coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای سه‌بعدی آیفون SE 4 منتشر شد

رندرهای سه‌بعدی آیفون SE 4 طراحی این گوشی اقتصادی اپل را فاش کردند. این رندرها که توسط 91Mobiles منتشر شده، تغییرات قابل توجهی را نسبت به مدل‌های قبلی آیفون SE نشان می‌دهد.

بارزترین تغییرات این طراحی نسبت به گوشی‌های پیشین، انتقال از صفحه نمایش ال‌سی‌دی 4.7 اینچی با یک دکمه هوم به صفحه نمایشی 6.1 اینچی با یک ناچ است.

انتظار می‌رود که این ناچ دارای سیستم دوربین TrueDepth باشد که برای اولین بار در سری آیفون SE، از شناسایی چهره Face ID پشتیبانی می‌کند. در ادامه می‌توانید رندرهای سه‌بعدی آیفون SE 4 را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای سه‌بعدی آیفون SE 4 منتشر شد

رندرهای iPhone SE 4 نشان می‌دهند که حاشیه‌های این گوشی اقتصادی اپل کمتر شده است و این موضوع آیفون SE 4 را با روند‌های فعلی گوشی‌های هوشمند هماهنگ می‌کند.

تغییر اصلی دیگر، استفاده از درگاه USB-C به جای درگاه لایتنینگ است که سال‌ها توسط دستگاه‌های اپل استفاده می‌شد. اپل این تغییر را به‌خاطر قوانین جدید اتحادیه اروپا اعمال کرده چرا که این اتحادیه کمپانی‌های سازنده گوشی را ملزم کرده تا سال 2024، دستگاه‌های خود را به درگاه شارژ USB-C مجهز کنند.

هرچند سری آیفون 15 با USB-C عرضه شدند، اما خط آیفون SE هنوز بر روی لایتنینگ باقی مانده بود. حال به نظر می‌رسد نسل جدید این سری هم به پورت USB-C مجهز شوند.

رندرها نشان می‌دهد که آیفون SE 4 مانند نسل‌های پیشین خود دارای یک تک دوربین در عقب است. هرچند به صورت صریح نشان داده نشده، شایعات مدعی هستند که یک کلید میانبر Action Button نیز در این گوشی وجود دارد که می‌توان آن را سفارشی‌سازی کرد.

از نظر ابعادی احتمالا آیفون SE 4 در ابعادی حدوداً مشابه آیفون 14 (147.7 در 71.5 در 7.7 میلی‌متر) باشد. این اطلاعات با گزارش‌های قبلی که به استفاده از ابعاد آیفون 14 در آیفون اس ای اشاره داشتند، همخوانی دارد.

گفته شده زمان عرضه آیفون SE 4 سال میلادی آینده خواهد بود اما ممکن است این سری در پاییز امسال همراه با سری آیفون 16 معرفی شوند. با وجود صفحه نمایش بزرگتر، فیس آیدی و استفاده از پورت USB-C، آیفون SE 4 می‌تواند گزینه جذابی برای کاربرانی باشد که دوست دارند با هزینه‌ای مقرون به‌صرفه، یک گوشی آیفون داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی لو رفته از آیفون اس ای 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر