;
coinex

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای بازی های جدید اندرویدی آماده‌اید؟

بازی های اندرویدی طی سال های اخیر با اقبال خوبی روبرو شده اند. این گفتار تکراتو به معرفی جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 اختصاص دارد.

وضعیت بازار بازی ها در سال 2020 خوب بود و از آن بهتر در سال 2021 و با آغاز جدی فعالیت های گروهی در دورانی که زندگی با کرونا را بهتر یاد گرفته ایم، وضعیت میتواند بهتر هم باشید. امروز در تکراتو تصمیم داریم تا کمی گیمرهای حرفه ای یا آماتور را سر ذوق بیاوریم. با ما در بررسی جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 همراه باشید.

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021

برای بازی های جدید اندرویدی آماده‌اید؟

ما در تکراتو طی سالی که گذشت توجه خاصی به حوزه بازی داشتیم و فارغ از عناوین عامی چون بهترین بازی های PS4 در سال 2020 ، بهترین بازی های آنلاین اندرویدی 2020 و یا بهترین بازی های کامپیوتری 2020 به موضوعات جزئی تری در دسته بندی هایی چون پلتفرم و سبک بازی ها نیز توجه داشتیم. این نوشتار اما قرار است به بهترین بازی های اندرویدی 2021 بپردازد.

Traffic Rider

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای بازی های جدید اندرویدی آماده‌اید؟

مدت زیادی از عرضه بازی Traffic Rider برای دنیای اندروید گذشته است اما هنوز هم باید این بازی را در شمار یکی از بهترین بازی های موتورسواری به حساب بیاوریم. این بازی از نمای اول شخص اجرا می شود و در مجموع با تجربه بازی به 29 موتورسیکلت مختلف دسترسی دارد. در بخش ماموریتی بازی نیز به بیش از 70 ماموریت دسترسی دارید.

با توجه به اینکه این بازی کمی قدیمی است،‌ گرافیک آن چندان به روز نیست اما هنوز هم می‌تواند گیم پلی هیجان انگیزی را برای کاربران داشه باشد. اگر یک بازی موتورسواری جذاب با حجم کم بخواهید بی تردید Traffic Rider نمونه مناسبی است.

Crash Bandicoot: On the Run

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی های سال 2021 اندروید

کرش باندیکوت یک سال شلوغ را پیش رو خواهد داشت. بعد از تایید بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای پلتفرم‌های اصلی، حالا نوبت به این رسیده تا با بازی Crash Bandicoot: On the Run به عنوان بازی جدید اندروید 2021 ارائه شود.

بازی Crash Bandicoot: On the Run به عنوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2021 باری دیگر شما را در نقش کراش و کوکو قرار می‌دهد تا نقشه‌های دکتر نئو کورتکس را نقش بر آب کنید. بر اساس تریلر منتشر شده از بازی جو و اتمسفر این بازی موبایلی شبیه به نسخه‌های اصلی کراش باندیکوت خواهد بود. گیم‌پلی بازی ریتم سریعی دارد و متناسب با ساختار موبایل‌ها از چالش‌های قابل توجه‌ای برخوردار است.

Call of Duty Warzone

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی های سال 2021 اندروید

امکان ندارد از بهترین بازی های اندرویدی 2021 حرف بزنیم و سخن از مجموعه کالاف دیوتی به میان نیاید! این مجموعه پس از دوره طولانی موفقیت خیره کننده در پلتفرم های دیگر، پا به عرصه دنیای موبایل‌ها گذاشت و در این زمینه نیز خوش درخشید.

به عنوان جدیدترین بازی اندرویدی 2021 کال آو دیوتی وارزون با نقشه‌ای عظیم کلی جزئیات دارد و مناسب برای نوع بازی افراد مختلف از اسنایپ گرفته تا بازیکنانی با سبک بازی تهاجمی‌تر و حضور ۱۵۰ بازیکن به‌صورت همزمان در گروه های سه نفره یا حالت تک‌نفره، باعث شده تا با یک حالت بتل رویال سریع و هیجان انگیز طرف باشیم.

قانون کلی مانند همه بتل‌رویال‌های دیگر مشخص است: به‌سرعت آیتم‌های خوب را پیدا کنید و سعی کنید تا آخر زنده بمانید! خوشبختانه هرچند در زمان عرضه شاهد حالت Solo نبودیم، اما اکنون بازیکنان می‌توانند به‌صورت تک نفره نیز وارد رقابت بتل‌رویال وارزون شوند.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی

Touchgrind Scooter

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
جدیدترین بازی اندرویدی 2021

از زمان عرضه Touchgrind skating برای موبایل حدود یک دهه میگذرد. محبوبیت این سری بازی ها که به شما اجازه کنترل انواع وسایل از جمله دوچرخه و اسکیت را می‌داد سبب شد تا به تازگی یک نسخه جدید از آن در راه باشید. بهترین بازی اندروید 2021 در این سبک به مانند سری های قبلی این محصولات Touchgrind Scooter است و احتمالا در نیمه اول سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. مطمئنا این سبک بازی با استقبال عظیمی مواجه خواهد شد.

Tomb Raider Reloaded

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
جدیدترین بازی اندرویدی 2021

چندی پیش اسکوئر انیکس (Square Enix) از جدیدترین بازی خود که برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس ساخته شده است؛ با انتشار یک تریلر رونمایی کرد. بازی Tomb Raider Reloaded به عنوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2021 توسط امرالد سیتی (Emerald City ) ساخته شده و اسکوئر انیکس وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی در سال ۲۰۲۱ برای عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس در دسترس قرار خواهد گرفت. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، سبک آن اکشن تفننی است و به صورت رایگان عرضه خواهد شد. در این بازی نیز شاهد شخصیت محبوب لارا کرافت خواهیم بود؛ دختری مبارز که سعی می‌کند از پس مشکلات بربیاید.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini)

Farlight 84

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی های سال 2021 اندروید

عناوینی مانند پابجی موبایل و یا کال آو دیوتی طی سال 2020 از جمله محبوب ترین سبک های بازی های موبایلی بودند. این موضوع بقیه شرکت ها را نیز به عرضه عناوینی برای رقابت در حوزه بتل رویال ترغیب کرده است.

مانند دیگر عناوین بتل رویال، در Farlight 84 نیز باید با شخصیت خود همراه شده و روی نقشه‌ای پهناور قرار بگیرید. سپس باید از سلاح‌ها و آیتم‌های ویژه‌ای که پیدا می‌کنید، نهایت استفاده را برده و به آخرین بازیکن روی نقشه تبدیل شوید تا ضمن دریافت پاداش‌های متنوع، سطحتان را افزایش دهید. از ویژگی‌های برجسته‌ی این بازی باید به امکان شخصیت‌سازی کاراکترتان اشاره داشت. البته یکی از تفاوت‌های این عنوان نسبت به سایر بازی‌ها را باید اول شخص بودن آن به حساب آورد.

بخش‌های گوناگونی در بازی Farlight 84 دیده می‌شود. علاوه بر قسمت اصلی، در یکی دیگر از حالت‌ها باید با زامبی‌ها مبارزه کرده و آن‌ها را یکی پس از دیگری شکست دهید. فراموش نکنید که برای شروع هر نبرد تنها به ۴۰ بازی‌باز نیاز خواهد بود. ضمنا وسایل نقلیه هم در دسترس شما قرار می‌گیرد که به وسیله‌ی آن‌ها بتوانید با سرعت بیشتری به مقصد برسید. در مجموع بازی از گیم‌پلی خوبی برخوردار بوده و طراحی محیط آن به خوبی صورت گرفته است.

Total War Battles: Warhammer

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
جدیدترین بازی اندرویدی 2021

ترکیب تاریخی دو دسته بندی از برترین های بازی ها استراتژیک را مگر میتوان جز برترین بازی های اندرویدی 2021 ندانست؟ می‌توان مهم ترین عامل و به اصطلاح استخوان بندی یک بازی استراتژی را بالانس بین گروه‌ها و نیروهای آن دانست. به نحوی که بدون داشتن این فاکتور، بازی هر چقدر هم زیبا و جذاب طراحی شده باشد، باز هم دارای نقص است. در Total War: Warhammer دیگر مانند نسخه‌های قبلی سری توتال‌وار شاهد فکشن‌های سراسر انسان نیستیم که بتوان بالانس بین آنان را به سادگی طراحی کرد.

در حقیقت کریتیو اسمبلی با طراحی و ساخت ۵ نژاد بازی شامل امپراطوری (The Empire)، دووارف‌ها (Dwarfs)، کنت‌های خون آشام (Vampire Counts)، پوست سبزها (Greenskins) و جنگجویان کی-آس (Warriors of Chaos) به بهترین شکل ممکن، وظیفه‌ی سنگین ایجاد تعادل بین آنها را نیز بر دوش داشت و خوشبختانه توانست بدون اینکه لطمه‌ای به داستان اصلی آن وارد شود، این تعادل را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: بازی فار کرای 6 ؛ تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و آخرین اخبار Far Cry

Moonlighter

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بهترین بازی اندروید 2021

شرکت 11bit studios با ساخت عناوینی چون این جنگ من (This War of Mine) و فراستپانک (Frostpunk) توانسته نامی درخور توجه برای خود دست و پا کند. این کمپانی به تازگی مسئولیت انتشار بازی ها را نیز بر عهده گرفته است. این بازی به نوبه خود میتواند از بهترین بازی های اندرویدی 2021 باشد.

سال ها پیش سیاه‌چال هایی توسط حفاران و باستان‌شناسان کشف می‌شوند که در واقع دروازه‌هایی به دیگر دنیاها هستند. از آنجایی که در این دنیا‌ها آیتم‌های با‌ ارزشی به دست می‌‌آید به مرور سیستم اقتصادی با محوریت این سیاهچال ها شکل می‌گیرد که منجر به ساخته شدن دهکده Ryonka می‌شود.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی کلش هیروز (Clash Heroes)

Warhammer Odyssey

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
جدیدترین بازی اندرویدی 2021

بدون شک تا به حال سری Warhammer را تجربه کرده و یا نام آن را شنیده‌اید. یکی از این نسخه‌ها Warhammer: Odyssey نام دارد که استودیوی ویرچوال ریلمز (Virtual Realms) در حال توسعه‌ی آن برای گوشی‌های هوشمند است. با وجود این که این عنوان ابتدا در ماه آگوست امسال معرفی شد، اما باز هم اطلاعات چندانی از آن در دست نیست و در هیمن راستا، سازندگان قصد دارند تا در آینده جزئیات بیشتری را عرضه کنند.

بازی در همان جهان سری Warhammer جریان دارد و آیتم‌ها، سلاح‌ها و گیم‌پلی آن ممکن است برای بسیاری از طرفداران خاطره انگیز به نظر برسد. بازی سبک اکشن، ماجراجویی و نقش‌آفرینی دارد و می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای علاقه‌مندان به این ژانرها باشد. بنابراین اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، این بازی را از دست ندهید!

XCOM 2 Collection

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی های 2021 اندروید

اگر از طرفداران قدیمی ایکس‌کام باشید، اطلاع دارید که داستان این سری بازی همواره تقابل انسان‌ها با موجودات فضایی است. XCOM 2 هم از این قاعده پیروی می‌کند با این تفاوت که دیگر هدف شما جلوگیری از حمله فضایی‌ها نیست و این موجودات موفق شده‌اند ۲۰ سال پیش کره زمین را تسخیر کنند و تشکیلات حکومتی خود را هم در آن بنا کرده‌اند. حالا شما در یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2021 باید به مبارزه با آنها بپردازید. در درجه اول باید فرمانده را نجات دهید و سپس در نقش رهبری دیگر اعضا، عملیات نجات را بر عهده بگیرید.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار Battlefield 2042 مشخص شد ؛ گیم پلی، داستان و نقشه های بازی [+تریلر]

Doctor Who: The Lonely Assassins

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی های سال 2021 اندروید

استودیو بی بی سی در حال حاضر بر روی توسعه جدیدترین نسخه سری محبوب Doctor Who کار میکند. در جدیدترین سری این بازی ها به عنوان یکی از بهترین بازی ها اندرویدی 2021 شما در قالب شخصیت ها، افراد معروف و مناطق مختلفی از جهان قرار میگیرید. احتمالا این بازی در بهار 2021 برای پلتفرم های مختلفی از جمله اندروید عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Summon Dragons

Pocket City 2

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی جدید اندروید 2021

Pocket City 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2021 از سری عناوین استراتژی محور و شهرسازی است که نسخه‌ی اول آن در سال ۲۰۱۸ میلادی برروی گوشی‌های هوشمند منتشر شد و مورد استقبال دوست داران این سبک‌ها نیز قرار گرفت. حال تیم سازنده تصمیم گرفته است که نسخه‌ی دوم آن را توسعه دهد و باید دید که آیا این نسخه هم پر فروش خواهد بود یا خیر. این بازی برخلاف نسخه‌ی اول، در جهانی سه‌بعدی جریان دارد و این قضیه می‌تواند برجسته‌ترین تفاوت نسبت به قبل باشد.

NieR Reincarnation

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی های 2021 اندروید

این بازی موبایل نقش آفرینی ژاپنی جدیدترین بازی این سری محسوب می‌شود که به‌صورت رایگان همراه با پرداخت‌های درون برنامه‌ای قرار است برای اندروید و IOS منتشر شود. بازی Nier Re[in]carnation توسط استودیو Applibot توسعه خواهد یافت و کار طراحی شخصیت‌های بازی نیز برعهده‌ی بخش هنری استودیو Cygames یعنی Cydesignation خواهد بود. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی از سوی سازندگان اعلام نشده است

Ni no Kuni Cross Worlds

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بهترین بازی اندروید 2021

Ni no Kuni: Cross Worlds از سری عناوین اکشن، نقش‌آفرینی و چندنفره است که در آن باید کنترل شخصیتی به نام رانیا (Rania) را به دست گرفته و به نبرد با دشمنان و یا دیگر بازی‌بازان بپردازید. اکثر بخش‌های این بازی آنلاین بوده و بدیهی است که برای تجربه‌ی آن‌ها به اینترنت نیاز خواهید داشت. تاکنون نسخه‌های متنوعی از سری Ni no Kuni عرضه شده است و هر یک به محبوبیت بالایی نزد بازی‌بازان رسیده‌اند.

حال باید دید که جدیدترین نسخه چه عملکردی خواهد داشت. لازم به ذکر است که دو شرکت نت‌ماربل (Netmarble) و لول ۵ به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار Ni no Kuni: Cross Worlds را به عهده دارند.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید ،‌ آیفون و کامپیوتر [+گیم پلی،‌ تریلر و آموزش بازی]

My Time at Portia

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی های 2021 اندروید

بازی My Time at Portia مثل اکثر عناوین دیگر سبک شبیه‌سازی زندگی در روستا، اساسا بر پایه‌ی ساختار گیم‌پلی توسعه‌محور نیای پرآوازه‌ی خود، یعنی Harvest Moon شکل گرفته است. اما سعی کرده گام‌هایی بلندتر بردارد و با زمینه‌ی داستانی متفاوت و عرضه‌ی آن در یک دنیای بزرگ سه‌بعدی و زیبا و حتی صداگذاری روی شخصیت‌ها، تجربه‌ای جدید از زندگی روستایی ارائه دهد. قطعا تجربه این سبک بازی ها طرفداران خاص خودش را دارد، در نتیجه این عنوان برای طرفداران این سبک میتواند یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2021 باشد.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون

Slay the Spire

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی جدید اندروید 2021

بازی کامپیوتری قتل اسپایر در سبک بازی های کارتی، استراتژیک و مبارزات نوبتی روگ-لایت است که توسط استودیو Mega Crit Games توسعه و انتشار یافته است. عرشه ای منحصر به فرد را برای خود ایجاد کنید، با موجودات عجیب و غریب مواجه شوید، امپراطوری های نیروهای عظیم را کشف کنید و اسپایر را سلاخی کنید!

دقت داشته باشید که کارت های خود را هوشمندانه انتخاب کنید. بیش از صدها کارت مختلف برای اضافه شدن به میز کارت های شما وجود دارند و هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود برای پیشروی در اسپایر هستند.

Just Cause Mobile

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی جدید اندروید 2021

بر اساس اطلاعات موجود این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2021 در قالب یک اثر اکشن شوتر و به‌‌عنوان یک بازی رایگان برای گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر خواهد شد. بازی Just Cause: Mobile هم دارای بخش تک‌نفره وهم دارای یک بخش چندنفره خواهد بود تا بازیکنان بتوانند به انتخاب خود در این دو بخش مختلف به تجربه‌ی بازی و فعالیت‌های همیشگی سری جاست بپردازند.

Company of Heroes: Opposing Fronts

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی های سال 2021 اندروید

بازی روایتگر جنگ جهانی دوم است و وقایع بسیاری مانند نبرد نرماندی را به تصویر می‌کشد و طی آن‌ها، مسئولیت هدایت جوخه یا کنترل پایگاهی را به بازیکن می‌سپارد. در اوایل سال 2020 بود که بازی Company of Heroes برای پلتفرم آیپد منتشر شد و توانست بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی بازیکنان کسب کند. حال قرار است که این بازی استراتژی در تاریخ ۱۰ سپتامبر، توسط استودیو Feral Interactive برای پلتفرم‌های آیفون و اندروید نیز پورت شود.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی فیفا 22 ؛ تریلر، گیم پلی و هر آنچه باید از FIFA 22 بدانیم

طبق اطلاعات منتشر شده، استودیو Feral Interactive زمان زیادی را صرف همگام سازی بازی Company of Heroes با صفحه‌ی نمایشگر موبایل کرده است تا بازیکنان مانند نسخه‌ی پی سی، تجربه‌ای کامل و بدون نقصی از بازی داشته باشند.

Dadish 2

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی های 2021 اندروید

بازی اندروید و آیفون Dadish  از آن دست تجربه‌های مستقلی است که با محیط جذاب و رنگارنگ خود می‌تواند گیمر‌ها را سرگرم کند. Thomas K Young، توسعه دهنده بازی Dadish، قبلا هم با Super Fowlst توانسته بود نزد گیمر‌ها محبوبیت کسب کند. او این بار می‌خواهد با Dadish موفقیت خود را تکرار کند. با این حال Dadish سعی دارد تا با ارائه یک تجربه ساده و در عین حال سرگرم کننده، مخاطبین را راضی نگه دارد.

Contra Returns

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بهترین بازی اندروید 2021

بازی Garena Contra: Return دقیقا همانند کنتراهای دهه 90 است ؛ با عنوانی در سبک Run & Gun مواجه ایم که در آن اسلحه خود را به دست می گیرید، در مسیری مستقیم می روید و با دشمنان می جنگید.

در این میان گاهی اوقات با زدن وسایل پرنده می توانید اسلحه های جدید به دست آورید! کمپانی های زیادی از جمله کونامی شانس شان را برای ایجاد یک بازی موبایل فوق العاده کنترا امتحان کردند که همگی با شکست روبرو شدند اما این بار شاهد انتشار و عرضه یک اثر فوق العاده ایم که با طراحی و ساخت عالی و آلمان های خاص مطمئنا پیروز خواهد شد و ارزش امتحان کردن را دارد!

بیشتر بخوانید: آشنایی با جدید ترین بازی های آنلاین

LEGO Star Wars Battles

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی های 2021 اندروید

در حالی که اکثر بازی‌های لگو (LEGO) به یک پلتفرم خاص مربوط می‌شوند و مبتنی بر ژانر ماجراجویی هستند، این بازی جدید، یعنی «لگو استار وارز بتلز» (LEGO Star Wars Battles) دارای چهره‌ای متفاوت است. این بازی برای اندورید و iOS در دسترس خواهد بود و می‌توانید در قالب کاراکترهایی چون Luke Skywalker، Rey، Darth Vader و دیگر کاراکترهای محبوب، به مبارزه بپردازید.

Lord of the Rings: Rise to War

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بازی جدید اندروید 2021

به عنوان یکی از محبوبترین و موردانتظارترین عناوین سال جاری باید از بازی استراتژیکی ارباب حلقه ها به عنوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2021 یاد کرد. گیم پلی بازی به دو بخش «مدیریت» و «حمله» تقسیم می‌شود که همانند کلش آو کینگز، در بخش دوم دست بازیکن کاملا بسته است و تقریبا تمام وظایف را خود هوش مصنوعی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

در شروع از بین نژاد‌ها می‌توانید یکی را انتخاب کنید و بعد از آن وارد سرزمین میانه می‌شوید. در اینجا بازی بعد از چند راهنمایی هدف‌تان را مشخص می‌کند؛ نگذارید حلقه به دست دشمنان بیافتد. برای این کار هم باید قلمرو را بزرگ‌تر کرده و به حلقه نزدیک‌تر شد.

The Witcher: Monster Slayer

جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 ؛ برای جدیدترین ها آماده اید؟
بهترین بازی اندروید 2021

بازی The Witcher: Monster Slayer محصولی Free to Play خواهد بود که برای کاربران سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود و دنیای ویچر را از زاویه‌ای دیگر به طرفداران آن نشان می‌دهد. بازی شباهت زیادی به آثاری چون پوکمون گو (Pokemon Go) دارد و مخاطبان با گشت‌وگذار در شهر می‌توانند ازطریق GPS و قابلیت‌های واقعیت افزوده (AR) با دنیای بازی ارتباط برقرار کنند و به جستجوی مناطق مختلف رفته و با هیولاهای مرگبار به مبارزه بپردازند؛ هیولاهایی که تنوع خیلی بالایی هم دارند.

بیشتر بخوانید:

منبع: droidgamers

نظر شما در خصوص بازی های اندرویدی سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    نمیدونی که اصلا کالاف دیوتی وارزون برای موبایل نیست اون بازی تو گوشی ها کالاف دیوتی موبایله

    پاسخ

    بازی های خوب و آفلاین هم بزارید

    پاسخ