coinex
راهنمای خرید تکراتو

پس از مرگ دریاچه ارومیه اکنون نوبت به خزر رسیده است

کمبود آب در سراسر دنیا به موضوع قابل توجهی تبدیل شده؛ اما عدم مدیریت مناسب در کشور این موضوع را پیچیده‌تر کرده و به نظر می‌رسد پس از مرگ دریاچه ارومیه اکنون نوبت به خزر رسیده است.

وحیدی، وزیر کشور اعلام کرده که ورودی‌های آب به دریاچه خزر رو به کاهش است. وزیر کشور در دومین رویداد جشنواره نمایشگاهی مدیریت بحران «ایران قوی» 1402 بیان کرده که با کاهش روند ورودی‌ها به دریای خزر تا چند دهه آینده به نابودی این دریاچه منجر خواهد شد. او عقیده دارد کشور‌های همسایه باید برای این موضوع چاره‌ای بیندیشند.

وزیر کشور می‌گوید: «با ادامه روند کاهش ورودی‌های آب، طی چند دهه آینده دریای خزر خشک خواهد شد.»

وحیدی در دومین رویداد جشنواره نمایشگاهی مدیریت بحران «ایران قوی» 1402: «در حوزه دریای خزر و پایین آمدن سطح آب نگرانی داریم.»

پس از مرگ دریاچه ارومیه ، نابودی دریاچه خزر موضوع ناراحت کننده‌ای خواهد بود. اما بر اساس گفته‌های وزیر کشور طی چند دهه آینده مرگ خزر فرا می‌رسد. او می‌گوید ورودی‌های آب به دریای خزر در حال کاهش است. کشورهای حاشیه دریای خزر باید در خصوص پایین آمدن سطح آب خزر چاره‌اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مرگ دریاچه ارومیه چیست؟ به نظر این فاجعه محیط زیستی واقعا برای دریای خزر نیز رخ خواهد داد؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر