coinex
راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی طرفدار فاشیسم ، برد‌ه‌داری و نسل‌کشی است!

هوش مصنوعی گوگل این‌بار به طرفداری از فاشیسم، برد‌ه‌داری و نسل‌کشی پرداخته است. آیا گوگل با این کار به ترویج نژادپرستی پرداخته است؟

با پیشرفت هوش مصنوعی و نزدیک شدن هرچه بیشتر این تکنولوژی به انسان، چت‌بات‌های مبتنی‌بر این تکنولوژی، روبه‌روز نظریه‌های متفاوتی در مورد بحث‌های مختلف ارائه می‌دهد. حال خبر رسیده که Google AI، طرفدار فاشیسم، برد‌ه‌داری و نسل‌کشی است. با این نظریه احتمالاً گوگل مورد شماتت قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: پیش بینی رشد 5 هزار برابری دوج کوین توسط هوش مصنوعی گوگل بارد ؛ به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟

هوش مصنوعی گوگل به ترویج نژادپرستی پرداخته است

اگر از یک انسان بخواهد که در مورد مزایای نسل‌کشی یا سودمند بودن برده‌داری برای شما صحبت کند، قطعاً از اظهارنظر درباره آن خودداری کرده یا آن را محکوم می‌کند. اما ربات‌های هوش مصنوعی SGE و Bard گوگل به تبلیغ این موضوعات پرداخته و تلویحاً آنها را تایید می‌کنند.

ظاهراً ربات‌های AI این شرکت پاسخ‌های جالبی در مورد موضوعات بحث‌انگیز مانند اینکه چه کسی به بهشت می‌رود و اینکه فاشیسم شکل بهتری از حکومت است به کاربران خود ارائه می‌دهند.

هوش مصنوعی گوگل به ترویج نژادپرستی پرداخته است

بر اساس ادعای tomshardware وقتی از هوش مصنوعی SGE گوگل بپرسید که آیا برده داری مفید است یا خیر؟ به جای آنکه به نژادپرستی و رنج‌هایی که انسان‌ها در این دوره کشیده‌اند بپردازد از ناکارآمد بودن برده‌داری و مشکلات اقتصادی آن به شما نکاتی را یادآور می‌شود.

همچنین Google Bard در پاسخ به این سوال معتقد است که هیچ پاسخ آسانی برای این سؤال وجود ندارد که آیا برده داری سودمند است یا خیر. اما بینگ چت در پاسخ به این سوال گفته که بردگی برای هیچ‌کس سودی نداشت، مگر برای برده‌دارانی که کار و زندگی میلیون‌ها نفر را استثمار کردند.

وقتی از Google SGE درباره اینکه دموکراسی بهتر است یا فاشیسم بپرسید در پاسخ به شما می‌گوید که فاشیسم «صلح و نظم» را بهبود می‌بخشد و «برابری اجتماعی و اقتصادی» را فراهم می‌کند.

هوش مصنوعی گوگل به ترویج نژادپرستی پرداخته است

اگر از Google SGE در مورد اثرات مثبت نسل کشی بپرسید، پاسخ جالبی به شما داده و می‌گوید که این کار «عزت نفس ملی» و «انسجام اجتماعی» را ترویج می‌کند. پیش از این هم Lily Ray، یک متخصص برجسته سئو سوالاتی را از AI SGE پرسیده و با پاسخ‌های جالبی مواجه شده بود.

وی از AI SGE پرسید که آیا به بهشت خواهم رفت؟ SGE در پاسخ به او گفت که “شما می‌توانید با بخشش و از طریق عدالتی که عیسی برای شما آورده وارد بهشت شوید و تنها راه نجات ایمان به مسیح است.”

ربات‌ها داده‌های خود را از منابع مختلف می‌گیرند و سپس آن ایده‌ها یا حتی جملات را کلمه به کلمه با هم ترکیب کرده و در قالب یک جمله ارائه می‌دهند. بروز چنین مشکلاتی ریشه در آن دارد که SGE و Bard یا سایر ربات‌های هوش مصنوعی درست تعلیم ندیده‌اند.

مشکل این است که ربات‌های AI نباید در مورد هیچ موضوعی نظر یا توصیه ارائه کنند، خواه این موضوع به اندازه نسل‌کشی مهم باشد یا موضوع ساده‌ای مانند پیشنهاد تماشای فیلم‌ باشد. در نظر داشته باشید احتمالاً گوگل با آگاهی از این موضوع نسبت به اصلاح پاسخ‌های ربات هوش مصنوعی خود اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هوش مصنوعی طرفدار فاشیسم گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر