;
coinex

تصاویر زنده وان پلاس ایس Racing Edition را تماشا کنید

به تازگی تصاویری از وان پلاس ایس Racing Edition منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی، طراحی مشابهی با وان پلاس 10 پرو دارد.

تنها یک ماه از معرفی رسمی گوشی OnePlus Ace در چین با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای از جمله تراشه Dimensity 8100 Max مدیاتک و دوربین سه‌گانه با کیفیت می‌گذرد. حال، گزارشات منتشر شده اخیر، خبر از توسعه نسخه جدید سری Ace، با نام وان پلاس ایس Racing Edition را می‌دهند. بر اساس این گزارشات، به نظر می‌رسد که این گوشی، از لحاظ طراحی کاملا مشابه به گوشی وان پلاس 10 پرو است. در ادامه به ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه می‌پردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

مشخصات گوشی وان پلاس ایس Racing Edition

تصاویر منتشر شده از این دستگاه در وب‌سایت 91mobiles، درست با گوشی ناشناخته با شماره مدل PGZ110 که چندی پیش شایعاتی از آن در TENAA بازگو شد، مطابقت دارد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که وان پلاس ایس Racing Edition از طراحی نسخه قبلی خود یعنی OnePlus Ace الگوبرداری نکرده است و طراحی مشابهی با وان پلاس 10 پرو دارد. این را می‌توان از روی طراحی ماژول دوربین این گوشی که دارای دوربین سه‌گانه است، کاملا متوجه شد. همچنین در ماجرای افشاگری‌های مختلف از این گوشی در سایت‌های معتبر، افشاگر معروف Digital Chat Station نیز اعلام کرده است که این گوشی در رنگ‌های خاکستری و آبی عرضه می‌شود.

وان پلاس ایس Racing Edition

بر اساس گزارشات TENAA، می‌توان گفت که این گوشی با ابعاد 164.3×75.8×8.7 میلی‌متر، دارای یک صفحه‌نمایش 6.59 اینچی LCD LTPS است و همچنین از رزولوشن +FullHD نیز بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی مجهز به باتری قدرتمند 4890 میلی‌آمپر‌ساعتی باشد. در رابطه با مشخصات دوربین وان پلاس ایس Racing Edition باید بگوییم که این گوشی دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین‌ سه‌گانه آن نیز شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است و دوربین‌های دیگر که احتمالا مربوط به لنز اولتراواید و لنز ماکرو است، به ترتیب دارای کیفیت 8 و 2 مگاپیکسل هستند.

وان پلاس ایس Racing Edition

از ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به مجهز بودن به پردازنده هشت هسته‌ای 2.85 گیگاهرتزی اشاره کرد. گفتنیست که این دستگاه در نسخه‌های 8 گیگابایت رم با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 12 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی، به بازار عرضه می‌شود. البته به نظر می‌رسد که این گوشی یک نسخه محدود باشد و احتمالاً فقط در این ماه عرضه شود. گفته می‌شود که شرکت وان پلاس قصد دارد از چیپست Dimesity در 5 تا 6 گوشی خود در آینده، بهره ببرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد گوشی جدید وان پلاس ایس Racing Edition و مشخصات آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر