;
coinex

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X ؛ جنگ داخلی

کمپانی شیائومی یکی از محبو‌ب‌ترین کمپانی‌های این روزهاست که محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. از این رو به قصد داریم در این نوشتار به مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که اخیراً ذهن بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. به‌خصوص بعد از این‌که شرکت شیائومی از گوشی موبایل شیائومی 12X نیز رونمایی کرد، این درگیری‌ها شدت گرفت.

بسیاری از افراد نمی‌‎‌‌دانند که باید کدام یک از این گوشی‌های موبایل را انتخاب و خریداری نمایند. زیرا برخی از افراد گمان می‌کنند که مدل و کارایی هر سه مدل گوشی با یکدیگر مشابه بود و تنها قیمت آ‌ن‌ها متفاوت است. درحالی‌که این‌گونه نیست و نخواهد بود.

گوشی‌های شیائومی هر یک ظرفداران مخصوص به خود را دارند که موجب شده بازار این نوع گوشی‌ها بسیار گرم باشد. ازاین‌رو، لازم به ذکر است که در مقایسه شیائومی 12 پرو با شیائومی 12 ایکس و همچنین شیائومی 12 با هم تفاوت‌های ریز و مهمی دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با تکراتو تا انتها همراه باشید و از این اطلاعات به نحو احسن استفاده نمایید.

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X

همان طور که تاکنون متوجه شدید، بازار گوشی‌های موبایل مملو از تلفن‌های همراه شیائومی است. تنها کافی است که سری به بازار بزنید و سپس به این امر ایمان خواهید آورد.

پس می‌توان گفتم که این برند اخیراً طرفداران زیادی نه‌تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان دارد و افراد زیادی از استفاده از گوشی‌های شیائومی راضی هشتند. برای مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X خوب است در ابتدا اطلاعاتی درباره بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری و نگهداری شارژ به دست آورید.

علاوه بر این، بررسی شیائومی 12 پرو (Xiaomi 12 Pro) نیز می‌تواند به شما کمک شایانی کند. این اطلاعات می‌تواند در این حوزه ببسیار منحصربه‌فرد و خوب باشد.

از سوی دیگر، اگر هم به دنبال گوشی‌هایی با قیمت مناسب‌تر هستید، لیست بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان می‌تواند به شما کمک بسزایی کند. البته این لیست تا  تاریخ 4 دی‌ماه 1400 را پوشش می‌دهد.

برای اطلاع از تفاوت شیائومی 12 با شیائومی 12 پرو خوب است بدانید که این دو گوشی موبایل، طرفداران بسیار زیادی دارند. برای ادامه مقایسه این رو گوشی موبایل محبوب، بهتر است در ابتدا اطلاعاتی درباره برند و شرکت مشهور شیائومی کسب کنید.

بدین ترتیب، می‌توان مطمئن شوید که این گوشی‌ها اصالت بسیار خوبی دارند و موجب شده که در سراسر بازار از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل بر شمرده شوند. در ادامه، اطلاعاتی درباره این شرکت موفق مشاهده خواهید کرد

تاریخچه شرکت شیائومی

تاریخچه شرکت شیائومی

همان طور که گفتیم، اطلاع از تاریخچه این شرکت تأثیر بسزایی در مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X دارد. شرکت شیائومی، یکی از بهترین شرکت‌های گوشی موبایل است که در کشور چین تأسیس شد.

مدیرعامل این شرکت، همان مدیر سابق Kingsoft Lei Jun بود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این شرکت بیشتر از 10 سال است که تأسیس شده و در طی این 10 سال توانسته خود را در صدر گوشی‌های هوشمند برساند. لازم به ذکر است که این برند تاکنون رشد چشمگیری داشته است.

گوشی‌های شیائومی، جزء چهارمین برند بزرگ و محبوب برای گوشی‌های تلفن هوشمند به شمار می‌رود. خوب است بدانید که این شرکت رد سال 2018 توانست بیشتر از 119 میلیون گوشی تلفن هوشمند به فروش برساند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که تلفن‌های شیائومی با سایر شرکت‌ها مانند اپل، سامسونگ دارد، عمر آن است. همان طور که گفتیم، این برند بسیار نوپا بوده و از سال 2010 کار خود را به طور رسمی آغاز کرده است.

این شرکت برای اولین‌بار در ماه اوت سال 2011، اولین گوشی خود با نام شیائومی Mi 1 (Xiaomi Mi 1) روانه بازار شد و در کشور چین با استقبال خوبی مواجه شد.

اما ازآنجاکه در سایر کشورها ازجمله کشورهای غربی در دسترس نبود، موجب شد که در بازارهای کشورهای غربی وجود نداشته باشد. بعد از این‌که توانست چندین نمونه گوشی دیگر به بازار عرضه و به سایر کشورها ارسال کند، به شهرت قابل‌قبولی دست پیدا کرد. در ادامه، اطلاعات بیشتری برای مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X کسب خواهید کرد.

در حال حاضر، محصولات شیائومی در سراسر کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای اروپایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تاکنون هیچ‌کدام از محصولات این شرکت در ایالات متحده آمریکا وجود ندارد.

لازم به ذکر است که شرکت شیائومی بعد از تولید گوشی موبایل، به ساخت تبلت، لپ‌تاپ، ساعت‌های هوشمند و سایر لوازم تکنولوژی می‌پردازد. نکته جالب‌توجه درباره برند شیائومی این است که در بسیاری از کشورها حرف اول را می‌زند و در بعضی از آن‌ها حتی نام آن هم شنیده نشده است.

بیشتر بخوانید:

گوشی گیمینگ ردمی K40 شیائومی (Xiaomi Redmi K40)

گوشی سامسونگ گلکسی A13 فایوجی (Galaxy A13 5G)

تفاوت گوشی‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X

در این بخش، نوبت به آن رسیده که به بررسی تفاوت‌های میان این سه مدل گوشی از یک برند محبوب بپردازیم. همان طور که تاکنون گفتیم، شرکت مشهور و موفق چینی به نام شیائومی، اخیراً نمونه دیگری از گوشی‌های هوشمند به نام شیائومی 12 را معرفی کرده است.

این در حال است که مدتی بعد، علاوه بر گوشی شیائومی 12، گوشی‌های هوشمند شیائومی 12 پرو و همچنین شیائومی 12 ایکس را نیز رونمایی کرد. این گوشی‌ها از همه نظر بهتر از گوشی‌های هوشمند قبلی بودند.

این تلفن‌های هوشمند و بی‌نظیر که در اواخر سال 2021 معرفی شدند، از نظر رم، حافظه، دوربین بهتر از بسیاری از گوشی‌ها به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود که این تلفن‌ها از اوایل سال 2022 به بازارهای بین‌المللی عرضه شوند و به انتظار طرفداران خود پایان دهند.

نکته جالب‌توجه درباره این تلفن‌های هوشمند این است که در مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X مشاهده می‌کنیم که دو گوشی اول نسخه پریمیوم هستند؛ این در حالی است که گوشی شیائومی 12 ایکس نسخه ارزان‌تری را ارائه می‌دهد.

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X

گوشی شیائومی 12X یکی از اولین تلفن‌های هوشمندی است که اخیراً منتشر شده و قابلیت‌های کمتری را ارائه می‌کند. بسیاری از افراد، از اضافه شدن این تلفن در بازار گیج شده‌اند؛ بنابراین، ما قصد داریم در ادامه این مقاله به بررسی تفاوت‌های میان این سه نوع گوشی شیائومی بپردازیم. به این اطلاعات توجه ویژه‌ای داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو (Galaxy A12 Nacho)

مقایسه هوآوی پی 50 با شیائومی می 11 اولترا

نمایشگر

اول‌ازهمه، به بررسی صفحه‌نمایش این سه نمونه گوشی خواهیم پرداخت. خوب است بدانید که نمایشگر گوشی‌های شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 یکسان بوده و تفاوتی با هم ندارند.

درواقع، گوشی‌های هوشمند از بسیاری از جهات، به یکدیگر شباهت دارند و ممکن است از نظر ظاهر، نمایشگر و حتی دوربین هم شبیه به هم باشند. تنها تفاوتی که در گوشی شیائومی 12 و تلفن همراه شیائومی 12 ایکس وجود دارد، در پردازنده و شارژ آن‌هاست.

بدین ترتیب، می‌توان این‌گونه گفت که صفحه‌نمایش گوشی Xiaomi 12 و همچنین Xiaomi 12X به‌اندازه 6.28 اینچ با وضوح 1080 پیکسل است. پس متوجه شدید که اندازه این دو تلفن، به یک اندازه و جمع‌وجور است.

علاوه بر این، نرخ نوسازی این دو گوشی هم یکسان و اندازه 120 هرتز خواهد بود. علاوه بر این، حداکثر روشنایی این دو گوشی هم 1100 نیت در نظر گرفته می‌شود. همچنین این گوشی‌ها توانستند از Display Mate هم امتیاز +A را دریافت کنند.

از سوی دیگر، در مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X با گوشی Xiaomi 12 Pro روبرو می‌شویم. این گوشی با دو مدل قبلی تفاوت‌هایی در نمایشگر دارد.

این گوشی، مدل بالاتری داشته و نمایشگر آن هم بیشتر و بهتر خواهد بود. صفحه‌نمایش تلفن هوشمند شیائومی 12 پرو، 6.73 با حداکثر روشنایی 1500 نیت و همچنین نرخ نوسازی 120 هرتز است. همچنین این مدل دارای یک فناوری منحصربه‌فرد به نام LTPO بوده که شرکت اپل هم در مدل‌های برتر خود از آن استفاده کرده است.

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X

رزولوشن این گوشی 3200 با وضوح 1440 پیکسل است. این نمایشگر هم مانند دو نمونه قبلی، دارای امتیاز +A از Display Mate هستند. این امر نشان می‌دهد که کیفیت صفحه‌نمایش این گوشی‎ها بسیار خوب است. در این بخش، به بررسی تفاوت شیائومی 12 با شیائومی 12 پرو در صفحه‌نمایش پرداختیم.

بیشتر بخوانید:

مقایسه هوآوی پی 50 با گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه وان پلاس 9 پرو با گلکسی اس 21 اولترا

پردازنده

بعد از بررسی صفحه‌نمایش، نوبت به آن می‌رسد که درباره پردازنده این سه مدل گوشی نیز اطلاعاتی کسب کنید. در این بخش، دو مدل گوشی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو به یکدیگر شباهت دارند.

هر دوی این مدل‌ها از چیپست و تراشه جدید اسنپدراگون 7 و نسل اول کوالکام استفاده می‌کنند. این در حالی است که چیپست گوشی شیائومی 12 ایکس با استفاده از مدل پایین‌تری برخوردار است. تراشه این مدل گوشی، با استفاده از اسنپدراگون 870 مجهز شده است.

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X

در مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X گفته می‌شود که میزان پردازنده گوشی شیائومی نزدیک به 20 تا 30 درصد باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

اگرچه این تراشه هم یکی از چیپست‌های پرچم‌دار نسخه اسنپدراگون 8 به شمار می‌رود، اما باز هم یک مدل از تراشه‎‌هایی با اسنپدراگون 888 پایین‌تر است. درنتیجه، عملکرد این چیپست‌ها هم کمتر از مدل‌های قبلی است. بااین‌حال، عملکرد این تراشه برای استفاده در دماهای داخلی کاملاً مناسب و کاربردی است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه وان پلاس 9 پرو با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه شیائومی ردمی نوت 10 با گلکسی A71

دوربین

موضوع دیگری که در مقایسه شیائومی 12 پرو یا شیائومی 12 ایکس با آن روبرو می‌شویم، بحث دوربین این تلفن‌های هوشمند است. لازم به ذکر است که دوربین گوشی‌های شیائومی 12 با شیائومی 12 ایکس کاملاً مشابه بوده و به‌اندازه 50 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

علاوه بر این، دوربین این دو گوشی مجهز به دوربین اولترا واید و یک دوربین تله فوتو است. کیفیت این دو دوربین به ترتیب 13 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر، با دوربین تلفن هوشمند شیائومی 12 پرو مواجه می‌شویم که کیفیت بسیار بهتری دارد. در بررسی کیفیت دوربین این سه مدل گوشی همراه متوجه می‌شوید که کیفیت مدل Pro بسیار چشمگیرتر است.

بدین ترتیب، گفته می‌شود که این مدل گوشی علاوه بر دوربین اصلی خود که 50 مگاپیکسل است، دو سنسور فوق پیشرفته هم دارد. یکی از این سنسورها به‌صورت گسترده 50  مگاپیکسلی و سنسور دیگر هم به‌صورت پرتره 50 مگاپیکسلی است.

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X

در مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X از دوربین، مشاهده می‌کنیم که مدل پرو این توانایی را دارد که با کیفیتی به‌اندازه 8k عکس‌برداری و فیلم‌برداری کند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد دوربین این گوشی باعث شده که کاربران بتوانند از تمام موقعیت‌ها به‌راحتی عکس یا فیلم بگیرند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه گلکسی اس 21 با شیائومی می 11 اولترا

باتری و شارژ

همان طور که می‌دانید، باتری گوشی‌های هوشمند شیائومی از توان بسیار خوبی برخوردار هستند. دقیقاً مانند صفحه‌نمایش و دوربین، باتری و شارژ گوشی‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس دارای یک باتری مشترک هستند.

توان باتری این دو تلفن همراه، 4500 میلی‌آمپر در نظر گرفته می‌شود و توان شارژ این دو گوشی همراه هم 65 وات است. این دو گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند.

از سوی دیگر، در مقایسه شیائومی 12 پرو با شیائومی 12 ایکس به این شکل است که دارای قابلیت بی‌سیم نیز هستند. این امر به کاربران کمک می‌کند که راحت‌تر گوشی خود را به شارژ بزنند.

علاوه بر این، خوب است بدانید که باتری این گوشی 50 وات توان دارد. همچنین شارژ معکوس این گوشی 10 وات خواهد بود. باتری شیائومی 12 پرو، 4600 میلی‌آمپر بوده که از شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

سیستم

اکنون وقت آن رسیده که اطلاعاتی درباره سیستم و گوشی‌های هوشمند شیائومی 12 کسب کنید. در مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X  مشاهده می‌کنیم که سیستم هر سه گوشی، کاملاً مشابه است. این بدان معنی است که سیستم‌عامل هر سه تلفن هوشمند 13 بوده و رابط کاربری آن‌ها هم MIUI 13 است.

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با آیفون 13 پرو

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با گلکسی اس 21 اولترا

قیمت، رنگ‌بندی و عرضه در بازار

ممکن است برای بسیاری از افراد سؤال پیش بیاید که قیمت این گوشی‌های هوشمند به چه صورت است؟ زیرا همان طور که می‌دانید، قیمت امر بسیار مهمی در خرید یک تلفن همراه است. لازم به ذکر است که هر سه مدل این گوشی‌های شیائومی از اول سال 2022 در بازار عرضه شده‌اند.

در حال حاضر، این تلف‌های هوشمند تنها در چین در دسترس هستند و اطلاعی از عرضه بین‌المللی آن‌ها نداریم. قیمت هر یک از این گوشی‌ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. در ادامه، قیمت و رنگ‌‌بندی هر یک از تلفن‌های هوشمند را بررسی می‌کنیم.

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X

گوشی شیائومی 12

  • رنگ‌بندی: مشکی، آبی و صورتی (پشت شیشه‌ای و چرمی)
  • رم 8 گیگابایت + حافظه 128 گیگابایت: 580 دلار
  • رم 8 گیگابایت + حافظه 256 گیگابایت: 627 دلار
  • رم 12 گیگابایت + حافظه 256 گیگابایت: 690 دلار

گوشی شیائومی 12 X

  • رنگ‌بندی: مشکی، آبی و صورتی
  • رم 8 گیگابایت + حافظه 128 گیگابایت: 502 دلار
  • رم 8 گیگابایت + حافظه 256 گیگابایت: 549 دلار
  • رم 12 گیگابایت + حافظه 256 گیگابایت: 596 دلار

گوشی شیائومی 12 پرو

  • رنگ‌بندی: مشکی، آبی و صورتی
  • رم 8 گیگابایت + حافظه 128 گیگابایت: 737 دلار
  • رم 8 گیگابایت + حافظه 256 گیگابایت: 785 دلار
  • رم 12 گیگابایت + حافظه 256 گیگابایت: 847 دلار

بیشتر بخوانید:

مقایسه ردمی نوت 9 با پوکو ایکس 3 پرو

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت

لیست مشخصات گوشی‌های شیائومی 12، 12 پرو و 12 ایکس

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X به ما نشان می‌دهد که هر یک از این گوشی‌های هوشمند چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. در بخش بالا، ما تنها با رنگ‌بندی و قیمت آن‌ها آشنا شدیم.

حالا وقت آن رسیده که به طور خلاصه و جامع، مشخصات دقیق این تلفن‌های هوشمند را مشاهده کنیم. برای کسب اطلاعات دقیق درباره مشخصات و قابلیت‌های گوشی‌های شیائومی، به این بخش از مقاله بادقت توجه کنید.

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X

مشخصات گوشی شیائومی 12

  • صفحه‌نمایش: 6.28 اینچ با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، فول‌اچ‌دی، نرخ نوسازی 120 هرتز، روشنایی تا 1100 نیت، کنتراست 5000000:1 به‌صورت حداقلی
  • پردازنده: هشت هسته‌ای، اسنپدراگون 8 نسل یک، پلتفرم موبایل 4 نانومتری با پردازنده گرافیکی نسل بعدی Adreno
  • رم و حافظه: رم 8 گیگابایت و 128 یا 256 گیگابایت حافظه، رم 12 گیگابایت با 256 گیگابایت حافظه
  • دو سیم‌کارته (هر دو نانو)
  • سیستم‌عامل اندروید 11 مبتنی بر MIUI 13
  • دوربین عقب 50 مگاپیکسل با سنسور سونی، دیافراگم 1.88، فلاش LED، لنز 13 مگاپیکسلی با درجه 123 لنز اولترا واید، دیافراگم 2.4، دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.4، فیلم‌برداری 8k، دوربین جلو 32 مگاپیکسل
  • حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش، حسگر مادون‌قرمز
  • بلندگوهای دوگانه، صدای نوع C
  • ابعاد: 152.7 × 69.9 × 8.16 میلی‌متر، وزن: 180 گرم (شیشه‌ای)، 179 گرم (چرم)
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر معمولی با فست‌شارژ 67 واتی، شارژ دوم بی‌سیم 50 واتی، شارژ بی‌سیم 10 واتی

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با سامسونگ گلکسی A52

آیفون 13 پرو (Apple iPhone 13 Pro)

مشخصات گوشی شیائومی 12 پرو

  • صفحه‌نمایش: 6.73 اینچ با رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز، نرخ نمونه لمسی 480 هرتز، حداکثر روشنایی تا 1500 نیت، کنتراست 8000000: 1 با محافظ گوریلا گلس
  • پردازنده: هشت هسته‌ای با اسنپدراگون 8، نسل اول، پردازنده گرافیکی 4 نانومتری نسل بعدی Adreno
  • حافظه رم: رم 8 گیگابایت با 128 و 256 گیگابایت حافظه، رم 12 گیگابایت با 256 گیگابایت حافظه
  • دو سیم‎کارته (هر دو نانو)
  • سیستم‌عامل اندروید 11 مبتنی بر MIUI 13
  • دوربین عقب 50 مگاپیکسلی با سنسور 1.28 اینچی سونی، دیافراگم OIS با فوکوس 1.9، فلاش LED، لنز 50 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2، دوربین پرتره با دیافراگم 1.9 فاصله کانونی 48 میلی‌متری و قابلیت فیلم‌برداری 8K، دوربین جلو 32 مگاپیکسل
  • حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، حسگر مادون‌قرمز
  • بلندگوی دوگانه
  • ابعاد: 163.6 × 74.6، 8.16 میلی‌متر، وزن 205 گرم (شیشه‌ای)، 204 گرم (چرمی)
  • باتری 4600 میلی‌آمپر معمولی، فست‌شارژ 120 وات، شارژ دوم بی‌سیم 50 واتی، شارژ بی‌سیم 10 واتی

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X

مشخصات گوشی شیائومی 12X

با مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X مشاهده می‌کنیم که تمام مشخصات گوشی شیائومی 12X با شیائومی 12 مشابه است. اما تنها تفاوت‌هایی که این دو تلفن هوشمند با یکدیگر دارند، پردازنده آن‎‌هاست.

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، پردازنده تلفن شیائومی 12X اسنپدراگون 870 بوده و هسته آن 7 نانومتری است. علاوه بر این، وزن آن هم کمتر از شیائومی 12 و 176 گرم است.

کلام آخر

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X یکی از مسائلی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند. ما در این مقاله، به بررسی تفاوت شیائومی 12 با شیائومی 12 پرو پرداختیم. این مسائل می‌تواند کمک بسزایی به شما در انتخاب نوع گوشی کند.

همان طور که گفتیم، گوشی‌های برند شیائومی یکی از محبوب‌‌ترین تلفن‌های همراه به‌حساب می‌آید. این تلفن‌های هوشمند علاوه بر قیمت مناسب در بازار، از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: techradar, gizchina

نظر شما در خصوص مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    جهت ارایه اطلاعات متشکرم اما متاسفانه مقاله تضافات بسیار زیادی داشت که بسیار کسل کننده‌اش کرده بود.

    پاسخ