;
coinex

تاریخ پخش سریال جیران حسن فتحی چه زمانی است؟

مجموعه جیران در ژانر عاشقانه و تاریخی، جدیدترین ساخته‌ی حسن فتحی است. برای اطلاع از جزئیات و تاریخ پخش سریال جیران همراه تکراتو باشید.

سریال جیران یکی از بزرگ‌ترین آثار نمایش خانگی ایران است که از مدت‌ها قبل علاقمندان این اثر در انتظار پخش آن بودند. خبر خوش این که به زودی این اتفاق خوب می‌افتد و این اثر ارزشمند منتشر خواهد شد.

دنبال کنندگان آن می‌توانند قسمت اول این اثر قدرتمند و جذاب را در دی ماه دانلود و تماشا کنند. در ادامه با تاریخ پخش سریال جیران حسن فتحی را به شما ارائه می‌دهیم.

تاریخ پخش سریال جیران حسن فتحی

بسیاری از مردم منتظر انتشار اعلام دقیق درباره زمان پخش سریال جیران هستند. اما متأسفانه تاکنون خبر دقیقی در این خصوص در دسترس اصحاب رسانه قرار نگرفته بود. با این حال، بعضی اوقات خبرهایی از تاریخ پخش سریال جیران حسن فتحی به گوش می‌رسد.

با توجه به گفته‌های اسماعیل عفیفه تهیه کننده این اثر مبنی بر آخرین وضعیت این مجموعه و عدم وجود موانع حائز اهمیت، تاریخ پخش مجموعه جیران حسن فتحی باید اواخر تابستان یا نهایتا اوایل پاییز می‌شد، ولی این اتفاق رقم نخورد.

با اینکه هنوز این پروژه در حال تولید است و بارها به دلیل شرایط سخت کرونا فیلمبرداری آن به تعویق افتاده است، اما دوباره موضوع تاریخ پخش سریال جیران حسن فتحی مطرح شد در نهایت گفته شد مجموعه جیران در اولین ماه فصل زمستان ۱۴۰۰ آماده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های طنز ایرانی

سریال جیران قسمت اول کی پخش می‌شود ؟

تاریخ پخش سریال جیران حسن فتحی

تولید و ساخت جیران به دلیل سبک کاری که تاریخی و عاشقانه است با سختی‌های و مشکلات بسیاری همراه بود. به همین دلیل اگرچه پروژه تولید آن از سال 1399 شروع شد اما سازندگان این مجموعه نتوانستند زمان پخش سریال جیران را زودتر از دی ماه 1400 تعیین کنند.

سریال تاریخی و عاشقانه جیران حسن فتحی این مدت در حال تصویربرداری بوده و از پوستر اصلی آن رونمایی شد. عوامل این مجموعه، زمان پخش سریال جیران در شبکه نمایش خانگی را تاریخ 17 یا 24 دی ماه 1400 اعلام کردند. اکنون باید منتظر خبرهای خاص و جذابی از این مجموعه تاریخی و عاشقانه باشیم.

سریال جیران به احتمال زیاد به مطرح‌ترین سریال سال 1400 تبدیل می‌شود. با توجه به اینکه می‌دانیم قسمت اول سریال جیران کی پخش میشود ، دانلود قسمت اول سریال جیران بزودی برای علاقه‌مندان این اثر امکان‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

بهترین سریال های 2022

خلاصه داستان مجموعه جیران

داستان سریال جیران به روایت زمان قاجار و دوران سلطنت ناصرالدین‌شاه برمی‌گردد و دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ که دلدادگی ناصرالدین شاه به زنی به نام جیران را به تصویر می‌کشد.

جیران نام یکی از همسران حرم‌سرای ناصرالدین‌شاه و در واقع سوگلی محبوب او است که با زن‌های دیگر تفاوت دارد. زمانی این حاکم بزرگ که با جیران بیشتر آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق برای شاه است.

تمامی قسمت‌های این سریال حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب و بینندگان این اثر به تصویر می‌کشد. جیران زیبا عاشق سوارکاری و شکار است و اولین بار به عنوان یک رقصنده در برابر چشم‌های تشنه ناصرالدین‌شاه ظاهر می‌شود و از همان نگاه اول او را شیفته خود می‌کند.

می‌توان خلاصه داستان مجموعه جیران این طور بیان کرد: زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس.

کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد.

تاریخ پخش سریال جیران حسن فتحی

قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های 1400

لوکیشن‌های سریال جیران

بعد از آنکه گروه فیلمبرداری سریال شبکه نمایش خانگی جیران، برای ضبط برخی از تصاویر به شهرهای خوانسار و گلپایگان رفتند، با اتمام فیلمبرداری در این دو شهر، به پایتخت بازگشتند تا باقی تصاویر را در تهران ضبط کنند.

همچنین باید عنوان کرد که روستای تاریخی وانشان نیز یکی دیگر از لوکیشن‌های سریال جیران است که عوامل سریال در حدود یک ماه‌ونیم در آن‌جا به فیلمبرداری مشغول بودند.

اسماعیل عفیفه با اشاره به سفر گروه فیلمبرداری به خوانسار و گلپایگان گفت: تصویربرداری سریال جیران که از ۲۰ خرداد در منطقه خوانسار و گلپایگان شروع شده بود، اوایل مرداد ماه به پایان رسید و گروه فیلمبرداری این مجموعه به تهران بازگشتند.

وی در ادامه بیان کرد: گروه سازنده سریال جیران بدین‌وسیله از اهالی و مسئولان محترم شهرهای خوانسار و گلپایگان و به خصوص مردم خونگرم روستای وانشان، که در مدت یک‌‌ ماه‌ونیم با گروه این اثر صمیمانه همکاری کرده و آن‌ها را یاری داده‌اند، تشکر می‌کنم. امیدوارم تصویری که از لوکیشن‌های زیبا و بکر منطقه ارائه می‌دهیم مورد پسند مردم مهربان این منطقه قرار بگیرد.

حسن فتحی و احسان جوانمرد به طور مشترک نوشتن فیلم‌نامه این سریال عاشقانه را عهده‌دار هستند. فتحی بارها قدرت کارگردانی خود را در اثر های عاشقانه برجسته‌ای مانند مست عشق، شهرزاد، مدار صفر درجه، شب دهم و غیره به اثبات رسانده و قرار است سریال جیران را نیز به کارنامه درخشان خود وارد کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تابستان 1400

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

حسن فتحی کارگردان جیران

حسن فتحی کارگردان نام‌آشنای سینما و تلویزیون ایران است که در دهه هفتاد با ساخت چند سریال برای شبکه دو صداوسیما ایران از جمله معمای یک قتل و پهلوانان نمی‌میرند به شهرت رسید. اما اوج محبوبیت و شهرت او در دهه هشتاد با ساخت چند سریال مهم از جمله در مسیر زاینده‌رود، اشک‌ها و لبخندها، میوه ممنوعه، مدار صفر درجه و شب دهم حاصل شد.

تاریخ پخش سریال جیران حسن فتحی

وی در این سال‌ها سه فیلم سینمایی به نام‌های پستچی سه بار در نمی‌زند، ازدواج به سبک ایرانی و کیفر را نیز کارگردانی کرده است و به این ترتیب در سینمای ایران نیز جایگاهی برای خود تعریف کرد.

فتحی در دهه نود از تلویزیون خداحافظی کرد و با پشتوانه اعتباری که در دهه هشتاد کسب کرده بود، به سمت شبکه نمایش خانگی رفت و موفق‌ترین سریال این شبکه یعنی «شهرزاد» را ساخت. شهرزاد به سرعت در میان اقشار مختلف محبوب شد و مخاطبان بسیار زیادی پیدا کرد که برای یک سریال غیر تلویزیونی بی‌نظیر بود و فروش زیادی تجربه کرد.

بازیگران سریال جیران

با انتشار پوستر و جزییاتی که از تاریخ پخش سریال جیران حسن فتحی در دسترس است بازیگران و برخی نقش‌آفرینی های این اثر به دیده مردم گذاشته شده‌ است.

باید گفت بازیگران درجه یک و معروفی در جریان به ایفای نقش می‌پردازند که از جمله آن‌ها می‌توان به بهرام رادان (در نقش ناصرالدین‌شاه)، پریناز ایزدیار (در نقش جیران)، مریلا زارعی (در نقش مهد علیا)، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، بابک حمیدیان، رعنا آزادی ور، گلاره عباسی، الهام نامی، پاشا جمالی، رؤیا تیموریان، ستاره پسیانی، سمیرا حسن‌پور، غزل شاکری، مهدی پاکدل، نهال دشتی و هومن برق نورد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش سریال جیران حسن فتحی  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر