;
coinex

همسر رضا رویگری او را در خانه سالمندان رها کرد [+فیلم]

به‌تازگی خبر رها شدن رضا رویگری توسط همسرش در خانه سالمندان سر و صدای زیادی به پا کرده است. رضا رویگری، بازیگر ایرانی در مصاحبه خود در آسایشگاه کهریزک اعلام کرد که نزدیک به یک هفته، همسرش او را در آسایشگاه رها کرده است و هیچ راه ارتباطی با دوستان و آشنایان خود ندارد. در ادامه این مطلب با تکراتو همراه باشید.

رضا رویگری، متولد 6 دی 1325 است. او به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین خواننده، فعالیت هنری خود را آغاز کرده و در 23 سالگی اولین بار با اجرای تئاتر، روی صحنه رفت و با خواندن مشهور شد. او که تک فرزند خانواده بوده، به خواسته‌ی پدر خود که عالمی بی‌عمامه بود، مدتی دروس حوزه را خوانده است. رویگری در سال 1348 وقتی 23 ساله بود به خانم خجسته کیا (کارگردان) که دنبال بازیگر خوش صدا می‌گشت، معرفی شد و برای اولین بار، کار خود را در تئاتر، آغاز کرد. پس از آن، در سال 1352 در سریال «چنگک» نقش‌آفرینی کرد و تا انقلاب در کنار کار تئاتر در سریال «لحظه» نیز ایفای نقش کرد.

گفتنیست که او با سرود «ایران ایران» (اللّٰه اللّٰه) در آغاز انقلاب 1357 مشهور شد و پس از انقلاب از سال 1361 وقتی 36 ساله بود با سریال «محله برو بیا» به حرفه بازیگری برگشت و در سال 1363 هم اولین تجربه سینمایی خود را با فیلم «عقاب ها» بدست آورد.

جزئیات خبر رها شدن رضا رویگری توسط همسرش در خانه سالمندان

گفتنیست که رضا رویگری یک ازدواج ناموفق داشته که حاصل آن پسری به نام «کیارش رویگری» متولد سال 1353 است. او پس از ازدواج اول خود، در سن 67 سالگی، در سال 1391 با تارا کریمی که 24 سال سن داشته و در خارج از کشور به کار مدلینگ مشغول بوده است، ازدواج کرد. درست 9 ماه پس از ازدواج رضا رویگری، او در هنگام شستن دست و صورت خود، دچار حمله قلبی شده و به زمین می‌افتد.

حال مدتی پس از ماجرای رها شدن رضا رویگری در خانه سالمندان ، او در ویدیوئی از طرفداران خود درخواست کمک کرده و در این ویدیو اعلام کرده است که از لحاظ جسمی در وضعیت خوبی به سر می‌برد؛ اما در مدت یک هفته‌ای که همسرش او را در آسایشگاه گذاشته است، هیچ ارتباطی نمی‌تواند با دوستان و آشنایان خود برقرار کند و ماندن در آسایشگاه، مانند زندان بوده و روحیه او را بسیار تضعیف کرده است. در ادامه به تماشای ویدیو منتشر شده از این بازیگر، در آسایشگاه می‌پردازیم:

رضا رویگری پیش از این نیز به علت بیماری خود، چند باری در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار گرفته است.

لطفا نظرات خود را در مورد خبر رها شدن رضا رویگری توسط همسرش در خانه سالمندان در قسمت کامنت با با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سر پیریه چ کاریه میکنی مرد
    معلومه تهش میشه این
    خیلی هورمون ها فشار اورده بودن میرفتی صیغش میکردی

    پاسخ