;
coinex

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) ؛ بیوگرافی، تصاویر و بهترین فیلم

تاتیانا مازیلانی یک بازیگر معروف و مشهور کانادایی است. ما در این مقاله قصد داریم به جزئیات بیوگرافی و زندگینامه تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) بپردازیم.

تاتیانا مازیلانی یک بازیگر اهل کانادا بوده که در 29 سپتامبر 1985 به دنیا آمده است. وی اولین بار با بازی در سریال تلوزیونی هیجانی Orphan Black در سال 2013 با بازی در چندین شخصیت به شهرت رسید. وی چندی پس از بازی در این سریال برنده جایزه امی در سال 2016 و همچنین برنده چندین جایزه منتقدان شده است.

گفته شده تاتانیا مازیلانی اولین بازیگر کانادایی بوده که برای بازی در یک سریال کانادایی برنده جایزه امی شده است. گفته می‌شود این بازیگر یکی از بازیگران محبوب بین المللی یوده که در حال حاضر طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به دست آورده است.

تاتیانا مازیلانی علاوه بر نقش آفرینی در سریال Orphan Black در مجموعه های تلوزیونی زیادی نیز ایفای نقش داشته است. از سریال‌های معروف این بازیگر می‌توان به Heartland ،The Nativity، Being Erica و Perry Mason اشاره کرد.

از فیلم‌های معروف این بازیگر نیز می‌توان به Diary of the Dead، Eastern Promises، The Vow، Woman in Gold و Stronger اشاره کرد. در ادامه با زندگینامه Tatiana Maslany و عکس‌های این بازیگر همراه ما باشید.

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)

همانطور که می‌دانید تاتیانا مازلانی یک بازیگر کانادایی بوده که در حال حاضر 36 سال سن دارد. وی یکی از ستاره‌های مطرح کانادا بوده که به عنوان یک بازیگر موفق کانادایی شناخته می‌شود. این بازیگر در سال 2004 با بازی در نقش یک روح در فیلم Ginger Snaps 2: Unleashed معروف شد.

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) یکی در صنعت تئاتر نیز مشارکت داشته و به عنوان کمدین بداهه فعالیت می‌کند. وی در یکی از تئاترهای مطرح کانادا فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر به عنوان یکی از اعضا و فعالان تئاتر به شمار رفته و در این زمینه مدرک معتبری دارد.

تاتیانا مازلانی در سال 2007 در سریال پیام رسان در نقش لیندسی رولینز ظاهر شد. وی همچنین در همان سال در یکی از سریال‌های سی بی سی به نام Heartland بازی کرد که در آن به عنوان یک مسابقه دهنده به نام کیت بیلی و اسبش دیزی ایفای نقش کرده است.

وی در برنامه‌های زیادی صداگذاری کرده و در عرصه صداگذاری نیز فعالیت‌های زیادی داشته است. تاتیانا مازلانی در فیلم روز شکرگزاری قدیمی نقش اصلی را ایفا کرده است. در سپتامبر 2008، او نقش پنی را که یک قربانی آدم ربایی است را در سریال کانادایی Flashpoint به تصویر کشید.

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)
بیوگرافی Tatiana Maslany

تاتیانا به عنوان سارا وکسلار، دختر دکتر تام وکسلار که معتاد به هروئین است را در فصل دوم سریال تلویزیونی کمدی درام کانادایی Being Erica در سال 2010 نقش آفرینی کرد. همچنین در سال 2010، او به عنوان قهرمان داستان مری، مادر عیسی، در مجموعه تلویزیونی بریتانیایی چهار قسمتی The Nativity حضور داشت. این سریال مورد استقبال منتقدان زیادی قرار گرفت.

تاتیانا در فیلم ستاره بزرگ فیلم یا همان Grown Up Movie Star به عنوان نقش روبی ظاهر شد، نقشی که برای این بازیگر جایزه ویژه هیئت داوران در جشنواره فیلم ساندنس 2010 را به ارمغان آورد. این بازیگر کانادایی در یک قسمت از سریال شنونده یا همان Listener نقش هانا سیمونز را بازی کرد.

در اواخر سال 2011، او در فیلم اقتباسی از شکار مشخص جان سندفورد در نقش کلارا رینکر، یک قاتل قراردادی، بازی کرد. در سال 2012، این بازیگر به عنوان شخصیت اصلی، کلر در فیلم روز ظاهر شد، که برای او جایزه فیلیپ بورسوس را برای بهترین اجرا در جشنواره فیلم ویسلر 2012 به ارمغان آورد. در ادامه با بیوگرافی تاتیانا ماسلانی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی Tatiana Maslany

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)
تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)

در این قسمت با زندگینامه Tatiana Maslany همراه شما هستیم. همانطور که پیشتر اعلام شد این بازیگر بسیار معروف کاندایی 36 سال سن دارد. وی در رجینا، ساسکاچوان کانادا از خانواده نسبتا معمولی متولد شده است، به طوری که پدر او یک چوب کار و مادرش یک مترجم است.

تاتیانا بزرگترین فرزند خانواده بوده و سه خواهر و برادر دارد. گفته شده وی دو برادر کوچکتر از خود دارد. تاتیانا تبار اوکراینی، لهستانی، آلمانی، اتریشی و رومانیایی دارد. او از چهار سالگی رقص را شروع کرده و در حدود سن نه سالگی وارد تئاتر اجتماعی و موزیکال شده است.

او در دبیرستان دکتر مارتین لبولدوس تحصیل کرد، جایی که در فعالیت‌های مدرسه حود شرکت کرده و در سال 2003 فارغ التحصیل شده است. در ارتباط با زندگی شخصی این بازیگر جذاب کانادایی سوال‌های زیادی پرسیده شده است.

گفته شده این بازیگر به طور رسمی با تام کالن که یک نویسنده و بازیگر معروف بریتانیایی بوده، قرار می‌گذارد و آن‌ها از سال 2011 با هم هستند و در لس آنجلس با هم زندگی می‌کنند. در ادامه قصد داریم به بهترین سریال های تاتیانا ماسلانی و پس از آن به بهترین فیلم های Tatiana Maslany بپردازیم. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

جین سه یون (Jin se yeon)

گروه کیپاپ کارد (KARD)

درستاورد های تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)
تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) / بهترین فیلم های Tatiana Maslany

از سال 2013 تا 2017، ماسلانی در سریال بی ‌بی ‌سی آمریکایی به نام Orphan Black بازی کرده است. او نقش شخصیت اصلی، سارا منینگ و همچنین چندین شخصیت دیگر را در این سریال بر عهده داشته است.

ماسلانی دو جایزه تلویزیونی منتخب منتقدان و یک جایزه TCA را برای بازی خود در سریال دریافت کرده است. او همچنین نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد و در سال 2015 نامزدی جایزه امی شد و برای بازی در این سریال این جایزه را دریافت کرد.

ماسلانی در هفتمین جوایز تلویزیونی منتخب منتقدان، نامزدی بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال درام را دریافت کرد، که سومین نامزدی او از انجمن روزنامه‌نگاران تلویزیونی بود. در سال 2014، در بیشتر روزنامه‌های آمریکایی از بازی ماسلانی در این سریال تمجید و تعریف شده است و او را به عنوان بازیگری در سطح المپیک معرفی کرده‌اند.

او خیلی زود وارد تئاتر بداهه نوازی شد و به مدت یک دهه در حوزه بداهه نوازی کمدی فعالیت داشت. او همچنین در مسابقات Canadian Improv Games شرکت کرد. تاتیانا ماسلانی چندی بعد به یک مربی بداهه نوازی تبدیل شد و اکنون عضوی از تئاتر بداهه گویی General Fools است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال موش (Mouse 2021)

 بازیگران سریال تاکسی درایور (Taxi Driver 2021)

بهترین سریال های تاتیانا ماسلانی

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)
زندگینامه Tatiana Maslany / بیوگرافی تاتیانا مازلانی

در ابتدا لیستی از سریال‌های معروف این بازیگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا شما بتوانید با نگاهی دقیق به سریال‌هایی که این بازیگر در آن‌ها ایفای نقش داشته است توجه کنید. توجه کنید که لیست سریال‌های این بازیگر بسیار طولانی است اما ما در اینجا فقط به چندین سریال معروف تاتیانا ماسلانی پرداخته‌ایم.

  • 2030 CE از سال 2002 تا 2003
  • Heartland از سال 2008 تا 2010
  • Instant Star در سال 2008
  • Flashpoint در سال 2009
  • The Listener در سال 2009
  • Being Erica از سال 2009 تا 2011
  • Day در سال 2012
  • The Nativity در سال 2010
  • Orphan Black از سال 2013 تا 2017
  • The Harper House در سال 2021

تاتیانا ماسلانی کار خود را با سریال کانادایی 2030 CE آغاز کرد که در سال 2002 پخش شد. پس از مدتی در سال 2007 که سال پرکاری برای این بازیگر به شمار می‌رود، این بازیگر در سریال‌های تلوزیونی از جمله The Robber Pride، Stir of Echoes: The Homecoming و Redemption SK نقش آفرینی کرده است.

در سال 2008، تاتیانا با بازی در سریال Instant Star باری دیگر هنر خود را به تلوزیون کانادا نشان داد و در سریال کانادایی Instant Star نقش آفرینی کرد. وی همچنین در سال 2008 در یکی دیگر از سریال‌های کانادایی با نام Flashpoint به عنوان یک بازیگر مهمان حضور داشت و با حضور خود در این سریال توانست جایزه معتبر Gemini را برای خود کسب کند.

بیشتر بخوانید:

 بیوگرافی دیگو مارادونا 

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)
بیوگرافی Tatiana Maslany / بهترین فیلم های تاتیانا مازلانی

از سال 2008 تا 2010، تاتیانا ماسلانی شخصیت کیت بیلی را در سریال تلویزیونی محبوب هارتلند به تصویر کشید. بازی در این سریال باعث شد شهرت وی بین طرفدارانش افزایش پیدا کند.

وی از سال 2009 تا سال 2011 در سریال کانادایی کمدی Being Erica به عنوان یک دختر معتاد به هروئین ایفای نقش داشته است. گفته شده بازی تاتیانا ماسلانی در این سریال مثال زدنی است زیرا وی توانسته به خوبی مهارت‌ها و استعدادهایش را به تصویر بکشد.

از طرفی وی در سال 2010 در سریال تلوزیونی بریتانیایی The Nativity حضور داشته است. تاتیانا ماسلانی در این سریال نقش مریم مقدس، مادر عیسی را بازی کرده است. گفته شده بازی بی‌نظیر تاتیانا در این سریال مورد توجه منتقدان قرار گرفته است.

در سال 2012 این بازیگر بیشتر خود را درگیر فیلم‌های جذاب سینمایی کرده و خود را تنها در یک سریال با نام Day محدود کرده است. وی در این سریال نقش کلر قهرمان فیلم را به زیبایی بازی کرده است.

سال 2013 شاهد بهترین های تاتیانا ماسلانی بودیم. او به عنوان شخصیت اصلی، سارا منینگ و چندین شخصیت دیگر در سریال Orphan Black ظاهر شد. سریال Orphan Black که تا 12 آگوست 2007 ادامه داشت، بهترین ها را از تاتیانا ماسلانی به ارمغان آورد. این بازیگر نقش بیش از ده شخصیت این سریال را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگران ترکی زن و مرد 2021

 بهترین بازیگران کره ای زن و مرد در سال 2021 

بهترین فیلم های Tatiana Maslany

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)
بیوگرافی تاتیانا مازلانی / عکس های تاتیانا مزلانی

تا به اینجا با بهترین سریال های تاتیانا ماسلانی همراه ما بودید. ما تا به اینجا به بیوگرافی تاتیانا ماسلانی نیز پرداخته‌ایم در ادامه ابتدا لیستی از بهترین فیلم های تاتیانا مازلانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس از آن با عکس های تاتیاما مزلانی همراه شما خواهیم بود.

  • Ginger Snaps 2: Unleashed در سال 2004
  • The Messengers در سال 2007
  • Eastern Promises در سال 2007
  • Diary of the Dead در سال 2007
  •  Defendor در سال 2009
  • Hardwired در سال 2009
  • Grown Up Movie Star در سال 2009
  • Toilet در سال 2011
  • In Redemption در سال 2011
  • Violet & Daisy در سال 2011
  • Waiting for You در سال 2012
  • Picture Day در سال 2012
  • Blood Pressure در سال 2012

این بازیگر کانادایی اولین حضور خود در فیلم را در نقش یک روح در فیلم Ginger Snaps 2: Unleashed انجام داد. این بازیگر همانطور که گفتیم در سال 2007 بسیار فعال و پرکار بوده و در فیلم های هیجان انگیزی از جمله پیام‌رسان و خاطرات مردگان نقش آفرینی کرده است.

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) همچنین در سال 2007 در فیلم Eastern Promises یا همان قول‌های شرقی صداگذاری کرده است. وی در تمامی سال‌های فعالیتش در حوزه بازیگری بسیار فعال بوده و در برنامه‌های تلوزیونی زیادی ایفای نقش کرده است اما تاتیانا علاوه بر داشتن برنامه شلوغش در فیلم‌های زیادی نیز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

 زیباترین و جذابترین مردان 2021

 بیلی آیلیش (Billie Eilish)

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)
بهترین فیلم های تاتیانا مازلانی / زندگینامه تاتیانا مزلانی

در سال 2009، او در فیلم‌هایی مانند Defendor یا همان مدافع، Grown Up Movie Star و Hardwired نقش آفرینی کرده است. نقش این بازیگر به عنوان یک دختر 13 سال در سریال Grown Up Movie Star با استقبال زیادی از سوی هواداران همراه شد. وی با بازی در این فیلم توانست مهارت و استعداد خود را به خوبی نشان دهد.

در سال 2010 این بازیگر در فیلم‌هایی از جمله Toilet و In Redemption به خوبی بازی کرده است. برجسته‌ترین فیلم های این بازیگر در سال 2011، نقش قاتل قراردادی در اقتباس سینمایی Certain Prey جان سنفورد بود. از دیگر آثار این سال می‌توان به فیلم‌هایی مانند Seven Sins: Lust و Violet & Daisy اشاره کرد.

در سال 2012 تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) در فیلم‌هایی از جمله Picture Day، فشار خون و فیلم کوتاه در انتظار تو بازی کرده است. در ادامه با عکس های تاتیاما مزلانی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

 ونسا کربی (Vanessa Kirby) 

 هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)

عکس های تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)

ما در این مقاله به زندگینامه تاتیانا مزلانی و فیلم ها و سریال های او پرداختیم. در این قسمت قصد داریم بهترین عکس‌های عکس های تاتیانا مزلانی را در اختیار شما قرار دهیم. برای داشتن تصویر با نمایی بهتر و بزرگ‌تر تنها باید روی هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: thefamouspeople , empireonline

نظر شما درباره تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر