coinex
راهنمای خرید تکراتو

رضا گلزار و رضا رشیدپور با برنامه‌های پانتولیگ و سیم آخر به صداوسیما بازمی‌گردند!

بازگشت گلزار و رشیدپور به صدا و سیما تایید شد. رضا گلزار با برنامه پانتولیگ و رضا رشیدپور با برنامه سیم آخر به تلویزیون باز خواهند گشت.

بازگشت گلزار و رشیدپور به صدا و سیما

طی روزهای گذشته بحث بازگشت گلزار رشیدپور به تلویزیون حسابی داغ بود. این خبر با واکنش‌های مختلفی مواجه شد. تندترین واکنش را محمدرضا شهبازی مجری برنامه «سیدخندان» و «پاورقی» به این ماجرا داشت.

سرانجام بعد از کلی گمانه‌زنی و حرف‌وحدیث‌های فراوان بازگشت محمدضا گلزار و رضا رشید‌پور به تلویزیون به شکل رسمی اعلام شد، آن‌ها قرار است به ترتیب مسابقه‌های «پانتولیگ» و «سیم آخر» را اجرا کنند.

گلزار رشیدپور
گلزار رشیدپور

پشت پرده بازگشت رشیدپور گلزار به تلویزیون را در لینک ذیل بخوانید:

پشت پرده بازگشت رشیدپور گلزار به تلویزیون

پخش برنامه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور

پخش برنامه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور
پخش برنامه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور

سری جدید مسابقه سیم آخر، با طراحی جدید در مدل مسابقه و همین‌طور دکور و محتوای جدید در حال تولید است و به زودی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت. اجرای سری جدید مسابقه «سیم آخر» همچون گذشته، بر عهده آقای رضا رشیدپور خواهد بود و امیدواریم سری جدید مسابقه هم بتواند مورد توجه و استقبال مردم عزیز قرار بگیرد.

تسنیم به نقل از حمید مراوندی نوشته است که سری جدید مسابقه «سیم‌ آخر» با اجرای رضا رشید‌پور در حال ضبط است و به زودی مخاطبان شاهد پخش آن از آنتن شبکه سه خواهند بود.

اعلام رسمی خبر بازگشت این دو چهره خبرساز قطعا بازتاب‌هایی را به همراه دارد. در گام اول اکثر رسانه‌ها این دو خبر را بازنشر دادند. حالا باید منتظر ماند و دید منتقدان حضور این چهره‌ها چه واکنشی نشان می‌دهند.

پخش برنامه پانتولیگ با اجرای رضا گلزار

پخش برنامه پانتولیگ با اجرای رضا گلزار
پخش برنامه پانتولیگ با اجرای رضا گلزار

برنامه پانتولیگ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند. اجرای برنامه برعهده «محمدرضا گلزار» خواهد بود و امیدواریم با حضور و تلاش وی، لحظات خوشی برای مخاطبان تلویزیون رقم‌ بخورد.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    «امیدواریم با حضور و تلاش وی، لحظات خوشی برای مخاطبان تلویزیون رقم‌ بخورد»?!
    دقیقا کدوم لحظات خوش ؟؟

    چهره ی هر کدوم از اینا رو میبینیم ، فقط فحشه که به زبون میاد

    پاسخ

    فیلم عروسی لاکچری ش هم صدا و سیما پخش کنه.
    غرب زده و درمانده

    پاسخ

    من سفرها متعدد به خارج از کشور داشتم و تا اون جایی که می دونم کسی که علیه امنیت کشورش اقدامی کرده باشه به این راحتی نمی تونه برنامه بگیره و هر جایی دلش می خواد بره….

    پاسخ