coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات فنی پوکو C65 فاش شد

با افشای مشخصات فنی پوکو C65 در پایگاه‌های داده مختلف به‌نظر می‌رسد که قصد شیائومی جهت عرضه یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت و جدید کاملاً جدی است.

اخیراً مشخصات فنی پوکو C65 در پایگاه داده IMEI نمایان شده تا برخی از جزئیات این گوشی اقتصادی را فاش کند. به‌نظر گوشی Poco C65 که با اسم رمز air در این وبسایت درج شده، از تراشه مدیاتک استفاده خواهد کرد. طبق اعلام xiaomiui در واقع، این دستگاه نسخه ری‌برند شده Redmi 13C خواهد بود. ظاهراً نسل بعدی گوشی‌ اقتصادی شیائومی از دوربین 50 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.7 اینچی برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی تا 4 میلیون تومان [مهر 1402]

مشخصات فنی پوکو C65

در حقیقت این گوشی هوشمند برند پوکو با شماره مدل‌های 2310FPCA4G و 2310FPCA4I در پایگاه داده IMEI دیده شده است. حروف G و I موجود در این شماره مدل‌ها، مناطق عرضه محصول مذکور را مشخص می‌کند. با توجه به این داده‌ها باید اشاره کرد که پوکو سی 65 علاوه بر هند در بازار جهانی هم فروخته خواهد شد.

مشخصات فنی پوکو C65

به‌نظر این گوشی هوشمند سرعت شارژ سریع‌تری را برای کاربران ارائه کند. این گوشی مقرون‌به‌صرفه آینده پوکو به صورت پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شایعه شده در قاب پشتی گوشی جدید پوکو مجموعه دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تعبیه شده است. افزون‌براین دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا در لبه سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند.

نکته جالب توجه تجهیز گوشی پوکو C65 به جک هدفون 3.5 میلی متری صداست. احتمالاً دستگاه مذکور در سه رنگ سبز و زرد و آبی در بازار عرضه خواهد شد. همچنین ظاهراً گوشی مورد انتظار تا انتهای سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. تاکنون جزئیات بیشتری درباره مشخصات این گوشی فاش نشده بااین‌حال طی هفته‌های آتی شاهد افشای کلیه مشخصات این دستگاه ارزان‌قیمت برند پوکو خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات فنی پوکو C65 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: شهرسخت‌افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر