;
coinex

اما مکی (Emma Mackey) ؛ بیوگرافی، تصاویر و بهترین فیلم ها

اما مکی یک بازیگر فرانسوی انگلیسی است. در این مقاله قصد داریم به بیوگرافی و سریال‌های اما مکی (Emma Mackey) بپردازیم. همراه ما باشید.

اما مکی یک بازیگر فرانسوی بوده که در 4 ژانویه 1996 در فرانسه به دنیا آمده است. وی شهرت خود را با بازی در سریال بریتانیایی کمدی نتفلیکس به نام آموزش جنسی در نقش میوی وایلی به دست آورده است. در این سریال او نقش یک دختر اجتماعی و شرور را بازی کرده که با اوتیس دوست شده و با هم یک کلینیک درمانی جنسی را اداره می‌کنند.

بازی اما مکی در سریال آموزش جنسی باعث شد وی در جشنواره آکادمی بریتانیایی، نامزد بهترین بازیگر کمدی زن بشود. این بازیگر فرانسوی به دلیل ویژگی‌های ظاهری خود بسیار مورد توجه هواداران خود قرار گرفته است.

طرفداران اما مکی اعتقاد دارند که چهره اما بسیار ملیح و جذاب است، همچنین اما مکی (Emma Mackey) از نظر برخی از افراد شباهت ظاهری زیادی با بازیگر معروف مارگو رابی دارد و این موضوع نیز به محبوبیت وی افزوده است.

اما مکی در حال حاضر در سراسر طرفداران بسیار زیادی داشته و علاوه بر اینکه بازیگر موفق و خوبی بوده در صنعت مد و پوشاک نیز فعالیت دارد. وی همچنین در اینستاگرام خود فعالیت کرده و بیش از یک ملیون فالور دارد و به عنوان یک اینفلوئنسر شناخته می‌شود. در ادامه قصد داریم به زندگینامه اما مکی بپردازیم.

اما مکی (Emma Mackey)

اما مکی بازیگر اهل فرانسه بوده که با بازی در سریال sex education به شهرت رسیده است. وی در حال حاضر 25 سال سن دارد. اما مکی (Emma Mackey) اولین بازی حرفه‌ای خود را در سریال آموزش جنسی انجام داده است، او خودش نیز این موضوع را تایید کرده و گفته که بازی در این سریال اولین کار جدی من در صنعت بازیگری است. این سریال از سال 2019 تا به الان پخش شده است.

اما مکی (Emma Mackey) با بازی در سریال آموزش جنسی افتخارات زیادی را به دست آورده است به طوری که The Hindustan Times، از مجلات رسمی هندوستان اعلام کرده: بازی اما مکی در این سریال یک انقلاب ایجاد کرده و تا به الان اما یکی از بهترین اجراهای سراسر دنیا را در این سن انجام داده است.

این بازیگر فرانسوی برای حرفه بازیگری خود واحدهای زیادی از تئاتر را گذرانده و در کلاس‌های مختلف بازیگری شرکت کرده است. اما پیشه بازیگری خود را اولین بار در سال 2016 با بازی در یک فیلم تلوزیونی آغاز کرده است و پس از چندی سال به یکی از مطرح‌ترین و معروف‌ترین بازیگران دنیا تبدیل شده است.

اما مکی (Emma Mackey) به عنوان بازیگر فیلم هیجان‌انگیز مرگ در نیل با ژانر رمزآلود در سال 2022 با کارگردانی کنت برانا انتخاب شده است. در می 2020 اعلام شده که اما مکی در فیلم بیوگرافی امیلی که فیلمنامه نویسی آن بر عهده امیلی برونته است نقش‌آفرینی خواهد کرد. این فیلم اولین فیلمی است که در آن اما مکی بازیگر نقش اول داستان خواهد بود.

همانطور که گفتیم اما مکی (Emma Mackey) جدا از اینکه یک بازیگر محبوب و پرطرفدار بوده یک مدل حرفه‌ای نیز هست. اما همچنین همکاری‌های زیادی با بسیاری از برندهای معروف و اجنسی‌های مختلف انجام داده است. وی علاوه بر موفقیت در همه این زمینه‌ها در اینستاگرام با پیج رسمی خود فعال بوده و فالورهای زیادی را با ملیت‌های مختلف به دست آورده است.

تمام این موفقیت‌ها و فعالیت‌های این بازیگر موجب شده تا تعداد طرفداران او روز‌به‌روز افزایش پیدا کند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم به بیوگرافی Emma Mackey ، بهترین بهترین فیلم های اما مکی و همچنین عکس های اما مکی بپردازیم.

بیشتر بخوانید: جین سه یون (Jin se yeon)

بیوگرافی Emma Mackey

اما مکی (Emma Mackey)
بیوگرافی اما میکی/بهترین سریال های Emma Mackey

در این قسمت قصد داریم به زندگینامه اما مکی یپردازیم. این بازیگر فرانسوی که 25 سال سن دارد، در یک خانواده با وضعیت مالی نسبتا خوب و معمولی مسیحی در یکی از شهرهای فرانسه به دنیا آمد. اما مکی به دین مسیحیت اعتقاد دارد و تحصیلات خود را در شهر فرانسه به اتمام رسانده است.

پس از آن وی تحصیلات دانشگاهی خود را در انگلیس با رشته ادبیات زبان انگلیسی آغاز کرد و با موفقیت به پایان رساند. وی از همان بچگی و در سن کم علاقه زیادی به صنعت بازیگری داشته و در همین مسیر قدم گذاشته است.

همانطور که گفتیم وی در یک خانواده مرفه به دنیا آمده و نام پدر فرانسوی او فیلیپ مکی و نام مادرش که اهل انگلستان بوده ریچل مکی است. گفته شده که پدر او یک مدیر یک مدرسه بوده و مادرش خانه‌دار است.

وقتی صحبت یک بازیگر و یا یک شخص معروف در میان است بسیاری از افراد دوست دارند جدا از زندگی حرفه‌ای آن بازیگر یا فرد معروف از زندگی شخصی آن‌ها نیز با خبر باشند. اطلاعاتی که در ارتباط با اما مکی مطرح شده، این است که وی در حال حاضر مجرد بوده و به نظر نمی‌رسد که با کسی رابطه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: گروه کیپاپ کارد (KARD)

اما مکی (Emma Mackey)
زندگینامه اما مکی/بیوگرافی اما میکی

هر چند که درباره روابط قبلی او اطلاعاتی به دست نیامده است اما طرفداران این بازیگر علاقه زیادی به رابطه بین ایسا باترفیلد و اما مکی دارند به طوری که دوست دارند آن دو در زندگی واقعی نیز با هم باشند.

این بازیگر از همان ابتدا از چهره نسبتا جذابی برخوردار بوده و در حال حاضر به یکی از جذاب‌ترین بازیگران دنیا تبدیل شده است. علاوه بر زیبایی زبان‌زدش اما مکی از شخصیت بسیار حرفه‌ای نیز برخوردار است. وی به داشتن لبخند بسیار زیبا معروف بوده و بیشتر طرفداران علاقه زیادی به لبخند اما مکی دارند.

اما مکی (Emma Mackey) علاوه بر داشتن یک صورت زیبا بسیار خوش‌پوش و خوش‌هیکل نیز هست. وی نسبتا لاغر اندام بوده و وزنش 55 کیلوگرم است. اگرچه که اکثر بازیگران رنگ موهای خود را در زمان‌های مختلف تغییر می‌دهند اما می‌توان گفت اما مکی بیشتر با زنگ موهای بلوند دیده شده است. وی از موهای درخشان و چشم‌هایی زیبا با رنگ قوه‌ای تیره برخوردار است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال موش (Mouse 2021)

اما مکی (Emma Mackey)
بیوگرافی اما میکی
  • Badger lane در سال 2016 در نقش میشل
  • Tic در سال 2020 در نقش جس
  • The winter lake در سال 2020 در نقش هالی
  • Eiffel در سال 2021 در نقش ادریان
  • Death of the Nile در سال 2022 در نقش ژاکلین
  • Emily بزودی در نقش امیلی

ما در این قسمت از مقاله به بهترین فیلم های اما مکی و سپس به بهترین سریال‌های Emma Mackey خواهیم پرداخت. همانطور که اشاره کردیم اولین نقشی که اما مکی ایفا کرده در یک فیلم کوتاه تلوزیونی بوده است، در واقع طبق اطلاعات دریافتی از IMBD اما مکی حرفه رسمی بازیگری خود را در سال 2016 با بازی در فیلم کوتاه تلوزیونی به نام Badger lane آغاز کرد.

پس از آن این بازیگر فرانسوی در فیلم های معروف دیگری بازی کرده است که از بهترین فیلم های اما مکی می‌توان به فیلم‌های The winter lake و Eiffel اشاره کرد. اما مکی همچنین در همین سال 2021، در حال آماده شدن برای پروژه‌های بازیگری خود است. وی در فیلم‌های مرگ در نیل و امیلی که به زودی پخش خواهند شد نقشی را ایفا می‌کند.

ما در ادامه این مقاله لیستی از بهترین فیلم های اما مکی (Emma Mackey) را به ترتیب سال انتشار در اختیار شما قرار خواهیم داد همچنین نقش اما مکی نیز در این لیست گفته شده است. توجه داشته باشید که این لیست علاوه بر فیلم‌ها شامل برنامه‌های تلوزیونی اما مکی نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تاکسی درایور (Taxi Driver 2021)

بهترین سریال های Emma Mackey

اما مکی (Emma Mackey)
بهترین سریال های Emma Mackey

اما مکی در فیلم‌ها و سریال‌های معروفی نقش‌آفرینی کرده است اما از بهترین سریال‌های او که موجب شده وی به یک بازیگر معروف و شناخته شده تبدیل شود سریال آموزش جنسی است. اگرچه که در این سریال اما مکی نقش اول داستان نیست اما با بازی در این سریال توانسته نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند.

اما مکی در برنامه‌های تلوزیونی زیادی بازی کرده است اما آموزش جنسی به طور کلی ب عنوان بهترین سریال اما مکی شناخته می‌شود. ما امیدوار هستیم که در سال‌های پیش‌رو سریال‌ها و فیلم‌های جذاب و شگفت‌انگیز با ژانرهای مختلف را از این بازیگر ببینیم.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال وینچنزو (Vincenzo 2021)

حرفه مدلینگ اما مکی

اما مکی (Emma Mackey)
بیوگرافی Emma Mackey

همانطور که پیشتر اشاره کردیم اما مکی یک بازیگر بسیار فعال است در واقع می‌توان گفت، این بازیگر قبل از آنکه پیشه بازیگری خود را شروع کند در صنعت مد و پوشاک فعالیت داشه است. او در ابتدا شهرت نسبتا خوبی را با استفاده از حرفه مدلینگ خود به دست آورده و سپس با حرفه بازیگری خود شهرت خود را افزایش داده است.

وی در تبلیغات زیادی حضور داشته و برای برندهای معروف و مختلف تبلیغ کرده است. اما مکی همچنین در صفحات اول مجله‌های مختلف قرار گفته است این موضوع به طور رسمی در صفحه فیس بوک این بازیگر مشاهده می‌شود.

هوادارن زیادی اما مکی را در پیج شخصی اینستاگرمی دنبال می‌کنند و از زندگی و فعالیت‌های او الگو می‌گیرند. در ادامه با چندین فکتت و حقیقت درباره این بازیگر و سپس با عکس های اما مکی همراه شما هستیم.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی دیگو مارادونا 

فکت هایی جالب درباره اما مکی

اما مکی (Emma Mackey)
بیوگرافی Emma Mackey

فکت اولی که درباره اما مکی وجود دارد این است که او در شغل خود با افراد معروف و سلبریتی‌های زیادی در ارتباط بوده است. همانطور که گفتیم این بازیگر در پیج اینستاگرامی خود فعال بود و در حال حاضر بیش از 5 ملیون دنبال کننده دارد که هر روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

وی اولین پست اینستاگرام خود در سال 2017 منتشر کرده است. او در پیج اینستاگرام خود عکس‌های بچگی خود را نیز برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است. پدر اما مکی زمانی او کم سن بود مادرش را ترک کرده بنابراین اما تنها با یک والد بزرگ شده است. گفته شده که اما مکی از خوردن غذا بسیار لذت میبرد به طوری که یکی از تفریحات او خوردن است.

اما مکی از خوردن پنکیک و سوخاری لذت می‌برد. او از عکاسی و نشان دادن سبک زندگی خود به هوادارانش در اینستاگرام لذت می‌برد. وی بسیار خوش‌اخلاق بوده و از شخصیت خوبی برخوردار است. در ادامه با عکس های اما مکی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

عکس های اما مکی

در این قسمت عکس‌های این بازیگر فرانسوی معروف را برای شما به اشترام گذاشته‌ایم. برای مشاهده بهتر عکس های اما مکی روی آن‌ها کلیک کرده تا با نمای بزرگ‌تر و بهتر این عکس‌ها را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: thewikifeed , newsunzip

نظر شما در خصوص اما مکی (Emma Mackey) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر