;
coinex

قابلیت Maintenance سامسونگ به طور جهانی منتشر شد؛ حفاظت از اطلاعات شخصی شما در زمان تعمیر!

قابلیت Maintenance سامسونگ برای کاربران بعضی از دستگاه‌های گلکسی منتشر شد. برای اطلاع از کاربردها و طرز استفاده از این حالت با ما همراه باشید.

سامسونگ که حدود سه ماه پش از قابلیت Maintenance برای کره رونمایی کرد و در شهریور ماه این قابلیت را برای چینی‌ها پیاده‌سازی کرد، حالا کره‌ای‌ها آن را برای همه کاربرانش در سطح جهان عرضه کرده است. این قابلیت که در کره از آن تحت عنوان حالت Repair (تعمیر) هم یاد می‌شود، به کاربران امکان می‌دهد دسترسی به داده‌های شخصی خودشان را برای تعمیرکاران گوشی محدود کنند.

بیشتر بخوانید: برنامه زمانی انتشار One UI 5.0 سامسونگ منتشر شد [+لیست گوشی‌ها]

جزئیات بیشتر از قابلیت Maintenance سامسونگ

فعال سازی قابلیت Maintenance از مدل‌هایی خاص در سری گلکسی S21 و گلکسی S22 راه‌اندازی می‌شود که با رابط کاربری تازه منتشر شده‌ی One UI 5 کار می‌کند. انتشار این قابلیت در سال 2023 ادامه پیدا می‌کند و به گفته سامسونگ به تدریج برای دستگاه‌های گلکسی دیگری هم عرضه می‌شود.

قابلیت Maintenance سامسونگ

این قابلیت در بخش Settings> Battery و Device care دستگاه‌های گلکسی قرار خواهد داشت. وقتی حالت Maintenance را فعال کنید، دستگاه ریبوت می‌شود و همه اطلاعات شخصی شما از دسترس فردی که گوشی را تعمیر می‌کند، خارج می‌شود. همچنین در این حالت امکان بازیابی اپلیکیشن‌های نصب شده هم وجود نخواهد داشت.

همچنین پس از خروج از این حالت همه داده‌ها و اکانت‌های ایجاد شده در حالت Maintenance و اپلیکیشن‌های دانلود شده از گلکسی استور حذف می‌شوند. برای خروج از این حالت، روی آیکن تنظیمات فوری این حالت ضربه زده و بعد اثرانگشتتان را وارد می‌کنید. بعد از آن گوشی ریبوت شده و وارد حالت معمولی می‌شود. در مجموع چنین قابلیتی برای مواقعی که گوشی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند، بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت Maintenance سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر