;
coinex

شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس (Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max) ؛ قیمت و مشخصات فنی

یکی از گوشی‌های موبایل قدرتمند موجود در بازار که توانایی‌هایی بسیار در مقایسه با گوشی‌های هم رده خود دارد، گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس (Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max) است. تکراتو این محصول توانمند شیائومی را در این مطلب مورد بررسی قرار داده است.

موبایل شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس توسط خانواده ردمی شیائومی تولید شده‌ است. محصولات این خانواده چندین سری هستند که بسیار محبوبند؛ یکی از این سری‌ها، ردمی نوت است.

گوشی‌های موبایل هوشمندی که مربوط به این خانواده هستند از صفحه نمایش بزرگ برخوردارند و این امر باعث شده بسیار مورد توجه کاربرانی قرار بگیرند که مایلند گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ داشته باشند.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس (Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max)

یکی از محصولات مهم سری ردمی که در این بین نسبت به بقیه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس (Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max) است. با توجه به مشخصات و ویژگی‌های Redmi Note 10 Pro Max می‌توان گفت شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس یک گوشی هوشمند منحصر به فرد است که می‌تواند تمامی نیازهای کاربران را به خوبی برطرف کند.

ردمی یکی از موفق‌ترین برندهای زیرمجموعه شیائومی است که در کنار برند اصلی این شرکت فعالیت دارد و تاکنون خوش درخشیده است. محصولات این برند کیفیت ساخت بالایی دارند و توان پردازشی آنها نیز قابل توجه است که با بررسی مشخصات Redmi Note 10 Pro Max به این موضوع پی خواهید برد.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس
مشخصات فنی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

گوشی‌های موبایل سری ردمی از معروف‌ترین گوشی‌های میان‌رده تولیدی توسط شیائومی هستند. شیائومی از جمله شرکت‌هایی است که در کلاس میان‌رده‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس (Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max) در 4 مارس 2021 توسط شیائومی معرفی شد و می‌توان آن را از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 دانست.

این گوشی موبایل قدرتمند از جمله گوشی‌های مقرون به صرفه موجود در بازار است که بسیاری از افراد مایل به خرید آن هستند. با ما همراه باشید تا در ادامه مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس و قیمت ردمی نوت 10 پرو مکس را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی طراحی ظاهری و کیفیت شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس

شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و تنوع رنگی آن نیز بسیار مناسب است. حاشیه‌های ظریف و کم در اطراف صفحه نمایش زیبایی آن را بیشتر کرده است. این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است و نیازی به نگرانی در این مورد نیست.

محصول جدید شیائومی دارای دو پنل شیشه‌ای روی هم است که فریمی پلاستیکی فضای خالی بین دو پنل را پر کرده است.

حاشیه اطراف صفحه نمایش بسیار کم و ظریف است اما در قسمت انتهای گوشی اندکی پهن‌تر از سایر نقاط است. وجود حاشیه مشکل برای استفاده ایجاد نمی‌کند و می‌توان از صد در صد صفحه نمایش استفاده کرد.

دوربین سلفی این گوشی نیز در بالای صفحه نمایش ردمی نوت 10 پرو مکس شیائومی است و در داخل حفره‌ای قرار داده شده است. لبه‌های صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند دارای طراحی صافی هستند اما لبه‌ی پنل انحنای خفیفی دارد.

در بخش پشتی موبایل لوگو و دوربین چهارگانه گوشی به چشم می‌خورد که از دو قسمت تشکیل شده است؛ قسمت اول فلش و حسگرها قرار دارند که نسبت به سطح بدنه گوشی برآمدگی کمی دارند اما قسمت دوم برآمدگی بیشتری نسبت به سطح بدنه و قسمت اول دارد.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس
مشخصات فنی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

در قسمت دوم چهار دوربین قرار گرفته است. دوربین اصلی و اولتراواید در ابتدا و انتها قرار دارند و دو دوربین سنجش عمق و ماکرو نیز بین آن‌ها جای دارند.

سمت چپ گوشی‌ ردمی نوت 10 پرو مکس دارای دو درگاه است. یکی از درگاه‌ها برای قرار دادن سیم کارت است که این گوشی از 2 سیم کارت همزمان پشتیبانی می‌کند. درگاه دوم برای قرار دارد حافظه Micro SD است.

در سمت راست گوشی نیز دکمه‌های افزایش و کاهش صدا قرار گرفته‌اند و کلید پاور نیز همراه آنهاست که البته حسگر اسکنر اثر انگشت نیز روی آن تعبیه شده تا کاربر بتواند با استفاده از آن، گوشی هوشمند ردمی نوت 10 پرو مکس شیائومی را از حالت قفل خارج کند.

این گوشی دارای دو بلندگوی استریو است که محل قرار گیری آنها لبه‌های پایینی و بالایی دستگاه است. در لبه‌ی پایینی، درگاه USB-C و میکروفون دوم قرار دارند و در لبه‌ی بالایی جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، میکروفون اول و حسگر مادون قرمز قرار داده شده‌اند.

مشخصات ظاهری گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس به شرح زیر است:

  • دارای ظاهری زیبا و همه پسند
  • دارای حاشیه‌های ظریف و کم
  • مقاوم در برابر آب و گرد و خاک

بررسی دقیق مشخصات Redmi Note 10 Pro Max به شما کمک می‌کند تا به درک درستی در مورد این گوشی برسید و انتخابی درست داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه ردمی نوت 9 با پوکو ایکس 3 پرو

بررسی صفحه نمایش ردمی نوت 10 پرو مکس

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس دارای یک صفحه نمایش سوپر‌آمولد ۶.۶۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس با وضوح ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسلی با کیفیت است که تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را برای این گوشی به همراه داشته است.

برای محافظت از آن در برابر انواع ضربه و خط و خش از محافظ شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ استفاده شده است که می‌تواند به خوبی از آن مراقبت کند. البته با وجود استفاده از محافظ شیشه‌ی گوریلا گلس 5 باز هم لازم است به خوبی از گوشی محافظت کرد تا دچار آسیب‌های احتمالی نشود.

نرخ نوسازی صفحه‌نمایش این گوشی 60 و ۱۲۰ هرتزی است که برای اجرای بهتر و  روان‌تر اپلیکیشن‌ها و انیمیشن‌ها بسیار مهم است. حالت ۶۰ هرتز زمانی استفاده می‌شود که بخواهیم مصرف انرژی را مدیریت کنیم و باتری برای مدت زمان طولانی‌تری شارژ داشته باشد.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس (Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max)
مشخصات فنی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

این گوشی روشنایی ۱۲۰۰ نیتی دارد و پشتیبانی از HDR 10 از ویژگی‌های مهم صفحه‌نمایش گوشی‌ ردمی نوت 10 پرو مکس است. این امر باعث شده نمایش رنگ جذابی داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی در اختیار قرار دادن حالت مطالعه برای کاربران است. در این حالت، نور آبی رنگ حذف می‌شود و با حذف نور آبی، این گوشی هوشمند شرایطی را فراهم می‌کند که چشمان کاربر در هنگام مطالعه‌ آسیب کمتری ببیند و دچار خستگی و قرمزی نشود.

در قسمت تنظیمات صفحه نمایش نیز می‌توان برای وارد شدن فشار کمتر به چشم به پیش‌نمایشی از حالت روشن و حالت تیره دسترسی داشت. در صورتی که از حالت تیره استفاده شود، مصرف انرژی تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت و در محیطی با نور کم، کار کردن با گوشی مشکلی برای چشم ایجاد نخواهد کرد. به طور کلی گوشی هوشمند ردمی نوت 10 پرو مکس از صفحه‌نمایشی با کیفیت برخوردار است.

ویژگی‌های کلی صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس به شرح زیر است:

  • دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی
  • استفاده از پنل Super AMOLED با نرخ نوسازی 60 و ۱۲۰ هرتزی
  • دارای محافظ گوریلا گلس ۵
  • امکان رساندن نرخ روشنایی تا ۱۲۰۰ نیت
  • پشتیبانی از محتوای HDR10
  • توانایی حذف رنگ آبی برای جلوگیری از خستگی چشم
  • توانایی استفاده از حالت روشن و حالت تیره

در این مطلب مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس به خوبی مورد بررسی قرار گرفته است تا هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با سامسونگ گلکسی A52

بررسی دوربین ردمی نوت 10 پرو مکس شیائومی

کیفیت تصاویری که با دوربین گوشی ردمی نوت 10 پرو مکس می‌توان ثبت کرد، بسیار مناسب و قابل قبول است. دوربین‌های این گوشی از کیفیت بالایی برخوردارند و می‌توانند تصاویری با کیفیت و منحصربه‌فرد را ثبت کنند. در پنل پشتی گوشی 4 دوربین وجود دارد.

دوربین اصلی :

دوربین اصلی این گوشی  ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز واید است. فاصله‌ی کانونی دوربین ۲۶ میلی‌متر و گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/1.9، است. سایز پیکسل دوربین ۰.۷ میکرومتر است و  سایز سنسور آن ۱.۵۲/۱ و فوکوس خودکار دوال پیکسل با قابلیت تشخیص فاز دارد.

این دوربین با دارا بودن وضوح تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی قادر است تصاویری زیبا به ثبت برساند؛ این تصاویر از کنتراست و دقت رنگ بسیار بالایی برخوردار هستند. ماژول دوربین این گوشی ارزش خرید آن را بیشتر می‌کند.

تمامی تصویری که با این دوربین گرفته می‌شوند دارای رنگ‌هایی هستند که نزدیک به واقعیتند. البته برای اینکه حجم تصویر ثبت شده کاهش یابد، از تکنیک ادغام پیکسل‌ها استفاده می‌شود که این یک ایراد است و باعث می‌شود برخی سوژه‌های موجود در تصویر لبه‌های تیزی داشته باشند.

 

شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس
مشخصات فنی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

دوربین اصلی قادر است ویدئوی صحنه آهسته ضبط کند، می‌تواند ویدئویی در حالت 4K در ۳۰ فریم بر ثانیه را نیز ضبط کند. خروجی نهایی این دوربین 108 مگاپیکسلی، از وضوح بسیار عالی برخوردار است و جزئیات را به خوبی نشان می‌دهد.

همچنین قادر است رنگ تصاویر را طبیعی نشان دهد. با وجود این موارد عملکرد این دوربین بسیار قابل قبول است و مولفه‌ای مهم برای افزایش ارزش خرید این گوشی است.

دوربین اولتراواید :

دوربین اولتراواید یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید است که در کنار دوربین اصلی قرار دارد. میدان دید ۱۱۸ درجه‌ای دارد، گشودگی دریچه‌ی دیافراگم آن f/2.2 است و سایز پیکسل ۱.۱۲ میکرومتری دارد.

شیائومی در این گوشی برای دوربین اولتراواید خود به سراغ حسگر IMX355 رفته که قادر است تصاویر باکیفیتی ثبت کند. تصاویری که با دوربین فوق عریض ثبت می‌شوند از جزئیات بسیار بالایی برخوردار هستند و در تصویر ثبت شده نویز بسیار کمی دیده می‌شود؛ اما نباید انتظار بالایی از نظر کنتراست داشت.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی می 1 لایت (Xiaomi Mi 11 Lite)

گوشی شیائومی پوکو اف 3 (Poco F3 5G)

دوربین ماکرو :

این گوشی دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز ماکرو است. برای دوربین ماکرو حسگر OV5675 استفاده شده است. این حسگر می‌تواند در فاصله‌ی ۳ تا ۱۰ سانتی‌متری فوکوس کند.

تصاویری که با استفاده از دوربین ماکرو ثبت می‌شوند دارای رنگ‌هایی نزدیک به واقعیت هستند و از نظر کیفیت نیز بسیار مناسب هستند. اما ممکن است برخی از تصاویر دارای نویز بالا باشند. دوربین ماکرو از گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 برخوردار است.

دوربین پرتره :

دوربین پرتره ۲ مگاپیکسلی با حسگر GC02M1 برای ثبت تصاویر پرتره عملکرد بسیار مطلوب و قابل قبولی دارد. این دوربین قابلیت سنجش میزان عمق تصاویر را دارد. سنسور تشخیص عمق قادر است با تشخیص سوژه، بگراند را به خوبی بلور ‌کند.

در تصاویر ثبت شده با این دوربین علاوه بر اینکه دقت رنگ و کنتراست بالا است، پس‌زمینه نیز با دقت بالایی تار خواهد شد تا سوژه‌ از پس‌زمینه متمایز باشد. دوربین پرتره از گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 برخوردار است. شفافیت تصاویر ثبت شده با این دوربین به هیچ عنوان جایی برای انتقاد باقی نمی‌گذارد.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس
بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

دوربین سلفی :

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس (Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max) قرار دارد. این دوربین سلفی با حسگر IMX471 در دسترس است.

این دوربین می‌تواند تصاویر سلفی باکیفیتی را ثبت کند. دقت رنگ و کنتراست تصاویر ثب شده با این دوربین بسیار مناسب و قابل قبول است.

این دوربین دارای گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.5 است، سایز پیکسل ۱.۰ میکرومتر و سایز سنسور ۳.۰۶/۱ اینچ است.

مشخصات دوربین شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس به شرح زیر است:

  • دوربین اصلی: 108 مگاپیکسلی
  • دوربین اولتراواید: 8 مگاپیکسلی
  • دوربین ماکرو: 5 مگاپیکسلی
  • سنسور تشخیص عمق: 2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسلی

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی پوکو M3 پرو 

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 (Redmi Note 10)

بررسی باتری ردمی نوت 10 پرو مکس شیائومی

باتری یکی از قسمت‌های مهم برای موبایل است که باید کیفیت مناسبی داشته باشد. گوشی موبایل ردمی نوت 10 پرو مکس شیائومی به یک باتری با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعت مجهز است تا بتواند مصرف زیاد نمایشگر 120 هرتزی و آمولد آن را پشتیبانی کند.

این باتری از نوع لیتیوم پلیمری است، از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و در حداقل زمان ممکن می‌توان این باتری بزرگ را شارژ کرد و مدت‌ها از آن استفاده کرد.

با توجه به اینکه باتری ردمی نوت 10 پرو مکس از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است، قابلیت‌هایی نیز برای ذخیره‌ی انرژی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این قابلیت‌ها Battery Saver و Ultra Battery Saver هستند و هر یک با غیرفعال کردن یا محدود کردن برخی از امکانات دستگاه، به مصرف کمتر انرژی کمک می‌کنند. برای شارژ 100 درصدی باتری گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو مکس تنها 75 دقیقه زمان لازم است و برای شارژ 50 درصدی نیم ساعت کافی است. باتری این گوشی هوشمند عملکرد خوبی دارد و این مورد توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس
بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

مشخصات اصلی باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس به شرح زیر است:

  • دارای باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی
  • دارای قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی
  • شارژ 50 درصدی باتری در نیم ساعت

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی ردمی 9 (Xiaomi Redmi 9) 

گوشی شیائومی Mi Mix 4 

بررسی مشخصات اسپیکر ردمی نوت 10 پرو مکس شیائومی

ردمی نوت 10 پرو مکس شیائومی دارای دو عدد بلندگوی استریو است که در لبه‌های بالایی و پایینی این گوشی قرار گرفته‌اند. این اسپیکرها قادر به ارائه‌ی خروجی صدا با کیفیت بسیار بالایی هستند.

هر دو بلندگوی استفاده شده حجم خروجی صدای یکسانی دارند و این موضوع باعث شده تا کاربر از صدای خروجی از اسپیکرها لذت بیشتری ببرد مخصوصا زمانی که مشغول تماشای فیلم یا بازی است.

با وجود این مشکلاتی نیز وجود دارد؛ زمانی که میزان صدا حداکثر است بیس مناسبی شنیده نمی‌شود. در کل اسپیکرها عملکرد خوبی دارند اما می‌توانستند بهتر باشند.

مشخصات Redmi Note 10 Pro Max از نظر نرم‌افزاری

موبایل هوشمند Redmi Note 10 Pro Max از نظر نرم افزاری به روز است. این گوشی به جدیدترین نسخه سیستم عامل یعنی اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12 مجهز است و محیط نرم افزاری آن به گونه‌ای است که می‌تواند امکانات زیادی در اختیار کاربر قرار دهد.

برای افزایش امنیت ردمی نوت 10 پرو مکس روش‌های متفوتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد که می‌توان به الگو یا پین کد و حسگر اسکنر اثر انگشت در لبه‌ی سمت راست گوشی اشاره کرد.

این حسگر از دقت بالایی برخوردار است و با سرعت بالا اثر انگشت کاربر را شناسایی می‌کند. روش بعدی استفاده از قابلیت تشخیص چهره‌ که سرعت و دقت آن نیز عملکرد مناسبی دارد.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس
قیمت شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

از جمله ویژگی‌های مهمی که این گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میانبرهای Game Turbo
  • سفارشی‌سازی صفحه اصلی و ژست‌های حرکتی
  • حرکات سبک iOS برای نشان دادن اعلان‌ها و تنظیمات سریع
  • پنجره‌های شناور
  • حالت خواندن با بافت کاغذی مانند
  • نمایشگر با قابلیت همیشه روشن و قابل تنظیم

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی پوکو X3 پرو

گلکسی زد فلیپ 3 (Galaxy Z Flip 3)

مشخصات Redmi Note 10 Pro Max از نظر سخت‌افزاری

شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس
قیمت شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

شیائومی در گوشی ردمی نوت 10 پرو مکس از تراشه ۸ نانومتری به نام اسنپدراگون 732G استفاده کرده است که برای گیمرها نیز بسیار مناسب است.

این پردازنده‌ی از دو خوشه تشکیل شده که خوشه‌ی اول را دو هسته‌ی کریو ۴۷۰ گلد با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و خوشه‌ی دیگر را شش هسته‌ی کریو ۴۷۰ سیلور با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل می‌دهد. پردازنده‌ی گرافیکی این گوشی هوشمند نیز آدرنو ۶۱۸ است.

کاربران می‌توانند این گوشی را از نظر حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی در سه ظرفیت مختلف سفارش دهند:

  • ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی

حافظه‌های ذخیره‌سازی این گوشی از نوع UFS 2.2 هستند که امکان انتقال فایل‌ها با سرعت بالا را برای کاربران فراهم می‌کنند.

بررسی قیمت ردمی نوت 10 پرو مکس

قیمت ردمی نوت 10 پرو مکس حدود 200 دلار معادل 8 میلیون تومان است. این قیمت برای این گوشی هوشمند با داشتن چنین قابلیت‌هایی مناسب است.

برخی از نکات مثبت و مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس در ادامه آمده است.

نکات مثبت:

  • دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا
  • دارای باتری بسیار مناسب با طول عمر بالا و شارژ سریع
  • دارای صفحه ‌نمایشی بزرگ مجهز پنل Super AMOLED
  • مقاومت بالا در برابر آب و گرد و خاک
  • عدم گرم شدن زیاد دستگاه
  • عملکرد مطلوب دوربین در محیطی با نور کافی
  • دارای اسپیکر با بیس مناسب
  • قدرت پردازش مناسب
  • محیط نرم افزاری به روز

بیشتر بخوانید:

.

بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro Max به پایان رسید. نظر شما در مورد شیائومی ردمی نوت 10 پرو مکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (13 نظر)

    دوربینش که خوبه بعضی ها ندارن الکی چرت میگن والله دوستام مدل های دیگه دارن والله هیچ چیزی ندیدم بهتر از این باشه صحفه نمایش عالی مثل سامسونک سفیدو به زدی نمی زنه درمورد فرجی ونیم هم بگم فقط نمایش نمیده دانلود وانتن دهی عالی باطری هم با سلیقه خودتون می تونید زمان موندن و خالی شدنشو تغییر بدین مثل من از شارژ 15وات استفاده می کنم و از حالت شب استفاده می کنم خیلی خوب جوابمو میده به پولی که دادم عالیه داغ کردن نداره مثل خیلی از گوشی ها با ابدیت جدید این مشگل ها که همه نرم افزاری هستن برطرف میشه مثل خیلی از گوشی ها که مشکل خاموشی یاداغ گردن شدید نداره بدبخت 😂عالی به این قیمت

    پاسخ

    این گوشی به صورت همزمان ازدوسیم کارت و مموری پشتیبانی میکنه ،،سه تا اسلاید داره ،،تکرارمیکنم دوسبم و یک مموری ،،درحد ریزش آب هم ضد آبه و درکل گوشی فوق العاده عالی نسبت به قیمتش هست …

    پاسخ

    سلام. ایا رام این گوشی گلوباله؟ پک که میدونم واسه هنده. فقظ میخام بدونم رامش گلوباله؟

    پاسخ

    من الان یک ماه هست که Redmi note 10 pro خریدم و گوشی واقعا عالی هست. دوربینش هم راضی کننده بود. کیفیت عکسها خیلی خوب بود و فیلم برداری ۴k داره و وضوح تصاویر در حد خیلی خوبی هست. دوربین سلفی هم قابل قبول هست و هر کی هم میگه poco x3 بهتره چرت میگه چون این گوشی در بازار موبایل بسیار کمیاب هست واسه همین اکثر کسبه بازار موبایل این حرف رو میزنن وگرنه طراحی این گوشی کجا و poco x3 کجا😅

    پاسخ

    پوکو ایکس تری پرو با پوکو اف تری خیلی ارزش خرید بیشتری داره

    پاسخ

    من خریدم دوربین گوشی زیر صفر هیچ ارزشی نداره ولی کارآیش و بلندگوهش حرف نداره

    پاسخ

    اینکه دوربینش ۱۰۸ مگا پیکسل هست یه دروغه.من گوشی رو دارم دوربینش در حد موبایل معمولی هم نیست.حتما قبل خرید امتحان کنید.من قبلش mi a3 داشتم با اینکه ۴۸ مگاپیکسل بود ولی واقعا واضح و خوب عکاسی میکرد.

    پاسخ

    گوشی خیلی خوبی است .👍👍👍

    پاسخ

    سلام این گوشی اصلا ارزش خرید نداره یکی از دلایلش اینه سنسوری 108 سامسونگ روش کار گذاشته شده سنسوری که شیائومی امد استفاده کرد که ببینن عملکردش چطوره دوم پردازنده پایین نسبت به قیمت پیشنهاد من گوشی پوکوF3هست من پرو مکس رو داشتم و الان پوکو F3 دارم واقعا با حدود دو میلیون بیشتر یک گوشی قدرتمند دست میگیرید با دوربین 48 مگاپیکسلی عکسهای فوق‌العاده ای میگیره(بهتر از 108 نوت 10 پرو مکس) پردازنده اسنپدراگون870 7نانومتری با پشتیبانی نسل 5 اینترنت و امکانات بیشتر که میشه این گوشی میان رده رو پرچمدار میان ردها نامید…
    و در اخر اینو بگم تنها برتری نوت 10 پرو مکس صفحه نمایش سوپر امولد هست که داره..

    پاسخ

    سلام – شما که تجربه استفاده از پرومکس رو داشتید آیا از شبکه 4G پلاس ( یا همون ۴/۵ G ) ساپورت میکرد ؟؟ چون خیلی ها میکن تو شبکه اینترنت این ۴ جی پلاس رو ساپورت نمی کنه

    پاسخ

    سلام اره باید نت رو بزاری رو H

    پاسخ

    ولی من الان دارمش خیلی گوشیه خوبی من خیلی راضیم

    پاسخ

    پس الان فورجی معمولی ساپورت میکنه درسته؟ تو سرعت نت مشکلی ندارین؟