coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

از دست ندهید: ویدئوی فاش شده از عروسی بهرام رادان

جشن عروسی جنجالی بهرام رادان و مینا مختاری در کجا برگزار شد؟ ویدیویی از افشاگری امین فردین درباره میهمانان مراسم عروسی بهرام رادان در خارج را ببینید.

قبل‌تر ازدواج محمدرضا گلزار بازتاب گسترده‌ای داشت. همزمان با انتشار ویدیوی مراسم عقد آریایی محمدرضا گلزار ، دابسمش‌های طنز مراسم عقد گلزار نیز ساخته شد.

اکنون فیلمی از مراسم ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری یا به عبارتی دیگر مراسم عقد آریایی مینا مختاری و بهرام رادان سر و صدای زیادی کرده که شما همراهن عزیز می‌توانید از طریق لینک زیر آن را شماهده کنید:

از دست ندهید: ویدئوی دیده نشده از ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری + [همه‌ی عکس‌های عروسی]

با ازدواج بهرام رادان، اکثر هنرمندان معروف، با انتشار عکس آنها آرزوی خوشبختی کردند. تبریک جنجالی احمد ایراندوست به بهرام رادان را در ادامه ببینید.

خبرساز ترین و داغ ترین اتفاق در دنیای سلبریتی ها ازدواج جنجالی بهرام رادان و مینا مختاری است که بازیگران و هنرمندانی مثل سحر دولتشاهی با اشتراک گذاری عکسی از این دو زوج جوان، آرزوی خوشبختی برایشان کردند.

تبریک جنجالی احمد ایراندوست به بهرام رادان

 

تبریک جنجالی احمد ایراندوست به بهرام رادان
پیام تبریک عجیب احمد ایراندوست به بهرام رادان

واکنش احمد ایراندوست به ازدواج بهرام رادان

احمد ایراندوست بازیگر معروف از قافله بازیگران دیگر جا نماند. او نیز مثل بقیه هنرمندان، به همکار عزیزش تبریک گفت و در احساس آنها شریک شد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ازدواج و جشن عروسی ! بعد از سیزده سال رابطه ی نامشروع🙈 مُرده شور هر دو شون رو ببرن

    پاسخ