholia

لی دو هیون از در رشته تحصیلی فیلم و تئاتر فارغ التحصیل شده و از سال 2017 حرفه خود را در بازیگری شروع کرده است. از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های این بازیگر می‌توان به دوباره هجده سالگی، خانه شیرین و جوانان ماه مه اشاره کرد.

جین کیونگ (Jin Kyung)، بازیگر اهل کره جنوبی بوده که در 7 سپتامبر 1968 به دنیا آمده است و در حال حاضر 53 سال سن دارد. وی در فیلم‌ها و سریال‌هایی از جمله Accidental Family، Somehow Family، Motel Cactus بازی کرده است.

جانگ هیون سونگ (Jang Hyun Sung)، یک بازیگر اهل کره جنوبی است. وی 51 سال سن دارد و در 17 جولای 1970 به دنیا آمده است. این بازیگر نیز در سریال‌هایی همچون، Love Is a Crazy Thing، Tell Me What You Saw، My Friend and His Wife بازی کرده است. در ادامه با داستان سریال کره ای مالیخولیا همراه شما هستیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

داستان سریال کره ای مالیخولیا

بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia)
بازیگران سریال Melancholia / بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia)

این درام داستان رسوایی جنسی را که در یک دبیرستان نخبگان بین یک استاد و دانش آموز اتفاق افتاده بود را به تصویر می‌کشد که پس از چهار سال از این حادثه این دو قربانی که در زمان حال بزرگسال هستند تلاش خواهند کرد تا فساد و دسیسه‌های موجود در دبیرستان را کشف کنند.

جی یون سو یک معلم ریاضی کالج است که به نظر می رسد در فضای باز خوش اخلاق است، اما به محض اینکه تصمیم به کاری میگیرد بسیار سرسخت می شود. او که بسیار مشتاق ریاضیات بوده، معلمی است که دانش‌آموزانش را تشویق می‌کند تا پاسخ‌های خودشان را پیدا کنند.

از طرفی نابغه ریاضی، بک سونگ یو، مردی آرام بوده که به صورت داوطلبانه وارد شده است. او از گرفتن عکس با دوربین DSLR لذت می برد. اگرچه او رتبه‌ی آخر را در دانشکده‌کسب کرده است، اما واقعاً بر المپیادهای ریاضی تسلط دارد. او در سن 10 سالگی وارد موسسه فناوری ماساچوست شده بود اما در سن 12 سالگی ترک تحصیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

بهترین سریال های لی جونگ سوک

تریلر سریال مالیخولیا

بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia)
داستان سریال کره ای مالیخولیا / بیوگرافی بازیگرهای سریال Melancholia 2021

همانطور که گفتیم تنها هفته‌ها با پخش این سریال کره‌ای با موضوع جذابش که آن را به یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 به حساب می‌رود، فاصله داریم، از این رو طرفداران کیدراما مشتاق هستند تریلری از این سریال را تماشا کنند تا بتوانند با فضا و جو سریال مالیخولیا آشنا شوند.

خوشبختانه تریلر این سریال به تازگی منتشر شده است. اگر علاقه به این دارید که از محیط و صحنه‌های این سریال ایده‌ای داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریع‌تر به تماشای تریلر این سریال بنشینید.

برای تماشای تریلر سریال مالیخولیا (Melancholia) در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

منابع: korean-drama-list , kdramaworld

نظر شما در خصوص بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر