;
coinex

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham) ؛ بیوگرافی، تصاویر، بهترین فیلم ها

هانا ودینگهام یک خواننده و بازیگر انگلیسی است. در این مقاله قصد داریم به بیوگرافی، فیلم‌ها و سریال‌های هانا ودینگهام (Hannah Waddingham) بپردازیم.

هانا ودینگهام یک بازیگر انگلیسی بوده که در 28 جولای 1974 به دنیا آمده است. وی حرفه خود را با اجرا در تئاترهای مختلف شروع کرده و بعدها به یک بازیگر تئاتر معروف تبدیل شده است. وی با مشارکت خود در تئاتر موزیکال وست اند در لندن شناخته می‌شود و از بهترین اجراهای او می‌توان به اسپاملوت و جادوگر شرور، جادوگر شهر اوز اشاره کرد.

هانا ودینگهام با اجراهای بی‌نظیری که در تئاتر انجام داده است، موفق شده در جشنواره Olivier Award نامزد سه جایزه مختلف بشود. وی علاوه بر فعالیت‌های خود در حوزه تئاتر یک مدل شناخته شده است که در تبلیغات‌های تلوزیونی زیادی نیز ظاهر شده است.

بعلاوه هانا ودینگهام خود به عنوان یک بازیگر با شهرت بالا شناخته می‌شود اما وی با بازی در سریال کمدی تد لاسو به شهرت خود افزوده است. هانا ودینگهام (Hannah Waddingham) همچنین در سریال هیجان انگیز گیم اف ترونز در فصل‌های پنج و ششم در نقش کوتاهی بازی کرده است. وانا ودینگهام همچنین در فیلم بینوایان یا همان Les Miserables نیز نقش‌آفرینی کرده است.

وی با بازی در این فیلم مورد توجه منتفدان بسیار زیادی قرار گرفته است. وانا ودینگهام نه تنها در صنعت بازیگری و مدلینگ فعالیت می‌کند، بلکه در فضای مجازی نیر فعالیت داشته و فالوورهای زیادی او را دنبال کرده و از او حمایت می‌کنند. در ادامه قصد داریم به زندگینامه هانا ودینگهام بپردازیم.

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham)

هانا ودینگهام یک بازیگر، خواننده، مدل و اینستاگرامر انگلیسی بوده که در حال حاضر 47 سال سن دارد. وی شهرت خود را مدیون مشارکت در تئاتر موزیکال و بازی در سریال کمدی تد لاسو در سال 2020 است. هانا ودینگهام در صنعت بازیگری فردی موفق به شمار می‌رود به طوری که یکی از بازیگران معروف هالیودی است. وی در سریال‌های معروفی از جمله بازی تاج و تخت نقش‌آفرینی کرده است.

همانطور که می‌دانید هانا ودینگهام (Hannah Waddingham) سلبریتی بسیار فعالی است به طوری که در صنایع مختلفی فعالیت می‌کند. خانواده این بازیگر و مدل معروف نیز در صنعت موسیقی فعالیت دارند به همین دلیل می‌توان گفت که استعداد موسیقیایی در ژن هانا ودینگهام وجود دارد.

هانا ودینگهام پیشه موسیقی و بازیگری خود را همزمان در وست اند (West end)، یک تئاتر موسقی در لندن آغاز کرده است. در اواسطه سال 2010 وانا ودینگهام نقش یک جادوگر را در اجرای Into the woods در تئاتر فضای سر باز لندن اجرا کرده است. هانا همچنین در جشنواره چیچسر نقش کیت را در تئاتر موزیکال با عنوان مرا ببوس یا همان kiss me بازی کرده است.

هانا ودینگهام افتخارات زیادی را در عرصه تئاتر و هنر به دست آورده است. او نامزد دریافت جایزه لورنس اولویه برای بازی در اجراهای اسپاملوت در سال 2007، موسیقی شب کوچک در سال 2010 و مرا ببوس در سال 2013 در بخش بهترین بازیگر زن موزیکال شده است.

هانا ودینگهام همچنین با بازی در سریال کمدی فوتبالی معروف تد لاسو که از اپل تی وی پخش می‌شود، در سال 2021 موفق شده برنده جوایز تلوزیونی منتقدان و جوایز بین المللی سینمای آنلاین را با عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن، دریافت کند.

این بازیگر با دریافت این جوایز مختلف به شهرت خود افزوده است به طوری که در حال حاضر هانا وادینگهام به عنوان یک بازیگر بین المللی به حساب می‌رود. در ادامه این مقاله با بیوگرافی Hannah Waddingham ، بهترین فیلم های هانا ودینگهام و همچنین بهترین عکس های هانا ودینگهام همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اما مکی (Emma Mackey)

بیوگرافی Hannah Waddingham

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham)
بیوگرافی هانا ودینگهام/زندگینامه هانا ودینگهام

همانطور که گفتیم هانا ویدنگهام در 28 جولای 1974 به دنیا آمده است و در حال حاضر در سال 2021، 47 سال سن دارد. وی در شهر لندن انگلیس به دنیا آمده و بزرگ شده است. هانا ودینگهام تحصیلات خود را از آکادمی هنرهای زنده و ضبط شده در لندن با موفقیت به پایان رسانده است.

وی حوزه کاری خود را با شرکت و اجرا در تئاترهای انگلستان در سن بسیار کم شروع کرده و از آن زمان تا به الان به عنوان یکی از اعضای تئاتر به حساب می‌رود. هانا ودینگهام از آن زمان تا به الان پیشه و فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و در حال حاضر به عنوان یکی از ستارگان هالیوود شناخته می‌شود، وی همچنین از طرفداران بسیار زیادی نیز برخوردار است.

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham) در یک خانواده ارتیست و هنرمند در انگلستان به دنیا آمده است. اگرچه که این بازیگر اهل انگلستان بوده اما پس از چندین سال به آمریکا رفته و در حال حاضر ملیت او انگلیسی آمریکایی است. نام و شغل پدر او مشخص نبوده و اطلاعاتی در این موضوع در دسترس نیست.

نام مادر او ملودی کلی بوده که یک خواننده اپرا است همچنین پدربزرگ هانا ودینگهام نیز در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند. همانطور که می‌دانید هانا ودینگهام نیز در زمینه خوانندگی فعالیت دارد و حدس ما این گونه است که این بازیگر از خانواده مادری خود ژن خوانندگی را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: جین سه یون (Jin se yeon)

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham)
بیوگرافی هانا ودینگهام

هانا ودینگهام خود نیز اعلام کرده که مادرش در عرصه خوانندگی و بازیگری او نقش بسیار موثری را داشته به طوری که او را تشویق به فعالیت در این زمینه‌ها کرده است. هنگامی که صحبت درباره بیوگرافی یک بازیگر معروف در میان است طرفدارن آن بازیگر معمولا علاقه زیادی به دانستن زندگی شخصی سلبریتی خود دارند تا بتوانند از زندگی آن‌ها الو بگیرند.

در حال حاضر طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده هانا ودینگهام (Hannah Waddingham) مجرد است. اگرچه که هانا ودینگهام ازدواج نکرده اما رابطه عاطفی یکنواخت و عادی‌ای با Gianluca Cugnetto دارد. آن‌ها همچنین دارای یک فرزند هستند که در سال 2015 به دنیا آمده است اما هیچ توضیحی درباره جنسیت و نام این بچه در میان نیست، گفته شده که این زوج نزدیک به 10 سال است که باهم هستند.

در ارتباط با ویژگی ظاهری هانا ودینگهام (Hannah Waddingham) باید گفت که او یک زن بسیار زیبا با شخصیت بسیار خوب است. قد این بازیگر بسیار بلند بوده و تقریبا 180 سانتی‌متر است. هانا ودیهنگام 65 کیلوگرم وزن دارد و می‌توان گفت که او فردی لاغر اندام است. در ادامه این مقاله قصد داریم به بهترین فیلم های هانا ودینگهام و سپس به بهترین سریال های Hannah Waddingham بپردازیم.

بیشتر بخوانید: گروه کیپاپ کارد (KARD)

بهترین فیلم های هانا ودینگهام

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham)
بیوگرافی Hannah Waddingham

ما در این قسمت ابتدا با بهترین فیلم های هانا ودینگهام و سپس بهترین سریال های Hannah Waddingham همراه شما خواهیم بود. هانا ودینگهام (Hannah Waddingham) در فیلم‌های متعدد معروفی ایفای نقش کرده است اما یکی از بهترین فیلم‌های او بینوایان یا همان Les Miserables نام داشته که موجب شناخت بیشتر او در سال 2012 شده است.

در ادامه لیستی از فیلم‌های هانا ودینگهام را برای شما فراهم کرده‌ایم. توجه داشته باشید که ما در این لیست نام فیلم، سال تولید و همچنین نقش هانا ودینگهام در آن‌ فیلم‌ها را ذکر کرده‌ایم.

  • How to Lose Friends & Alienate People در نقش الیزابت در سال 2008
  • Les Misérables در نقش کارمند شرکت در سال 2012
  • Winter Ridge در نقش جوآن هیل در سال 2018
  • The Hustle در نقش دختر میخانه در سال 2019

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال موش (Mouse 2021)

بهترین سریال های Hannah Waddingham

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham)
بیوگرافی هانا ودینگهام

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham) یک بازیگر معروف هالیوودی است که از سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. وی در سریال‌ها و نمایش‌های تلوزیونی زیادی مانند My family در سال 2010، Partners in Crime در سال 2015، Game of Thrones در سال 2016، 12 Monkeys در سال 2017 و Ted Lasso در سال 2020 بازی کرده است.

اگرچه که این بازیگر در سریال‌های تلوزیونی زیادی ایفای نقش کرده است اما از معروف‌ترین سریال‌های او می‌توان به تد لاسو اشاره کرد. هانا وادینگهام در این سریال کمدی نقش ربکا، رئیس تد را بازی می‌کند که قصد دارد ریچماند کلاب را نابود کند.

در واقع او در این سریال به این دلیل قصد نابودی ریچاند کلاب را داشته، زیرا که می‌خواهد تنها چیزی را که همسر سابقش به آن اهمیت می‌دهد را از بین ببرد. در نهایت ربکا ریاست کلاب را از دست شوهرش گرفته و خود را به عنوان رئیس آن کلاب معرفی می‌کند.

او همچنین از همسرش به دلیل خیانت طلاق می‌گیرد و اعتقاد دارد که همسر او در هیچ زمانی به او اهمیت نداده است. ربکا پس از اینکه ریاست کلاب را به دست گرفت تد را به عنوان یکی از مربیان برمی‌گزیند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تاکسی درایور (Taxi Driver 2021)

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham)

از دیگر معروف‌ترین سریال‌هایی که هانا وادینگهام در آن به شکل زیبایی نقش آفرینی کرده است، می‌توان به بازی تاج و تخت یا همان گیم اف ترونز اشاره کرد. هانا وادینگهام در فصل‌های آخر سریال گیم اف ترونز ظاهر شد. او در این سریال نقش یک راهبه‌ای که سرسی را عذاب می‌داد را بازی کرده است.

اگر سریال معروف و مشهور گیم اف ترونز را دیده باشید سرسی، ملکه هفت پادشاهی به دلایل زیادی از جمله رابطه نامشروع با برادر خود محاکمه می‌شود. آن‌ها او را به شکل وحشتناکی عذاب می‌دهند به طوری که راهبه‌ای وجود دارد که هر روز در زندان سرسی را باز کرده و از او به شکل تحقیر‌آمیزی می‌خواهد که به گناهان خود اعتراف کند.

در اواخر این سریال سرسی این راهبه‌ای را که یک زنگوله به دست می‌گرفت و مدام گناهانش را به او یاد‌آوری می‌کرد، به شکل وحشتناکی زجر داده و می‌کشد که هانا وادینگهام به شکل حرفه‌ای نقش این راهبه را بر عهده گرفته است. در ادامه با چندین فکت و حقیقت درباره Hannah Waddingham و سپس با عکس های هانا ودینگهام همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال وینچنزو (Vincenzo 2021)

فکت هایی جالب درباره Hannah Waddingham

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham)

ما تا به اینجای مقاله درباره زندگینامه هانا ودینگهام و بهترین فیلم‌ها و سریال‌های او صحبت کرده‌ایم. در این قسمت قصد داریم به چندین فکت درباره این بازیگر مشهور بپردازیم تا شما با این سلبریتی خوش استایل بیشتر آشنا شوید.

اولین حقیقتی که درباره این بازیگر مطرح است آن بوده که وی درباره بازی در سریال گیم اف ترونز گفته که بازی در این سریال سخت‌ترین کار من تا به اینجا بوده است. وی اشاره کرده روز ضبط نقش او در سریال گیم اف ترونز به جز روزی که فرزندش را به دنیا آورده، سخت‌ترین و طاقت فرساترین روز زندگی او بوده است.

چیزی که درباره این بازیگر معروف مورد توجه افراد قرار گرفته قد بسیار بلند او است. همانطور که گفتیم قد این بازیگر حدود 180 سانتی‌متر است که نسبتا فردی قد بلند به حساب می‌رود. گفته شده که وی به دلیل استایل و قد بلندش مورد ستایش و تقدیر افراد زیادی قرار گرفته است.

هانا ودینگهام یک بازیگر بسیار فعال بوده که در عرصه موسیقی، تئاتر، بازیگری، مدلینگ و همچنین فضای مجازی فعالیت می‌کند. گفته شده که اینستاگرام این سلبریتی دارای میلیون‌ها طرفدار و دنبال‌کننده بوده که این افراد سبک زندگی هانا ودینگهام را الگو قرار می‌دهند.

وانا ودینگهام علاوه بر اینکه فردی بسیار خوش‌پوش، شیک و جذاب بوده از شخصیت و اخلاقیات بسیار شرافتمندانه‌ای نیز برخوردار است به طوری که لهجه، حس شوخ طبعی و صمیمیت انگلیسی خود در تمامی برنامه‌هایش به صورت واضح پیداست و مورد توجه دیگران قرار می‌گیرد. در ادامه با عکس های هانا ودینگهام همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی دیگو مارادونا 

عکس های هانا ودینگهام

در این قسمت از مقاله عکس‌هایی از این بازیگر معروف انگلیسی را برای شما به اشتراک گذاشته‌ایم. برای مشهاده بهتر عکس های هانا ودینگهام روی آن‌ها کلیک کرده تا با نمایی بهتر و بزرگ‌تر بتوانید این عکس‌ها را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: thewikifeed , superstarsbio

نظر شما در خصوص هانا ودینگهام (Hannah Waddingham) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر