;
coinex

پخش زنده قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 امروز 5 اسفند [ساعت پخش ]

با پخش زنده قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 امروز 5 اسفند با ما همراه باشید. قرعه‌کشی دور مقدماتی، از ساعت 15:00 به‌وقت کوالالامپور آغاز می‌شود.

در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 24 تیم حضور دارند. مجوز حضور در این تورنمنت، تاکنون برای 13 تیم از جمله کشور میزبان یعنی چین صادرشده است. 11 تیم باقی‌مانده برای گرفتن بلیط چین در ژوئن 2023، همچنان باید با یکدیگر رقابت کنند.

این کشورها باید در 5 منطقه  AFC به مصاف هم بروند. 6 کشوری که قرار است این رقابت‌ها را برگزار کنند، عبارتند از: قرقیزستان، مغولستان، هند، مالزی، کویت و ازبکستان. در این مرحله 24 تیم حضور دارند که در نهایت، از بین آن‌ها تنها 11 کشور صعود می‌کنند. تیم‌هایی مانند کامبوج و هنگ‌کنگ مشتاق‌اند تا برای اولین‌بار در جام ملت‌ها حضور داشته باشند و یک صعود تاریخی رقم بزنند. در ادامه، با پخش زنده قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 ما را همراهی کنید.

پخش زنده قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 امروز 5 اسفند

تیم ملی کشورمان در دور قبلی این رقابت‌ها، با مربیگری کارلوس کی روش پرتغالی، در کمال ناباوری در بازی نیمه‌نهایی مقابل ژاپن نتیجه را واگذار نمود. در نهایت تیم ملی قطر با برتری مقابل ژاپن، عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد. تیم ملی ایران پس از کسب سه عنوان قهرمانی در سال‌های 1964 تا 1976، هرگز نتوانست قهرمانی‌های خود را تکرار نماید.

پخش زنده قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023

24 تیم شرکت‌کننده در این دوره، در 5 سبد قرار می‌گیرد. طبق رنکینگ فیفا که در تاریخ 10 فوریه منتشر شد، ایران همچنان برترین تیم قاره کهن به‌شمار می‌رود. بنابراین تیم ملی کشورمان همراه با تیم‌های استرالیا، ژاپن، قطر و کره جنوبی در سید یک حضور دارد. پخش زنده قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023  را از تکراتو ببینید.

نظر شما در مورد پخش زنده قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 امروز 5 اسفند چیست؟ پخش زنده رویدادهای دیگر را از صفحه تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر