coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش رانا پلاس تیر 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش رانا پلاس تیر 1402 ویژه متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت ابلاغ شد. این مرحله سیزدهمین فراخوان اولویت‌بندی از طرف خودروسازان است.

طرح فروش رانا پلاس تیر 1402 ویژه متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام شد. طبق این اطلاعیه متقاضیان اولویت‌بندی شده پاییز 1402 که از طرف ایران خودرو پیامک کرده‌ و اسامی‌شان در وب‌سایت فروش بزرگترین خودروساز ایرانی درج شده است، می‌توانند واریز وجه خودرو خود را انجام داده و محصول منتخب خود را با موعد تحویل 3 ماهه تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش ایرانخودرو تیر 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو [+شرایط و قیمت]

طرح فروش رانا پلاس تیر 1402 ابلاغ شد

ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد سیزدهمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق‌العاده (فراخوان) برخی ازمحصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفاً برای منتخبین بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.

طرح فروش رانا پلاس تیر 1402 ابلاغ شد

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق‌العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می‌توانند دراین بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش رانا پلاس تیر 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر