;
coinex

به زودی تاریخچه تماس‌های واتساپ در برنامه Phone گوگل نشان داده می‌شود

به زودی تاریخچه تماس‌های واتساپ در برنامه Phone گوگل نشان داده می‌شود. با این یکپارچه‌سازی، کاربران اندروید می‌توانند تاریخچه تماس‌های واتساپ را در کنار تماس‌های معمولی در گوشی خود مشاهده کنند.

در حال حاضر، اگر شما از طریق واتساپ با کسی تماس صوتی و یا تصویری بگیرید، تاریخچه آن را تنها می‌توانید در خود برنامه واتساپ در بخش تماس‌ها مشاهده کنید. اما احتمالا به‌زودی در یک آپدیت، تاریخچه تماس‌های واتساپ با تماس‌های معمولی ادغام شوند و بتوان آنها را در بخش تماس‌های اخیر گوشی مشاهده کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


به زودی تاریخچه تماس‌های واتساپ در برنامه Phone گوگل نشان داده می‌شود

با توجه به اینکه کاربری با نام @Kishore9196 در شبکه اجتماعی ایکس از این قابلیت پرده برداشته، احتمالا این ویژگی در یکی از نسخه‌های بتا برای آزمایش عرضه شده است.

در تصویر پایین، می‌توانید تماس‌های واتساپ را در تاریخچه تماس گوشی مشاهده کنید که با یک تگ WhatsApp از تماس‌های معمولی گوشی تفکیک شده است.

به زودی تاریخچه تماس‌های واتساپ در برنامه Phone گوگل نشان داده می‌شود

زمانی که این ادغام‌سازی رسما عرضه شود، احتمالا بتوان بدون ورود به واتساپ و از طریق تاریخچه تماس‌ها، با کاربران از طریق واتساپ تماس گرفت. این احتمال نیز وجود دارد که جز واتساپ، شبکه‌های اجتماعی دیگری همچون تلگرام هم به این قابلیت مجهز شده و تجربه یکپارچه تاریخچه تماس را بر روی تلفن اندرویدی شما ارائه دهند.

البته این قابلیت از پیش در گوشی‌های iOS وجود داشته و تماس‌های VoIP شخص ثالث در تاریخچه تماس اصلی آیفون نمایش داده می‌شود اما به نظر می‌رسد به‌زودی کاربران اندروید هم از این ویژگی بهره ببرند.

جز این، پیشتر DMCA دستور داده بود تا در اروپا، امکان اینترکانکشن بین پلتفرم‌ها برقرار شود. این بدین معناست که کاربران پلتفرم‌های مختلف بتوانند به یکدیگر پیام دهند. اگر این دو ویژگی منتشر شوند، کاربران اروپایی تجربه‌ای جدید و آسان‌تری در استفاده از پلتفرم‌های پیام‌رسان را تجربه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این قابلیت جدید واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر