;
coinex

بازیگران سریال تاکسی درایور (Taxi Driver 2021) ؛ بیوگرافی، داستان و تریلر

از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای اخیر می‌توان به راننده تاکسی اشاره کرد. در ادامه این گفتار قصد داریم به معرفی بازیگران سریال تاکسی درایور بپردازیم.

اخیرا سریال های کره ای بین افراد محبوبیت خاصی پیدا کرده اند و می‌توان گفت طرفداران کیدراما روز به روز در حال افزایش هستند. البته محبوبیت سریال های کره ای در ایران تا حدودی مدیون صدا و سیمای ایران است که با پخش برخی از سریال‌ها، مردم را با کیدراما آشنا کرد.

از سریال های کره ای تاریخی مثل جومونگ یا دونگی که بگذریم، می‌توان گفت سریال های کره ای چیزی فراتر از سریال های سانسور شده صدا و سیما هستند و برخی از آنها که ممکن است حتی هیچوقت از صدا و سیما پخش نشوند، طرفداران بی‌شماری را به خود جذب کرده‌اند.

یکی از این سریال های محبوب این ایام، تاکسی درایور است. از این رو ما در ادامه به معرفی و بیوگرافی بازیگرهای سریال Taxi Driver 2021 و همینطور به داستان این سریال می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

بازیگران سریال تاکسی درایور (Taxi Driver 2021)

بیوگرافی، داستان و تریلر

سال 2021 نه تنها سال غنی‌ای برای طرفداران فیلم و سریال‌های آمریکایی بود، بلکه به نظر می‌رسد امسال صنعت سینمای کره قصد دارد با ساخت سریال‌های با کیفیت و پرطرفدار وارد رقابت با بهترین سریال های 2021 شود و می‌توان گفت تا اینجای کار، با پخش سریال هایی همچون وینچنزو و تاکسی درایور، به خوبی پیش رفته است.

بی شک تاکسی درایور جزو بهترین سریال های کره ای 2021 است که به کارگردانی پارک جون وو (Park Joon Woo) و نویسندگی او سانگ هو (Oh Sang Ho) تهیه شده است. این سریال در ژانر اکشن، ترسناک، ماجراجویی، جنایی و درام ساخته شده و شامل 16 قسمت 1 ساعتی است.

این سریال تنها پس از اینکه دو قسمت آن پخش شد، توانست نظر افراد زیادی را به خود جلب کند و بین کیدرامی‌ها محبوب شود. البته تیم بازیگران این سریال نیز نقش موثری در محبوبیت این سریال داشتند و حضور بازیگرانی همچون لی جه هون بر محبوبیت این سریال تاثیر زیادی داشته اند.

تاکسی درایور از تاریخ 9 آوریل امسال از شبکه SBS کره جنوبی پخش می‌شود و داستان کلی آن درباره کیم دوگی، یک فارغ التحصیل آکادمی نیروی دریایی است. وی زندگی عادی خود را می‌گذراند که ناگهان مادرش توسط یک قاتل زنجیره‌ای کشته می‌شود و این امر مسیر زندگی این پسر را تغییر می‌دهد.

ناگفته نماند که سریال کره ای تاکسی درایور از وبتونی به نام Deluxe Taxi اقتباس شده که این وبتون توسط Carlos و KeuKeu JaeJin نوشته شده است. اما در ادامه این گفتار، به معرفی بازیگران سریال تاکسی درایور و نقش آنها در این سریال خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی 2021

بیوگرافی لی جه هون (Lee JeHoon)؛ بازیگران سریال Taxi Driver

بازیگران سریال تاکسی درایور
بیوگرافی بازیگرهای سریال Taxi Driver 2021

یکی از محبوب‌ترین بازیگران سریال Taxi Driver لی جه هون است که در 4 ژوئیه 1984 متولد شده است. وی قبل از اینکه تصمیم بگیرد بازیگر شود، در دانشگاه کره در رشته بیوتکنولوژی تحصیل می‌کرد. اما پس از اینکه از تصمیم خود مطمئن شد، به دانشگاه بین المللی هنر کره رفت.

وی از سال 2007 تاکنون در صنعت سینمای کره درحال فعالیت است. او فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم‌های کوتاه و فیلم‌های تبلیغاتی آغاز کرد. اما در سال 2011 با عملکرد خود در فیلم شب غمناک (Bleak Night 2011) توانست موفقیت چشمگیری بدست آورد.

از دیگر آثار او می‌توان به سیگنال (Signal)، معماری (Architecture 101)، پاپاراتی من (My Paparotti)، پادشاه مد (Fashion King)، در مخفی (Secret Door)، فردا با تو (Tomorrow with You)، در سرزمین ستارگان (Where Stars Land)، کارگاه شبح (Ghost Sweepers) و من می توانم صحبت کنم (I Can Speak) اشاره کرد که در میان آنها، سه سریال در سرزمین ستارگان، فردا با تو و سیگنال از دیگر آثار محبوب‌تر هستند.

لی جه هون در سریال تاکسی درایور در نقش کیم دوگی بازی می‌کند. کیم دوگی در Rainbow Transport به عنوان راننده تاکسی کار می‌کند و او افسر سابق ارتش نیروهای ویژه است. وی قبلا در ویدئویی که بازیگران سریال Taxi Driver را معرفی می‌کرد، درباره نقش خود در این سریال صحبت کرده است.

جه هون بسیار بخاطر نقش خود در تاکسی درایور هیجان زده بود و البته اندکی نگران وضعیت نیز بود چرا که پاندمیک کرونا تمام نشده بود و تمامی افراد در معرض خطر این بیماری بودند. اما به لطف برنامه ریزی‌های انجام شده و فاصله گذاری‌ها، نگرانی وی برطرف شد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

بیوگرافی ایسوم (Esom)؛ بازیگران سریال تاکسی درایور

بازیگران سریال تاکسی درایور
بیوگرافی بازیگرهای سریال Taxi Driver 2021

ایسوم یکی دیگر از بازیگران سریال تاکسی درایور است که در نقش کانگ هانا در این سریال حضور داشته است. او در 30 ژانویه 1990 متولد شده و در دانشگاه سجونگ تحصیل کرده است. هر چند وی در بین طرفداران بین المللی کیدراما چندان شناخته شده نیست ولی ایسوم از سال 2008 به عنوان یک مدل در کره دبیوت کرده است.

وی از آن زمان تاکنون در فیلم و سریال‌های زیادی نقش آفرینی کرده است. او در فیلم‌های بی گناهی اسکارلت (Scarlet Innocence)، ملکه جرم (The Queen of Crime)، جنگجویان سپیده دم (Warriors of the Dawn) و برادران جدا نشدنی (Inseparable Bros) بازی کرده است.

همینطور وی در درام‌های کریسمس سفید (White Christmas)، چون این اولین زندگیمه (Because This is My First Life)، افسون سوم (The Third Charm) و منو نجات بده 2 (Save Me 2) به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور داشته است. فراتر از آن، وی جایزه Blue Dragon Film را به خاطر بهترین نقش مکمل فیلم بی گناهی اسکارلت دریافت کرده است.

اما همانطور که اشاره کردیم، ایسوم در سریال تاکسی درایور نقش دادستان کانگ هانا را بازی می‌کند که می‌توان گفت وی شخصیت عجیبی دارد و تمام سونبه‌های وی نیز علاقه دارند هانا را اینطور خطاب کنند. هانا شخصیتی بسیار پرشور دارد و کسی است که برای پیدا کردن کیم دوگی و سر درآوردن از کار او، حاضر است هرکاری بکند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های زمستان 2021

بیوگرافی کیم اویی سونگ (Kim EuiSung)؛ بازیگران سریال Taxi Driver

بازیگران سریال تاکسی درایور
بازیگران سریال تاکسی درایور

مطمئنا اگر سریال دبلیو را دیده باشید، با بازیگر کیم اویی سونگ آشنایی دارید. وی متولد ۱۷ دسامبر ۱۹۶۵ است و در فیلم و سریال‌های معروف زیادی حضور داشته است. از جمله سریال‌های او می‌توان به دبیلو (W)، مثبت باش (Be Positive)، مستر سانشاین (Mr. Sunshine)، خاطرات الحمرا (Memories of the Alhambra)، همشهری من (My Fellow Citizens) و تاریخ آرتدال (Arthdal Chronicles) اشاره کرد.

البته وی در زمینه بازیگری در فیلم نیز کارنامه درخشانی دارد و فیلم‌های رانینگ من (Running Man)، کشیشان (The Priests)، قطار بوسان (Train to Busan) و خواب طلایی (Golden Slumber) نیز در کارنامه آثار او قرار دارد. اما اویی سونگ در سریال راننده تاکسی در نقش رئیس حمل و نقل Rainbow و رئیس مرکز حمایت از قربانیان بنیاد Bluebird است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

بیوگرافی پیو یه جین (Pyo Ye-jin)؛ بازیگران سریال تاکسی درایور

بازیگران سریال تاکسی درایور
بازیگران سریال تاکسی درایور

پیو یه جین از دیگر بازیگران سریال تاکسی درایور است که در فیلم‌های محبوب زیادی نقش آفرینی کرده است. وی متولد 3 فوریه 1992 است و از سال 2012 در این حرفه فعالیت دارد. او قبل از اینکه به رشته بازیگری روی بیاورد، دو سال به عنوان مهماندار در شرکت هواپیمایی کره کار می‌کرده است.

پیو یه جین در سریال راننده تاکسی در نقش گو اون (Go Eun)، هکر شرت حمل و نقل Rainbow بازی می‌کند. وی قبلا در سریال‌های قرارداد ازدواج (Marriage Contract)، دکترها (The Doctors)، مبارزه برای راهم (Fight For My Way)، وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping)، بازگشت عشق (Love Returns)، منشی کیم چشه (What’s Wrong with Secretary Kim)، هتل دلونا (Hotel Del Luna) و وی آی پی (VIP) نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

بازیگران مکمل سریال تاکسی درایور

به جز بازیگران بالا که جزو اصلی‌ترین بازیگران سریال Taxi Driver هستند و ما به بیوگرافی آنها پرداختیم، در ادامه بازیگران مکمل سریال را معرفی کرده و نقش آنها را بیان می‌کنیم.

  • لی یو جون (Lee Yoo Joon) در نقش محقق هوانگ
  • چا جی یون (Cha Ji Yeon) در نقش بک سونگ می
  • جانگ هیوک جین (Jang Hyuk Jin) در نقش چویی کیونگ گو
  • به یورام (Bae Yoo Ram) در نقش پارک جین اون
  • یو سونگ موک (Yoo Seung Mok) در نقش جو جین وو
  • لی هوچال (Lee Ho Chul) در نقش گو سوک ته
  • یو یون سو (Yu Yeon Su) در نقش سو اون

برای تماشای تریلر سریال تاکسی درایور (Taxi Driver 2021)

در یوتیوب اینجا کلیک کنید!

بازیگران سریال تاکسی درایور

داستان سریال راننده تاکسی

به طور کلی، داستان سریال راننده تاکسی درباره یک سرویس تاکسی مرموز است که به افرادی که از طرف قانون در حق آنها احجاف شده و یا به صورتی عدالت در حق آنها اجرا نشده کمک می‌کند. کیم دوگی که خود یک قربانی بوده که عدالت در حق وی اجرا نشده، یکی از بهترین رانندگان این سرویس است که به افراد زیادی کمک کرده است. داستان به آرامی جلو می‌رود و در این حین، هویت قاتل مادر دوگی نیز مشخص می‌شود و پلیس‌ها نیز روی نحوه کار دوگی حساس می‌شوند.

در این سریال شاهد جامعه‌ای هستیم که عدالت در آن به درستی اجرا نمی‌شود و در عوض یک شرکت حمل و نقل عجیب به نام Rainbow مشکلات مردم را حل می‌کند. داستان این سریال پر از هیجان است و حتی می‌توان آن را در سبک انتقام جویی نیز قرار داد.

حال که معرفی و بیوگرافی بازیگرهای سریال Taxi Driver 2021 به پایان می‌رسد، به تمامی طرفداران فیلم های کره ای پیشنهاد می‌کنیم جستارهای بهترین فیلم های کره ای 2021 و بهترین سریال های کره ای نتفلیکس را نیز بررسی کنید.

به علاوه، به طرفداران سریال توصیه می‌کنیم مقالات بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021، بهترین سریال های HBO در سال 2021 و بهترین سریال های عاشقانه 2021 را نیز از دست ندهند.

البته اگر از طرفداران فیلم و سریال هستید، جستارهای بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021، بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 و بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 را نیز مطالعه کنید.

همچنین دوستداران سریال های ترکی می توانند بهترین سریال های ترکی 2021، بهترین سریال های ترکی 2020 و بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) را ببینند.

در آخر، اگر از طرفداران فیلم و سریال‌های ایرانی هستید، مقالات بهترین سریال های 1400، سریال های محرم 1400 و بهترین فیلم های 1400 را نیز در تکراتو مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما درباره بازیگران سریال تاکسی درایور چیست؟ شما طرفدار کدام یک از این بازیگران هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عاشق سریالش شدم.هر دو فصلش رو دیدم.خیلی خفن بود.عالیییییییییی بود.واقعا از دیدنش لذت بردم

    پاسخ