;
coinex

بهترین فیلم های کمدی 2023 ؛ معرفی خنده‌دارترین فیلم های جدید

در بین ژانرهای مختلف سینمایی، ژانرهای ترسناک و کمدی بیشترین طرفدار را در بین مخاطبان دارند. در این مقاله به معرفی بهترین فیلم های کمدی 2023 می‌پردازیم.

ژانر کمدی یکی از محبوب ترین ژانرهای سینمایی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. این ژانر سرگرم‌کننده و جذاب می‌تواند برای ساعاتی حال و هوای شما را تغییر دهد و خنده به لبهای‌تان بیاورد. در این مقاله که به معرفی آثار برتر کمدی 2023 پرداخته شده، سعی کرده ایم تا سلیقه افراد را در نظر بگیریم. تعدادی از بهترین انیمیشن های 2023 نیز جزء آثار برتر کمدی به‌شمار می‌روند.

یکی از جالب‌ترین نکاتی که درباره ژانر کمدی وجود دارد این است که محدودیت‌های دیگر ژانرها را ندارد و می‌تواند خیلی راحت‌تر به بیان مشکلات بپردازد. سوای برخی از فیلم‌های زردی که محتوای خاصی ندارند و صرفا برای سرگرم کردن ساخته شده‌اند، بیان معضلات اجتماعی به زبان طنز یکی از راه‌های انتقال پیام به مخاطبان است.

هدف از ساخت فیلم‌هایی با مضمون طنز تلخ این است که به‌کمک کمدی، از شدت غم و اندوه واقعیتی مشخص بکاهد تا در عین خنداندن، مخاطب را به تفکر وادار کند. فارغ از تمام اهدافی که یک فیلم طنز دارد، به نظر می‌رسد که انتخاب ژانر کمدی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن اوقات با خانواده و دوستان‌تان باشد.

در سال 2023 باید منتظر فیلم‌های کمدی و جذابی باشیم که هر یک از آن‌ها می‌توانند برای سلایق مختلف، گزینه مناسبی باشند. در ادامه با معرفی فیلم های برتر کمدی در سال 2023 با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین فیلم های کمدی 2022

بهترین فیلم های کمدی 2023

ما در اینجا لیستی تهیه کرده‌ایم تا بهترین فیلم کمدی جدید سال 2023 را بشناسید و بدانید که در هر تاریخی، باید منتظر چه فیلمی باشید.

اگر به ژانرهای مختلف سینما علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین فیلم های 2023 را از دست ندهید. امسال در ژانر اکشن و ماجراجویی نیز فیلم‌های جذابی اکران می‌شود که در لیست بهترین فیلم های مارول 2023، بهترین فیلم های DC در سال 2023، ترسناک ترین فیلم های 2023، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023، بهترین فیلم های کره ای 2023 و بهترین فیلم های دیزنی 2023 می‌توانید آنها را پیدا کنید. علاوه‌براین، با تماشای بهترین فیلم های اکشن 2023، بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 و بهترین فیلم های تاریخی 2023 هم می‌توانید لحظه‌های شادی را برای خودتان رقم بزنید.

علاوه‌براین، می‌توانید عنوان مورد نظر خود را در لیست بهترین سریال های 2023، بهترین سریال های کره ای 2023، بهترین سریال های عاشقانه 2023، بهترین سریال های نتفلیکس 2023 و بهترین سریال های ترکی 2023 نیز پیدا کنید.

ولگردها (Strays)

بهترین فیلم های کمدی 2023
بهترین فیلم های کمدی 2023
  • تاریخ اکران: 9 ژوئن 2023 (19 خرداد 1402)
  • بازیگران: ویل فلر، سوفیا ورگارا، جیمی فاکس
  • کارگردان: جاش گرینبام

ولگردها یک فیلم معمولی درباره سگ‌ها نیست. فیلمی کمدی و خنده‌دار مثل خماری یا 21 جامپ استریت را تصور کنید که قهرمانان آن به جای آدم‌ها، سگ‌ها هستند. پس از اینکه یک سگ توسط صاحبش رها می‌شود، با گروهی از هم‌نوعان ولگرد متحد می‌شود و نقشه‌ای برای انتقام می‌کشد.

این فیلم جدید کمدی سال 2023 به‌تازگی اکران شده و در همین مدت کوتاه، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

عملیات فورچون: نیرنگ جنگ (Operation Fortune: Ruse de Guerre)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • تاریخ اکران: 4 ژانویه 2023 (14 دی 1401)
  • بازیگران: جیسون استاتنهام، جاش‌هارتنت و آبری پلازا
  • کارگردان: گای ریچی

اولین فیلمی که ما در صدر لیست خنده دار‌ترین فیلم های 2023 قرار داده‌ایم، فیلم عملیات فورچون: نیرنگ جنگ است که به کارگردانی گای ریچی ساخته شد. ریچی برای نوشتن فیلمنامه این اثر با ایوان اتکینسون و مارن دیویس همکاری کرده است. این محصول در تاریخ 4 ژانویه 2023 به‌صورت بین‌المللی اکران شد و قرار است 12 مارس (21 اسفند 1401) هم در کشور آمریکا روی پرده‌های سینما برود.

داستان فیلم عملیات فورچون: نیرنگ جنگ درباره یک جاسوس حرفه‌ای به نام اورسون فورچون است که به همراه تیم خود در تلاش هستند تا به هر طریقی که شده، مقابل دلال اسلحه ایستادگی کنند. آن‌ها در این راه، از ستاره بزرگ‌ هالیوود، دنی فرانچسکو کمک می‌گیرند.

قهرمانان (Champions)

بهترین فیلم های کمدی 2023
فیلم جدید کمدی سال 2023
  • تاریخ اکران: 10 مارس 2023 (19 اسفند 1401)
  • بازیگران: وودی هارلسون، ارنی هادسون، مدیسون تولین، کوین ایانوچی، اشتون گانینگ، کیتلین اولسون و چیچ مارین
  • کارگردان: بابی فارلی

فیلم Champions را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی 2023 به شمار آورد که در اسفند ماه اکران شد. این فیلم درباره یک مربی بسکتبال است که به‌تازگی از لیگ جوانان اخراج شده و حالا باید با چالش‌های جدیدی مواجه شود. این مربی مجبور می‌شود با تیمی از بازیکنان دارای معلولیت ذهنی کار کند و یاد می‌گیرد که چطور باید با بازیکنانش ارتباط عاطفی داشته باشد.

شما مردم (You People)

بهترین فیلم های کمدی 2023
بهترین فیلم های کمدی 2023
  • تاریخ اکران: 20 ژانویه 2023 (30 دی 1401)
  • بازیگران: لورن لندن، جونا هیل و دیوید دوکاونی
  • کارگردان: کنیا باریس

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی 2023 که در تاریخ 20 ژانویه امسال به‌صورت بین‌المللی اکران شد، فیلم شما مردم است که با ساختار فوق‌العاده‌ای که دارد صحنه‌های خنده‌دار زیادی را خلق کرده است. کنیا باریس علاوه‌بر کارگردانی، نویسندگی فیلم را نیز برعهده داشته و توانسته صحنه‌های جذابی را خلق کند. علاوه‌بر این موارد، داشتن بازیگر‌های خوب و حرفه‌ای نیز باعث شده است تا فیلم شما مردم بتواند نمره نسبتاً خوبی از منتقدان دریافت کند.

داستان این فیلم، زندگی زوجی را روایت می‌کند که به‌تازگی ازدواج کرده و باید با تفاوت‌های فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی یکدیگر کنار بیایند. علاوه‌براین زوج، خانواده آن‌ها نیز با چالش‌های زیادی در این زمینه مواجه هستند که هر یک از آن‌ها دیدگاه‌های مختلفی نسبت به موضوعات متفاوت زندگی و حتی عاشقانه دارند.

آستریکس و اوبلیکس: پادشاهی میانه (Asterix & Obelix: The Middle Kingdom)

بهترین فیلم های کمدی 2023
بهترین فیلم های کمدی در سال 2023
  • تاریخ اکران: 1 فوریه 2023 (12 بهمن 1401)
  • بازیگران: ژیل للوش و گیوم کنه
  • کارگردان: گیوم کنه

فیلم دیگری که در لیست فیلم های برتر کمدی در سال 2023 قرار می‌گیرد، فیلم آستریکس و اوبلیکس: پادشاهی میانه است. حتی با نگاه کردن به اسم آن و نام بازیگران و کارگردان این فیلم هم می‌توان متوجه شد که محصول کشور فرانسه است.

این فیلم که پنجمین سری از مجموعه‌ای با همین نام است، ژانر کمدی، خانوادگی و ماجراجویی دارد. این فیلم که ادامه چهارمین نسخه از همین سری است، در مقایسه با سری‌های قبلی با داستان جدیدتری اکران می‌شود. به‌همین‌دلیل ما آن را یکی از بهترین فیلم های کمدی 2023 می‌دانیم.

داستان فیلم آستریکس و اوبلیکس: پادشاهی میانه درباره یک پرنسس کشور چین بوده که می‌خواهد از دست یک شاهزاده فرار کند. او در این مسیر، از آستریکس و اوبلیکس نیز برای نجات خود کمک می‌گیرد تا به هر نحوی که شده بتواند از شر شاهزاده بدجنس و یاغی خلاص شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های اکشن 2022 

خونه تو یا من (Your Place or Mine)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • تاریخ اکران: 10 فوریه 2023 (21 بهمن 1401)
  • بازیگران: اشتون کوچر، ریس ویترسپون و جسی ویلیامز
  • کارگردان: آلین بروش مک‌کنا

فیلم خونه تو یا من ا نیز به‌خاطر جذابیت‌های زیادی که دارد، می‌تواند به‌عنوان بهترین فیلم کمدی جدید سال 2023 شناخته شود که قرار است 10 فوریه امسال، یعنی 21 بهمن 1401 روی پرده‌های سینما برود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این اثر اولین فیلمی است که آلین بروش مک‌کنا کارگردانی کرده و همچنین مسئولیت نگاشتن فیلمنامه آن هم بر عهده همین شخص بوده است.

فیلم خونه تو یا من داستان مردی را روایت می‌کند که در شرایطی قرار گرفته که مجبور می‌شود از فرزند بهترین دوستش نگهداری و مراقبت کند. او پس از آشنایی با یک خانم تصمیم می‌گیرد به دنبال زندگی رویایی‌اش برود. در ادامه قرار می‌گذارند خانه‌هایشان را به مدت کوتاهی با هم عوض کنند که شرایط جدید، اتفاق‌های بامزه و خنده‌داری را برای مرد داستان رقم می‌زند.

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania)

بهترین فیلم های کمدی 2023
فیلم های برتر کمدی در سال 2023
  • تاریخ اکران: 17 فوریه 2023 (28 بهمن 1401)
  • بازیگران: اوانجلین لیلی، پل راد و جاناتان میجرز
  • کارگردان: پیتون رید

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی 2023 که قرار است 28 بهمن 1401 اکران شود، فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی است. ژانر این فیلم علاوه‌بر کمدی، تا حد زیادی اکشن است و هیجان زیادی دارد. پیتون رید این فیلم را در ژانر کمدی و همچنین ابرقهرمانی تولید کرده و به احتمال زیاد، صحنه‌های جذابی را در آن خواهیم دید.

داستان این فیلم درباره افرادی است که برای گذراندن یک ماجراجویی، به کوانتوم می‌روند. آن‌ها برای این‌که بتوانند ماجراجویی خوبی داشته باشند، تصمیم می‌گیرند تا همه محدودیت‌ها را کنار گذاشته و با کانگ فاتح مقابله کنند.

خرس کوکائینی (Cocaine Bear)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • تاریخ اکران: 24 فوریه 2023 (5 اسفند 1401)
  • بازیگران: کری راسل، کریستین کانوری جنینگز و اوسی جکسون جونیور
  • کارگردان: الیزابت بنکس

فیلم خرس کوکائینی نیز فیلم کمدی جدید سال 2023 است که در ژانر کمدی سیاه به کارگردانی الیزابت بنکس و نویسندگی جیمی واردن ساخته شده و در تاریخ 24 فوریه 2023، یعنی 5 اسفند 1401 روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

خوب است بدانید که این فیلم بر اساس داستان واقعی ساخته شده و یک محصول آمریکایی است. داستان این فیلم، یک خرس سیاه را نشان می‌دهد که بعد از بلعیدن یک کیسه پر از کوکائین، رفتارهای وحشیانه‌ای از خود نشان می‌دهد و به مردم عادی حمله می‌کند.

حالا برای مقابله با این خرس و یا حتی جان سالم به در بردن از حملات آن، بخش زیادی از افراد محلی و گردشگران با نیروها همکاری می‌کنند. صحنه‌های جذاب و خنده‌داری در این فیلم دیده می‌شود که باعث شده ما آن را یکی از بهترین فیلم های کمدی 2023 بشناسیم.

شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods)

بهترین فیلم های کمدی 2023
خنده دارترین فیلم های 2023
  • تاریخ اکران: 17 مارس 2023 (26 اسفند 1401)
  • بازیگران: زکری لوی، جک دیلن گریزر و اشر آنجل
  • کارگردان: دیوید اف. سندبرگ

فیلم شزم! خشم خدایان نیز یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی در سال 2023 است که خیلی از افراد آن را با نام شزم 2 می‌شناسند. این فیلم هم مانند دو فیلم قبلی در ژانر ابرقهرمانی تولید شده و اگر به این سبک فیلم علاقه دارید، مطمئناً می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند.

قسمت اول این فیلم در سال 2019 اکران شد و توانست علاوه‌بر گرفتن امتیاز قابل‌قبول از منتقدان، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

داستان فیلم شزم! خشم خدایان، روایت بیلی باتسون و خانواده اوست که برای تبدیل شدن به ابر قهرمان، باید کلمه شزم را بگویند. بعد از تبدیل شدن به ابر قهرمان، آن‌ها باید برای نجات جهان، دختران اطلس را از استفاده از سلاح‌های مرگبار باز دارند. همچنین آن‌ها باید با خدایان صلح داشته باشند تا از نابودی جهان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

بهترین انیمیشن های 2022

راز جنایت 2 (Murder Mystery 2)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • تاریخ اکران: 31 مارس 2023 (11 فروردین 1402)
  • بازیگران: جنیفر آنیستون، آدام سندلر و ملانی لوران
  • کارگردان: جرمی گارلیک

فیلم راز جنایت 2 نیز یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی 2023 است که تا حد زیادی توانسته رضایت منتقدان و مخاطبان را جلب کند. این فیلم به کارگردانی جرمی کارلیگ و نویسندگی جیمز واندربیلت، قرار است در تاریخ 31 مارس 2023، یعنی 11 فروردین 1402 اکران شود.

داستان حول محور دو کارگاه به نام نیک و مادری می‌چرخد که تمام وقت خود را صرف کار کردن کرده‌اند. آنها تصمیم جدیدی می‌گیرند و می‌خواهند شغل کارآگاهی را کنار گذاشته و یک زندگی معمولی و بدون هیجان را ادامه بدهند.

بااین‌حال، شخصی یکی از دوستان آن‌ها با نام مهاراجه را در مراسم عروسی‌اش می‌دزدد و آن‌ها برای نجات دوست خود، به مرکز این آدم‌ربایی می‌روند. اگر به فیلم‌های هیجان‌انگیز و کمدی علاقه دارید، به احتمال زیاد راز جنایت 2 مانند نسخه اول بتواند رضایت شما را جلب کند. به همین دلیل هم ما آن را یکی از بهترین فیلم های کمدی در سال 2023 می‌دانیم.

رنفیلد (Renfield)

بهترین فیلم های کمدی 2023
فیلم کمدی جدید سال 2023
  • تاریخ اکران: 14 فوریه 2023 (25 بهمن 1401)
  • بازیگران: نیکلاس هولت، آکوافینا و نیکلاس کیج
  • کارگردان: کریس مک‌کی

یکی دیگر از خنده دار‌ترین فیلم های 2023 که به کارگردانی کریس مک‌کی در 14 فوریه 2023، یعنی 25 فروردین 1402 اکران می‌شود، فیلم رنفیلید است. این فیلم کمدی علاوه‌بر خنده‌دار بودن، دارای سبک فانتزی و ترسناک است که جذابیت خیلی زیادی خواهد داشت؛ به همین دلیل هم ما آن را در لیست بهترین فیلم های کمدی 2023 قرار داده‌ایم. مسئولیت نوشتن فیلمنامه این محصول هم برعهده رایان ریدلی بوده که سری فیلم‌های دراکولا را بازسازی کرده است.

رنفیلد، داستان یک خدمتکار با همین نام را روایت می‌کند که مدت خیلی طولانی است در خدمت ارباب خود، کنت دراکولاست. او بعد از مدت‌های خیلی طولانی، از این زندگی خسته می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای داشتن یک زندگی مدرن و جدید، به شهر برود. او که به مکان جدید نقل مکان کرده، عاشق یک افسر راهنمایی رانندگی، به نام ربکا می‌شود.

نگهبانان کهکشان بخش 3 (Guardians of the Galaxy Vol. 3)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • تاریخ اکران: 5 مه 2023 (15 اردیبهشت 1402)
  • بازیگران: کریس پرت، دیو باتیستا و زوئی سالدانا
  • کارگردان: جیمز گان

همان‌طورکه از نام آن مشخص است، نگهبانان کهکشان بخش 3 دنباله دو نسخه قبلی دیگر است که در سال‌های 2014 و 2017 روی پرده‌ سینما رفت.

در این فیلم، پیتر کوئیل و تیم او را مشاهده می‌کنیم که باید برای محافظت از یکی از همنوعان خود، به یک ماموریت خیلی خطرناک و حیاتی می‌روند. در این ماجراجویی، آن‌ها با صحنه‌های هیجان‌انگیز و خنده‌داری مواجه می‌شوند که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست. به‌خاطر داشتن صحنه‌های خنده‌دار و کمدی، ما نگهبانان کهکشان بخش 3 را یکی از بهترین فیلم های کمدی 2023 می‌دانیم.

شهر سیارکی (Asteroid City)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • تاریخ اکران: 16 ژوئن 2023 (26 خرداد 1402)
  • بازیگران: تیلدا سوئینتن، تام هنکس، آدرین برودی
  • کارگردان: وس اندرسون

فیلم شهر سیارکی به کارگردانی وس اندرسون، یکی از بهترین فیلم های کمدی 2023 است که انتظار می‌رود 16 ژوئن روی پرده‌های سینما برود. این فیلم که در سبک کمدی عاشقانه تولید شده یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های امسال است.

داستان شهر سیارکی، روایت ماجراجویی‌های کودکان و والدین را روایت می‌کند که پدر و مادر‌ها برای مشاهده رقابت بین فرزندان خود، در یک جا جمع می‌شوند. این مکان پر از تفریح و سرگرمی‌بوده و جذابیت‌های خیلی زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های بر اساس واقعیت

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

هیچ مشکلی نیست (No Hard Feelings)

هیچ مشکلی نیست - No Hard Feelings

  • تاریخ اکران: 23 ژوئن 2023 (2 تیر 1402)
  • بازیگران: جنیفر لارنس، ناتالی مورالز، اندرو بارت فلدمن
  • کارگردان: جین استاپنیتسکی

اثر دیگری که یکی از فیلم های برتر کمدی در سال 2023 به شمار می‌رود، فیلم هیچ مشکلی نیست به کارگردانی جین استاپنیتسکی است. این فیلم که در ژانر کمدی و تینیجری ساخته شده، قرار است در تاریخ 23 ژوئن 2023، یعنی دوم تیرماه 1402 روی پرده‌های سینما برود.

باربی (Barbie)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • تاریخ اکران: 21 ژوئیه 2023 (30 تیر 1402)
  • بازیگران: مارگو رابی، ویل فرل، رایان گاسلینگ
  • کارگردان: گرتا گرویگ

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی 2023 که با هنرنمایی مارگو رابی روی پرده‌های سینما خواهد رفت، فیلم باربی است که بر اساس یک شخصیت عروسکی معروف با همین نام ساخته شده است. به احتمال زیاد، شما نام باربی را شنیده‌اید و شاید حتی انیمیشن‌ها و کارتون‌هایی نیز از آن دیده باشید.

حالا قرار است لایو اکشن این انیمیشن در تاریخ 21 ژوئیه 2023، یعنی 30 تیر 1402 روی پرده‌های سینما برود. چالش‌های زیادی برای انتخاب بازیگران در این فیلم به وجود آمده بود که نهایتاً تصمیم بر این شد که نقش اول آن را مارگو رابی به‌عنوان باربی بازی کند.

داستان این فیلم کمدی جدید سال 2023 درباره داستان زندگی باربی است که در سرزمین باربی‌ها زندگی می‌کند. بااین‌حال، این عروسک به‌خاطر این‌که ویژگی‌های کامل یک عروسک باربی بدون هیچ عیب و نقصی را ندارد، از این سرزمین اخراج می‌شود. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد برای پیدا کردن خوشبختی، به دنیای انسان‌ها بیاید.

چالش‌گران (Challengers)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • تاریخ اکران: 11 اوت 2023 (20 مرداد 1401)
  • بازیگران: جاش اوکانر، مایک فیست، زندایا
  • کارگردان: لوکا گوادانینو

چالش‌گران به کارگردانی لوکا گوادانینو، یکی دیگر از فیلم های برتر کمدی در سال 2023 است که به احتمال زیاد در تاریخ 11 اوت 2023، یعنی 20 مرداد 1402 اکران خواهد شد. این فیلم داستان یک مربی تنیس مشهور و همسرش را روایت می‌کند. همسر او از هر روشی برای به چالش کشیدن این مربی مشهور استفاده می‌کند و تا جایی پیش می‌رود که زندگی مشترک آنها را تحت شعاع قرار می‌گیرد.

وانکا (Wonka)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • تاریخ اکران: 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402)
  • بازیگران: تیموتی شالامی، سالی هاوکینز، کیگان-مایکل کی
  • کارگردان: پل کینگ

در نهایت، آخرین فیلمی که ما آن را در لیست بهترین فیلم های کمدی 2023 قرار داده‌ایم، فیلم وانکا است که انتظار داریم در تاریخ 15 دسامبر 2023، یعنی 24 آذر 1402 روی پرده‌ سینما برود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این فیلم پیش‌درآمدی بر فیلم چارلی و کارخانه شکلات‌سازی است که در سال 1964 اکران شد و توانست توجه خیلی از منتقدان و مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

داستان این فیلم که تیموتی شالامی نقش اصلی آن را بازی می‌کند، درباره مرد جوانی به نام ویلی وانکا است که یک کارخانه شکلات‌سازی بزرگ دارد. در این فیلم، اتفاقات قبل از ساخت این کارخانه را مشاهده می‌کنیم که برای وانکا رخ داده‌اند.

ما یه روح داریم (We Have A Ghost)

بهترین فیلم های کمدی 2023
بهترین فیلم های کمدی 2023
  • ژانر: کمدی فانتزی، هیجان‌انگیز
  • کارگردان: کریستوفر لندون
  • بازیگران: دیوید هاربر، آنتونی ماکی، تیگ نوتارو
  • تاریخ انتشار: 24 فوریه 2023 (5 اسفند 1401)

این فیلم درباره خانواده‌ای است که پس از انتشار ویدیوی یک روح به نام ارنست، وارد ماجراهای جدیدی می‌شوند. این فیلم که در تاریخ 5 اسفند اکران شده،‌ تاکنون بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است و می‌تواند یکی از بهترین فیلم های کمدی 2023 باشد. این فیلم به کارگردانی کریستوفر لندون و با نقش‌آفرینی آنتونی ماکی ساخته شده است.

مردی به نام اوتو (A Man Called Otto)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • کارگردان: مارک فورستر
  • بازیگران: تام هنکس، ترومن هنکس، ماریانا تروینو، ریچل کلر
  • تاریخ انتشار: 6 ژاویه 2023 (16 دی 1401)

تام هنکس در فیلم مردی به نام اتو نقش یک همسایه همیشه عصبانی را بازی می‌کند. اوتو پس از مرگ همسرش، دچار نا امیدی و بداخلاق می‌شود. اما وقتی خانواده‌ای پرهیاهو به خانه همسایه نقل مکان می‌کنند، او با همسایه‌هایش دوستی را آغاز می‌کند. همسایه‌های جدید به او یاد می‌دهند چگونه دوباره زندگی را دوست داشته باشد.

این فیلم تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده و یکی از بهترین فیلم های کمدی در سال 2023 به شمار می‌رود.

قانون شکنان (The Out-Laws)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • کارگردان: تایلر اسپندل
  • بازیگران: آدام دیواین، پیرس برازنان، الن بارکین، نینا دوبرو، مایکل روکر، پورنا جاگاناتان
  • تاریخ انتشار: 2023

فیلم The Out-Laws داستان یک مدیر بانک به نام اوون را دنبال می‌کند که بانک او توسط گروهی بدنام از تبهکاران معروف به راهزنان ارواح نگه‌داری می‌شود. این سرقت در هفته عروسی او اتفاق می‌افتد و برخی شاخص‌ها او را به این باور می‌رساند که گروه سارقان بانک درواقع ممکن است همسر آینده او باشند که به‌تازگی وارد شهر شده‌اند.

در فیلم The Out-Laws شاهد بازیگران شناخته شده‌ای مثل آدام دیوان و پیرس برازنان تا نینا دوبرو و مایکل روکر هستیم و این فیلم کمدی قرار است در سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود.

داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر (The Wonderful Story of Henry Sugar)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • کارگردان: وس اندرسون
  • بازیگران: بندیکت کامبربچ، دو پتل، رالف فاینز، بن کینگزلی، روپرت فرند و ریچارد آیوادی
  • تاریخ انتشار: پاییز ۲۰۲۳

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی 2023 را نام ببریم باید به داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر اشاره کنیم.

فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar دومین فیلم وس اندرسون در سال ۲۰۲۳ است که برای شبکه نتفلیکس کارگردانی کرده است. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر رولد دال است که در آن بندیکت کامبربچ نقش هنری شوگر را بازی کرده است.

این فیلم کمدی قرار است در پاییز سال ۲۰۲۳ از شبکه نتفلیکس پخش شود و فعلا اطلاعات خیلی زیادی از آن در دسترس نیست. رمان «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و ۶ داستان دیگر» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که اتفاقات آن با ترکیب واقعیت و تخیل نویسنده شکل گرفتند.

در این مجموعه شاهد داستان‌هایی راجع به چگونه نویسنده شدن دال هستیم. این داستان‌ها به خوبی نشان می‌دهند که چرا مخاطبان بارها و بارها به سمت داستان‌های دال کشیده می‌شوند. گفته می‌شود که کامبربچ قرار است درکنار نقش هنری شوگر، چندین نقش دیگر را نیز در این فیلم بازی کند که گفته می‌شود این موضوع باعث ارتباط میان داستان‌های مختلف فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar خواهد شد.

هدف بعدی پیروزی است (Next Goal Wins)

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • کارگردان: تایکا وایتیتی
  • بازیگران: مایکل فاسبندر، الیزابت ماس، ویل آرنت، کایمانا، اسکار کایتلی
  • تاریخ انتشار: ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۱ شهریور ۱۴۰۲)

فیلم Next Goal Wins براساس مستندی به‌همین نام که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، در دست ساخت است که این مستند داستان یک مربی هلندی به نام توماس رانگن را دنبال می‌کند که قصد دارد یک کار تقریبا غیرممکن را انجام دهد. پس از شکست ۳۱-۰ از استرالیا در سال ۲۰۰۱، او در تلاش است تا اعضای یک تیم فوتبال را که اهل ساموآی آمریکا هستند، از یک مشت بازنده چند ساله، تبدیل به برنده کند.

بسیاری انتظار داشتند که فیلم Next Goal Wins بسیار زودتر از انتظار روی پرده‌های سینما برود، اما اکران این فیلم کمدی ورزشی بارها به دلایلی نامشخص به سال دیگری موکول شد تا اینکه مشخص شد تایکا وایتیتی در حال فیلم‌برداری دوباره فیلم Next Goal Wins است که در طی آن صحنه حضور ویل آرنت پس از جنجال‌های اخیر حذف شده و حالا ویل آرنت جایگزین او شده است. همچنین نقش این شخصیت در فیلم نسبت به نسخه اولیه فیلم بیشتر و پر رنگ‌تر شده است.

سوالات متداول

بهترین فیلم های کمدی 2023 کدامند؟

از جمله بهترین فیلم های کمدی 2023 می‌توان به شما مردم، آستریکس و اوبیکس: پادشاهی میانه، خانه تو یا من و راز جنایت 2 اشاره کرد. در این فهرست به فیلم‌های دیگری نیز اشاره کردیم که پیشنهاد می‌کنیم آنها را از دست ندهید.

خنده دارترین فیلم های 2023 کدامند؟

براساس پیشینه بازیگرها و کارگردان‌ها می‌توان پیش‌بینی کرد که فیلم‌های شما مردم و راز جنایت 2، خنده دارترین فیلم های 2023 باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فیلم های کمدی برتر امسال چیست؟ به نظر شما فیلم دیگری هست که باید به آن اشاره می‌کردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به شدت منتظر راز قتل 2 هستم
    یکش عالی بود

    پاسخ