;
coinex

تجهیز ویندوز 11 به ابزار داخلی ضبط صفحه نمایش در آینده نزدیک

مایکروسافت از ابزار داخلی ضبط صفحه نمایش در ویندوز 11 رونمایی کرد. طبق اعلام ردموندی‌ها، این ویژگی فعلاً در دسترش کاربران نسخه بتای ویندوز 11 قرار دارد.

ابزار داخلی ضبط صفحه نمایش در بطن ویندوز 11 جای خود را پیدا کرد. این ابزار فعلاً برای کاربران پروژه اینسایدر ویندوز 11 در دسترس است و به زودی نسخه پایدار آن برای همه کاربران جدیدترین و بهترین سیستم‌عامل دسکتاپ دنیا منتشر خواهد شد. این قابلیت بوسیله یک به‌روزرسانی در ویژگی “Snipping Tool” در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: نحوه ضبط صدا در ویندوز 11 چگونه است؟ [آموزش تصویری]

تجهیز ویندوز 11 به ابزار داخلی ضبط صفحه نمایش

مایکروسافت سرانجام ابزار داخلی ضبط صفحه نمایش (اسکرین ریکورد) به ویندوز خواهد آورد. در واقع Snipping Tool در ویندوز 11 به زودی بروز خواهد شد تا از ویژگی ضبط صفحه پشتیبانی کند، به این معنی که کاربران ویندوز دیگر مجبور نیستند برای این کار از Xbox Game Bar یا ابزارهای شخص ثالث دیگر کمک بگیرند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، اینسایدرهای ویندوز 11 از امروز به نسخه جدید Snipping Tool دسترسی پیدا کرده‌اند و گزینه جدید آن، به کاربران امکان می‌دهد تا تمام صفحه یا حتی یک بخش انتخابی را ضبط کنند. این آپدیت بیش از چهار سال پس از ارائه اولین تجربه اسکرین شات جدید مایکروسافت برای ویندوز ارائه شده است.

تجهیز ویندوز 11 به ابزار داخلی ضبط صفحه نمایش

«دیو گروچوکی»، مدیر محصول اصلی برای برنامه‌های صندوق ورودی ویندوز توضیح می‌دهد:

می‌دانیم که Snipping Tool در بین جامعه اینسایدرها یک ابزار مورد علاقه است، بنابراین بسیار هیجان زده هستیم که یک ضبط کننده صفحه داخلی را به این بروزرسانی معرفی کنیم! Snipping Tool همیشه ضبط و به اشتراک‌گذاری محتوا از رایانه شما را سریع و آسان کرده است و با ویژگی داخلی ضبط صفحه، ما در حال گسترش این قابلیت‌ها به انواع بیشتری از محتوا هستیم.

قابلیت ضبط یک قسمت انتخابی از صفحه، برای کسانی که فقط می‌خواهند عملکرد یک برنامه را به جای کل صفحه ضبط کنند، مفید خواهد بود. هرچند برای انجام این کار ابزارهای دیگری از جمله Xbox Game Bar نیز وجود دارند که فقط در ضبط برنامه‌های جداگانه خوب عمل می‌کند، اما کنترل بسیار کمتری روی چیزی که می‌توانید ضبط کنید، در آنها وجود دارد.

مایکروسافت به تازگی آزمایش این قابلیت را با اینسایدرهای ویندوز 11 در کانال توسعه‌دهندگان آغاز کرده است، بنابراین احتمالاً چند هفته یا چند ماه طول خواهد کشید تا نسخه جدید Snipping Tool در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد. با این حال، این خبر فوق‌العاده‌ای است که ویندوز بالاخره یک ابزار داخلی ضبط کننده صفحه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تجهیز ویندوز 11 به ابزار داخلی ضبط صفحه نمایش چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر