;
coinex

دانلود قسمت چهارم شب های مافیا 4 [ترافیک نیم بها]

برای دانلود قسمت چهارم شب های مافیا 4 در ادامه همراه ما باشید. اگر از طرفداران مسابقات هیجان انگیز هستید، تماشای برنامه شب‌های مافیا را از دست ندهید.

شب‌های مافیا یکی از هیجان انگیزترین مسابقات ایرانی بوده که به کارگردانی سعید ابوطالب ساخته شده است. در این مسابقه، دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند و شهروندان مافیا را از شهر بیرون کنند.

در هر فصل از این مسابقه، بازیگران برای حضور در این مسابقه دعوت می‌شوند و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم‌های هنرمند این مسابقه آغاز می‌شود. در ادامه برای دانلود قسمت چهارم شب های مافیا 4 و آشنایی با بازیگران این فصل با ما همراه باشید.

دانلود قسمت چهارم شب های مافیا 4

به قسمت چهارم مسابقه جذاب شب‌های مافیا رسیده‌ایم. در این فصل شاهد بازیگران محبوب و مشهوری همچون علیرضا خمسه، علی اوجی، منوچهر هادی، ایمان صفا، مهران رجبی، سیامک صفری، رامین راستاد، علی‌رضا اوسیوند، کاوه سماک‌باشی، وحید آقاپور، معین ضد(زندی) و سیدبشیر حسینی هستیم.

در برنامه شب های مافیا محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری محبوب و خوش چهره کشورمان به عنوان برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع بازی در دستان او می‌چرخد. برای اطلاع از جزئیات شب‌ های مافیا به گفتار روز و ساعت پخش شب های مافیای 4 مراجعه نمایید.

دانلود قسمت 4 شب های مافیا

دانلود قسمت چهارم شب های مافیا 4

در ادامه لینک دانلود قسمت 4 شب های مافیا 4 را قرار داده‌ایم:

دانلود قسمت 4 شب های مافیا با کیفیت 480p : لینک

دانلود قسمت چهارم شب های مافیا با کیفیت 720p : لینک

دانلود قسمت 4 شب های مافیا با کیفیت 1080p : لینک

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص شب های مافیا 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر