;
coinex

بیلی آیلیش (Billie Eilish) ؛ بیوگرافی، عکس ها و بهترین آهنگ ها

بیلی آیلیش یکی از جوان‌ترین خوانندگان پاپ در سراسر دنیاست. در این نوشتار قصد داریم به بیوگرافی بیلی آیلیش بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل معروف به Bilie Eilish یکی از محبوب‌ترین و بهترین و خواننده‌های پاپ است که طرفداران بسیار زیادی بین تینیجرها دارد. اما آیا با بیوگرافی بیلی آیلیش آشنا هستید؟ زندگی نامه ی Bilie Eilish پر از حوادث و اتفاقات گوناگون است. می‌دانید بهترین آهنگ های بیبلی آیلیش کدام ها هستند؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید در ادامه با ما همراه باشید.

بیلی آیلیش (Bilie Eilish)

می‌توان آیلیش را یکی از جوان‌ترین خواننده دانست ک توانسته است از دوران نوجوانی فعالییت خود را آغاز کند. او در حال حاضر 19 سال دارد و اولین فعالیت او در سال 2015 با ترانه چشم های اقیانوس را در ساوندکلاد آغاز کرده است. درست یک سال بعد این موسیقی لذت بخش در یوتیوب پخش شد و سبب شهرت یکباره و بسیار جدی برای او شد. این اهنگ یک سال بعد به‌صورت رسمی توسط شرکت دارک‌روم منتشر شد.

جالب است بدانید این ترانه توسط برادرش فینیاس اوکانل ، که با او در موسیقی و برنامه‌های زنده همکاری می‌کند نوشته و تهیه‌ شده‌ است. همچنین پس از آن اولین آلبوم او یعنی به من لبخند بزن 2017 در میان 15 رتبه برتر جدول‌های فروش موسیقی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا قرار گرفت. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیوگرافی بیلی آیلیش با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: جین سه یون (Jin se yeon)

بیوگرافی بیلی آیلیش

بیلی آیلیش
بهترین آهنگ های بیلی آیلیش / عکس های بیلی آیلیش / زندگی نامه Billie Eilish

این خواننده در خانواده ای کاملا هنرمند به دنیا آمد به طوری که خانواده او که شامل پدر، مادر و برادر بزرگترش است همگی هنرمند بوده و هر کدام به نحوی در کشف استعداد موسیقی و موفقیت روز افزون بیلی تاثیر به سزایی داشته‌اند.

پدر او پاتریک اوکانل (Patrick O’Connel) و مادر او مگی بایرد (Maggie Baird) بازیگر و موسیقی‌دان هستند و برادرش فینیاس اوکانل (Finneas O’Connell) نیز ترانه‌سرا، خواننده و آهنگسازی معروف است که در اکثر آهنگ‌های منتشر شده از بیلی به او کمک کرده و هم آهنگ سازی، ترانه‌سرایی و تهیه‌کنندگی بسیاری از آهنگ‌های بیلی بر عهده برادرش بوده است. این خانواده هنرمند اصالتا ایرلندی اسکاتلندی هستند و طرفدارن بسیار زیادی دارند.

بردارد بیلی در اکثر مصاحبه‌های خود گفته است همیشه تمام سعی خود را می‌کند تا برای بیلی آهنگ‌هایی بسازد که بتواند خودش را به خوبی در آن‌ها به تصویر بکشد. فینیاس سعی می‌کند در تمام مراحل به خواهرش کمک کند و در سختی‌ها پشتیبان او باشد و او را تنها نگذارد.

آیلیش می‌گوید برادرش  به او کمک می‌کند تا هر پیامی که می‌خواهد را به طرفدارانش منتقل کند و همیشه ابتدا به ایده‌ها و داستان‌هایش را گوش می‌دهد و همیشه آهنگ‌هایی را طراحی می‌کند که بازگو کننده مطالب مورد علاقه خودش باشد.

برادر بیلی در بسیاری از اجراهای زنده و کنسرت‌های او حضور دارد و در کنارش آهنگ اجرا می‌کند. این همکاری و همفکری خانوداگی یکی از نقاط قوت در کار  آیلیش است خود او در یکی از  مصاحبه‌هاش گفته است بهترین آهنگ هایش را برادرش ساخته است!

بیشتر بخوانید: گروه کیپاپ کارد (KARD)

سلیقه خاص Billie Eilish

بیلی آیلیش
بهترین آهنگ های بیلی آیلیش / تصاویر Billie Eilish / عکس های بیلی آیلیش

اگر از طرفداران آیلیش باشید قطعا تا کنون سبک خاص لباس پوشیدن و لایف استایل او توجه شما را جلب کرده است. او به لباس‌های گشاد علاقمند است و در یکی از مصاحبه‌های خود بیان کرده است که دوست دارد متفاوت از عموم مردم باشد تا توجه عموم را به خود جلب کند.

با توجه به گفته خودش هدف او از این نوع لباس پوشیدن این است که به یاد ماندنی باشد و معتقد است که به مردم اثبات کرده است که او مهم‌تر از آن چیزی است که آنان فکر می‌کنند به همین علت مردم بهتر به او گوش خواهند کرد. همچنین در یکی از مصاحبه‌های خود گفته است ترجیح می‌دهم در حین خواندن روی سن توجه مخاطبانم به صدا‌یم باشد تا اندامم.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال موش (Mouse 2021)

بهترین آلبوم های Billie Eilish

بیلی آیلیش
بهترین آهنگ های بیلی آیلیش / تصاویر Billie Eilish / زندگی نامه Billie Eilish

حال که کمی با زندگی و لایف استایل بیلی  آشنا شدیم بهتر از با تعدادی از بهترین و پرمخاطب‌ترین آهنگ‌های آیلیش آشنا شویم:

Don’t Smile at Me: اولین آلبوم او که  باعث شد او به شدت معرف شود به من لبخند نزن یا Don’t Smile at Me بود. این آلبوم در سال 2016 با تک آهنگ چشم‌های اقیانوسی که نویسنده و آهن سازش بردارش بود ضبط و منتشر شد. موزیک‌ویدئوی آن در 24 مارس همان سال پخش شد.

تک‌اهنگ چشم‌های اقیانوسی به‌طور گسترده توسط دارک‌روم و اینتر اسکوپ رکوردز  منتشر شد و نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد. او در ژانویه 2017 یک آلبوم چندآهنگه دربردارنده 4 ریمیکس از آهنگ چشم‌های اقیانوسی بیرون داد. همچنین او در آن سال کارهای دیگری همچون شش فوت، دل درد را بیرون داده است.

تک آهنگ بعدی این آلبوم بی حوصله بود که در سال 2017 برای سریال سیزده دلیل منتشر شد. در همان سال آهنگ تماشا را نیز بیرون داد و همچنین در 11 ژوئیه 2017 تک‌آهنگ میمون صفت  را بیرون داد و خبر انتشار آلبوم جدیدش، به من لبخند نزن  را نیز اعلام‌کرد.

آیلیش در هر جمعه ماه ژوئیه یک آهنگ از این آلبوم را بیرون می‌داد. در همین ماه آهنگ‌های دیگر نمی‌خواهم تو باشم و پسر من منتشر شدند. به من لبخند نزن در 11 اوت 2017 بیرون آمد.

When We All Fall Asleep, Where Do We Go: یکی دیگر از آبلوم‌های این خواننده دوست داشتنی وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم است که در فوریه 2018 ساخته شده است. از تک آهنگ‌های این آلبوم می‌توان به تور عقلم و به پایان رسید اشاره کرد. تک آهنگ به پایان رسید در آوریل 2018 با همکاری خالید رابینسون ساخته شد و به موسیقی‌متن فصل دوم ۱۳ دلیل  اضافه شد.

همچنین در همان سال تک‌آهنگ‌های قلب‌های شکسته و باید من را با تاج ببینی را هم بیرون داد. او در 17 اکتبر 2018 تک‌اهنگ وقتی مهمونی تمام می‌شود را بیرون داد و در 30 ژانویه 2019 تک‌آهنگ به خاک سپردن یک دوست را به عنوان سومین آهنگ آلبوم وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟ منتشر کرد. سرانجام آلبوم When We All Fall Asleep, Where Do We Goدر 19 مارس 2019 تکمیل شد و در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

Live at Third Man Records‎: آلبوم زنده در ثرد من رکوردز یک آلبوم زنده انحصاری واینل است که در 6 نوامبر 2019 در یک اجرای زنده با بردارش ضبط شد. این آلبوم در 6 دسامبر 2019 به‌طور رسمی به عنوان نخستین آلبوم زنده آیلیش منتشر شد. این آلبوم در بالاترین جایگاه جدول آلبوم‌های واینل و تست میکرز قرار گرفته است.

Happier Than Ever‎: او در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد در سال 2020 شروع به ساخت یک آلبوم جدید می‌کند. در همان سال تک آهنگ Lo Vas a Olvidar که معنای فراموش خواهی کرد را با همکاری رزالیا منتشر کرد.

پس از انتشار این تک آهنگ فیلم مستند بیلی آیلیش به نام جهان کمی تار است به کارگردانی آر جی کاتلر منتشر شد. این مستند به آیلیش کمک زیادی به معروفیت بیشترش کرد. او در شصت وسومین مراسم گرمی برای ترانه زمانی برای مردن نیست برنده جایزه گرمی بهترین ترانه نوشته شده برای رسانه‌های تصویری، و برای ترانه هرچیزی که می خواستم برنده جایزه گرمی ضبط سال شد.

آیلیش در سخنرانی پس از دریافت جایزه گفت مگان دی استالین  لایق دریافت این جایزه بوده‌ است. او در یکی دیگر از مصاحبه‌های خود اعلام کرد دومین آلبوم خود را در 30 ژوئیه 2021 منتشر می‌‌کند که حاوی 16 ترانه است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تاکسی درایور (Taxi Driver 2021)

زندگی نامه Billie Eilish

بیلی آیلیش
بهترین آهنگ های بیلی آیلیش / تصاویر Billie Eilish

همانطور که کمی قبل گفتیم آیلیش یکی از جوان‌ترین خوانده‌های پاپ از که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. قرار گرفتن در کانون توجه، آن هم برای یک نوجوان نمی‌تواند کار آسانی باشد.

اگر از طرفداران آیلیش باشید و موزیک ویدیو‌ها و مصاحبه‌های او را مشاهده کرده باشید احتمالا متوجه حرکات عجیب و غریب او شده‌اید. شاید در ابتدا او را مسخره کرده باشید. اما جالب است بدانید که این خواننده نوجوان مبتلا به سندروم توره است.

او هنگامی که متوجه حواشی و شایعاتی که به وجود آمده بود شد شجاعتی مثال زدنی به خرج داد و در مصاحبه‌ای گفت که دچار سندروم توره (Tourette syndrome) است.  سندروم توره بیماری است که در آن شخص از خودش صدا و حرکات ناخودآگاه عجیبی در می‌آورد که کنترلی بر آن‌ها ندارد. آیلیش همچنین گفت که دارد هر روز بیشتر در مورد چگونگی کنترل و مدارا با این بیماری یاد می‌گیرد و تلاش می‌کند تا حدی این حرکات را کنترل کند.

از آن جایی که آیلیش در سن 11 سالگی به گروه کر لس آنجل پیوست و شروع به خوانندگی کرد برخی افراد گفتند که او تا به حال به مدرسه نرفته است اما او در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرد که او و برادرش فینیاس توسط والدینشان در خانه تمامی موارد لازم را آموزش دیده و هرگز به مدرسه نرفته‌اند.

آن‌ها همه مباحث مربوط به مدارس ابتدایی را فرا گرفتند، اما والدین آن‌ها بیشتر از چیزهای دیگر بر جنبه موسیقی توجه داشته و سعی کرده‌اند تا دو فرزندشان بیشتر از هر چیزی موسیقی را از پایه یاد بگیرند! بیلی در مصاحبه‌اش با Vogue گفت که با تحصیل در خانه، او و برادرش زمان بیشتری برای تمرکز روی یادگیری موسیقی و سایر علاقه‌های خود داشته‌اند که قطعاً در طولانی مدت برای هر دوی آنها موثر بوده است.

جالب است بدانید که آیلیش از دوران کودکی علاقه بسیار زیادی به جاستین بیبر داشته است و همیشه خود را یکی از بزرگ‌ترین طرفداران جاستین بیبر می‌داند و در خیلی از مصاحبه‌هایش در این مورد صحبت کرده و همچنان هم او را دنبال می‌کند.

در حال حاضر این دو خواننده دوست داشتنی دوستان نزدیک هم هستند. جاستین حتی در مصاحبه رادیویی با زین لاو اظهار داشت که نسبت به بیلی احساس مسئولیت می‌کند و برای حفظ امنیت و محافظت از او هر کاری انجام می‌دهد.

اگر کمی به ایلیش در این سال‌ها دقت کرده باشید، به راحتی متوجه شده‌اید که او هرگز لبخند نمی‌زند؛ مگر در مصاحبه‌ها و یا کنسرت‌هایش! و بعید است در یک برنامه عکس برداری بتوانید از او عکسی گیر بیاورید که در آن بخندد یا لبخند بزند.

این موضوع همیشه یکی از مباحثی بوده که بین طرفداران در موردش صحبت شده و همه دنبال دلیل آن بوده‌اند. چرا بیلی لبخند نمی‌زند؟ بیلی در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است که لبخند زدن باعث می‌شود احساس ضعف و بی قدرتی داشته باشد و از لبخند زدن اصلا خوشش نمی‌آید.

او عاشق گیاهان و حیوانات است به همین علت گیاهخوار است. به نظر می‌رسد که وی از سال 2014 کاملا یک گیاهخوار بوده و از خوردن هر چیزی با گوشت یا فرآورده‌های گوشتی امتناع می‌کند.

او حتی در یک قسمت از برنامه Hot Ones که افراد مشهور بال‌های مرغ را با برخی از داغ‌ترین سس‌های گرم دنیا روی آن‌ها امتحان می‌کنند، به جای خوردن مرغ واقعی مقداری مرغ تقلبی ساخته شده با سویا خورد.

شخصیت آیلیش شخصیتی کاملا متفاوت است به همین علت به نظر می‌رسد سریال مورد علاقه او چیزی تاریک و اسرارآمیز باشد، اما با کمال تعجب مجموعه مورد علاقه او در واقع سریال دوست داشتنی Office است.

او حتی از قسمت‌هایی از فصل 7 این سریال برای ترانه خود به نام اعتیاد عجیب من استفاده کرد و به این نکته اشاره کرد که معتاد این سریال دوست داشتنی است و از طرفداران سرسخت و پروپا قرص این سریال به حساب می‌آید!

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال وینچنزو (Vincenzo 2021)

بهترین آهنگ های بیلی آیلیش

بیلی آیلیش
عکس های بیلی آیلیش / زندگی نامه Billie Eilish

هر هنرمندی تمام اثارش را مانند فرزندانش دوست دارد و نمی تواند بین آن‌ها تفاوت قائل شود این جوابی است که بیلی به سوال درمورد بهترین آهنگش در یک مصاحبه داده است. اما از نظر منتقدین اولین آهنگ او یعنی چشم های اقیانوس بهترین آهنگ این خواننده ی جوان است.

هچنین بسیاری از آهنگ‌های او مانند Everything I wanted ، Bad Guy، Lovely ،Therefore I Am, Happier Than Ever و I Love You در شبکه‌های اجتماعی بسیار شناخته شده هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

همانطور که کمی قبل گفتیم آیلیش شخصیت خاصی داشته به همین علت دوستان کمی دارد. یکی از بهترین دوستان او XXX Tentacion  بوده که در سال 2018 به قتل رسیده است. پس از شنیدن این اتفاق ضربه بزرگی به وی وارد می‌شود. به همین علت یکی از آهنگ‌های خود را با عنوان 6.18.18 به او اختصاص داده است.

در این آهنگ آیلیش سعی کرده است احساسات خود را نسبت به دوست از دست رفته اش ابراز کند، محتوای این آهنگ به این اشاره می‌کند که او دیگر هیچ دوستی ندارد و حتی فرصت خداحافظی با رفیق‌اش را نداشته است. همچنین اسم این آهنگ از روی تاریخ فوت XXX Tentacion گذاشته شده است. در حین اجرای این آهنگ و آهنگ I Love You در کنسرت خود بسیار احساساتی شده و شروع به گریه کرده است.

اگر چه بسیاری از طرفداران او اهنگ های دیگری را برای این عنوان مناسب می دانند. در نهایت باید گفت از بیوگرافی آیلیش مشخص است که او بسیار کمتر به حاشیه می پردازد و برخلاف افراد مشهور و بسیار جوان بر روی زندگی خود کنترل کامل دارد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی دیگو مارادونا 

ما در این قسمت برخی از عکس های بیلی آیلیش، خواننده جوان را تهیه کرده‌ایم. برای داشتن نمایی بهتر و بزرگ‌تر می‌توانید بر روی هر کدام از این عکس‌ها کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بیوگرافی Billie Eilish چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر