coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال که نباید از دست بدهید!

در این مطلب با تعدادی از بهترین بازی های شبیه به کلش رویال آشنا می‌شوید که مثل این بازی عناصر استراتژیک، کارتی، دفاع از قلعه و غیره را دارند.

کلش رویال یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل است که با ترکیب عناصری مثل نبرد، استراتژی، بازی‌های کارتی و غیره تبدیل به یک بازی متمایز و بسیار پرطرفدار شده است. با وجود جذابیت زیاد و سرگرم کننده بودن بازی کلش رویال، این بازی محبوب به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. به همین دلیل، کاربران بسیار زیادی در سطح جهان به این بازی علاقه داشته و ساعت‌ها وقت صرف لذت بردن از آن می‌کنند.

اما ممکن است به عنوان یکی از پلیرهای این بازی، به دنبال بهترین بازی های شبیه به کلش رویال باشید که تجربیات سرگرم کننده مشابهی را برای شما رقم بزنند؛ از جمله بازی‌های جمع‌آوری کارت یا کاراکترهای مختلف با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربفرد؛ یا شاید به دنبال یک بازی سبک استراتژی با برخوردها و نبردهای بی‌پایان باشید. سلیقه و اولویت شما هر چه که باشد، در ادامه مطلب با بازی های مشابه Clash Royale آشنا خواهید شد که به احتمال زیاد می‌توانند رضایت شما را جلب کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

بازی های شبیه کلش رویال جزء محبوب‌ترین بازی‌های موجود در اپ استور و گوگل پلی هستند. این بازی‌ها که بر اساس موفقیت کم نظیر بازی کلش رویال ساخته شده‌اند، متشکل از ترکیبی جذاب و سرگرم کننده از عناصری مثل دفاع از قلعه و کارت‌های قابل جمع‌آوری هستند. همین محبوبیت کلش رویال باعث شده که بازی‌های مشابه آن، جزء بهترین بازی های اندروید و آیفون باشند.

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال
بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

اگر شما هم حس می‌کنید که بازی کلش رویال کمی تکراری شده، در ادامه مطلب با همراه باشید تا با انواع بازی در سبک کلش رویال آشنا شوید که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کرده و تجربیات خیلی خوبی برای شما رقم بزنند. همچنین فراموش نکنید که بعد از این مطلب، به سایر مطالب مشابه سایت ما از جمله بهترین بازی های اندروید 2024 هم سر بزنید.

Battle Command

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های استراتژیک موبایلی هستید، بازی فرماندهی نبرد یکی از بازی های مشابه Clash Royale است که می‌تواند نظر شما را جلب کند. داستان این بازی، در آینده رخ داده و شما در آن فرماندهی یک پایگاه را در اختیار دارید و به تدریج نیروها و ارتش خودتان را گسترش می‌دهید. فرماندهی نبرد، یک حالت PvP هم دارد که در آن می‌توانید در برابر دیگران به نبرد بپردازید.

مثل کلش رویال، در اینجا هم می‌توانید با اهدای نیرو و منابع به دوستان خودتان، به آنها برای انجام بازی کمک کنید. این بازی سلاح‌ها و کاراکترهای مختلفی دارد از جمله نیروهای زمینی، وسایل نقلیه تخریب‌گر، هواپیما و غیره.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

بهترین بازی های فکری آیفون

Order & Chaos Duels – Trading Card Game

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

اگر به دنبال یک بازی کارتی با نبردهای PvP هستید، Order & Chaos Duels می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در بازی دوئل‌های نظم و هرج و مرج، شما باید با میز کارت‌های حماسی خودتان با نیروهای دشمن مبارزه کنید. در این بازی که یکی از بهترین بازی های شبیه به کلش رویال است، می‌توانید با کاربران دیگر در سطح جهان بازی کنید و بیش از 300 کارت برای جمع‌آوری وجود دارد که علاوه بر جذابیت ظاهری، می‌توانند ساعت‌ها شما را مشغول و سرگرم کنند.

همچنان که در مسیر دستیابی به پیروزی، تاکتیک‌های استراتژیک مختلف را پیاده سازی می‌کنید، می‌توانید از جلوه‌های ویژه زیبای این بازی لذت ببرید. همچنین، در دنیای خیالی Haradon مأموریت‌های زیادی پیش رو خواهید داشت و می‌توانید به صورت رایگان از آن لذت ببرید.

X-War: Clash Of Zombies

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

این اپلیکیشن خاص یک بازی استراتژی و بقا است که زامبی‌ها هم در آن حضور دارند. در دنیایی که انسان‌ها به یک ویروس مهلک آلوده شده‌اند، شما یکی از معدود بازماندگانی هستید که باید از پایگاه خانگی خودتان در برابر مهاجمانی که قصد کشتن آخرین موجودات سالم را دارند، دفاع کنید.

در بازی ایکس وار، شما تیم قهرمانان خودتان را تشکیل می‌دهید که پایگاه شما را به پیروزی می‌رسانند. می‌توانید انواع نیروهای مختلف را انتخاب کرده و آموزش دهید. با ارتقای استراتژی و خطوط دفاعی خودتان، قطعاً می‌توانید از این پایگاه خانگی در برابر هیولاهای آلوده حفاظت کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

بهترین بازی های آنلاین آیفون

Vainglory

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

وین‌گلوری یکی دیگر از بازی های شبیه کلش رویال است که در آن با سایر کاربران تیم تشکیل می‌دهید تا به برجک‌های دشمنان حمله کنید. این بازی، بسیار مهیج و جذاب است چون علاوه بر داشتن گرافیک‌هایی بسیار زیبا، روی دستگاه‌های موبایل به صورت کاملاً روان اجرا می‌شود.

می‌توانید در نبردهای 5 دقیقه‌ای این بازی شرکت کنید یا اینکه وارد صحنه نبرد 5 در برابر 5 آن شوید – این نبردها بسیار سهمیگن هستند اما هیجان و لذت زیادی دارند. در این بازی بیشتر از 48 قهرمان مختلف وجود دارد که هر کدام تاکتیک‌های مبارزه و سبک بازی منحصربفرد خودشان را دارند. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های شبیه به کلش رویال از نوع دفاع از قلعه و سه بعدی هستید، حتماً وین‌گلوری را امتحان کنید.

Tower Conquest: Tower Defense

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

بازی فتح برج‌ها: دفاع از برج یکی دیگر از بازی های شبیه کلش رویال آفلاین است که البته می‌توانید آن را در هر دو حالت آفلاین و آنلاین انجام دهید. گرافیک‌های 2 بعدی این بازی بسیار زیبا و جذاب هستند و در آن انواع شخصیت‌ها و قهرمان‌ها را برای دفاع از ملک خودتان در اختیار خواهید داشت.

می‌توانید از مانای خودتان برای استقرار نیرو و مقابله با هیولاهای خطرناکی که به سمت قلعه شما یورش می‌برند استفاده کنید. در این بازی، گاهی اوقات دشمنان هم پس از مرگ یکسری مانا بر جای می‌گذارند که می‌توانید از آنها به نفع خودتان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شهرسازی برای اندروید

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

Deck Heroes: Legacy

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

اگر به دنبال یک بازی در سبک کلش رویال هستید که بیشتر متمرکز بر جمع‌آوری کارت باشد، Deck Heroes: Legacy را به شما توصیه می‌کنیم. این بازی، سبک هنری فوق‌العاده با گرافیک‌های زیبای سه بعدی دارد که چشمان شما را محو موجوداتی جادویی می‌کند.

در این بازی هم می‌توانید قهرمان‌های جادویی دلخواهتان را انتخاب کرده و در نبردهایی سهمگین شرکت کنید. این بازی جذاب و مهیج شما را کاملاً محو خود کرده و با داشتن انواع ماجراجویی‌ها، برای گیمرهای علاقمند به سبک PvP بسیار مناسب است.

Hearthstone

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

Hearthstone یک بازی رایگان در سبک جمع‌آوری کارت برای گوشی‌های موبایل و کامپیوتر است. این بازی توسط بلیزارد انترتینمنت ساخته شده و بسیاری از عناصر بازی دنیای وارکرفت را در خود دارد. در این بازی که یکی دیگر از بهترین بازی های شبیه به کلش رویال محسوب می‌شود، 30 کارت در اختیار دارید که می‌توانید به صورت نوبتی از آنها استفاده کنید و بسته به قهرمان انتخابی، یک قدرت خاص هم خواهید داشت.

Hearthstone چندین مود مختلف دارد و می‌توانید این بازی جذاب را به صورت تک نفره، دو نفره، چند نفره و غیره اجرا کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های کودکانه اندروید

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

Clash Of Clans

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

سوپرسل، توسعه دهنده کلش رویال قبلاً هم یکی دیگر از بهترین بازی‌های موبایل به نام کلش آو کلنز را طراحی کرده است. هر دو بازی، کاراکترهایی مشابه دارند و به عنوان کاربر کلش رویال، قطعاً کلش آو کلنز برای شما کاملاً آشنا خواهد بود؛ با این تفاوت که این بازی بیشتر مبتنی بر استراتژی و متمرکز بر دفاع از روستا است.

در بازی کلش آو کلنز می‌توانید با حمله به پایگاه‌های دشمن، منابع لازم را برای رشد و توسعه پایگاه خودتان جمع‌آوری کرده و آن را قدرتمندتر و قوی‌تر کنید. در این بازی هم مثل کلش رویال می‌توانید به گروه‌هایی متشکل از حداکثر 50 کاربر بپیوندید. در مجموع اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های شبیه به کلش رویال هستید، به هیچ وجه کلش آو کلنز را از دست ندهید.

Cards And Castles

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

در بازی کارت‌ها و قلعه‌ها، می‌توانید با جمع‌آوری کارت‌های مختلف، یک داشبورد قدرتمند برای شکست دادن حریفان در همان صفحه بسازید.

انیمیشن‌های 2 بعدی این بازی، کمی متفاوت از بازی کلش رویال به نظر می‌رسند؛ اما اگر به بازی‌هایی با سبک جمع‌آوری کارت و شکست دادن پایگاه دشمن علاقه دارید، حتماً بازی کارت‌ها و قلعه‌ها را تجربه کنید. در این بازی هم انواع کاراکترهای مختلف از جمله وایکینگ‌ها، نینجاها و غیره در اختیار شما قرار می‌گیرند تا یک تجربه متفاوت را برای شما رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های کارتونی در تمام دوران

بهترین بازی های هیدئو کوجیما

Spellbinders

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال

معرفی بهترین بازی های شبیه به کلش رویال را با Spellbinder به پایان می‌بریم که هدف کلی آن، تقریباً شبیه به کلش رویال است. در این بازی، شما مسئولیت فرماندهی پایگاه خودتان را برای مبارزه با رقبا بر عهده دارید. همچنین بسته به اینکه چه تایتانی را انتخاب می‌کنید، قابلیت‌های خاصی خواهید داشت. می‌توانید جادوهای دلخواه را ساخته و با انتخاب انواع نیروها، از پایگاه خودتان دفاع کرده و یا پایگاه دشمن را نابود کنید.

مثل الکسیر کلش رویال، مانا هم در Spellbinders دائماً در حال تولید منابع بوده و به شما امکان می‌دهد که نیروهای دلخواه را مستقر کرده و از جادو استفاده کنید. Spellbinders یکی از بازی های شبیه کلش رویال است، اما حس و حال متفاوتی داشته و اجرای آن بسیار لذت بخش است.

جمع‌بندی

کلش رویال یک بازی چند نفره بلادرنگ با حضور کاراکترهای محبوب کلش آو کلنز و ویژگی‌های جذاب مختلف دیگر است و جزء بازی‌های دفاع از قلعه هم محسوب می‌شود. در این مطلب با بهترین بازی های شبیه به کلش رویال آشنا شدید که بیشتر آنها سبک دفاع از قلعه داشتند اما بعضی از آنها کارتی و RTS هم بودند. امیدواریم که این مطلب به شما برای پیدا کردن بازی‌های جذاب مشابه این بازی پرطرفدار کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین بازی های شبیه به کلش رویال کدامند؟

کلش آو کلنز، فرماندهی جنگ (Battle Command)، Spellbinders، کارت‌ها و قلعه‌ها و Hearthstone جزء بازی های مشابه Clash Royale هستند.

کلش رویال محبوب‌تر است یا کلش آو کلنز؟

کلش رویال کاربران آنلاین بیشتری دارد، اما گفته می‌شود که تعداد کل کاربران کلش آف کلنز و بازیکنان ثابت این بازی بیشتر است.

بهترین بازی های مثل کلش رویال بدون اینترنت چه بازی‌هایی هستند؟

Kingdom Rush یک بازی در سبک کلش رویال است که می‌توانید آن را به صورت آفلاین هم انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی های شبیه به کلش رویال چیست؟ به نظر شما کدام بازی جذابیت بیشتری دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    درود خیلی خیلی ممنونم از زحماتتون الهی همیشه زنده سلامت موفق باشین خدا حفظتون کنه مراقبتون باشه الهی همیشه دوستان گل خدا خیرتوون بده الهی همیشه ی همیشه خیلی خیلی ممنونم الهی
    خیلی خیلی ممنونم از محبتتون دوستان گل معرفی تون
    عالیییی بوود خدا خیرتوون بده الهی همیشه ی همیشه خیلی خیلی ممنونم الهی همیشه ی همیشه بی نهایت زنده سلامت شاد عالی باشین الهی دوستان گل

    پاسخ