;
coinex

بازیگران سریال موش (Mouse 2021) ؛ بیوگرافی، داستان و تریلر

یکی از پرطرفدارترین سریال‌های کره‌ای این روزها موش نام دارد که در ادامه به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال موش می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

در این چند سال گذشته سریال‌های کره‌ای بسیار معروف و پرطرفدار شده‌اند و می‌توان گفت که در سراسر جهان طرفداران خود را دارند و البته همه اینها به لطف پیشرفت صنعت سینما و تلویزیون کره است. کشور ایران نیز از این قضیه مستثنی نیست و البته ما ایرانیان برخی سریال های تاریخی کره‌ای را از صدا و سیمای کشور نیز تماشا کرده ایم.

جدا از این، صنعت سینمای کره فقط در ژانر تاریخی عملکرد خوبی ندارد و این را می‌توان از محبوبیت سریال‌های جدید کره‌ای در جهان متوجه شد. همینطور ناگفته نماند که فیلم درام انگل که چندین جایزه اسکار را برنده شده، گواهی بر این حرف است.

اما یکی از مجموعه‌های تلویزیونی اخیر کره ای که توانسته بینندگان زیادی را به خود جذب کند، سریال موش است. از این رو، ما در ادامه این گفتار قصد داریم به معرفی بازیگران سریال موش کره ای ، داستان و تریلر آن بپردازیم.

بازیگران سریال موش (Mouse 2021)

بیوگرافی، داستان و تریلر

بی شک سریال موش جزو بهترین سریال های کره ای 2021 است که حتی می‌توان آن را هم رده یا بهتر از بهترین سریال های 2021 دانست. سریال موش نه تنها از تیم سازندگان قوی برخوردار است، بلکه تیم بازیگران آن نیز بسیار محبوب و کاردرست هستند.

موش سریالی رازآلود، هیجان انگیز، روانشناختی و جنایی است که به کارگردانی چویی جون به (Choi Joon Bae) و کانگ چول وو (Kang Chul-woo) ساخته شده است. چویی جون به قبلا کارگردانی سریال‌های بیا و بغلم کن (Come and Hug Me 2018) و سریال تاریخی دختر امپراطور، سو بک هیانگ (The King’s Daughter, Soo Baek Hyang) را بر عهده داشته است.

البته کارگردان کانگ چول وو نیز در زمینه کارگردانی کارنامه درخشانی دارد و از جمله آثار وی می‌توان به روگال (Rugal) و سریال چیزی حدود 1 درصد (Something About 1 Percent) اشاره کرد. نویسنده سریال نیز چویی ران (Choi Ran) است که سریال های بلک (Black) و ایلجیما (Iljimae) را نویسندگی کرده است.

موش در 20 قسمت 60 دقیقه‌ای ساخته شده و شامل دو قسمت ویژه نیز هست. این سریال در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه tvN درحال پخش است و داستان کلی آن درباره یک افسر پلیس تازه کار است که سعی دارد عدالت را رعایت کند و همیشه به دنبال حقیقت است. بنابراین اگر از علاقه مندان به سریال های جنایی هستید، این سریال کره ای را از دست ندهید! اما در ادامه به معرفی بازیگرهای سریال Mouse 2021 و نقش آنها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

بیوگرافی لی سونگ گی (Lee Seung-gi)؛ بازیگران سریال موش کره ای

بازیگران سریال موش

لی سونگی متولد ۱۳ ژانویه ۱۹۸۷ است و در حرفه‌های خوانندگی، بازیگری و مجری گری فعالیت دارد و بخاطر موفقیت وی در این سه حرفه به او لقب تاجدار سه گانه داده‌اند. وی از سال 2004 در حرفه خوانندگی و از سال 2006 در حرفه بازیگری فعالیت دارد.

لی سونگی در سریال‌های دوست دخترم گومیهوئه (My friend is a Gumiho)، پادشاه دو دل (King 2 Hearts)، کتاب خانوادگی گو (Gu Family Book)، همگی محاصره شده‌اید (You’re All Surrounded)، ادیسه کره‌ای (A Korean Odyssey) و واگابوند (Vagabond) نقش آفرینی کرده است و سریال موش، سریال جدید لی سونگ گی محسوب می‌شود.

البته سونگی فعالیت خود را تنها به سریال محدود نکرده است و او در ورایتی شوهای زیادی نیز شرکت می‌کند. از جمله محبو‌ترین ورایتی شوهای لی سونگی می‌توان استاد در خانه (Master In The House)، جنگل کوچک (Little Forest)، جنایتکار تویی 2 (Busted 2)، با هم (Twogether) و دوباره بخون (Sing Again) را نام برد.

لی سونگی به عنوان یکی از بازیگران سریال موش ، در نقش کاراکتر جونگ باروم (Jeong Ba-reum)، یکی از شخصیت‌های اصلی داستان حضور دارد. وی نقش پلیس تازه کاری را دارد که جویای عدالت است.

در این میان او، با قاتل زنجیره‌ای که به بیماری بیماری روانی سایکوپاتی (جامعه ستیزی) مبتلا است، مواجه می‌شود و درحالی که همه در وحشت و ترس هستند، این افسر پلیس با شجاعت به دنبال او می‌گردد. جونگ باروم با حوادث غیرمنتظره ای روبرو خواهد شد و سعی در حل جنایتی دارد که کشور را با وحشت فلج کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی 2021

بیوگرافی لی هی جون (Lee Hee-joon)؛ بازیگران سریال موش کره ای

بازیگران سریال موش

لی هی جون از دیگر بازیگران سریال موش کره ای محسوب می‌شود. وی متولد 29 ژوئن 1979 است و از سال 1998 فعالیت خود را آغاز کرده است. او در سال 2016 با مدل کره‌ای لی هه جونگ (Lee Hye-jung) ازدواج کرده است.

هی جون قبلا در فیلم‌های درمانده (Helpless)، پلیس فراری (Runway Cop)، بدرفتاری (Misbehaviour)، خانم باک (Miss Baek) و فیلم اوه مادر بزرگ من (OH! My Gran) بازی کرده است.

به علاوه، سریال‌های عاشقانه وحشی (Wild Romance)، خانواده جدید یا شوهرم یک خانواده داره (My Husband Got a Family)، افسانه دریای آبی (The Legend of the Blue Sea) در کارنامه سریال‌های لی هی جون قرار دارد. فراتر از آن، هی جون جزو بازیگران سریال وینچنزو نیز بوده است.

اما لی هی جون به عنوان یکی از بازیگران سریال کره ای موش ، در نقش کاراکتر گو موچی (Go Mu-chi)، یک کارآگاه کهنه کار حضور دارد. او توجه زیادی به قوانین ندارد و تلاش می‌کند هرطور که شده، قاتل را گیر بیاندازد. همینطور او به دنبال قاتل والدینش نیز هست تا انتقام مرگ آنها را بگیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های موزیکال

بیوگرافی پارک جو هیون (Park Ju-hyun) ؛ بازیگرهای سریال Mouse 2021

بازیگران سریال موش

پارک جو هیون نیز در لیست بازیگران سریال کره ای موش قرار دارد. وی متولد ۵ اکتبر ۱۹۹۴ است و فعالیت هنری خود را از سال 2015 آغاز کرده است. او با فیلم کمدی رفیق درون من (The Dude in Me) در حرفه بازیگری دبیوت کرد و اولین نقش اصلی خود را در سریال فوق برنامه (Extracurricular) بازی کرد. همینطور او در سریال‌های بخشی از ذهن تو (A Piece of Your Mind) و کارآگاه زامبی نیز نقش آفرینی کرده است.

اما او به عنوان یکی از بازیگران سریال کره ای موش در نقش کاراکتر اوه بونگ جی (Oh Bong-y) حضور دارد. بونگ جی یک دانش آموز دبیرستانی است که با مادربزرگش زندگی می‌کند و در هنرهای رزمی مهارت دارد. وی با جونگ باروم رابطه تلخ و شیرینی دارد و هر بار این دو یکدیگر را ملاقات می‌کنند، کارشان به دعوا ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بیوگرافی کیونگ سو جین (Kyung Soo-jin)؛ بازیگرهای سریال Mouse 2021

بازیگران سریال موش

کیونگ سو جین نیز از جمله بازیگران سریال کره ای موش است. وی متولد ۵ نوامبر ۱۹۸۷ بوده و از سال 2012 تاکنون در حرفه بازیگری فعالیت داشته است.

وی قبلا در سریال‌های اینهوی (Eunhui)، راز عشق و عاشقی (Secret Love Affair)، همراهان (Entourage)، پری وزنه بردار کیم بوک جو (Weightlifting Fairy Kim Bok-joo)، ملوهولیک (Meloholic)، بقای چوسان (Joseon Survival Period)، قطار (Train) و هیس (Hush) بازی کرده است.

او در سریال موش 2021، نقش چویی هونگ جو (Choi Hong-joo) را بازی می‌کند. هونگ جو یک مدیر تولید با استعداد و معروف است که به نام شرلوک هونگ جو نیز معروف است. او به خاطر فداکاری‌های خود، جوایز متعددی را برنده شده است. اما در پس یک سری حوادث غیر معمول، او با قاتلی مواجه می‌شود که با او یک راز مشترک دارد.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های 2021

بازیگران مکمل سریال موش 2021

علاوه بر بازیگرانی که در بالا به بیوگرافی آنها پرداختیم، سریال موس شامل چندین بازیگر مکمل نیز هست که در ادامه به معرفی آنها به همراه نقششان می‌پردازیم.

  • کیم کانگ هون (Kim Kang-hoon) در نقش جوانی کاراکتر جونگ باروم
  • آن جه ووک (Ahn Jae-wook) در نقش کاراکتر دکتر هان سو جون
  • کیم جونگ نان (Kim Jung-nan) در نقش همسر کاراکتر هان سو جون، سونگ جی اون
  • پیو جی هون (Pyo Ji-hoon) در نقش کارآگاه تازه کاری که زیر دست کارآگاه گو موچی کار می‌کند.
  • وو جی هیون (Woo Ji-Hyun) در نقش کو دونگ کو
  • کیم یونگ اوک (Kim Young-ok) در نقش مادربزرگی که با اوه بونگ یی زندگی می‌کند.

برای تماشای تریلر سریال موش (Mouse 2021)

در یوتیوب اینجا کلیک کنید!

داستان سریال موش (Mouse 2021)

بازیگران سریال موش

داستان این سریال جدید لی سونگ گی درباره یک کارآگاه تازه کار به نام جونگ باروم است که زمانیکه با یک قاتل زنجیره‌ای مواجه می‌شود، زندگی‌اش تغییر می‌کند. در حالی که شهر بخاطر این قاتل در ترس و وحشت فرو رفته است، این پلیس جوان تلاش می‌کند تا این پرونده را حل کند. البته این سریال را می‌توان تا حدودی در دسته علمی و تخیلی نیز قرار داد چرا که در این سریال، می‌توان با استفاده از دی ان ای جنین، جامعه ستیزان آینده را شناسایی کرد.

مطلب معرفی بازیگرهای سریال Mouse 2021 به پایان رسید. از این رو به تمامی طرفداران فیلم های کره ای پیشنهاد می‌کنیم گفتارهای بهترین فیلم های کره ای 2021 ، بهترین سریال های کره ای نتفلیکس و بازیگران سریال تاکسی درایور را نیز بررسی کنید.

همینطور اگر به دیدن سریال علاقه دارید، بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021، بهترین سریال های HBO در سال 2021 و بهترین سریال های عاشقانه 2021 را مطالعه کنید.

طرفداران فیلم و سریال نیز میتوانند جستارهای بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021، بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 و بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 را بررسی کنند.

همچنین دوستداران سریال های ترکی می توانند بهترین سریال های ترکی 2021، بهترین سریال های ترکی 2020 و بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) را ببینند.

در آخر، اگر از طرفداران فیلم و سریال‌های ایرانی هستید، مقالات بهترین سریال های 1400، سریال های محرم 1400 و بهترین فیلم های 1400 را نیز در تکراتو مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: meaww

نظر شما درخصوص بازیگران سریال موش چیست؟ به نظر شما کدام بازیگر در ایفای نقش خود موفق تر عمل کرده است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    اسم واقعی بازیگر سونگ یو هان چیه ؟بیوگرافی اون نبود

    پاسخ

    من فکر میکردم سریال های ترکی مردمو خنگ فرض میکنن نگو کره ای ها کلا ملت بدون مغز تصور میکنن واسه وقت گذرونی میخوایین ببینین نه چیز بیشتر

    پاسخ

    تو کلت مغز داری مگه ؟

    پاسخ

    او بونگ یی دختر دبیرستانی خیلی زیباست. اصلا آرایش نمیکنه. حالا دخترای ایرانی رو نگاه کن لوس و پر از ادا و اطوار…تایید کن

    پاسخ

    سلام. واقعا درست میگین دخترهای ایرانی اولا که یک کلمه رو عین سوت قطار می‌کشند بعد اینکه آرایش می کنند فکر می کنند زیباتر شدن در حالی که نه. آرایش فکر می کنیم زیبا میکنه. این نگاه ما هست که زیبا و زشت رو تعیین میکنه

    پاسخ

    سوسانو قشنگ تره یا یکتا ناصر؟

    پاسخ

    سریالش عااالی بود اولین سریالی بود که هر دقیقه ش یه پیامی در بر داشت و تا آخرین قسمت هیجانش رو حفظ کرده بود
    چقدر آخرش واسه بارم گریه کردم

    پاسخ

    Lee Hee-joon بازیگر سریال وینچنزو نیست دو نفر متفاوت با اسامی یکسان هستند

    پاسخ