;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاتون چه زمانی است؟

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاتون چه زمانی است؟ اگر شما هم از طرفدارن این سریال جذاب هستید در مورد اینکه فصل 2 سریال خاتون چه زمانی پخش می شود ،کنجکاو هستید پس در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سریال خاتون یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. پاکروان مجوز ساخت خاتون را در تیر ۱۳۹۹ دریافت کرد و در این مدت در مرحله پیش‌تولید بود.

سریال خاتون در بخش‌های فنی نیز بسیار غنی است. پاکروان در ساخت سریالش از عوامل حرفه‌ای برای پشت دوربین بهره برده است. فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس، گریم و موسیقی متن، از نکات مثبت و دستاوردهای هنری خاتون به شمار می‌رود.

هومن بهمنش در خلق قاب‌های زیبا و منحصر به فرد، نورپردازی استادانه و حرکت‌های دوربین ملایم و حساب شده، بسیار دقیق و بی نظیر عمل کرده است به گونه‌ای که هر فریم از این سریال را به مثابه یک قاب نقاشی شده مجزا می‌توان در نظر گرفت.

منحصر به فرد بودن این سریال و داستان آن باعث شده مردم در مورد اینکه تاریخ پخش فصل دوم سریال خاتون چه زمانی است؟ کنجکاو شوند. زمان پخش فصل دوم خاتون مشخص شده است و قرار است به زودی پخش شود.

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاتون چه زمانی است؟

علی اسدزاده تهیه‌کننده سریال خاتون درباره وقفه پیش آمده بین پخش دو نیم‌فصل اعلام کرد که در روند فیلمبرداری قسمت‌های تهران سریال خاتون، به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور مشکلاتی وجود داشته است.

به گفته وی با وجود واکسیناسیون گروه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متاسفانه ابتلای بسیاری از بازیگران و عوامل به کرونا به صورت پی‌درپی، روند تولید را دچار وقفه کرده و گروه سازنده علی‌رغم میل‌ خود ناچار به تقسیم پخش این سریال در دو نیم‌فصل شده‌اند.

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاتون چه زمانی است؟

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های تابستان 1400

زمان پخش فصل دوم خاتون

قسمت هشتم و پایانی نیم فصل اول سریال خاتون روز دوشنبه 12 مهر به نمایش در آمد و توانست مخاطبان را بیش از پیش هیجان‌زده و غافل‌گیر کند. این موضوع باعث شد مخاطبان در مورد اینکه فصل 2 سریال خاتون چه زمانی پخش می شود کنجکاو شوند. اما اکنون تاریخ شروع فصل دوم سریال خاتون مشخص شده و زمان پخش فصل دوم خاتون اعلام شده است.

نیم فصل اول سریال خاتون پس از هشت قسمت مهیج به پایان رسید و اکنون همه مخاطبان بی‌صبرانه منتظر پخش نیم فصل دوم هستند.

سکانس‌های پایانی قسمت هشتم پرسش‌های بسیاری را در ذهن طرفداران ایجاد کرد. آیا خاتون واقعا قربانی تفکرات انگلیسی جهانگیر روزبه شده است؟ آیا او بالاخره با پدرش ملاقات خواهد کرد؟ و از همه مهم‌تر، آیا با اضافه شدن رضا فخار (میرسعید مولویان) به داستان و شکل‌گیری رابطه نسبتا دوستانه او و خاتون، در فصل دوم نیز شاهد حضور شیرزاد خواهیم بود؟ تمامی این سوالات در ذهن مخاطبان باعث شده منتظر مشخص شدن زمان پخش فصل دوم خاتون باشند.

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاتون چه زمانی است؟ تاریخ شروع فصل دوم سریال خاتون از ۶ دی ماه خواهد بود. مخاطبانی که منتظر زمان پخش فصل دوم خاتون بودند می‌توانند از 6 دی ماه بیننده این سریال جذاب باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های ایرانی

داستان سریال خاتون

داستان سریال خاتون خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد.

تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

این سریال روایتگرعشق زیبای یک مرد به همسرش در دهه 20 هجری شمسی است. شیرزاد ملک یکی از افسران عالی رتبه نیروی نظامی که یکی دل نه صد دل، دلباخته همسر خود خاتون بختیاری است.

در ابتدای داستان خاتون بختیاری در شب سالگرد ازدواجشان قلب همسر را نشانه می‌گیرید و او را برای نرسیدن به جشن سالگرد ازدواج مواخذه می‌کند و این کار باعث شیدایی بیشتر شیرزاد ملک می‌شود.

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاتون چه زمانی است؟

خاتون دختری بلند پرواز و روشنفکر است که در ابتدا به خاطر نجات جان پدرش حاضر به انجام معامله‌ای با شیرزاد ملک می‌شود، جان پدر در مقابل بله دادن به درخواست ازدواج او.

این معامله بدون شک موقعیت ملک را به خطر می‌انداخت اما به داشتن دختر زیبای بختیاری می‌ارزید، جواب مثبت خاتون حکم اعدام پدر را به تبعید تبدیل کرد و این باعث شد که جانی تازه بگیرد.

در ادامه قسمت‌های این مجموعه شاهد اعلام بی طرفی ایران در جنگ جهانی دوم هستیم که بی تاثیر است و خواه ناخواه وارد مهلکه جنگ و کشته شدن خیل عظیمی از هموطنانمان هستیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

بازیگران سریال خاتون

از جمله بازیگران سریال خاتون می‌‌توان به نگار جواهریان در نقش خاتون، اشکان خطیبی در نقش شیرزاد ملک،, بهناز جعفری در نقش رعناو ستاره پسیانی در نقش پروین، شبنم مقدمی در نقش فخرالنسا، مهران غفوریان در نقش موسیو، مهران مدیری در نقش جهانگیر روزبه، میرسعید مولویان در نقش رضا فخار، رضا بهبودی در نقش دکتر بوکوفسکی، فرخ نعمتی در نقش سرتیپ آریا، شاهرخ فروتنیان در نقش فریدون خان اشاره کرد.

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاتون چه زمانی است؟

از دیگر بازیگرن این سریال نیز می‌توان بابک کریمی، بیژن امکانیان، پژمان بازغی، رویا نونهالی، ستاره اسکندری، سروش صحت، غزل شاکری،  هادی تسلیمی،  محمدرضا شریفی‌ نیا، بانیپال شومون، پانته‌ آ پناهی ها،  مهدی قربانی، آیدا ماهیانی،  مهتاب ثروتی، صالح میرزاآقایی، داریوش موفق، مجید نوروزی و علیرضا مهران را نام برد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم سریال خاتون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (12 نظر)

    ای کاش فصل سوم هم داشت
    و شیرزاد زنده برمیگشت‌ و می‌فهمید یه دختر داره
    و اینکه این سریال تا وقتی که ایران از دست شوروی ها آزاد بشه ادامه داشت

    پاسخ

    ای کاش فصل سوم هم داشت
    و شیرزاد زنده برمیگشت‌ و می‌فهمید یه دختر داره

    پاسخ

    فکر میکردم فقط من دلم میخواد خاتون به شیرزاد برگرده، ولی اکثر أ بقیه هم همینو میخوان. امیدوارم فصل بعدی این سریال ساخته بشه، خیلی قشنگ بود،
    اصلا سکانس اضافه نداشت،واقعا عالی بود

    پاسخ

    بسیار سریال زیبایی بود از پایانش خوشم اومد بد نیست یک فصل دیگه هم داشته باشه بنام ایران

    پاسخ

    سریال خاتون واقعاً عالی بودامابنظرم نیمه کاره تموم شدبایدشیرزادزنده میموندوبه خاتون میرسیدوهمچنین فرهاد.لطفافصل۳رودرست کنین وشیرزادوفرهادبرگردن چیه خاتون دخترش برسه که نتیجه این همه جنگیدن واسه عشقش نتیجه اشوببینه.میتونه وقتی ایران پیروزبشه وایناهم ازادلطفاکاملش کنید.شیرزادزده برگرده.

    پاسخ

    بنظرم باید فصل سوم داشته باشه فیلم نیمه کاره تموم شد کاش شیرزاد زنده بمونه برگرده متوجه بشه ک بچه داره خیلی قشنگ بود

    پاسخ

    می تونستند یکم اخرش بهتر تمام بشه . شیرزاد میفهمید یا حداقل یک نفر کشته میشد و یکی دیگه زنده میماند که بهتر بود شیرزاد زنده بماند و دیگه مبارزات خاتون تمام بشه . ولی واقعا همه خونهایی که ریخته شد بی نتیجه ماند متاسفانه

    پاسخ

    فصل دومش نمیاد؟

    پاسخ

    سریالی بسیار زیبا ..لطفا فصل دوم هم اضافه کنید

    پاسخ

    واقعا آموزنده ک قدر ایران و بدونیم

    پاسخ

    خاک تو سرشون با این سریال ساختنشان

    پاسخ

    شما یکی از مصداق واقعی مغزهای کوچک زنگ زده هستین.

    پاسخ