;
coinex

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

در این مطلب از تکراتو به بیوگرافی و بهترین سریال‌های نام گونگ مین (Nam Goong Min) بازیگر محبوب کره‌ای می‌پردازیم. با ما باشید.

نامکونگ مین (هنگول: 남궁민) بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویسی اهل کره جنوبی است. او ابتدا با فیلم نئو نوآر یک کارناوال کثیف (2006) به شهرت رسید و از آن زمان برای بازی‌هایش در فیلم‌هایی چون جنگ پسر (2015–2016)، گونگ شیم زیبا (2016)، مدیر خوب (2017) مورد تحسین قرار گرفت.

وی برنده جایزه بزرگ (Daesang) در جشنواره جوایز درام SBS 2020 برای بازی در نقش بک سونگ سو در Hot Stove League شد و سال بعد، بار دیگر جایزه بزرگ را در MBC 2021 برای بازی در The Veil دریافت کرد. شهرت نام گونگ مین سبب شد تا تصمیم بگیریم در این گفتار به زندگینامه نام گونگ مین (Nam Goong Min) بپردازیم.

نام گونگ مین (Nam Goong Min)

نام گونگ مین (Nam Goong Min) در 12 مارس 1978 در سئول به دنیا آمد. او یک برادر به نام Namkoong Yoon دارد. پدرش Namkoong Hwon، مدیر مدرسه راهنمایی Sinneung (2005-2009) بود. Namkoong در دبیرستان Daesung در Eunpyeong-gu، سئول و مدرسه ابتدایی Ilsan Seongsa تحصیل کرده است.

او از دانشگاه چونگ آنگ با مدرک لیسانس در رشته مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شد. پس از فارغ التحصیلی در 31 آگوست 2006، وی به مدت 18 ماه به عنوان کارگزار خدمات اجتماعی در مرکز آموزش ارتش کره در نونسان کار کرد. اما در ادامه زندگینامه نام گونگ مین به مرور زندگی حرفه‌ای و بهترین سریال های نام گونگ مین می‌پردازیم. همچنین عکس های نام گونگ مین را هم در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بیوگرافی Nam Goong Min ؛ فعالیت حرفه‌ای

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

در این بخش از زندگینامه نام گونگ مین به زندگی حرفه‌ای او می‌پردازیم. نام گونگ مین (Nam Goong Min) فعالیت حرفه‌ای را در سال 2001 آغاز کرد و برای اولین بار در فیلم Bungee Jumping of their Own ظاهر شد. سال بعد مین در Bad Guy بازی کرد که یکی از بهترین فیلم های کره ای در زمان خود بود.

بازی در یک سریال کمدی به نام خانواده دای باک در سال 2002، موقعیت مناسبی برای او فراهم کرد. او به مرور پیشنهادهای بهتری دریافت کرد و در میان مردم به محبوبیت رسید. به ترتیب طی دو سال بعد او در چند سریال تلویزیونی مهم مانند گردنبند مروارید (2003)، حصار رز (2003)، و پس از عاشق (2004) حاضر شد که شهرتی فراگیر را برای او به همراه داشت.

ورود به ژانر درام اما از سال 2011 و با بازی در سریال Listen to My Heart آغاز شد که بار دیگر نام گونگ مین را به شهرت رساند. اما مین دیگر تصمیم گرفته بود که تنها در نقش‌های اصلی بازی کند و این سبب شد تا پس از این سریال، او برای حدود 2 سال بیکار باشد.

مین اما در سل 2015 با یک ذهنیت جدید بازگشت و نقش مهمی در The Girl Who Sees Smells ایفا کرد. ایفای نقش به عنوان یک قاتل زنجیره‌ای در این سریال سبب شد تا بار دیگر نام او زبانزد خاص و عام شود. پس از این بود که مین به ایفای نقش‌های مختلفی ادامه داد و برخی از کارهای او بسیار مورد تحسین قرار گرفت. در ادامه بیوگرافی Nam Goong Min به آثار او می‌پردازیم و عکس های Nam Goong Min را مرور می‌کنیم. با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

گروه کیپاپ کارد (KARD)

بهترین سریال های نام گونگ مین (Nam Goong Min)

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

همانطور که کمی پیش در بیوگرافی Nam Goong Min گفتیم، نام گونگ مین به عنوان بازیگر اولین بار در سال 2001 در فیلم Bungee Jumping of Their Own ظاهر شد و در یک نقش فرعی، بهترین دوست قهرمان اصلی فیلم بود و سپس سال بعد در Bad Guy به ایفای نقش پرداخت.

حضور در سریال کمدی  Dae Bak Family ، توجهات زیادی را به او جلب کرد و از آن زمان در مجموعه‌های تلویزیونی و سریال‌های زیادی بازی کرده است که برخی از معروف‌ترین‌های آن‌ها عبارتند از حصار رز، گردنبند مروارید و پس از عشق.

در سال 2004، نام گونگ مین (Nam Goong Min) در درام KBS My Lovely Family بازی کرد که شهرت فراگیری برای او در پی داشت. در ادامه اما کار جدی‌تر او آغاز شد.

اولین بار که همه منتقدان لب به تحسین از بازی درخشان نام گونگ مین (Nam Goong Min) گشودند، به خاطر بازی در فیلم یک کارناوال کثیف در سال 2006 بود. سپس بازی در ملودرام Listen to My Heart (2011) شهرت او را تداوم بخشید.

بازی در نقش یک قاتل زنجیره‌ای در The Girl Who Sees Smells (2015) شهرت او را دوچندان کرد و پیشنهادهای زیادی برای او در دنیای بازیگری در پی داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگران کره ای زن و مرد در سال 2021

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

یکی از موفق‌ترین و بهترین سریال های نام گونگ مین سریال کمدی مدیر خوب در سال 2017 بود که او در آن نقش اصلی را بازی کرد و به شدت مورد ستایش قرار گرفت. سپس و در همان سال مین در Falsify نیز بازی کرد که آنجا هم درخشید.

در سال 2018 هم مین در کنار جونگ ایوم در سریال رمانتیک The Undateables بازی کرد. مهمترین کار او در سال 2019  بازی در درام دکتر زندانی بود.

در سال‌های 2019 و 2020، نام گونگ در سریال Hot Stove League بازی کرد که برای فیلمنامه نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و امتیازات خوبی گرفت. در این سریال او نقش رهبر تیم آخر جدولی Dreams را بازی کرد.

در نهایت Hot Stove League با کسب جایزه هنری Baeksang 2020 به یکی از بهترین سریال های Nam Goong Min بدل شد. به خاطر بازی در این سریال مین در جشنواره SBS 2020 جایزه داسانگ که مهمترین جایزه جشنواره است را دریافت کرد. در ادامه با معرفی بهترین سریال های نام گونگ مین (Nam Goong Min) با ما باشید.

هتل مخفی من

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

هتل مخفی من، یک سریال کره‌ای محصول سال 2014 در ژانر معمایی و کمدی است که از مهمترین بازیگران آن باید به یو این نا، جی یی هان و لی یونگ ایون اشاره کرد. این سریال از 17 آگوست تا 14 اکتبر 2014 در روزهای دوشنبه و سه شنبه از شبکه تی وی ان و در 16 قسمت پخش شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

بهترین فیلم های کره ای کمدی

دختری که بوها را می‌بیند

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

دختری که بوها را می‌بیند سریالی است که در سال 2015 ساخته شد و از مهمترین بازیگران آن باید به پارک یوچان، شین سه کیونگ و یون جین سو اشاره کرد که از 1 آوریل تا 21 مه 2015 در 16 قسمت از شبکه اس بی اس پخش شد.

به یاد آور

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

به یاد آور سریالی کره‌ای با حضور ستارگانی چون سونگ هو، پارک سونپ وونگ، پارک مین یونگ و جونگ هه سونگ است که در از 9 دسامبر 2015 تا 18 فوریه 2016 در 20 قسمت از شبکه اس بی اس پخش شد.

یونگ سونگ هو به خاطر بازی درخشان خود در این سریال برنده جایزه بازیگر برتر نقش اول مرد شد. نام گونگ مین (Nam Goong Min) هم برنده جایزه بازیگر برتر نقش اول مرد در مینی‌سریال‌ها شد و در پنجمین دوره مراسم APAN نامزد جایزه بزرگ جشنواره شد.

گونک شیم زیبا

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

گونگ شیم زیبا یکی از بهترین سریال های Nam Goong Min است که از 14 مه تا 17 ژوئیه 2016 در روزهای شنبه و یکشنبه از شبکه اس بی اس پخش می‌شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های چینی

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

پزشکان

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

پزشکان سریالی محصول 2016 است که از ستارگان مهم آن باید به کیم ری وون و پارک شین هه اشاره کرد. این سریال اولین بار در 20 ژوئن 2016 از شبکه اس بی اس پخش شد.

داستان سریال از این قرار است که یو هه جونگ، دختری است که در بچگی مادر خود را از دست داده و پدرش دوباره ازدواج کرده است و یک خواهر ناتنی دارد. این اتفاق باعث می‌شود که هه جونگ روحیه‌ای خشن بگیرد و به به جای درس خواندن مشغول کارهایی مانند دزدی و کتک‌کاری بشود.

روزی او از مدرسه اش اخراج می‌شود و پدرش او را به مادربزرگش می‌سپارد . مادربزرگ هه جونگ او را وادار می‌کند دوباره به مدرسه بازگردد و در آنجاست که او معلم جدیدش هونگ جی هونگ را ملاقات می‌کند.

در مدرسه است که یو هه جونگ دو دوست جدید به نام‌های سو وو و سون هی پیدا می‌کند. پدر سو وو یک جراح بزرگ مغز و اعصاب است. اما به مرور میان هه جونگ و معلمش هونگ جی هونگ علاقه‌ای شکل می‌گیرد. اما از آنجا که سو وو هم به معلم خود علاقه دارد با پی بردن به ارتباط این دو موجبات اخراج هر دو از مدرسه را فراهم می‌کند.

مدیر خوب

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

مدیر خوب یکی از بهترین سریال های Nam Goong Min است و از دیگر ستارگان آن باید به نام سانگ می، لی جون هو و جونگ هی سونگ اشاره کرد. این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های کمدی کره‌ای از 25 ژانویه تا 30 مارس 2017 در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و در 20 قسمت از شبکه کی بی اس 2 پخش شد.

تن به تن

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

داستان تن به تن مربوط به یک سلبریتی کره‌ای به نام یو وون گوانگ است که ناگزیر به استخدام یک بادیگارد شده و کیم سول وو را استخدام می‌کند؛ مردی خوش چهره و مرموز که آموزش‌های خاصی دیده و بسیار با استعداد است.

در واقع سول وو یک مامور مخفی از ان آی اس است که برنامه خاصی دارد و برای رسیدن به هدف خود نقش محافظ را به طور پوششی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2021

بهترین فیلم های کره ای 2020

پسر خوشتیپ و جونگ اوم

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

پسر خوشتیپ و سونگ اوم به عنوان یکی از بهترین سریال های Nam Goong Min با بازی هوانگ جونگ ایون است که از 23 مه تا 19 ژوئیه 2018 در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و در 32 قسمت از شبکه اس بی اس پخش می‌شد و از بهترین سریال های عاشقانه کره‌ای است.

پزشک زندان

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

پزشک زندان سریالی با بازی کوآن نارا و کیم بیونگ چول است که از 20 مارس تا 15 مه 2019 در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه کی بی اس 2 پخش می‌شد و یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای جنایی محسوب می‌شود.

داستان مربوط به پزشکی است که بعد از اتهام قصور در وظایفش ناگزیر به ترک کارد کادر بیمارستان می‌شود. او با هدف به دست آوردن ارتباط کافی برای انتقام‌گیری، کار خود را در زندان آغاز می‌کند.

لیگ جذاب

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

لیگ جذاب یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای 2020 با بازی درخشان نام گونگ مین (Nam Goong Min) در کنار ستارگانی چون پارک اون بین، اوه جونگ سه و جو بیونگ کیو است. این سریال از 13 دسامبر 2019 تا 14 فوریه 2020 در شبکه اس بی اس پخش می‌شد.

داستان مربوط به یک تیم بیسبال است که در طول 4 سال بدترین تیم لیگ برتر بوده است. لیگ جذاب با استقبال منتقدان روبرو شد و جایزه بهترین دراما را در پنجاه و ششمین دوره جوایز هنری بکسانگ دریافت کرد. به خاطر این سریال بود که نام گونگ مین اولین جایزه بزرگ خود را در بازیگری دریافت کرد.

نام تیم بیسبال در این سریال دریمز یا رویاها است که در 4 فصل گذشته همواره آخرین رتبه لیگ را داشته است. با جابجایی مدیر تیم، مسئولان جدید بک سونگ سو را که چند تیم ورزشی برنده را مدیریت کرده به عنوان جانشین استخدام می‌کنند و با وجود اینکه تجربه او در مدیریت تیم‌های بیسبال صفر است، این کار را می‌پذیرد.

بک سونگ سو با استفاده از بصیرت خاص و ترفندهای خوبش و کمک از دو دستیار خود می‌کوشد تا روی عقاید و باورهای دریمز کار کند و تیم را به قهرمانی برساند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک کره ای

بیدار

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

بیدار یکی از بهترین سریال های Nam Goong Min است که از مهمترین بازیگران آن باید به کیم سئول هیون و لی چونگ آه اشاره کرد. این سریال را کیم جونگ هیون کارگردانی کرده و نویسندگی فیلمنامه بر عهده شین یو دام بوده است. داستان به دو افسر پلیس که در حین کشف اسرار مربوط به 28 سال پیش هستند می‌پردازد. این سریال از 30 نوامبر 2020 تا 19 ژانویه 2021 در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از شبکه تی وی ان پخش شد.

داستان مربوط به افسر دو  جونگ وو است که ریاست یک تیم ویژه را در آژانس پلیس سئول بر عهده دارد و در پایان تحقیقات درباره یک سری قتل، همره با تیم خود که شامل افسر گونگ هه ون و جیمی است سرنخ‌هایی کشف می‌کند که مربوط به 28 سال قبل است.

نقاب

نام گونگ مین (Nam Goong Min) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

نقاب یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای 2021 است. از بازیگران مهم این سریال باید به پارک ها سان و کیم جی اون اشاره کرد. این سریال از 17 سپتامبر 2021 از شبکه ام بی سی پخش شده است.

همچنین یک اسپین‌آف دو قسمتی از این سریال با نام Moebius: The Veil نیز که بر پیشینه داستان شخصیت‌های پارک ها سان، جونگ مون سونگ و جانگ یونگ نام تمرکز دارد در روزهای 29 و 30 اکتبر 2021 پخش شد.

داستان سریال مربوط به یک مامور ویژه سرویس اطلاعات ملی کره (ان‌آی‌اس) است که یک سال بعد از ناپدید شدنش برای به زیر کشیدن کسی که او را یک خائن می‌داند به سازمان بر می‌گردد.

عکس های Nam Goong Min

در پایان، شما می‌توانید عکس های نام گونگ مین را مشاهده کنید. برای بزرگنمایی عکس، روی آن کلیک کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره نام گونگ مین (Nam Goong Min) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر