;
coinex

تیزر نیم فصل دوم سریال خاتون را تماشا کنید

نیم فصل دوم خاتون تا چند روز دیگر از شبکه نماوا پخش خواهد شد و جدیدا تیزر نیم فصل دوم سریال خاتون منتشر شده است. برای تماشای آن با ما همراه باشید.

داستان سریال خاتون خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد.

فصل اول این مجموعه از شبکه نماوا پخش شد و توانست توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کند و برای فصل دوم نیز تمدید شود؛ اما ابتلای برخی بازیگران اصلی به ویروس کرونا موجب شد ساخت این مجموعه به تعویق بیفتند و حال از 6 دی می‌بایست منتظر پخش این سریال باشیم. در ادامه برای تماشای تیزر این فصل همراه ما باشید.

تیزر نیم فصل دوم سریال خاتون را تماشا کنید

سریال خاتون یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. قسمت هشتم و پایانی فصل اول این مجموعه در 12 مهر پخش شد.

در قسمت هشتم اتفاقات زیادی رخ داد؛ از آلوده شدن دست خاتون به خون گرفته تا ورود شخصیت‌های جدید مثل موسیو (با بازی مهران غفوریان) و جهانگیرخان روزبه (با بازی مهران مدیری) به داستان. البته جالب اینجاست در این قسمت از شخصیت شیرزاد خبری نبود.

خاتون بالاخره موفق می‌شود به محل زندگی خود در تهران بازگردد. غافل از اینکه حال باید با چالش‌ها و توطئه‌های بیشتری دست و پنجه نرم کند.

سکانس‌های پایانی قسمت هشتم پرسش‌های بسیاری را در ذهن طرفداران ایجاد کرد. آیا او بالاخره با پدرش ملاقات خواهد کرد؟ و از همه مهم‌تر، آیا با اضافه شدن رضا فخار (میرسعید مولویان) به داستان و شکل‌گیری رابطه نسبتا دوستانه او و خاتون، در فصل دوم نیز شاهد حضور شیرزاد خواهیم بود؟ در فصل دوم سریال خاتون چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

در حال حاضر یک تیزر کوتاه از این فصل پخش شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تیزر نیم فصل دوم سریال خاتون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر