;
coinex

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن (Nicole Kidman) [22 فیلم برتر]

بررسی بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن مووعی است که تکراتو در ادامه به آن پرداخته است. اگر از طرفداران این بازیگر هستید و دوست دارید با لیست فیلم های برتر نیکول‌ کیدمن آشنا شوید با ما همراه شوید.

نیکول کیدمن  بازیگر توانمند و معروف آمریکایی استرالیایی است که در سال ۱۹۸۹ با بازی در فیلم «سکوت قبرستانی» به شهرت رسید. کیدمن کارنامه هنری خود را در دهه ۹۰ در کنار همسر سابقش «تام کروز» ارتقاء داد.

وی در سال ۱۹۹۵ به خاطر نقش آفرینی در فیلم «به خاطرش مردن» مورد تحسین بسیار واقع شد و توانست جوایزی از جمله «گلدن گلوب» و «جایزه امپایر» و انجمن منتقدان فیلم لندن را بدست آورد.

پس از ان با بازی در فیلم هایی همچون «چشمان کاملاً بسته» و «دیگران» و «مولن روژ!» توجه بسیاری را به خود جلب کرد و مورد ستایش همگان قرار گرفت.

در سال ۲۰۰۲ به خاطر بازی خیره کننده و درخشانش در فیلم «ساعت‌ها» مورد ستایش قرار گرفت و توانست جایزه «اسکار» بهترین بازیگر زن، «گلدن گلوب» و «بفتا» را بدست آورد. بعد از آن با بازی در فیلم‌هایی همچون «کوهستان سرد» و «تولد» به موفقیت‌های خود ادامه داد. با معرفی آثار نیکول‌ کیدمن با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

لیست فیلم های برتر نیکول‌ کیدمن در ادامه آمده است. این بازیگر محبوب تاکنون در فیلم‌های بسیاری بازی کرده است و توانسته در تمام آن‌ها به خوبی بدرخشد. با معرفی آثار نیکول‌ کیدمن در ادامه با تکراتو همراه باشید تا با بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن آشنا شوید.

نابودگر – Destroyer

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: کارین کوساما
  • سال انتشار: 2018

ماجرای این فیلم که یکی از بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن است، درباره یک افسر پلیس لس آنجلس به نام ارین بل و با بازی نیکول کیدمن است که پس از سال‌ها دوباره به سراغ ماموریت‌های مخفی می‌رود تا بلکه بتواند روح خود را به آرامش برساند و در واقع یک نیت انتقام جویانه را به دنبال می کشد.

این یکی از نقش‌های منفی نیکول کیدمن در دوران بازیگری اوست که به خوبی از پس آن بر آمده است. فیلم محصول ۲۰۱۸ است. نیکول کیدمن، سباستین استن، توبی کبل، تاتیانا مازلانی و برادلی وایتفورد از بازیگران آن هستند و کارین کوساما نیز کارگردان این اثر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های اکشن 2022 

پسر پاک شد – Boy Erased

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: جوئل اجرتون
  • سال انتشار: 2018

جارد در خانواده‌ای مسیحی و متعصب بزرگ شده است. پدر او مارشال، با بازی راسل کرو، یک مبلغ مذهبی است و مادر او نانسی، با نقش آفرینی نیکول کیدمن است.

مادر مذهبی جارد او را مجبور می‌کند به برنامه درمانی کلیسا بپیوندد. جارد مجبور می‌شود در مناظره‌ای زیر نظر کلیسا شرکت کند که موضوع آن همجنس‌بازی است.

نیکول کیدمن برای بازی در این فیلم که یکی از بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن است، برنده‌ی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا شد. این فیلم محصول ۲۰۱۸ است و لوکاس هجز، راسل کرو، نیکول کیدمن، چری جونز و جوئل اجرتون در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

فریب خورده – The Beguiled

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: سوفیا کاپولا
  • سال انتشار: 2017

فریب خورده یکی دیگر از فیلم‌هایی است که در لیست فیلم های برتر نیکول‌ کیدمن قرار دارد. یک سرباز که در طی جنگ‌های داخلی ایالات متحده به شدت مجروح شده برای نجات جانش به یک دبیرستان دخترانه شبانه روزی پناه می‌برد و در آنجا پنهان می‌شود.

ورود این سرباز به مدرسه موجب رخ دادن اتفاقاتی می‌شود که داستان فیلم را شکل می‌دهند. کیدمن در این فیلم نقش مدیر مدرسه (خانم مارتا) را بازی می‌کند که یک کاراکتر سرد، درونگرا و سخت‌گیر است.

این درام آمریکایی که از بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن است، بر اساس رمان شیطان مصور شده به قلم توماس پی کالینن نوشته شده و محصول سال ۲۰۱۷ است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

بهترین انیمیشن های 2022

شیر – Lion

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: گارث دیویس
  • سال انتشار: 2016

فیلم شیر در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق عمل کرد و توانست تحسین آن‌ها را برانگیزد. فیلم شیر که یکی از بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن است، طی مراسم اسکار در شش رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شده بود که نتوانست در هیچ‌ رشته‌ای این جایزه را به‌دست بیاورد.

سارو کودکی است که در یک خانواده فقیر هندی زندگی می‌کند. او روزی با خوابیدن در قطاری از خانواده‌اش دور می‌شود و برادر، مادر و خواهرش را گم می‌کند.

وی پس از مدتی گدایی در خیابان و بعد از پذیرفته شدن در بهزیستی، توسط یک خانواده استرالیایی به فرزند خواندگی پذیرفته می‌شود. او بزرگ می‌شود اما همیشه یاد و هویت هندی‌اش در خاطرش است تا اینکه تصمیم می‌گیرد به دنبال خانواده‌اش در هند برود.

کشتن گوزن مقدس – The Killing Of a Sacred Deer

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: یورگوس لانتیموس
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

یک جراح ماهر (استیون با بازی کالین فارل) تلاش می‌کند تا پسرکی سختی کشیده و بی پناه را تحت سرپرستی بگیرد و از او حمایت کند، اما کارها زمانی به هم می‌ریزند که پسرک تصمیم می‌گیرد مرد را وارد خانواده آشفته و عجیب خود کند.

این فیلم به کارگردانی یورگوس لانتیموس، محصول سال ۲۰۱۷ است که توانست در بخش مسابقه هفتادمین جشنواره فیلم کن حضور داشته باشد و جایزه مشترک بهترین فیلمنامه را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2022

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

بامب شل – Bombshell

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: جی روچ
  • سال انتشار: 2019

بامب شل را می‌توان یکی از بهترین فیلم های نیکول کیدمن دانست. این فیلم که از بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن است، براساس داستان واقعی زنان شجاعی ساخته شده که خالق فاکس نیوز، یک امپراتوری دنیای رسانه، را به پایین کشیدند.

فیلم با حضور بازیگرانی چون شارلیز ترون، نیکول کیدمن و مارگو رابی که هردو برنده جایزه اسکار شدند، بازیگران درخشانی دارد. اجرای آنها نقطه قوت فیلم بوده که یک فیلم با زمان‌بندی مناسب است.

دروغ‌های کوچک بزرگ – Big Little Lies

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: ژان ومارک ولی و آندریا آرنولد
  • سال انتشار: 2017

این فیلم که در بهار سال ۲۰۱۷ از شبکه HBO پخش شد، داستان سه زنی را روایت می‌کند که با وجود دست و پنجه نرم کردن با مشکلات زندگی‌شان، گرفتار رسیدگی به یک قتل می‌شوند.

نیکول کیدمن در هر دو فصل نقش زنی که با مشکلات عاطفی شدید روبرو است را به زیبایی ایفا کرد. او در کنار مریل استریپ به نقش‌آفرینی پرداخت و در نشان دادن فروپاشی شخصیت سلست بسیار موفق بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کریستن استوارت

بهترین فیلم های مارگو رابی (Margot Elise Robbie)

سهره طلایی – The Goldfinch

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: جن کرولی
  • سال انتشار: 2019

داستان این فیلم که یکی از بهترین فیلم های نیکول کیدمن است، درباره مردی جوان به نام تئودور دکر است. تئو در هنگام کودکی شاهد مرگ مادرش در یک بمب گذاری بود، این اتفاق تأثیر شدیدی بر زندگی او می‌گذارد و باعث می‌شود زندگیش تغییر کند.

پس مدتی تئو توسط خانواده‌ای ثروتمند به فرزندخوانگی قبول می‌شود، اما پس از آشنایی با مردی عجیب و غریب، با مجرمان آشنا شده و به دنیای جعل آثار هنری وارد می‌شود.

حالا پدری الکلی، دوست دختری بی خاصیت، رابطه پیچیده عشقی، مادری خوب اما خونسرد و مردی خطرناک که از رازهای تئو با خبر است، همه را به این وضعیت اضافه کنید. داستان پیوسته پیچیده‌تر می‌شود.

دست نیافتنی ها – The Upside

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: نیل برگر
  • سال انتشار: 2017

فیلم دست نیافتنی‌ها، که یکی از بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن است، نگاهی کمدی به رابطه مردی ثروتمند با مردی بیکار و سابقه‌دار دارد که برای کمک او را استخدام کرده است.

فیلم دست نیافتنی ها به کارگردانی نیل برگر در سال 2017 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و کمدی است. در این فیلم کوین هارت، برایان کرانستون، نیکول کیدمن، گلشیفته فراهانی، جولیانا مارگولیس و آیا نائومی کینگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ویل اسمیت (Will Smith) 

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

زنی در تاریکی – Before I Go to Sleep

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: روان جافه
  • سال انتشار: 2014

یک زن هر روز که از خواب بلند می‌شود به خاطر تصادفی که قبلا برایش اتفاق افتاده هیچ چیزی به یاد نمی‌آورد. یک روز واقعیت جدید ترسناکی بر او آشکار می‌شود و باعث می‌شود او در مورد تمام افرادی که اطرافش هستند شک کند.

فیلم زنی در تاریکی که یکی از بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن است، به کارگردانی روان جافه در سال 2014 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی است.

دیگران – The Others

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: آلخاندرو آمنابار
  • سال انتشار: 2001

دیگران (The Others) یک فیلم در ژانر ترسناک است که تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل داستان مهیج، بازی محشر گروه بازیگری (به‌خصوص بازی نیکول کیدمن) و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار دادند.

حوادث فیلم در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم جریان دارد. گریس استورات یک مادر کاتولیک است که به‌همراه دو فرزند کوچکش در یک خانه پرت زندگی می‌کند.

فرزندان او آن و نیکولاس یک نوع بیماری نادر حساسیت به نور دارند؛ بنابراین، زندگی آن‌ها با یک‌سری قوانین عجیب و پیچیده که برای محافظت آن‌ها از اشعه آفتاب در نظر گرفته شده، همراه ‌است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های سیامک انصاری

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد (Andrew Garfield)

ساعت‌ها – The Hours

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: استیون دالدری
  • سال انتشار: 2002

ساعت‌ها (The Hours) یکی از بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن به شمار می‌آید که توسط استیون دالدری کارگردانی شد. این فیلم برپایه رمانی به همین نام اثر مایکل کانینگهام تولید شد.

فیلم ساعت‌ها مورد توجه منتقدان قرار گرفت و تمجید آن‌ها را به همراه داشت. منتقدان این را به دلیل کارگردانی قدرتمند، بازی عالی بازیگران، فیلم‌نامه محشر و شخصیت‌پردازی‌های عالی مورد تحسین قرار دادند.

این فیلم داستان یک روز از زندگی سه زن در سه مکان مختلف و در سه زمان مختلف را نشان می‌دهد. ویرجینیا وولف نویسنده در سال 1923 در حال نگارش رمان خانم دالووی، لورا براون زنی خانه دار در سال 1951 در حال خواندن رمان خانم دالووی و کلاریسا واگان زنی که در سال 2001 به مانند خانم دالووی قرار است ترتیب یک مهمانی را بدهد.

چشمان کاملا بسته – Eyes Wide Shut

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: استنلی کوبریک
  • سال انتشار: 1999

چشمان کاملا بسته (Eyes Wide Shut) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی استنلی کوبریک است که برپایه داستانی به نام داستانک رویایی اثر آرتور شنیتسلر ساخته شد.

فیلم چشمان کاملا بسته در باکس‌آفیس موفق ظاهر شد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. دکتر ویلیام هارفورد که به همراه همسرش، آلیس، به مهمانی یکی از افراد سرشناس نیویورک به نام ویکتور زیگلر سیدنی پولاک رفته ‌است، توسط صاحبخانه به طبقه بالا خوانده می‌شود.

از وی می‌خواهند تا زن جوانی به نام مندی را که در مصرف مواد مخدر زیاده‌روی کرده است، معاینه کند. این فیلم از بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ‌های جانی دپ

بهترین فیلم های شاهرخ خان

کوهستان سرد – Cold Mountain

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: آنتونی مینگلا
  • سال انتشار: 2003

در لیست فیلم های برتر نیکول‌ کیدمن به بررسی فیلم کوهستان سرد می‌پردازیم. کوهستان سرد (Cold Mountain) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آنتونی مینگلا است که برپایه رمانی به همین نام اثر چارلز فریزر ساخته شد.

فیلم کوهستان سرد توانست سود خوبی را برای سازندگانش کسب کند و در گیشه قدرتمند ظاهر شود. هنگامی که کارولینای شمالی در 20 مه 1861 از اتحادیه جدا شد، جوانان کوهستان سرد در ارتش ایالات متفقین ثبت نام کردند.

از جمله آن‌ها دبلیو پی اینمن، نجاری بود که عاشق آدا مونرو، دختر مبلغی شده است که برای مراقبت از پدر بیمار خود از چارلستون، کارولینای جنوبی آمده بود.

داگویل – Dogville

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • سال انتشار: 2003
  • کارگردان: لارس فون تریه

این فیلم یکی از بهترین فیلم های نیکول کیدمن است. داگویل نام یک شهر کوهستانی بسیار کوچک است که اهالی آن سرگرم زندگی خود هستند.

یک شب غریبه ساده و خوش قلب به نام گریس (نیکول کیدمن)، برای نجات جان خود به شهر پناه می‌آورد و تمام تلاش خود را می‌کند تا با مردم انس بگیرد.

اما رفتار نیک خواهانه و صمیمانه گریس باعث می‌شود تا اهالی داگویل او را کوچک شمرده و از وی سوء استفاده کنند. داگویل جزو آن دسته از فیلم‌های جالب و پر معنی است که باید بارها و بارها به تماشای آن نشست.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های برد پیت

بهترین فیلم های لیلا حاتمی

مولن روژ  – Moulin Rouge!

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • سال انتشار: 2001
  • کارگردان: باز لورمن

مولن روژ یک تماشای خانه مشهور و پر زرق و برق بوده که مدتی است از رونق افتاده و به سمت ورشکستگی پیش می‌رود. ساتین (نیکول کیدمن)، خواننده اصلی مجموعه، تنها کسی است که می‌تواند از طریق ازدواج با یک سرمایه گذار نادان، این کشتی به گل نشسته و همینطور تمام کارکنان آن را از فقر و نداری نجات دهد.

اما مشکل اینجاست که ساتین پس از ملاقات با نویسنده جوانی به نام کریستین (یوان مک گرگور)، فکر ازدواج با سرمایه گذار را از سر خود می‌اندازد. کیدمن در این فیلم علاوه بر هنر بازیگری، استعداد خود در خوانندگی را نیز به نمایش گذاشت و توانست برنده جایزه گلدن گلوب شود.

سکوت قبرستانی – Dead Calm

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: فیلیپ نویس
  • سال انتشار: 1989

سام نیل و نیکول کیدمن که نقش یک زوج جوان استرالیایی را بازی می‌کنند، پس از مرگ نوزادشان تصمیم می‌گیرند تا به یک سفر دریایی بروند.

اما در میان راه با یک قایق متروکه مواجه می‌شوند که تنها بازمانده آن یک مرد جوان است. آنها او را پناه داده و به قایق خود می‌آورند. این اثر که یکی از بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن است، در سال ۱۹۸۹ و به کارگردانی فیلیپ نویس، بر اساس یک رمان مشهور قدیمی ساخته شده و نیکول کیدمن، سام نیل و بیلی زین بازیگران آن هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های خانوادگی

بهترین فیلم های خون آشامی

به خاطرش مردن – To Die For

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: گاس ون سنت
  • سال انتشار: 1995

خاطرش مردن یکی دیگر از بهترین فیلم های نیکول کیدمن است. این فیلم نیز بر اساس رمانی به همین نام، اثر جویس مینارد و به کارگردانی گاس ون سنت ساخته شده است.

این اثر پنجمین فیلم بلند گاس ون سنت است که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد. سوزان استون (نیکول کیدمن) زن جوانی است که تنها یک رویا در سر دارد؛ «دستیابی به شهرت»! او برای این رویا دست به هر کاری می‌زند؛ از ازدواج با یک مرد پر نفوذ گرفته تا کارهایی خارج از عرف. کیدمن برای بازی در این فیلم، کاندیدای بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن و برنده جایزه گلدن گلوب شد.

تولد – Birth

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: جاناتان گلیزر
  • سال انتشار: 2004

تولد نام فیلمی معمایی رمانتیک آمریکایی به کارگردانی جاناتان گلیزر با بازی نیکول کیدمن، کامرون برایت، لورن باکال و دنی هوستون است که در سال ۲۰۰۴ ساخته شد.

در این فیلم که یکی از بهترین فیلم های نیکول کیدمن است،آنا، ده سال پس از فوت شوهرش، شاون تصمیم به ازدواج با جوزف را دارد. در این بین کودکی ده ساله پیدا می‌شود و مدعی می‌شود که شاون در زندگی جدید است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

بهترین فیلم های فضایی

بحران – Trespass

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: جوئل شوماخر
  • سال انتشار: 2011

یک دلال الماس و همسرش که زندگی خوبی در منطقه‌ای زیبا دارند زندگیشان با ورود دزدانی خطرناک وخشن با لباس پلیس به خانه تبدیل با کابوس می‌شود.

فیلم بحران به کارگردانی جوئل شوماخر در سال 2011 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی است. در این فیلم نیکلاس کیج، نیکول کیدمن، لیانا لیبراتو، کم جیجاندت، بن مندلسون، جوردانا اسپیرو و دش میهوک به هنرمندی پرداخته‌اند.

افسونگر – Bewitched

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: نورا افران
  • سال انتشار: 2005

افسونگر محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی نورا افران است. در این فیلم نیکول کیدمن، ویل فرل، شرلی مک‌لین، مایکل کین، کریستن چنووس، استیون کلبر، هتر برنس، دیوید آلن گریر، جیسون شوارتزمن، کتی فینران، کارول شلی، استیو کارل، امی سداریس، ریچارد کیند، کیت والش و الیزابت مونت‌گومری بازی کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های بر اساس واقعیت

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

پرتره یک بانو – The Portrait of a Lady

بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن

  • کارگردان: جین کمپیون
  • سال انتشار: ۱۹۹۶

فیلم The Portrait of a Lady با اقتباس از روی رمانی بسیار محبوب با همین نام اثر هنری جیمز و به تهیه‌کنندگی استیو گولین توسط استودیو PolyGram Filmed Entertainment تولید و روی پرده سینماها رفت.

با اینکه فروش این فیلم از چهار میلیون دلار فراتر نرفت ولی بدون شک آن را می‌توان یکی از بهترین فیلم های نیکول کیدمن دانست که تقریبا تمام افرادی که آن را تماشا کرده‌اند از آن لذت برده‌اند.

در این مطلب به بررسی لیست فیلم های برتر نیکول‌ کیدمن پرداختیم. این بازیگر موفق، زیبا و پرطرفدار فیلم‌های موفق بسیاری دارد که همه آنها ارزش دیدن دارند. معرفی آثار نیکول‌ کیدمن که در اینجا انجام شد شامل بهترین‌های این بازیگر محبوب بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین فیلم های نیکول‌ کیدمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر