;
coinex

سفره هفت سین فضایی و تبریک سال نو توسط فرمانده گروه فضانوردی ناسا

مضمون عکس سفره هفت سین فضایی و تبریک سال نو توسط فرمانده گروه فضانوردی ناسا چیست؟ به نظر شما چه کسی تصویر زیبای زیر را ارسال کرده است؟ بله درست حدس زدید، یاسمین مقبلی پیش از بازگشت به زمین سفره 7سین چیده است.

یاسمین مقبلی، فرمانده گروه فضانوردان ناسا در مأموریت کرو7 بود که در روز 26 اوت 2023 با موشک فالکون 9 اسپیس‌ایکس از ایستگاه فضایی فلوریدا همراه با 3 دستیار خود به فضا رفت. این مأموریت پس از 6 ماه بالاخره 11 مارس 2024 تمام و فضانوردان با کپسول فضایی دراگون به زمین بازگشتند. در طول مأموریت 6ماهه یاسمین مقبلی در جو زمین، این فضانورد ایرانی تصاویر و ویدئوهای بسیار شگفت‌انگیزی در صفحات مجازی خود و حتی ناسا منتشر کرد. تصاویری که به نوعی نشان می‌داد وی یک ایرانی دوآتشه است و ایران و ایرانی را از صمیم قلب دوست دارد.

از تصاویر نقاشی‌های کودکان ایرانی گرفته تا تصاویری از آرایشگری مقبلی در ایستگاه فضایی بین‌المللی و حتی چند روز پیش تصویری از سرو قرمه سبزی در فضا توسط این فضانورد منتشر شد، همه نشان می‌دهد که علاقه مقبلی به ایران قابل تصور نیست و به شدت بر حفط فرهنگ ایرانی کوشا است.

امرور روز اول سال 1403 است و ما ایرانیان دور هم گرد آمده‌ایم تا فرا رسیدن سال نو را با یکدیگر جشن بگیریم. در خانه یاسمین مقبلی نیز سفره هفت‌سین ایرانی چیده شده و این چهره سرشناس ایرانی همراه با همسر و دو فرزندش آغاز سال جدید و نوروز 1403 را جشن گرفتند.

اما عکس دیگری که یاسمین مقبلی منتشر کرده است حس و حال دیگری دارد و به نوعی همه ما اهالی ایران را سوپرایز کرد. مقبلی قبل از بازگشت به زمین که تنها 8 روز به آغاز عید 1403 مانده بود، عکسی از سفره هفت سین فضایی و تبریک سال نو در فضای مجازی منتشر کرده است که به نوعی شگفت‌زده‌مان کرد. این عکس قبل از بازگشت وی به زمین گرفته شده و قطعاً اولین سفره 7سین فضایی ایرانی را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: تصویر جذاب خورشیدگرفتگی حلقوی که یاسمین مقبلی از ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت کرد!

سفره هفت سین فضایی و تبریک سال نو توسط یاسمین مقبلی

یاسمین مقبلی پستی ویژه در صفحه شخصی در شبکه اجتماعی ایکس از خود در کنار خانواده منتشر و نوروز 1403 را به همه تبریک گفت. مقبلی در پست خود نوشته است:

«نوروز مبارک!
سال نو مبارک
من یک هفت سین با خودم به آنجا آوردم
@ایستگاه فضایی
فکر می‌کنم ممکن است برای نوروز آنجا باشم. جشن گرفتن سال نو ایرانی در فضا منحصر به فرد بود، اما من همچنین بسیار خوشحالم که به موقع به خانه برگشتم تا با خانواده‌ام جشن بگیرم! #نوروز_فارسی #نوروز #هفت‌سین»

سفره هفت سین فضایی و تبریک سال نو توسط یاسمین مقبلی

یاسمین مقبلی با خود یک هفت سین به فضا برده بود اما قبل از نوروز به زمین بازگشت تا در کنار خانواده به استقبال سال نو برود، اما از سفره هفت سین در فضا عکس گرفته بود و اکنون به اشتراک گذاشت و عید را تبریک گفت.

سفره هفت سین فضایی و تبریک سال نو توسط یاسمین مقبلی

بیشتر بخوانید:

ما که از دیدن این تصویر بسیار زیبا به وحد آمدیم. شما چطور؟ لطفاً نظرات خود را درمورد یاسمین مقبلی و حس وطن دوستی او با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر