coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده النصر و التعاون 28 بهمن 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده النصر و التعاون 28 بهمن 1401 را از بخش پخش زنده در وب سایت تکراتو تماشا کنید. دو تیم در هفته هفدهم لیگ برتر عربستان رویارو می‌شوند.

تیم‌های النصر و التعاون، امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران، در چارچوب هفته هفدهم پرو لیگ عربستان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و التعاون 28 بهمن 1401 با ما باشید.

پخش زنده النصر و التعاون 28 بهمن 1401

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر عربستان که حالا با حضور رونالدو در النصر، جذابیت خاصی برای فوتبالدوستان و رسانه‌های خارجی یافته است، النصر امروز میزبان التعاون است. النصر که در حال حاضر با ۳۷ امتیاز اما با یک بازی کمتر از الاتحاد ۴۰ امتیازی و صدرنشین و الشباب رده دومی عقب است به برد در این بازی نیاز مبرمی دارد.

پخش زنده النصر و التعاون 28 بهمن 1401 [+ساعت پخش]
پخش زنده النصر و التعاون 28 بهمن 1401 / پخش زنده بازی النصر و التعاون 28 بهمن 1401 / پخش زنده فوتبال النصر و التعاون 28 بهمن 1401 / ساعت پخش النصر و التعاون 28 بهمن 1401 / ساعت شروع النصر و التعاون 28 بهمن 1401 / نتیجه النصر و التعاون 28 بهمن 1401 / نتیجه زنده النصر و التعاون 28 بهمن 1401 / کریستیانو رونالدو / رودی گارسیا / اندرسون تالیسکا / لیگ برتر عربستان
یاران رونالدو در ۵ بازی آخر خود دو برد، دو تساوی و یک شکست داشته‌اند و در جریان تقابل هفته گذشته النصر و الوحده، رونالدو که هنوز در پیراهن النصر پایش به گلزنی باز نشده بود پوکر کرد تا اولین پوکر تاریخ لیگ عربستان ثبت شود.

التعاون رده پنجمی و ۳۰ امتیازی اما تیم دست و پا بسته‌ای نیست و اتفاقا در سالیان اخیر حتی از نمایندگان خوب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا هم بوده است. آن‌ها در ۵ بازی آخر خود دو برد، دو شکست و یک تساوی ثبت کرده‌اند.

در تقابل‌های این دو تیم در سالیان اخیر، ۱۲ بار النصر پیروز شده و ۵ بار التعاون، ۲ بازی هم مساوی شده است. در ۵ تقابل آخر دو تیم هم دو برد برای التعاون و سه برد برای النصر ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و التعاون ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال النصر و التعاون 28 بهمن 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر