;
coinex

بهترین کافه های شیراز [+ آدرس، شماره تلفن و ساعت‌های کاری]

شهر زیبای شیراز با جاذبه‌های تاریخی ارزشمند و طبیعتی دیدنی و رویایی، یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور است. اگر شما هم راهی این شهر زیبا هستید، این نوشتار به شما کمک می‌کند تا با بهترین کافه های شیراز آشنا شوید.

شیراز، شهر نارنج و ترنج دومین شهر فرهنگی کشور و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در نیمه دوم سال است. این شهر زیبا و خوش‌ آب‌وهوا رتبه دوم شهرهای ادبی جهان را دارد.

برای مسافرانی که از نقاط دور و نزدیک به شهرهای مختلف سفر می‌کنند، چشیدن طعم غذاها و نوشیدنی‌های هر شهر به اندازه‌ی آثار دیدنی آن اهمیت دارد. شهر زیبای شیراز علاوه بر رستوران‌ها، کافه‌های زیبایی هم دارد که با مواد اولیه باکیفیت، سفارش مشتریان خود را آماده می‌کنند تا به بهترین شکل پذیرای مهمانان خود باشند.

در ادامه می‌پردازیم به معرفی پرطرفدارترین و بهترین کافه های شیراز برای قرار عاشقانه ، دیدارهای دوستانه و صبحانه‌ی کاری؛ تا پایان با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین کافه های شیراز

شیراز با وجود حافظیه، سعدیه، باغ‌های سحرانگیز، رودخانه‌های خروشان، تاکستان‌های سرخ و گونه‌های گیاهی و جانوری منحصربه‌فرد، سفر خوشی را برای شما رقم می‌زند. همچنین عظمت و قدمت بنا‌های باستانی شیراز مانند تخت جمشید، مجموعه پاسارگاد، نقش رستم، شهر باستانی استخر و دروازه قرآن، شما را به وجد خواهد آورد.

بهترین کافه های فضای باز شیراز
بهترین کافه های شیراز

شیراز یکی از شهرهایی است که بهترین کافه های فضای باز را دارد. سالانه مسافران زیادی به شیراز سفر می‌کنند که در مدت اقامت خود حتما یک بار به بهترین کافه های شیراز برای صبحانه و یا عصرانه می‌روند.

در ادامه فهرستی از بهترین کافه های شیراز به همراه آدرس و شماره‌ی تماس آنها را به شما ارائه می‌دهیم.

کافه بال

بهترین کافه های فضای باز شیراز

  • آدرس: شیراز، بلوار آزادی، خیابان خاکشناسی، سمت راست ساختمان مارینا، کافه بال
  • شماره تلفن: 07191015085

اگر به دنبال کافه‌ای برای یک قرار دوستانه هستند، کافه بال که از بهترین کافه های شیراز برای قرار عاشقانه است را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در طراحی دکور کافه بال دقت و ظرافت بالایی به کار رفته است و فضایی بسیار شیک با طراحی مدرن دارد. میز و صندلی‌های این کافه، از جنس چوب لهستانی هستند و ظاهری بسیار زیبا دارند.

در هر قسمت از کافه، از طراحی خاصی استفاده شده است که رضایت همه‌ی مشتریان را جلب می‌کند. منوی این کافه‌ی شیک از متنوع‌ترین منوها در کافه‌های شیراز به شمار می‌آید. انواع آبمیوه، قهوه، کوکتل‌ میوه، بستنی، دسر، شیرینی، غذاهای فرنگی در منوی کافه به چشم می‌خورد.

با سلیقه عالی مدیریت و هنر دست باریستا، بیشتر مشتریان از کیفیت خدمات کافه راضی هستند. کافه بال از بهترین تجهیزات کافه نیز بهره می‌برد. در این کافه برای سرو تمام غذاها و نوشیدنی‌ها وقت زیادی صرف می‌شود.

این کافه‌ی پرطرفدار در طراحی غذا و نوشیدنی شهرت زیادی حتی در خارج از شیراز دارد، از این رو می‌توان کافه بال را بهتربن کافه شیراز دانست. به ‌عنوان مثال وقتی در کافه بال یک قهوه چکه‌ای سفارش دهید، قهوه با همان ظرف مخصوص برای شما سرو می‌شود. به این شکل می‌توانید از بابت اصالت نوشیدنی خود اطمینان داشته باشید.

لازم به ذکر است نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به کافه بال، ایستگاه اتوبوس ۱۰۹ و ۹۴ است.

بیشتر بخوانید:

مکان های دیدنی شیراز

بهترین هتل های شیراز

عمارت شاپوری

بهترین کافه های فضای باز شیراز
بهترین کافه های روباز شیراز
  • آدرس رستوران باغ عمارت شاپوری: بلوار کریم‌خان، خیابان انوری، باغ و عمارت شاپوری
  • شماره تماس باغ رستوران عمارت شاپوری: ۳۲۳۴۷۴۹۱–۰۷۱

عمارت شاپوری یکی از بهترین کافه های روباز شیراز است که برای علاقه‌مندان به بناهای تاریخی بهترین گزینه به حساب می‌آید. این بنا به سبک معماری زمان قاجار ساخته شده و ساختمان اصلی‌اش متعلق به سال‌های ۱۳۰۹ تا ۱۳۱۴ است. ساختمان رستوران عمارت شاپوری در سال ۱۳۷۹ در فهرست بناهای ملی ایران ثبت شد.

عمارت شاپوری از زیباترین کافه‌های شیراز است که معماری‌ خاص شهر تاریخی شیراز در سرتاسر آن به کار رفته است.

مشتریان عمارت شاپوری می‌توانند هم از فضای داخلی و هم از فضای باز آن بهره ببرند؛ هر دو محیط، زیبایی‌ و ویژگی‌های خاص خود را دارند. اگر هوا گرم باشد، می‌توانید در فضای داخل بنشینید و از نوشیدنی‌ها و بستنی سنتی منحصربه‌فرد آن لذت ببرید. اگر هوا خنک‌تر باشد می‌توانید در فضای بیرونی بنشینید و در کنار حوض و آب‌نما از سفارش‌های خود لذت ببرید.

در منوی کافه عمارت شاپوری انواع نوشیدنی، بستنی و فالوده سنتی شیرازی موجود است که مورد پسند مشتریان و گردشگران قرار گرفته است. قیمت منوی کافه شاپوری به علت توریستی بودن آن تا حدی گران‌قیمت است.

در منوی کافه رستوران باغ عمارت شاپوری غذاهای سنتی شیراز مانند کلم‌پلو، شکر پلو و کوفته هلو موجود است. طراحی سنتی و موسیقی زنده این رستوران، لذت غذای ایرانی را در مجموعه عمارت شاپوری دو چندان می‌کند.

ساعت کار کافه رستوران عمارت شاپوری برای صرف صبحانه از ۸ الی ۱۱ صبح، برای صرف ناهار از ۱۲ ظهر الی ۵ عصر و برای صرف شام از ۶ عصر الی ۱۲ شب است.

کافه گالری آبان

بهترین کافه های شیراز برای قرار عاشقانه

  • آدرس: شیراز، عفیف آباد، حد فاصل کوچه 18 و 20، کافه گالری آبان
  • تلفن: 071۳۶۴۸۳۷۱۶ – 09023112310

کافه گالری آبان یکی دیگر از بهترین کافه‌های شیراز است که علاوه بر کافه، دارای فروشگاه کتاب و لوازم هنری از جمله زیورآلات، محصولات چوبی و سرامیکی است.

کافه آبان از دنج‌ترین کافه‌های شیراز است که فضاسازی و طراحی بی‌نظیری دارد. در این کافه، میز و صندلی‌ها و تمام اجزای دکوراسیون به رنگ روشن هستند. در کافه آبان برخلاف بسیاری از کافه‌های دیگر، از تاریکی و موسیقی غمگین خبری نیست و رنگ‌های شاد به کار رفته در فضای آن شما را به وجد می‌آورد.

منوی کافه آبان متنوع است و جزو بهترین کافه های شیراز برای صبحانه نیز محسوب می‌شود.

در کافه گالری آبان که از بهترین کافه های روباز شیراز هم به شمار می‌آید، رویدادهای هنری، نمایشگاه و قرارهای کتابخوانی نیز برگزار می‌شود. اگر اهل هنر هستید، این کافه می‌تواند گزینه خوبی برای قرارها و صبحانه‌های کاری شما باشد.

بیشتر بخوانید:

خرید بلیط لحظه آخری

بهترین هتل های قشم

کافه لئو

بهترین کافه شیراز
بهترین کافه شیراز
  • آدرس: شیراز، قصر دشت، خیابان شهید فقیهی، نبش کوچه ۱۴
  • تلفن: ۰۷۱۳۲۳۳۴۱۸۳
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 الی 23 – صبحانه 9 صبح الى 11:30 ظهر

کافه لئو یکی از بهترین کافه های شیراز برای قرار عاشقانه در شیراز است که در محلی خلوت قرار گرفته و فضایی دلنشین دارد. این کافه‌ی زیبا در دو طبقه مجزا و حیاطی زیبا و بالکن دل‌انگیز و آرام، آماده پذیرایی از مشتریان خود است.

اگر قصد برگزاری یک میهمانی و جشن کوچک و یا حتی یک صبحانه کاری را داشته باشید، ما کافه لئو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کافه در ارائه‌ی خدمات به مشتریان، یکی از بهترین کافه‌هاست و شما می‌توانید صبحانه‌های خاص و هیجان‌انگیز را در کافه لئو شیراز در کنار دوستان و همکاران خود تجربه کنید.

در کافه لئو، فضاى اختصاصى با تم‌های فوق‌العاده جهت تولدها و مراسم وجود دارد. همچنین انواع نوشیدنى‌هاى گرم و سرد، انواع کیک و وافل و انواع دسر هم سرو می‌شود. سفارش کیک‌هاى اختصاصى جهت تولدها و مراسم و سرو انواع غذا و سالاد، از دیگر امکانات این کافه هستند.

 کافه چیل

بهترین کافه های شیراز

  • آدرس: شیراز، خیابان هدایت غربی، کوچه ۸، کافه چیل

چیل به ‌معنای خوش‌گذرانی است. فضای داخلی کافه چیل پرنور و پر انرژی است و در طراحی آن از ترکیب رنگ‌های آن شاد و روشن به بهترین شکل استفاده شده است.

این کافه فضایی نسبتا کوچک دارد. اما مشتریان ثابت خودش را دارد که برای دورهمی‌های خود، این کافه‌ی زیبا را انتخاب می‌کنند. اگر به ‌دنبال فضایی شخصی برای یک قرار عاشقانه هستید، می‌توانید از بالکن این کافه استفاده کنید.

سیگار در این کافه ممنوع است و خبری از بوی بد سیگار در محیط کافه نیست. کافه چیل منوی رنگارنگی ندارد و چندان متنوع نیست؛ اما کیفیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از مشتریان کافه چیل از رفتار صمیمانه مدیریت مجموعه راضی هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم

بهترین بوم گردی قشم

هفت خوان

بهترین کافه های شیراز برای صبحانه
بهترین کافه های شیراز برای قرار عاشقانه
  • آدرس رستوران هفت خوان: بلوار قرآن، نبش کوچه هفدهم
  • وبسایت: www.haftkhanonline.com
  • شماره تماس: 0712280000

بدون شک‌ کافی شاپ گیسیا که در مجموعه‌ی هفت خوان شیراز قرار دارد را می‌توان بهترین کافه شیراز دانست. ساختمان این کافه رستوران 4 طبقه است. در این مجموعه پنج رستوران، دو کافی شاپ، یک فست فود و گالری‌های هنری پذیرای شما خواهند بود.

خوان اول، رستوران سنتی فرود با انواع غذاهای ایرانی به‌همراه موسیقی زنده است. مشتریان این رستوران، خوان اول را از بهترین رستوران های شیراز با موسیقی زنده می‌دانند. این رستوران سالن‌های اختصاصی برای برگزاری جشن‌ها، سمینارها، سالن vip برای مهمانان ویژه و آتلیه عکاسی برای ثبت لحظه‌های خاطره‌انگیز دارد.

خوان دوم، رستوران سیندخت با غذاهای مدیترانه‌ای و استیک است. در خوان سوم، در فود کورت بلیا، انواع فست فود سرو می‌شود. در منوی خوان چهارم و کافی‌شاپ زریر، انواع نوشیدنی و کیک وجود دارد. در خوان پنجم، رستوران نوفل با انواع غذاهای ملل منتظر شما است. در خوان ششم، کافی شاپ گیسیا قرار گرفته که در آن، انواع نوشیدنی سرو می‌شود و در خوان هفتم، رستوران باربیکیو گرسیوز قرار گرفته که در بام مجموعه، با انواع خوراک‌های کبابی و مرغ برگر از مهمانان پذیرایی می‌کند.

ساعات کاری رستوران هفت خوان با سرو غذاهای ایرانی و ترکی، از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و غذاهای سنتی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۳۰ است. فست فود از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۰۰:۳۰ بامداد آماده خدمت‌رسانی به مراجعین است. بخش کلاسیک از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و از ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۳۰ سرویس‌دهی می‌کند. طبقه سوم نیز از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۴:۰۰ آماده پذیرایی از میهمانان است.

به دلیل اینکه مجموعه‌ی هفت خوان پرطرفدارترین و بهترین کافه های شیراز را دارد، بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و رزرو میز، پیش از رفتن به آنجا با رستوران تماس بگیرید.

کافه گفت‌وگو

بهترین کافه های فضای باز شیراز

  • آدرس: شیراز، پل معالی آباد، جنب ایستگاه مترو، ساختمان الف، طبقه همکف
  • تلفن: ۰۷۱۳۶۲۵۹۳۵۹
  • ساعت کار: از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳:۰۰

کافه گفتگو، یکی از کافه‌های پرطرف‌دار در شیراز است که با توجه به فضای بازش، محلی عالی برای قرار‌های دوستانه و حتی کاری به حساب می‌آید. نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر‌ها و کیک‌های خوشمزه‌ی کافه گفتگو در شهر شیراز زبانزد بوده و پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به این کافه بزنید.

در فضای باز کافه گفتگو، سیستم سرمایشی و گرمایشی تعبیه شده که سبب می‌شود استفاده از فضای باز کافه در آب‌وهوای سردوگرم، هر دو میسر باشد. اما از لحاظ قیمت، منوی این کافه در حد متوسط و میانه قرار دارد و اقتصادی به نظر می‌رسد.

کافه گفت‌وگو که از بهترین کافه های فضای باز شیراز است به طعم و بوی قهوه معنای دیگری داده است. اگر اهل قهوه باشید، قطعا از خوردن قهوه‌های منحصربه‌فرد این کافه لذت می‌برید. کافه گفت‌وگو با این تفاسیر، مشتریان و طرفداران زیادی در میان کافه‌های شیراز پیدا کرده است.

حیاط آن ساکت و آرام است و همان‌طور که از اسمش پیداست، برای گپ و گفت مکانی مناسب است. بخشی از کافه گفت‌وگو در فضای باز است که میزها در آن در فاصله‌ای دور از هم قرار گرفته‌اند تا حس راحتی مشتریان افزایش پیدا کند. دکور و تزئینات فضای داخلی و بیرونی این کافه بی‌نظیر هستند.

این کافه برای جشن‌هایی که در آن برگزار می‌شود، تمهیدات خاصی اندیشیده است تا شبی به‌یادماندنی را در خاطر شما ثبت کند. کافه گفت‌وگو جزء معروف‌ترین و بهترین کافه‌های شیراز است که نزدیگی آن با ایستگاه مترو باعث شده بیشتر مواقع شلوغ باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های کیش

مراکز خرید اصفهان

کافه این

بهترین کافه های شیراز برای قرار عاشقانه
بهترین کافه های شیراز برای صبحانه
  • آدرس: شیراز، خیابان معالی آباد، نبش بهاران، مجتمع تجاری آرین
  • تلفن: ۰۷۱۳۶۳۸۴۲۵۵
  • ساعت کاری: از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰

در معرفی بهترین کافه های شیراز می‌رسیم به کافه این که فضای زیبا و بزرگی دارد و برای برگزاری جشن تولد و مراسم‌های مختلف مناسب است.

کافه این در مجتمع تجاری آرین واقع شده و دکوراسیون داخلی شیک و مدرن دارد. به‌علاوه کافه این، دارای هر دو فضای مناسب در محیط سرپوشیده و روباز است. در بخش روباز آن، امکان سیگار کشیدن فراهم بوده و در تمام فضای کافه، می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید.

فضای کافه این کم‌نور و آرامش‌بخش است. در این کافه‌ی لوکس به جای میزهای چوبی و مجلسی، از مبلمان راحتی استفاده شده است. در کنار میز و صندلی‌های کافه، پنجره‌های بزرگ قدی نیز خودنمایی می‌کنند.

در کافه این برای استفاده از هر میز، هیچ گونه محدودیت زمانی وجود ندارد و می‌توانید با آرامش از مدت زمانی که داخل این کافه هستید لذت ببرید.

کافه این از بهترین کافه های شیراز برای صبحانه است که منوی متنوعی دارد و انواع کیک‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم با بهترین کیفیت سرو می‌شوند. همچنین شما می‌توانید از پارکینگ اختصاصی کافه این استفاده کرده و نگرانی بابت محل پارک خودروی خود نداشته باشید.

 کافه رستوران ایتالیایی لوتینو

بهترین کافه های فضای باز شیراز

  • آدرس: شیراز، خیابان عفیف آباد، مقابل کوچه ١٨، ساختمان ال سید، طبقه پنجم
  • شماره تلفن: ۳۶۴۸۴۲۴۵ _ ۳۶۴۸۴۰۴۵ _ ۰۹۱۷۷۱۷۶۴۵۴

غذاهای خوش‌عطر و طعم ایتالیایی طرفداران بسیاری دارد. به همین دلیل امروزه در هر کشوری و هر شهری حداقل یک کافه ایتالیایی وجود دارد. کافه رستوران ایتالیایی لوتینو یکی از زیباترین و شیک‌ترین کافه‌های شیراز است که فضاسازی خوبی در آن انجام شده و وقتی وارد آن می‌شوید احساس می‌کنید به یک کافه اروپایی رفتید.

کافه رستوران ایتالیایی لوتینو یکی از بهترین کافه های شیراز است که در آن از چمن مصنوعی به ‌عنوان کفپوش استفاده شده است. این کافه دارای یک پنجره بزرگ قدیمی نیز هست. به دلیل قرار گرفتن کافه رستوران ایتالیایی لوتینو در طبقه پنجم، چشم‌اندازی بسیار زیبا از شهر تاریخی پیش روی شماست.

همچنین این کافه دارای فضای باز دلنشین و باصفایی است. از این رو وقتی که در این کافه حضور داشته باشید، می‌توانید از چشم‌انداز شیراز به شکل دیگری لذت ببرید.

منوی کافه رستوران ایتالیایی لوتینو بسیار متنوع است. در این رستوران می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای خوشمزه ایتالیایی را سفارش دهید. بر اساس نظرات مشتریان، پاستا پنه آلفردو این کافه طعم بی‌نظیری دارد.

در بخش‌های داخلی کافه، خبری از بو یا دود سیگار نیست. اما اگر قصد سیگار کشیدن در محیط کافه را داشته باشید، می‌توانید از فضای مخصوص استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کافه های کیش

بهترین رستوران های اصفهان

کافه رستوران گابریک

بهترین کافه شیراز
بهترین کافه های فضای باز شیراز
  • آدرس: بلوار دکتر حسابى (صنایع)، روبه‌روى پمپ بنزین دیرین، نبش کوچه ٣۴
  • شماره تلفن: ٣۶٢۴٨٠١۶ و ٣۶۵۴٨۵١۶-۰۷۱
  • ساعت کاری: 12 تا 15 و 18 تا 1 بامداد

اگر به دنبال بهترین کافه شیراز در بلوار دکتر حسابی هستید، کافه رستوران گابریک بهترین گزینه برای شماست. این کافه رستوران در دو فضای روباز و بسته، پذیرای مشتریان است.

گابریک یکی از زیباترین کافه رستوران‌های شیراز است که طراحی داخلی زیبایی دارد که با میز و صندلی چوبی، گل کاری‌ها و آب‌نمایی زیبا، فضای دنج و دلنشینی را برای مشتریان ایجاد کرده است. اگر می‌خواهید در فضایی آرامش‌بخش، غذای خوش‌مزه و متفاوت نوش جان کرده و روزی خاطره‌انگیز را تجربه کنید، کافه رستوران گابریک بهترین انتخاب برای شماست.

کافه رستوران گابریک منوی متنوعی دارد. علاوه بر نوشیدنی‌های متنوع و دسرهای لذیذ، غذاهای دیگری از جمله استیک، چیکن کوردن بلو، میگو سوخاری، سالاد سزار، چیکن استراگانوف، بیف استراگانوف و مرغ کنجدی در این کافه رستوران سرو می‌شوند. پیتزا مخصوص گابریک، چیکن کوردن بلو و ساندویچ مرغ سوخاری از پرطرفدارترین غذاهای کافه رستوران گابریک هستند.

کافه استریت لانژ

بهترین کافه های فضای باز شیراز

  •  آدرس: معالی‌آباد، خیابان پزشکان، ساختمان الماس شهر
  •  ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۲۳ – جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۳ (صبحانه از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰)
  • شماره تلفن: 09173047400

کافه استریت لانژ با دکوری مدرن و استفاده از صندلی‌هایی به رنگ سبز، محیطی شاد و سرزنده و پر از حس خوب را ایجاد کرده است. فضای بیرونی کافه استریت لانژ نیز بسیار زیبا و دلنشین است و با گلدان‌ها و درختچه‌های زیبایی تزئین شده است.

استریت لانژ در محله بهاران، از معروف‌ترین و بهترین کافه های شیراز برای صبحانه در معالی آباد شیراز است. در منوی رنگارنگ کافه استریت لانژ انواع پاستا، ساندویچ‌های پنینی، برگر و سالاد، انواع صبحانه ایرانی و فرنگی، انواع نوشیدنی‌ سرد و گرم، کیک و اسموتی دیده می‌شود.

اگر تمایل دارید برای رفتن به این کافه از حمل و نقل استفاده کنید، نزدیکترین ایستگاه مترو به این کافه‌ی پرطرفدار، ایستگاه مترو احسان ورودی جنوبی و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه دناست.

سوالات متداول

بهترین کافه های روباز شیراز کدامند؟

کافه گفت‌وگو، کافه‌‌ عمارت شاپوری، کافه رستوران گابریک، کافه رستوران ایتالیایی لوتینو و کافه گالری آبان برخی از بهترین کافه های فضای باز شیراز هستند.

بهترین کافه های شیراز برای قرار عاشقانه کدام است؟

کافه بال، کافه چیل و کافه لئو از بهترین کافه های شیراز برای قرار عاشقانه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بهترین کافه های شیراز چیست؟ آیا رستوران دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر