coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: رندرهای رسمی ویوو ایکس 80 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

دیجیتال چت استیشن، افشاگر معروف، تصاویری از رندرهای رسمی ویوو ایکس 80 را منتشر کرده که نمای جلو و پشتی این گوشی را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد.

چند روز قبل بود که پوستری از Vivo X80 Pro در یک وب‌سایت فروشگاه چینی دیده شد. این پوستر، طراحی پنل پشتی گوشی را به نمایش گذاشت و از وجود تراشه پردازشگر تصویر +V1 خبر داد.

روز گذشته هم تصاویری از رندرهای رسمی ویوو ایکس 80 منتشر شده که این گوشی را در رنگ‌بندی مختلف نشان می‌دهد.

رندرهای رسمی ویوو ایکس 80

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، پنل پشتی این گوشی به یک ماژول دوربین مستطیلی مجهز شده و جزیره دوربین دایره‌ای شکل هم روی آن قرار دارد. روی ماژول دوربین می‌توان برند زایس را به خوبی مشاهده کرد.

این گوشی در نمای جلویی به یک پنل نمایشگر خمیده مجهز شده که حاشیه‌های باریکی در لبه‌های بالایی و پایینی آن دیده می‌شوند. طراحی سوراخ پانچ هم در وسط و بالای نمایشگر قرار گرفته تا جایگاه نصب دوربین سلفی باشد. رندرهای رسمی ویوو ایکس 80 به غیر از مشخصات ظاهری، رنگ‌بندی این گوشی را نیز به نمایش گذاشته‌اند؛ آبی، نارنجی و مشکی.

انتظار می‌رود که این گوشی در تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت) همراه با گوشی‌های ویوو ایکس 80 پرو و ویوو ایکس 80 پرو پلاس رونمایی شود. تاکنون برخی از مشخصات این گوشی‌‌ها فاش شده که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مشخصات Vivo X80

نسخه استاندارد ویوو ایکس 80 احتمالا به یک نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود و تراکم پیکسل آن 400ppi خواهد بود.

تماشا کنید: رندرهای رسمی ویوو ایکس 80 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

تراشه‌‌ای که برای Vivo X80 در نظر گرفته شده، سیستم روی تراشه دایمنسیتی 9000 همراه با رم 12 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1 است. انتظار می‌رود که این گوشی همراه با باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 80 وات و اندروید 12 راه‌اندازی شود.

اما درباره مشخصات دوربین ویوو ایکس 80 باید گفت که در پنل پشتی این گوشی، سه لنز دوربین قرار دارد. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX886 با قابلیت OIS، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 12 مگاپیکسلی پرتره با زوم اپتیکال 2X،‌ تنظیمات دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند.

در نمای جلویی و در قسمت سوراخ پانچ نیز یک دوربی ن 32 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای رسمی ویوو ایکس 80 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر