;
coinex

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) [20 فیلم برتر]

تکرتو قصد دارد در این مطلب به بررسی بهترین فیلم های اندرو گارفیلد ، یکی از بازیگرن محبوب سینما، تلویزیون و رادیو بپردازد. با معرفی معرفی آثار اندرو گارفیلد با ما همراه باشید.

اندرو راسل گارفیلد بازیگر آمریکایی بریتانیایی سینما، تلویزیون و رادیو است. او اولین کارهای غیرحرفه خود را از تئاتر شروع کرد. همزمان با تئاتر وارد تلویزیون شد و مانند بسیاری دیگر از افراد کار خود را از سریال‌ها ادامه داد.

وی در سریال نی‌شکر بازی کرد و با بازی در سریال معروف کانال بی بی سی دکتر هو، توانست به شهرت برسد. او در فیلم‌های سینمایی همچون هرگز رهایم مکم، شیرها برای بره‌ها و سکوت نیز به ایفای نقش پرداخته است.

در ادامه قصد داریم لیست فیلم های برتر اندرو گارفیلد را بررسی کنیم تا با معرفی آثار اندرو گارفیلد با بهترین فیلم‌های وی بیشتر آشنا شویم.

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

اندرو گارفیلد ۳۸ سال سن دارد و حرفه طولانی و هیجان انگیزی پیش روی اوست. وی تاکنون توانسته بسیار موفق عمل کند و فیلم‌های وی نیز بسیار پرطرفدار هستند. اگر شما هم از طرفداران فیلم و سریال هستید و به فیلم‌های این بازیگر نیز علاقه دارید، با معرفی آثار اندرو گارفیلد با ما همراه باشید.

سکوت – Silence

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • کارگردان: مارتین اسکورسیزی
  • بازیگران: اندرو گارفیلد، آدام درایور، لیام نیسون
  • سال ساخت: ۲۰۱۶

این فیلم یکی از بهترین فیلم های اندرو گارفیلد است. بازیگرانی مانند دنیل دی‌لوئیس و بنیسیو دل تورو نیز به این پروژه لینک شده بودند اما در نهایت، گارفیلد ردای پدر سباستیائو رودریگز، کشیشی پرتغالی را در ماموریتی در ژاپن بر تن کرد تا مسیحیت را به کشوری بیاورد که این دین را غیرقانونی اعلام کرده بود.

دو کشیش پرتغالی در قرن هفدهم به نام های پدر رودریگز (اندرو گارفیلد) و پدر گارپه (آدام درایور) راهی ژاپن می شوند تا بلکه اثری از مرشد گم شده خود (نیام نیسون) بیابند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

بهترین سریال های 2022

ستیغ اره‌ای- Hacksaw Ridge

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: مل گیبسون

در ادامه لیست فیلم های برتر اندرو گارفیلد به بررسی ستیغ اره‌ای می‌پردازیم. این داستان واقعی، روایت پزشک صلح جویی به نام دزمون داس (اندرو گارفیلد) در کشمکش‌های جنگ جهانی دوم است.

داس از خشونت بیزار بوده و هیچ اسلحه‌ای را با خود حمل نمی‌کرد. به همین دلیل همیشه مورد تمسخر سربازان همراه خود قرار می‌گرفت. با این حال به خاطر از خود گذشتگی، دلسوزی و شجاعت در طی نبرد اوکیناوا و مداوای 75 نفر از همراهانش توانست به مدل افتخار کنگره دست یابد.

نفس بکش – Breathe

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: اندی سرکیس

داستان این فیلم که یکی از بهترین فیلم های اندرو گارفیلد است، مربوط به مرد جوانی به نام رابین کوندیش (اندرو گاردفیلد) است که در سن 28 سالگی به فلج اطفال مبتلا شده و تنها چند ماه دیگر زنده است.

رابیت از گردن به پایین فلج می‌شود و نمی‌تواند بدون کمک دستگاه اکسیژن حتی نفس بکشد. اما با پافشاری و کمک همسر خود، دیانا و بردارهای دوقلویش و همچنین ایده‌های خلاقانه مخترعی به نام تدی هال، رابین از بیمارستان بیرون می‌آید و باقی عمر خود را صرف کمک به همنوعان خود و افراد معلول می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های 2021

زیر دریاچه نقره‌ای – Under the Silver Lake

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • سال ساخت 2018
  • کارگردان: دیوید رابرت میچل

سم (اندرو گارفیلد) در نقش یک جوان 33 ساله بی‌هدف، به تئوری‌های توطئه و پیغام‌های پنهانی رایج در فرهنگ عامه علاقه مند است.

سم در استخر آپارتمان خود با زن اسرارآمیزی به نام سارا (رایلی کیو) آشنا شده و به او دل می‌بندد. اما چندی نمی‌گذرد که سارا بدون هیچ خبری ناپدید می‌شود.

بنابراین سم به یک ماموریت سورئال در شهر لوس آنجلس می‌رود تا از معمای گم شدن دختر پرده بردارد. این فیلم یکی از بهترین فیلم های اندرو گارفیلد است.

چشمان تامی فی – The Eyes of Tammy Faye

 

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: مایکل شوالتر

«چشمان تامی فی»، فیلمی در ژانر تاریخیمذهبی، درام و بیوگرافی، به کارگردانی «مایکل شوالتر» و محصول مشترک کشورهای کانادا و آمریکا در سال 2021 است.

این فیلم که یکی از بهترین فیلم های اندرو گارفیلد است، با حضور در جشنواره‌های متعدد فیلم، موفق شد نامزد دریافت 4 جایزه بین المللی شود. داستان این فیلم، نگاهی نزدیک به ظهور، سقوط و رستگاری خارق العاده مبلغ مذهبی تلویزیونی، «تامی فای باکر» می‌اندازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

فیلم هجوم کلیشه‌های هالیوودی – Attack of the Hollywood Cliches

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: آلیس متیاس

«هجوم کلیشه های هالیوودی»، مستندی در ژانر پژوهشی، محصول کشور امریکا و تولید شبکه «نتفلیکس» در سال 2021 است. در این مستند فیلم نامه نویس‌ها، منتقدان و دانشگاهیان به بررسی کلیشه‌های بحث برانگیز و عجیبی که به صحنه در می‌آید، می‌پردازند. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و پژوهشی است. در این فیلم جان اوگست، سانجیو باسکار و اندرو گارفیلد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مسیر اصلی – Mainstream

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: جیا کوپولا

«مسیر اصلی» فیلمی در ژانر کمدی، به کارگردانی «جیا کوپولا» است که در سال 2020 توسط کشور امریکا ساخته شده است. این فیلم با حضور در فستیوال‌های مختلف، موفق شد نامزد دریافت دو جایزه در بخش‌های «بهترین فیلم بلند» و «بهترین فیلم» شود. داستان این فیلم در مورد سه نفر است که در عصر اینترنت مثلث عشقی نامتعارفی را تشکیل می‌دهند و برای حفظ هویت خود دچار چالش می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2021

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

ماجراجویی سرخ: سال پروردگار ما ۱۹۷۴ – Red Riding: The Year of Our Lord 1974

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • کارگردان: جولین جارولد
  • بازیگران: اندرو گارفیلد، دیوید موریسی، شان بین
  • سال ساخت: ۲۰۱۰

این فیلم یکی از بهترین فیلم‌ها در لیست فیلم های برتر اندرو گارفیلد است. این فیلم از کانال ۴ بریتانیا پخش شد و در سینماهای ایالات متحده اکران شد اما در اقلیت ماند.

این فیلم جنایی با اقتباس از رمان‌های دیوید پیرس که تعداد زیادی از بازیگران فوق‌العاده بریتانیایی از ربکا هال گرفته تا پیتر مولان در آن‌ها به ایفای نقش می‌پردازند، زاویه‌ دیدی متفاوت به داستان تاریخی یک قاتل زنجیره‌ای در دهه‌ ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ میلادی می‌دهد.

اندرو گارفیلد در فیلم، سال پروردگار ما ۹۷۴»، در نقش یک خبرنگار جوان بازی می‌کند که درگیر جریان قتل و فساد درونی اداره پلیس می‌شود.

پسر الف – Boy A

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • کارگردان: جان کراولی
  • بازیگران: اندرو گارفیلد، کیتی لیونز، شاون ایوانز
  • سال ساخت: ۲۰۰۸

«پسر الف» فیلم دیگری است که در تلویزیون بریتانیا پخش شد. گارفیلد برای اولین بار به عنوان بازیگر نقش اول یک فیلم سینمایی، نقش مرد جوانی را بازی می‌کند که پس از ارتکاب جنایتی فجیع از زندان آزاد می‌شود و زندگی خود را در مکانی جدید با نامی جدید آغاز می‌کند.

تحمل کردن «پسر الف» از نظر طراحی، سخت است اما گارفیلد آن‌قدر فوق‌العاده نقش جک بریج را بازی می‌کند که هر چقدر هم که نا امیدی در عمق داستان رسوخ کند، شما نمی‌توانید از آن دل بکنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2021

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

تیک تیک بوم – !tick, tick… BOOM

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • کارگردان: لین مانوئل میراندا
  • بازیگران: اندرو گارفیلد، ونسا هاجنز، الکساندرا شیپ
  • سال ساخت: ۲۰۲۱

فیلم «تیک تیک بوم»، پیکره‌ اثر را بر اساس انرژی جنون‌آمیز گارفیلد در اجرای شخصیت جاناتان لارسون طراحی می‌کند. این انرژی جنون‌آمیز بدون شک مورد پسند برخی از افراد نیست اما گارفیلد کاملا به اجرای این نقش متعهد است.

به علاوه، او توانایی آوازخوانی دارد که مهارت نسبتا مهمی است که بسیاری از آثار موزیکال اغلب از آن غافل می‌شوند. «تیک تیک بوم» مطمئنا نظر بسیاری از مردم را درباره پتانسیل گارفیلد به عنوان یک بازیگر تغییر خواهد داد.

۹۹ خانه – Homes 99

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • کارگردان: رامین بحرانی
  • بازیگران: اندرو گارفیلد، مایکل شنون، لورا درن
  • سال ساخت: ۲۰۱۵

در ادامه لیست فیلم های برتر اندرو گارفیلد به بررسی فیلم 99 خانه می‌پردازیم. وی نقش یک کارگر ساختمانی بیکار و پدر مجردی را در «۹۹ خانه» به کارگردانی رامین بحرانی ایفا کرد که از خانه خود در اورلاندو بیرون رانده شده است.

این فیلم با بازی فوق‌العاده مایکل شنون در نقش یک مشاور املاک درنده، بی‌رحمی افراد پولدار را به تصویر می‌کشد که از افرادی مانند گارفیلد سواستفاده می‌کنند و برخورد مناسبی با آن‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های سیتکام

مرد عنکبوتی شگفت انگیز – The Amazing Spider Man

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: مارک وب

«مرد عنکبوتی شگفت انگیز»، فیلمی در ژانر اکشن ماجراجویی و فانتزی به کارگردانی «مارک وب» و محصول سال 2012 کشور آمریکاست.

این فیلم نامزد دریافت 33 جایزه از جشنواره های معتبر بین المللی شد و نهایتا توانست 2 جایزه «بهترین فیلم باکس آفیس» و «بهترین فیلم سه بعدی» را از آن خود کند.

داستان این فیلم درمورد پسر جوانی به اسم «پیتر پارکر» است که پس از گزیده شدن توسط یک عنکبوت، به قدرت‌های عجیبی دست می‌یابد. او تصمیم می‌گیرد با استفاده از این قدرت‌ها به نجات مردم شهر از دست تبهکاران و جنایتکاران بپردازد.

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 – The Amazing Spider-Man 2

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • کارگردان: مارک وب
  • سال ساخت: 2014

پدر پیتر پارکر به خاطر پرونده‌هایی با دخالت عواملی ناشناس حذف می‌شود و پیتر یتیم می‌شود. حالا چند سالی از حوادث قسمت قبل گذشته و پیتر دیگر یک پسر دبیرستانی نیست و باید با عواقب قهرمان بودن دست و پنجه نرم کند.

فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 به کارگردانی مارک وب در سال 2014 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر علمی تخیلی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های خارجی

بهترین سریال های کمدی خارجی

مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست – Spider-Man: No Way Home

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: جان واتس

این فیلم آمریکایی که یکی از بهترین فیلم های اندرو گارفیلد است، در ژانر ابرقهرمانی است و بر پایه شخصیت مرد عنکبوتی از مارول کامیکس ساخته شده و در سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

تولید این فیلم به‌طور مشترک بر عهده کلمبیا پیکچرز و مارول استودیوز بوده و به وسیله سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع شده‌است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های اندرو گارفیلد است.

شبکه اجتماعی – The Social Network

  • کارگردان: دیوید فینچر
  • بازیگران: اندرو گارفیلد، جسی آیزنبرگ، آرمی همر
  • سال ساخت: ۲۰۱۰

این فیلم مسیر را برای اندرو گارفیلد هموار کرد. او در این اثر نقش بهترین دوست بنیانگذار فیسبوک، مارک زاکربرگ (جسی آیزنبرگ) را بازی می‌کند که تبدیل به رقیب و دشمن او می‌شود.

دیوید فینچر و نویسنده فیلم، آرون سورکین فیلمی ساختند که پس از یازده سال به دلیل تکامل فیسبوک (یا به‌طور دقیق‌تر، واگذاری اختیارات آن) داستانی تسخیر کننده محسوب می‌شود. این فیلم از بهترین فیلم های اندرو گارفیلد است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

هرگز رهایم نکن – Never Let Me Go

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • کارگردان: مارک رومانک
  • بازیگران: اندرو گارفیلد، کیرا نایتلی، الکس گارلند
  • سال ساخت: ۲۰۱۰

اندرو در کنار کری مولیگان و کیرا نایتلی در درامی علمی تخیلی و واقعا زیبا به کارگردانی مارک رومانک، «هرگز رهایم نکن» را بازی کرد.

این داستان که توسط الکس گارلند از رمان کازوئو ایشی‌گورو اقتباس شده، درباره گروهی از کلون‌ها است که با هدف صریح پیوند اعضا در آینده رشد یافته‌اند و فیلمی دلخراش به حساب می‌آید که به شکلی علمی تخیلی و احساسی به پرسش کلاسیک سینما درباره معنای انسان بودن می‌پردازد.

فیلم تخیلات دکتر پارناسوس – The Imaginarium of Doctor Parnassus

  • سال ساخت: 2009
  • کارگردان: تری گیلیام

این فیلم که یکی از بهترین فیلم های اندرو گارفیلد است، درباره یک کمپانی تئاتر دوره گرد است که درواقع بیش از آن چیزی است که به چشم می‌آید. این جهان، جهانی تخیلی است که ذهن دکتر پارناسوس آن را اداره می‌کند و تماشاگران آن باید منتظر چیزی بیشتر از یک نمایش باشند. فیلم تخیلات دکتر پارناسوس به کارگردانی تری گیلیام در سال 2009 ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2021

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

فیلم شیرها برای بره‌ها – Lions for Lambs

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • سال ساخت: 2007
  • کارگردان: رابرت ردفورد

سناتور جوان جمهوری خواهی به نام «جاسپر اروینگ» در گفت و گو با خبرنگاری حرفه‌ای به نام «جانین رات» استراتژی جدید جنگی خود را برای شکست دادن طالبان در افغانستان توضیح می‌دهد.

فیلم شیرها برای بره‌ها به کارگردانی رابرت ردفورد در سال 2007 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز است.

دختر دیگر بولین – The Other Boleyn Girl

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • سال ساخت: 2008
  • کارگردان: جاستین چادویک

دختر دیگر بولین فیلمی در ژانر درام، تاریخی محصول ۲۰۰۸ به کارگردانی جاستین چادویک است. داستان فیلم برگرفته از کتاب دختر دیگر بولین با نویسندگی فیلیپا گرگوری است که در سال ۲۰۰۱ چاپ شده‌است.

این روایتی تخیلی از زندگی اشراف قرن شانزدهم است که به زندگی آریستوکراسی آن بولین (همسر دوم هنری هشتم) و ماری بولین (خواهر کوچکتر آن) می‌پردازد.

مکان اصلی فیلمبرداری این فیلم کنت در انگلستان بود. تهیه‌کنندگان این فیلم چند دقیقه از فیلم را در قلعه هِور، جایی که چند نسل از خانواده بولین در آن ساکن بودند، فیلمبرداری کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

بهترین سریال های 1400

من اینجا هستم – I’m Here

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

  • سال ساخت: 2010
  • کارگردان: اسپایک جونز

من اینجا هستم یک فیلم کوتاه آمریکایی محصول سال ۲۰۱۰ به نویسندگی و کارگردانی اسپایک جونز است. این فیلم یک داستان عاشقانه علمی تخیلی درباره دو ربات است که در لس آنجلس زندگی می‌کنند، جایی که انسان و روبات در کنار هم زندگی می‌کنند.

داستان بر اساس کتاب 1964 The Giving Tree است و شخصیت اصلی به نام نویسنده آن Shel Silverstein نامگذاری شده است. ربات‌های فیلم توسط Alterian، Inc.، یک شرکت تولید جلوه‌های افکت مستقر در لس آنجلس که به دلیل طراحی لباس برای Daft Punk قابل توجه است، ساخته شده‌اند.

در این مطلب به بررسی و معرفی لیست فیلم های برتر اندرو گارفیلد پرداختیم. این بازیگر جوان و موفق بسیار پرطرفدار است و آثاری موفق را نیز در لیست خود دارد. بهترین فیلم های اندرو گارفیلد در این مطلب معرفی شدند که می‌توانید از تماشای آنها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین فیلم های اندرو گارفیلد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر