coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 تی رسما تایید شد

شرکت شیائومی به‌طور رسمی تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 تی را اعلام کرده که به‌نظر این سری در اواخر سپتامبر یا اوایل مهر ماه روانه بازار جهانی شود.

طی ماه‌های گذشته، شایعات و گزارشات فراوانی در خصوص سری شیائومی 13T منتشر شده و حالا این شرکت تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 تی را به‌طور رسمی تأیید کرده است. گفته شده مدل پرو این گوشی درواقع مدل تغییر نام ‌یافته ردمی K60 Ultra است.

بیشتر بخوانید: این سه گوشی شیائومی هیچ آپدیتی دریافت نخواهند کرد!

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 تی و برخی مشخصات آن

در خصوص تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 تی مدیرعامل شیائومی، لی جون، ضمن انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) رسماً تاریخ 26 سپتامبر 2023 (4 مهر 1402) را تایید کرد. وی همچنین عنوان کرد دوربین این گوشی‌ با همکاری لایکا طراحی شده، لذا، انتظار می‌رود از کیفیت عکاسی راضی‌کننده‌ای برخوردار باشد.

همچنین اعلام شده که غول فناوری چینی دو مدل از گوشی جدیدش، یعنی شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو، روانه بازار خواهد کرد. این دو دستگاه دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر 144 هرتزی OLED و گواهی IP68 خواهند بود؛ البته مدل پرو قطعاً از ویژگی‌های بهتری نسبت به مدل استاندارد برخوردار خواهد بود.

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 تی

از طرفی احتمالاً شیائومی 13 تی استاندارد با پردازنده Dimensity 8200 Ultra و شارژ سیمی 67 وات و حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی در بازار عرضه خواهد شد. نسخه پرو این محصول نیز احتمالاً مجهز به تراشه Dimensity 9200 Plus و شارژ سیمی 129 وات و حداکثر یک ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی خواهد بود.

براساس شایعات، قیمت گوشی شیائومی سری 13T از 649 یورو شروع شده و درصورت قطعیت این اطلاعات، مدل استاندارد آن هم احتمالاً به رقیب قدرتمندی برای پیکسل 7 گوگل تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 تی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر