;
coinex

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید ؛ معرفی 60 عنوان برتر که نباید از دست بدهید!

بازی‌های شبیه‌ساز یکی از محبوبترین ژانرهای بازی در بین گیمرها هستند. اما بهترین بازی های شبیه سازی اندروید کدامند؟

بازی های شبیه ساز اندروید یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین سبک‌ها در دنیای بازی‌های ویدیویی است که در آن گیمر می‌تواند تجربه‌هایی از دنیای واقعی را از سر گذراند.

تقریبا در هر موضوعی که فکر کنید بازی های شبیه سازی اندروید وجود دارند. برای مثال از کشاورزی و تجربه پرواز گرفته تا شبیه‌ساز شکار، شبیه‌ساز زندان و حتی شبیه‌ساز آشپزی. این بازی‌ها به دلایل بسیاری در سالیان اخیر شدیدا بین گیمرها محبوب شده‌اند و در موضوعات و عناوین مختلفی در حال توسعه و عرضه هستند. در این مطلب از تکراتو ما جامع‌ترین لیست ممکن از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید را معرفی می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

همانطور که گفتیم موضوعاتی که بازی‌های شبیه‌ساز درباره آن‌ها ساخته و عرضه شده بسیار متنوع هستند و به همین دلیل دنیای بازی‌های شبیه‌ساز یکی از گسترده‌ترین و بزرگترین دسته‌های موضوعی در بین بازی‌ها است. در این مطلب با فهرست جامعی از بهترین بازی های شبیه ساز اندروید معرفی می‌کنیم.

بازی Pocket City 2

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید
بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

نخستین گام را با معرفی یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید برای مدیریت شهر آغاز می‌کنیم. بازی که تقریبا با همه بازی‌های هم سبک خود متفاوت است.

در ابتدای بازی Pocket City 2 که از جمله بهترین بازی های شبیه ساز اندروید 2023 محسوب می‌شود مانند بسیاری دیگر از بازی‌های این ژانر باید چند مرحله آموزشی برای یادگیری نحوه طراحی جاده‌ها، ساخت‌وسازهای مختلف، به دست‌آوردن منابع و موارد دیگر را طی کنید. بعد از آن باید یک شهروند را طراحی کنید و به تدریج وارد ماجرای بازی می‌شود.

هدف در بازی Pocket City 2 این است که با منابع محدودی که به آن دسترسی دارید شهر خود را گسترش داده و امکانات مختلفی برای آن بسازید. شما می‌توانید در ازای خدماتی که به شهروندان ارائه می‌کنید مالیات بگیرید و باز هم به توسعه شهر خود بپردازید.

نکته جالب دیگر این بازی اینکه علاوه بر حالت خدا، شما می‌توانید با استفاده از شهروندی که قبلا طراحی کرده‌اید در قامت یک شهروند وارد شهر شده، به کارهای روزمره، رانندگی و مواردی از این دست بپردازید. این بخش از بازی هم یکی از بهترین بازی های شبیه ساز زندگی اندروید است.

بازی Cooking Simulator Mobile

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

یکی از بهترین بازی های اندروید در ژانر شبیه‌سازی بازی Cooking Simulator Mobile محسوب می‌شود. در این بازی بازیکن در نقش یک آشپز در رستورانی خالی قرار دارد که باید برای افزایش مهارت و یادگیری استفاده از ابزارهای مختلف آشپزخانه به آشپزی بپردازد.

در این بازی که از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید ابزارها، غذاها و مهارت‌های متنوعی برای یادگیری وجود دارد که سبب می‌شود بازیکنان برای مدت‌ها یک تجربه سرگرم‌کننده داشته باشند.

بازی Stardew Valley

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Stardew Valley یکی از بهترین بازی های شبیه ساز اندروید 2023 بوده که از زمان عرضه به یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین بازی‌های ژانر خود بدل شده است. این بازی که یک شبیه‌ساز کشاورزی و مزرعه‌داری محسوب می‌شود در عین حال یک شبیه‌ساز روابط اجتماعی نیز هست و سبب می‌شود بازیکنان با روابط و نحوه تعاملات با دیگر مزرعه‌داران آشنا شوند.

در بازی شما وظایف مختلفی دارید و هرازگاهی با ساکنان منطقه ملاقات می‌کنید. به مرور در Stardew Valley شما خود را در مجموعه پیچیده‌ای از روابط با چالش‌ها و مشکلات خاص خود می‌بینید. این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

بهترین بازی های شوتر اندروید

بازی Cities: Skylines

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Cities: Skylines یکی از بهترین بازی های شبیه ساز اندروید 2023 محسوب می‌شود که از زمان انتشار تحسین بسیاری به همراه داشته و بازیکنان بسیاری را به خود جذب کرده است. در بازی شما در نقش شهردار شهر قرار دارید و باید برای طراحی، ساخت و مدیریت یک شهر بزرگ و پررونق تلاش کنید.

یکی از جذابیت‌های مهم این بازی پیچیدگی و سطح بالای جزئیات آن است که به گیمرها امکان می‌دهد هرچیزی از طرح‌های راه‌سازی و سیستم حمل‌ونقل عمومی تا مقررات منطقه‌بندی و سیاست‌های شهری را مطابق میل خود تنظیم کنند. این پیچیدگی و جزئیات که در بازی Cities: Skylines دیده می‌شود کمتر در نمونه‌های مشابه دیده شده و بازیکنان معمولی را هم جذب کرده و به برنامه‌ریزان شهری درجه یک بدل می‌کند.

بازی RollerCoaster Tycoon Classic

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

تردیدی نیست که یکی از جذابترین بخش‌های هر شهری، شهربازی است و بازی RollerCoaster Tycoon Classic با همین هدف عرضه شده است. در این بازی شما نقش یک مدیر شهربازی را دارید که البته ابتدا به تمام امکانات دسترسی ندارد و باید کار خود را با وسایل تفریحی ساده‌تر آغاز کند.

اما به تدریج و با کسب درآمد و امتیازهای لازم می‌توانید شهربازی را توسعه داده و وسایلی چون ترن هوایی، مغازه‌های مختلف  و پوشش گیاهی اضافه کنید. هرچقدر که شهربازی شما بزرگتر باشد مشتریان بیشتری دارید و در نتیجه درآمد بیشتری نیز کسب می‌کنید.  یکی از نکات جالب بازی اینکه می‌توانید با پول خود ترن‌های هوایی با طرح‌های متفاوت و دلخواه بسازید.

بازی Motorsport Manager Mobile 3

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

دوستداران مسابقات اتومبیل‌رانی و به طور کلی علاقه‌مندان مدیریت می‌توانند با Motorsport Manager Mobile3 تجربه جذاب و متفاوتی داشته باشند. در این بازی که از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید محسوب می‌شود شما به عنوان مدیر تیم رالی باید یک تیم تشکیل دهید، خودروها را طراحی کنید و وارد مسابقات مهم رالی شوید.

دقت کنید که این عنوان یک بازی مسابقه‌ای نیست و شما در آن صرفا مدیر تیم و مسابقات هستید، اما باز هم هیجانات جذابی تجربه می‌کند. به عنوان یک اثر شبیه‌ساز در این بازی به عنوان مدیر تیم و مسابقات باید به موارد زیادی چون وضعیت آ‌ب‌وهوایی و نوع لاستیک اتومبیل دقت کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2023

بهترین بازی های کامپیوتری 2023

بازی Euro Truck Simulator 2

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های اندروید در ژانر شبیه‌سازی در سالیان گذشته بازی شبیه‌ساز رانندگی Euro Truck Simulator 2 بوده است. گیمرها در این بازی در دنیای جذاب حمل‌ونقل بار با کامیون‌های جذاب و قدرتمند در مناظر زیبای اروپایی غرق می‌شوند. این بازی در شبیه‌سازی واقعیت دنیای حمل‌ونقل و چالش‌های رانندگان خوب عمل کرده است.

یکی از جذابیت‌های این بازی توجه خاص به جزئیات است. در این بازی شهرهای اروپایی مختلف، بزرگراه‌ها و مکان‌های دیدنی مهم به زیبایی طراحی شده‌اند و بازیکن در نقش یک راننده کامیون باید محموله‌های مختلفی را حمل کرده، به موقع تحویل دهد و کار خود را به خوبی مدیریت کند.

در این بازی به عنوان یک راننده باید ضمن توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، زمانی را به استراحت بین مسیر و تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه اختصاص دهید. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید در طی سالیان با دریافت آپدیت‌های متعدد به ویژگی‌های بیشتری مجهز شده و شما می‌توانید حالا کامیون‌های محبوب خود را با سبک دلخواه‌تان تزئین کنید.

بازی SnowRunner

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی جذاب SnowRunner که یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید محسوب می‌شود یک بازی شبیه‌سازی آفرود جذاب است که گیمرها با آن تجربه رانندگی در برخی از سخت‌ترین زمین‌های دنیا را خواهند داشت.

این بازی شما را مجبور می‌کند با طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه از کامیون‌های قدیمی تا آفرودرهای بزرگ در مناطق پرخطر، پر از گل‌ولای، پربرف و یخ و از بین رودخانه‌های خروشان رانندگی کنید و درعین حال به بهترین شکل ممکن نحوه تعامل وسایل نقلیه با زمین را شبیه‌سازی می‌کند. تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز.

نقشه‌های جهان‌باز و پرجزئیات بازی بسیار جذاب و خیره‌کننده هستند و به ندرت در دیگر بازی‌های مشابه دیده می‌شوند. هر نقشه ماموریت‌ها و اهداف خاص خود را دارد و بعضا شامل ماموریت‌هایی از تحویل بسته تا ماموریت نجات می‌شود. از طرف دیگر سیستم آب‌وهوای بازی به طور پویا طراحی شده و چرخه‌های شب و روز شما را بیشتر غرق در واقع‌گرایی بازی می‌کند. از طرفی شما ناگزیر باید همواره با چالش‌های دید و شرایط زمین کلنجار بروید.

شما همچنین امکان ارتقا و سفارشی‌سازی وسایل نقلیه خود را در حد وسیعی دارید. این بازی قطعا یکی از بهترین بازی های اندروید در ژانر شبیه‌سازی است.

بازی PowerWash Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی PowerWash Simulator که در سال 2021 منتشر شده یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید محسوب می‌شود که به شما این فرصت را می‌دهد در نقش یک پاورواشر حرفه‌ای بازی کنید. گیم‌پلی جذاب بازی و طراحی خوب آن سبب شده تا با وجود بیش از حد خاص بودن موضوع بازی، PowerWash Simulator به یک بازی محبوب و اعتیارآور برای طیف وسیعی از گیمرها بدل شود.

این بازی هم در جزئیات عالی است و تمیز کردن انواع ماشین‌های کثیف و گل‌آلود با نرده‌های کثیف جرم‌گرفته و ساختمان‌های کثیف از جمله وظایف شما است.

فیزیک واقع‌گرایانه بازی و گرافیک خوب آن واقعا حس استفاده از یک واشر فشار قوی را به شما می‌دهد. این بازی مجموعه‌ای از نازل‌ها، تنظیمات و ابزارهای مختلف را عرضه می‌کند که بازیکنان باید به تناسب موقعیت و چالش‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید 2023

بهترین بازی های آیفون 2023

بازی Settlement Survival

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Settlement Survival یکی از بهترین بازی های شبیه ساز زندگی اندروید است و در آن بازیکن در نقش رهبر گروهی از بازماندگان باید زندگی آن‌ها را سروسامان دهد. در آغاز بازی شما باید با ساخت سرپناه‌های کوچک و ساده به مردم آرامش لازم را بدهید. سپس با کشاورزی، شکار و ایجاد برخی امکانات و خدمات دیگر به تدریج باید جامعه کوچک خود را گسترش داده، خانه‌های بزرگتری طراحی کنید.

توسعه شهر شما سبب شروع مهاجرت برخی بی‌خانمان‌ها از نقاط مختلف به شهر شما می‌شود و شما در عین حال باید با تهدیدهای مختلفی دست‌وپنجه نرم کنید. نکته خوب این بازی آزاد بودن بازیکن است که در هر زمان در صورتی که منابع لازم را داشته باشد می‌تواند آیتم‌های مدنظر خود را در هر جایی بسازد.

بازی PewDiePie’s Tuber Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

یکی از محبوبترین مشاغل در دنیای مدرن ما، یوتیوبر شدن است. هرکس که حرفه‌ای بلد باشد احتمالا می‌تواند با تولید ویدیوهای مربوط به توانایی‌های خود بعد از مدتی به درآمدهای خوبی برسد. در بازی PewDiePie’s Tuber Simulator که از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید است، گیمر در نقش یک یوتیوبر تازه‌کار قرار می‌گیرد که باید کار یوتیوبری را با امکانات محدودی که در اختیار دارد آغاز کند.

البته شخصیت پیودی‌پای که یک یوتیوبر معروف است نیز در طول بازی به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کند و شما می‌توانید قدرت صفحه یوتیوب خود را افزایش دهید. به مرور و با کسب درآمد، گیمر می‌تواند طراحی اتاق خود و همچنین موارد دیگری را خریداری کند. البته باید بدانید که اگر به یوتیوبری علاقه‌مند هستید، این بازی نمی‌تواند کمک خاصی در این راه به شما بکند.

 بازی Flight Pilot Simulator 3D

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

اگر به بازی‌هایی با ژانر هواپیمایی یا تجربه خلبانی علاقه دارید، Flight Pilot Simulator می‌تواند یک عنوان سرگرم کننده باشد. در این بازی شما با چالش‌های مختلفی مواجه می‌شوید و باید سعی کنید از پس چالش‌ها به بهترین شکل ممکن برآیید.

از جمله چالش‌های بازیکنان در این بازی باید به جابجایی مسافران، فرود اضطراری، مسابقات و چندین مورد دیگر اشاره کرد که هر یک شما را با شرایط و موقعیت جدیدی مواجه می‌کند.

این بازی صرفا محدود به تجربه کنترل و هدایت هواپیماهای مسافربری نیست و به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید در آن می‌توانید کنترل هواپیماهای جت را نیز تجربه کنید. به علاوه با انجام ماموریت‌ها و جمع‌آوری امتیازات لازم می‌توانید همواره هواپیماهای جدیدی خریداری و کنترل کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شوتر موبایلی

بهترین بازی های موبایلی 2023

بازی Mini Metro

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Mini Metro یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید است که در آن شما در نقش مسئول و مدیر مترو ایفای نقش می‌کنید. گرچه آغاز کار ساده و بیشتر به نظر آموزشی است، اما بعضا در این بازی با چالش‌هایی مواجه می‌شوید که می‌تواند تا مدت‌ها ذهن شما را درگیر نحوه رفع مشکل کند.

ابتدای بازی شما تنها باید سه مترو را مدیریت کنید اما به تدریج بر تعداد خطوط، قطارها وایستگاه‌ها افزوده می‌شود و گاها شما برای تنظیم زمان حرکت یک قطار با چالش بزرگی مواجه هستید. اگر دنبال یک چالش جدی و معمایی هستید، حتما مینی مترو را امتحان کنید.

بازی Farming Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

مجموعه بازی‌های Farming Simulator نه فقط یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی های شبیه سازی اندروید است بلکه بی‌تردید یکی از مهمترین سری بازی‌های دنیا است که برای آن هر ساله رویداد بزرگی با حضور برترین گیمرهای این بازی با جوایز مختلف برگزار می‌شود.

در این بازی شما یک مزرعه‌دار بزرگ هستید که باید انواع محصولات کشاورزی را با ابزارهای مختلفی که در دسترس دارید نسبت به کشت و پرورش و نهایتا برداشت محصولات مختلف اقدام کنید. البته نیازی به زحمت بیش از حد نیست چون بسیاری از امور را ماشین‌آلات پیشرفته کشاورزی برای شما سامان می‌دهند منتها شما باید حتما آن‌ها را خریداری کنید و به مرور ماشین‌آلات کشاورزی خود را افزایش دهید تا بازدهی کارتان بیشتر شود.

در کنار کشاورزی، شما در این بازی می‌توانید به دامپروری هم بپردازید و این مسئله بازیکن را به دنیای جذاب دیگری وارد می‌کند. شما می‌توانید محصولات خود را برای فروش آماده کنید و با درآمد حاصل از آن نسبت به خرید وسایل جدید اقدام کنید. این مجموعه قطعا از جمله بهترین بازی های شبیه ساز زندگی اندروید است.

بازی Prison Empire Tycoon

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

نظرتان درباره تجربه مدیریت یک زندان چیست؟ بازی Prison Empire Tycoon یک شبیه‌ساز مدیریت زندان است که در آن باید یک زندان کوچک را مدیریت کنید. البته که همه‌چیز به این سادگی‌ها نیست و به مرور با گسترده‌تر شدن زندان و افزایش شمار زندانیان، مدیریت وضعیت عادی دشوارتر می‌شود.

در طول بازی بعضا باید سری به بهیاری زندان بزنید و آن را مدیریت کنید اما هر لحظه باید چشمتان به سالن غذاخوری نیز باشد چون هر لحظه امکان بروز یک اتفاق عجیب وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین آیفون

بهترین بازی های شهرسازی برای اندروید

بازی The Trail

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید که در سالیان اخیر محبوبیت زیادی یافته، بازی The Trail است. در این بازی شما به یک سفر جذاب می‌روید و در مسیرهای مختلف با اتفاقات، چالش‌ها و انسان‌های مختلفی مواجه می‌شوید.

در طول بازی به چندین استراحتگاه نیز می‌رسید و علاوه بر اینکه می‌توانید در آنجا به استراحت بپردازید می‌توانید به کسب‌وکارهای مختلفی نیز اقدام کنید و با کسب درآمد، هزینه سفر را تامین کنید.

انرژی شخصیت اصلی بازی دائما تغییر می‌کند و شما باید با آیتم‌های مختلفی نسبت به افزایش انرژی او اقدام کنید. در این بازی ماموریت‌های مختلفی نیز به شما محول می‌شود و شما می‌‌توانید شکارچی، جستجوگر، بازرگان یا حتی چوب‌بر باشید.

ماموریت‌های بازی The Trail که از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز محسوب می‌شود چالش‌های خاص خود را دارند و برای انجام هر یک باید برنامه‌های منظمی داشته باشید و با حوصله و گام‌به‌گام پیش بروید.

بازی Plague Inc

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

شاید وقتی بحث بهترین بازی های شبیه سازی اندروید باشد به هر نقش و شخصیتی فکر کرده باشید. اما تصور کنید، طراح،‌ تولیدکننده و پخش‌کننده یک ویروس خطرناک در سراسر دنیا باشید! عجب ماموریت جذابی.

در بازی Plague Inc به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید شما یک طراح ویروس هستید که باید با تولید یک ویروس خطرناک و انتشار برنامه‌ریزی شده آن در سراسر دنیا، نسل بشر را نابود و منقرض کنید.

البته باید دقت کنید که بازی به این سادگی‌ها نیست و شما باید به نوعی ویروس را منتشر کنید و آنقدر با زمان‌بندی مناسب نسبت به انتشار ویروس در کشورها و مناطق مختلف اقدام کنید که حتی افراد و پزشکانی که قصد دارند واکسن تولید کنند را شکست دهید.

در طول بازی این شما هستید که باید استراتژی خود برای انتشار ویروس را تعیین کنید و به موقع همه‌چیز را پیش ببرید.

بازی Bus Simulator: Ultimate

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

در بازی Bus Simulator : Ultimate که بازهم یکی از بهترین بازی های شبیه‌ساز رانندگی است شما باید به عنوان یک راننده و مالک اتوبوس مسافران را از شهری به شهر دیگر جابجا کنید. در ابتدای کار شما اتوبوس زیادی ندارید اما به تدریج و با افزایش درآمد می‌توانید اتوبوس‌های بیشتری داشته باشید که هر یک ویژگی‌های جذابی دارند و مرتبا مسافران بیشتری جابجا کنید.

در ادامه حتی می‌توانید کسب‌وکار خود را بین‌المللی کنید و در کشورهای دیگر هم شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر تاسیس کنید. در کنار این مسئله باید دقت کنید که نظر مسافران درباره رانندگی رانندگان اهمیت زیادی در درآمد شما دارد و اگر راضی یا ناراضی باشند مسئله بسیار تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

بهترین بازی های اکشن موبایلی

بازی Egg, Inc

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

در بازی Egg, Inc شما یک مرغدار بزرگ هستید که باید مزرعه مرغداری خود را گسترده‌تر کنید و به تدریج به درآمد بیشتر برسید. کاری که اصلا آسان نیست. در ابتدا شما یک اتاق کوچک با تنها چند مرغ دارید ولی کار با همین تعداد آغاز می‌شود تا شما بیشتر با بازی آشنا شوید.

در این بازی که از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید است شما باید کار خود را با فروش تعدادی تخم‌مرغ آغاز کرده و وسایل و آیتم‌های موردنیاز را خریداری کنید. این کار را آنقدر تکرار می‌کنید که بتوانید مرغ‌داری را گسترش داده و تجهیزات بیشتری خریداری کنید.

بازی RFS – Real Flight Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

باز هم برای دوستداران دنیای هوانوردی و خلبانی، بازی RFS – Real Flight Simulator یکی از بهترین بازی های اندروید در ژانر شبیه‌سازی پرواز است.

این بازی به حدی با استانداردهای واقعی پرواز و کار با هواپیما شباهت دارد که اگر به صرف سرگرمی سراغ آن بروید شاید خسته شوید و آن را رها کنید اما اگر واقعا شیفته پرواز و کار با هواپیما باشید، این جزئیات پیچیده و نزدیک به واقعیت برای شما بسیار جذاب خواهید بود.

در این بازی انواع مختلفی از هواپیما وجود دارد که می‌توانید در طول بازی آن‌ها را به دست بیاورید. هر یک از این هواپیماها نیز اصول کنترلی خاصی دارند که با دیگری متفاوت است و این مهارت شما است که بتوانید انواع هواپیما را کنترل کنید. بازی مراحل و چالش‌های مختلفی نیز دارد و می‌توانید از بخش چندنفره آن تجارب متفاوتی داشته باشید.

بازی Goat Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

یکی از عجیب‌ترین و در عین حال بهترین بازی های شبیه سازی اندروید بازی Goat Simulator است که در آن شما مسئول کنترل یک بز هستید که در یک شهر خیالی آزادانه حرکت می‌کند. بازی در واقع هیچ هدف خاصی ندارد و بازیکن با کنترل این بز می‌تواند هرچه که در بازی می‌بیند را با شاخ‌های بز نابود کند.

البته برخی چالش‌های خاص در بازی طراحی شده که می‌تواند بازیکن را آزار دهد اما در مجموع این بازی دشواری خاصی ندارد و بیشتر یک سرگرمی جالب و متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

بازی BitLife – Life Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بیت لایف یکی از بهترین بازی های شبیه ساز زندگی اندروید است است که در آن بازیکن نقش شخصیتی را برعهده دارد که تازه متولد شده و باید با کنترل او یک زندگی واقعی را تجربه کنید. همه چیز از حلقه اطرافیان و دوستان، رفت‌وآمدها، ارتباطات و تعاملات با خانواده، درس خواندن و شرکت در کلاس‌ها و بسیاری موارد دیگر در این بازی بر عهده بازیکن است.

چالش‌های بازی هم در نوع خود عجیب هستند و ممکن است تحت اتفاقاتی شخصیت اصلی بازی ناگهان بمیرد. پس شما باید مراقب نحوه گذران روزهای زندگی او باشید. اگر با شخصیت اصلی بازی آنقدر خوب ادامه دهید که او تشکیل خانواده دهد و صاحب فرزندانی بشود می‌توانید ادامه بازی را با شخصیت فرزندان او ادامه دهید.

بازی The Sims Mobile

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

سری بازی‌های سیمز اساسا از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی برای کامپیوتر هستند اما شهرت و محبوبیت روزافزون این مجموعه سبب شد تا سازندگان یک نسخه مخصوص موبایل نیز به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید معرفی کنند.

نسخه موبایلی سیمز جهان جذاب و گیم‌پلی سندباکس این بازی به گوشی کاربران می‌آورد و می‌توانید شخصیت‌های مورد علاقه‌تان را بسازید، آن‌ها را شخصی‌سازی کنید و به شغل دلخواه خود بفرستید. البته مسئولیت رفع نیازهای این شخصیت‌ها نیز همواره با شما است. دنیای بازی سیمز بسیار گسترده است و شما به ابزارها و امکانات زیادی برای شخصی‌سازی شخصیت‌ها، وسایل و خانه‌ها دارید.

بازی Game Dev Tycoon

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی کردن همواره یک تجربه جذاب بوده اما در بازی Game Dev Tycoon که یکی از جذابترین و بهترین بازی های اندروید در ژانر شبیه‌سازی است شما باید در نقش مدیر یک استارتاپ بازی‌سازی ایفای نقش کنید. اگر موفق شوید استارتاپ شما به یک شرکت بازی‌سازی بزرگ و موفق بدل می‌شود و اگر شکست بخورید همه چیز از بین می‌رود.

در این بازی مثل دنیای واقعی شما امکان استخدام کارمندان، اخراج آن‌ها، انجام قراردادهای فریلنسری و همکاری با ناشران مختلف را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

بهترین بازی های زامبی PS4

بازی Home Street – Dream House Sim

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Home Street یکی از بهترین بازی های شبیه ساز زندگی اندروید است که اساسا شباهت زیادی به مجموعه بازی‌های جذاب سیمز دارد اما تفاوت این بازی این است که در آن تمرکز زیادی بر تهیه لوازم جانبی و تزئین خانه قرار دارد.

در این بازی شما بعد از طراحی شخصیت و ساخت خانه می‌توانید با افراد و شخصیت‌های دیگر ارتباط برقرار کرده، حلقه دوستی تشکیل دهید و خانه‌های بزرگتری برای خود با وسایل بهتر بخرید.

بازی Doctor 911 Hospital Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید بازی Doctor 911 Hospital Simulator که یک شبیه‌ساز کار در آمبولانس است و در آن شما به عنوان یک دکتر آمبولانس که باید مهارت‌ها و شناخت لازم از داروها برای نجات جان بیماران را داشته باشد ایفای نقش می‌کنید.

این بازی که از جمله بهترین بازی های شبیه ساز اندروید 2023 است با چالش‌ها و هیجانی که در موقعیت‌های مختلف برای گیمرها فراهم می‌کند تا مدت‌ها تکراری و خسته‌کننده نمی‌شود و می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید.

بازی SimCity Buildit

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

نسخه موبایلی بازی سیم سیتی از معروف‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز شهرسازی بوده که در آن گیمر موظف است کار در یک شهر کوچک را با جدیت آغاز کند و به تدریج آن شهر کوچک را به یک کلان‌شهر بسیار بزرگ و باشکوه بدل کند.

مسائلی چون ساخت‌وساز، خدمات و امکانات شهری، مبادلات تجاری و بهینه‌سازی راه‌های حمل‌ونقل از جمله مواردی هستند که در این بازی کنترل خواهید کرد.

بازی Raft Survival

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

در این بازی که از جمله بهترین بازی های شبیه سازی اندروید در سبک بقا است شما در نقش یک شخصیت بازمانده از سقوط هواپیما در اقیانوس هستید. بازیکن باید تلاش کند شخصیت اصلی بازی را زنده نگه‌دارد و با جمع‌آوری منابع مختلف، ساخت‌وساز، ماهیگیری و مبارزه با کوسه‌ها زندگی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

بهترین بازی های فکری آیفون

بازی TAP! DIG! MY MUSEUM!

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

در این بازی که از جمله بهترین بازی های اندروید در ژانر شبیه‌سازی است شما کنترل یک موزه متروکه را برعهده دارید. شما باید بتوانید موزه را به رونق خوبی برسانید و با رسیدگی به بخش‌های مختلف بتوانید آن را شکوه‌مندتر کنید.

یکی از جذابیت‌های این بازی امکان سفر و گشت‌وگذار در مناطق دوردست تاریخی برای اکتشاف آثار باستانی و انتقال آن‌ها به موزه برای نمایش است.

بازی WildCraft: Wild Sim Online

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی WildCraft: Wild Sim Online شما را به دنیای حیات وحش می‌فرستد و شما مسئول کنترل حیوانات درنده‌ای چون گرگ، روباه و سیاهگوش هستید. شما باید با کنترل این حیوانات از آن‌ها حفاظت کنید. همچنین می‌توانید آن‌ها را با سلیقه خود شخصی‌سازی کنید یا توله‌هایشان را پرورش دهید.

بازی Hotel Empire Tycoon

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

در بازی Hotel Empire Tycoon شما در نقش یک مدیر هتل ظاهر می‌شوید و هدف بازی هم ساخت و مدیریت بهترین هتل ممکن است. گیم‌پلی بازی بسیار جذاب، متنوع و سرگرم‌کننده است و در کنار ساخت اتاق‌های مختلف شما باید به فکر تجهیز آن‌ها به امکانات مختلف و مهم نیز باشید.

همچنین به عنوان مدیر هتل می‌توانید کارمندانی استخدام کنید و آن‌ها را به وظایف مختلف بگذارید تا همه بخش‌های هتل مرتب و تمیز باشند. دقت کنید که در این بازی که از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید است نظر بازدیدکنندگان و مسافران هتل در گسترش و رشد کسب‌وکار شما بسیار مهم است.

بازی Idle Supermarket Tycoon

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

در بازی Idle Supermarket Tycoon که از جمله بهترین بازی های اندرویدی شبیه‌سازی است بازیکن در نقش یک مدیر هایپرمارکت ایفای نقش می‌کند.

شما در این بازی هم طبیعتا باید برای گسترش کسب‌وکار خود اقدامات مختلفی چون استخدام کارمندان جدید، افتتاح بخش‌های مختلف و جدید در هایپرمارکت و رسیدگی به امور مشتریان را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

بازی Smartphone Tycoon 2

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

این روزها همه ما با بازار گوشی‌های هوشمند آشنا هستیم و بسیاری از ما به گوشی‌ها علاقه داریم. در بازی Smartphone Tycoon 2 که از جمله بهترین بازی های شبیه سازی اندروید محسوب می‌شود شما می‌توانید تجربه ساخت و توسعه گوشی‌های هوشمند و فروش آن‌ها را داشته باشید و با کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگی چون اپل و سامسونگ رقابت کنید.

بازی Epic Battle Simulator 2

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Epic Battle Simulator 2 یک شبیه‌سازی جنگ جذاب و دنباله عنوان محبوبی با همین نام است. در این بازی شما باید نیروهای تحت امر خود را مدیریت کرده و توانایی‌های آن‌ها را با ارتقای سطح افزایش دهید.

برنامه‌ریزی دقیق برای حمله به دشمن و امکان تجربه بازی به صورت چند نفره از جمله مزایا و جذابیت‌های این بازی است.

بازی Taxi Sim 2022 Evolution

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

اگر قصد تجربه زندگی و روزمرگی یک راننده تاکسی را داشتید می‌توانید با Taxi Sim 2022 Evolution در نقش یک راننده تاکسی حرفه‌ای در یک شهر شلوغ و بزرگ ظاهر شوید. این بازی که در سال 2022 معرفی شد با ماشین‌های متنوع و شهرهای مختلفی چون نیویورک، میامی، رم و برخی شهرهای معروف دیگر به سرعت به یک بازی محبوب و اعتیادآور و یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید بدل شد.

بازی This War of Mine

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

معمولا بازی‌های جنگی به نوعی ساخته می‌شوند تا بازیکن شیفته جنگ و چالش‌های آن شود و هرچه بیشتر صحنه‌های اکشن و خونریزی را دوست بدارد. اما بازی This War of Mine با رویکرد متفاوتی می‌کوشد رویه تاریک و ترسناک جنگ را به شما نشان دهد.

در این بازی شما در دنیای وحشتناک و دارک یک کشور جنگ‌دیده قرار می‌گیرید و باید گروه‌های کوچک غیرنظامی را کنترل کرده و در چالش‌های خطرناک این وضعیت پس از جنگ آن‌ها را زنده نگهدارید.

کمبود مواد غذایی، شیوع بیماری‌های همه‌گیر، غارتگری و دزدی از جمه چالش‌هایی است که هدف شما برای زنده نگه‌داشتن گروه بازماندگان را تهدید می‌کند.

سناریو غم‌انگیز این بازی که یکی از بهترین بازی های شبیه ساز زندگی اندروید محسوب می‌شود به سرعت مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت. بازی دنیای غم‌انگیز غیرنظامیان بی‌گناهی که از جنگ آسیب می‌بینند را به تصویر می‌کشد و به خوبی در جلب احساسات مخاطبان موفق عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بازی My Time at Portia

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

یکی از بهترین بازی های شبیه ساز زندگی اندروید بازی My Time at Portia است که در آن می‌توانید علاوه بر تجربه یک داستان خاص و منحصربفرد، مزرعه و خانه دلخواه خود را بسازید و به زندگی بپردازید.

اگر از عناوینی چون Stardew Valley و Harvest Moon لذت بردید پس از بازی My Time at Portia نیز خوشتان خواهد آمد. این بازی امتیازات خوبی از سایت‌های معتبر دریافت کرده و طرفداران زیادی دارد.

در این بازی که از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید است شما نقش یک شخصیت پسر یا دختر به انتخاب خودتان را ایفا می‌کنید که باید مزرعه پدری خود را که روزگاری در اوج بوده و حالا به زوال افتاده به روزهای باشکوهش بازگردانید.

بازی Real Driver: Parking Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Real Driver: Parking Simulator همانطور که از نامش مشخص است یک شبیه‌ساز رانندگی با تمرکز صرف بر پارک کردن است. در این بازی همه مسائلی که برای پارک کردن ماشین‌ مهم است وجود دارد و شما با دقت زیادی باید خودرو را در بخشی که تعیین شده پارک کنید. هیچ خطایی پذیرفته نیست و اگر دقیق باشید به یک استاد پارک عالی بدل می‌شوید.

سبک بازی جالب و دوست‌داشتنی است و به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید شما می‌توانید ساعتها با این بازی سرگرم شوید. دقت کنید که حین پارک کردن نباید با هیچ یک از موانع برخورد کنید چراکه با کسر امتیاز مواجه می‌شوید. این بازی می‌تواند شدیدا شما را به چالش بکشید و دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کند که بعضا هر کسی را عصبانی می‌کند.

بازی Truck Simulator OffRoad 4

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Truck Simulator OffRoad 4 نیز یک شبیه‌ساز رانندگی جذاب و یکی از بهترین بازی های اندروید شبیه سازی است که با آن شما باید رانندگی ماشین‌های سنگین و آفرودی را برعهده بگیرید.

با کامیون‌های جذاب این بازی شما به بیابان و صحرا و جنگل می‌روید و باید با چالش‌های زیادی مواجه شوید. این بازی یک بخش داستانی نیز دارد که روایتی از ماجراجویی‌های یک پدر و پسر است.

این بازی همچنین ماموریت‌هایی چون تحویل بار و بسته نیز تعریف می‌کند و می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم مراحل و ماموریت‌هایی کند که برایتان در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ هواوی

بهترین گوشی های گیمینگ تا 5 میلیون

بازی Driving School Sim

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Driving School Sim یک شبیه‌ساز رانندگی جذاب است که لذت واقعی رانندگی در سطح شهر را برای شما به ارمغان می‌آورد. گرافیک جذاب و ویژگی‌های بصری فوق‌العاده در بازی Driving School Sim آن را بر نمونه‌های پرشمار مشابه خود برتری بخشیده است.

در این بازی مراحل و ماموریت‌های مختلفی گنجانده شده و امکان تجربه حالت چندنفره و آنلاین نیز وجود دارد. شما در بازی که از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید است به ماشین‌های بسیار متنوعی دسترسی دارید و می‌توانید با آن‌ها در هر بخش شهر که بخواهید رانندگی کنید یا ماموریت‌هایی را انجام دهید.

طراحی زیبا و خلاقانه و گیم پلی جذاب سبب شده تا این بازی به یکی از محبوبترین و بهترین بازی های اندروید در ژانر شبیه‌سازی بدل شود و امتیازات بسیار بالایی از کاربران دریافت کند.

بازی Extreme Car Driving Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

در بازی Extreme Car Driving Simulator شما به یک شبیه‌ساز رانندگی دوست‌داشتنی دیگر دسترسی دارید که می‌توانید با آن تجربه بی‌نظیری از رانندگی داشته باشید. گرافیک خوب این بازی از نقاط قوت آن نسبت به رقبا است اما باعث می‌شود سخت‌افزار گوشی شما کمی برای اجرای آن اذیت شود. پس بهتر است با یک گوشی قوی سراغ این بازی بروید.

این بازی بخش‌های رقابتی هیجان انگیزی دارد و اساسا نسبت به دیگر بازی‌های مشابه یک سروگردن بالاتر است. اگر فکر می‌کنید راننده خوبی هستید این بازی می‌تواند چالش خوبی برای شما باشد. پس حتما Extreme Car Driving Simulator را تجربه کنید.

بازی Turboprop Flight Simulator 3D

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

علاقه‌مندان خلبانی و هدایت و کنترل هواپیما بسیارند و گرچه تا اینجا چند عنوان از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید در ژانر پرواز را معرفی کردیم اما باز هم چند عنوان جذاب دیگر در لیست خود داریم.

دوست‌داران حرفه‌ای دنیای هواپیماها با هواپیماهای Turboprop یا توربین‌دار آشنا هستند و در این بازی که شبیه‌سازی فوق العاده زیبایی از این هواپیماها و سازوکار و عملکردشان است شما ماموریت‌های زیادی با Turboprop تجربه می‌کنید.

این بازی در دسته بازی‌های شبیه‌سازی پرواز از محبوب‌ترین‌هاست و ویژگی‌ها و ابزارهای مختلف در کنار طراحی زیبای بازی هر کسی را به خود جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 15 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 30 میلیون

بازی AirFighters

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

ژانر شبیه‌سازی پرواز الزاما نباید به ماموریت‌های جابجایی مسافر و کنترل هواپیمای مسافربری محدود باشد. بسیاری از افراد شیفته جنگنده‌های پیشرفته و مدرن هستند و دوست دارند خلبانی را با جت‌های جنگنده تجربه کنند. اگر شما هم از این دسته هستید یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید در ژانر پرواز با هواپیماها و جت‌های جنگنده بازی AirFighters است.

در این بازی هواپیماهای بسیاری وجود دارد و مراحل و چالش‌های مختلفی را از سر می‌گذارنید. هواپیماها و نبردهای هوایی با جزئیات خیره‌کننده‌ای طراحی شده و همه این‌ها سبب شده تا AirFighters یکی از بهترین بازی های شبیه سازی جنگی باشد.

بازی AirFighters یک بخش آنلاین نیز دارد که با آن می‌توانید توانایی‌های خود را در رقابت با گیمرهایی از سراسر جهان به چالش بکشید.

بازی Warplanes: WW2 Dogfight

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Warplanes: WW2 Dogfight مانند بازی قبلی این فهرست باز هم بر شبیه‌سازی پرواز با هواپیماهای جنگی متمرکز است اما در یک موضوع جذاب برای علاقه‌مندان. این بازی نبردهای هوایی در جنگ جهانی دوم با هواپیماهای کلاسیک و دوست‌داشتنی آن دوران را به تصویر می‌کشد.

گرافیک بالا، صداگذاری خوب انفجارها و طراحی مناسب هواپیماها سبب شده تا این بازی در نوع خود بهترین گزینه موجود باشد. این بازی یک شبیه‌سازی اندروید شگفت‌انگیز است که تقریبا نقص خاصی ندارد و همین مسئله منجر به محبوبیت بالای آن در ژانر بازی‌های شبیه‌سازی پرواز شده است.

بازی Extreme Landings

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Extreme Landings نیز یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید با موضوع پرواز و کنترل هواپیما است که در آن تجربه بسیار جذابی از کنترل هواپیما را خواهید داشت.

در این بازی برخلاف دیگر بازی‌های ژانر پرواز تمرکز خاصی بر فرایند فرود هواپیما وجود دارد و این مسئله در نام بازی نیز بازتاب دارد. شما باید با دقت بسیار بالا، تمرین زیاد و صبر و حوصله به سراغ چالش‌های فرود هواپیما در بازی Extreme Landings بروید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 13 میلیون

بازی Fallout Shelter

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Fallout Shelter برای موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سری بازی‌های موفق فال اوت است که توانست جذابیت این بازی‌ها را به دنیای گوشی‌های هوشمند بیاورد و اتفاقا موفق عمل کند.

این بازی ترکیب موفقی از ژانرهای نقش‌آفرینی و استراتژیک است و فضای آخرالزمانی خاص بازی‌های فال اوت نیز در آن وجود دارد. به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه ساز زندگی اندروید در بازی Fallout Shelter شما باید زندگی در دنیای آخرالزمان را مدیریت کنید.

بازی AltLife

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید
بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

معمولا نگاهی به بازی AltLife سبب دلزدگی دوستداران ژانر بازی‌های شبیه‌سازی می‌شود اما بدون اغراق این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید است که می‌تواند شما را شدیدا معتاد کند.

در این بازی که شما کنترل یک شخصیت را از زمان تولد و نوزادی برعهده می‌گیرید و همزمان با رشد این شخصیت، در طول بازی شما مسئول تصمیم‌گیری و انتخاب‌های او هستید. هر نوع موفقیت و شکست او بر عهده شماست و گیم‌پلی بازی به نوعی طراحی شده تا بسیار سرگرم‌کننده و اعتیادآور باشد.

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید هستید حتما یکبار به سراغ AltLife بروید و می‌بینید که این بازی به سادگی شما را به خود جذب می‌کند.

بازی Good Pizza, Great Pizza

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

در دسته‌بندی بازی‌های شبیه‌سازی، ژانر آشپزی یکی از محبوب‌ترین ژانرهاست و گیمرهای بسیار به دنبال بازی‌هایی با موضوع آشپزی می‌گردند.

یکی از جذابترین و بهترین بازی های شبیه سازی اندروید با موضوع آشپزی بازی Good Pizza, Great Pizza است که برای علاقه‌مندان به پیتزا بسیار جذاب است. در این بازی البته شما صرفا مسئول پخت و تهیه پیتزا نیستید و در نقش مدیر باید برای پیشرفت در بازی بر هزینه‌ها نیز تمرکز کنید.

شما به عنوان یک پیتزا فروش باید به فکر هزینه جعبه‌های پیتزا و سلایق مشتریان نیز باشید. سیستم کسب درآمد بازی به نوعی طراحی شده که به تقویت هوش اقتصادی افراد کمک می‌کند. در عین حال تجربه تهیه و پخت انواع پیتزاها نیز یک تجربه جالب توجه و جذاب در یکی از بهترین بازی های شبیه ساز اندروید 2023 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 7 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون

 بازی Cake NowCooking Dash

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

در بازی Cake NowCooking Dash شما با شیوه تهیه کیک‌های مختلف و دستورالعمل‌های آن‌ها آشنا می‌شوید و ضمن یادگیری نحوه تهیه کیک می‌توانید ببینید که دنیای کیک و شیرینی‌ها چقدر جذاب، سرگرم‌کننده و متنوع است. بازی به شما ترفندهایی برای موفقیت در این حرفه نیز ارائه می‌کند. تزئین کیک و اشتراک‌گذاشتن تصاویر آن نیز از دیگر بخش‌های جذابی است که سازندگان در نظرگرفته‌اند.

بازی Cooking Fever

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

در ادامه معرفی سری بازی‌های ژانر آشپزی شبیه‌ساز، Cooking Fever یک شبیه‌سازی فوق‌العاده برای آشپزی و مدیریت یک رستوران است که شما برای آن باید بتوانید به چالش‌ها و مشکلات زیادی غلبه کنید.

مدیریت انواع رستوران‌ها و فست‌فودها و چالش‌های تعامل با مشتریان و تهیه سفارشات آن‌ها از مراحل موفقیت بازی است و هرچه سفارش‌های مشتریان را بهتر و سریعتر آماده کنید، امتیازات بیشتری دریافت می‌کنید که سبب می‌شود بتوانید کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

بازی World Chef

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی World Chef یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید در دسته آشپزی است که در آن شما مدیر رستوران نیستید اما به عنوان سرآشپز یک رستوران بزرگ باید آنقدر پیشرفت کنید که به یکی از بزرگترین سرآشپزهای دنیا بدل شوید.

برای اینکار مهم است که شما هرچه بیشتر با غذاهای معروف بین‌المللی و طرز تهیه آ‌ن‌ها آشنا باشید و از اصول و ترفندهای حرفه‌ای طبخ غذا، طعم‌دار کردن آن و تزئین غذاها مطلع باشید. همه این مسائل در فروش بیشتر و رضایت مشتری که هر دو در پیشرفت شما موثر است نقش دارند.

بازی FPV Freerider

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی FPV Freerider یک شبیه‌ساز پرواز ساده اما بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی شما باید کنترل پهپادها را بر عهده بگیرید و آن‌ها را برای ماموریت‌ها و اهداف مختلف هدایت کنید. از مهمترین ویژگی‌های این بازی اینکه از کنترلرها پشتیبانی می‌کند. البته فراموش نکنید که برای تجربه بازی FPV Freerider شما نیاز به یک سخت‌افزار قدرتمند با نرخ فریم بالا دارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 6 میلیون

بهترین گوشی های 2024

بازی Rebel Inc

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی جذاب Plague Inc و موضوع آن را به خاطر دارید؟ اگر از آن بازی خوشتان آمد باید بدانید که در Rebel Inc به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید که باز هم از سازندگان همان بازی منتشر شده شما مسئول یک قلمرو غرق در آشوب، ناامنی و ناآرامی می‌شوید.

حالا شما باید با تعیین استراتژی مناسب با شورشیان این منطقه و عوامل ناامنی مبارزه کنید و صلح و صفا را به منطقه بیاورید. بعد از برقراری صلح می‌توانید نسبت به رشد و شکوفایی اقتصادی جوامع منطقه اقدام کنید. این بازی مجموعا هفت منطقه برای انجام این ماموریت‌ها دارد.

بازی Star Traders: Frontiers

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Star Traders: Frontiers هم یکی از بهترین بازی های اندروید در ژانر شبیه‌سازی است که در آن شما به عنوان یک ساکن فضا مسئول کشف سیارات جدید و توسعه توانایی‌های خود هستید.

بازی Chinese Parents

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Chinese Parents یکی دیگر از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید بوده که در آن سبک زندگی والدین با فضای چینی طراحی شده است. در این بازی شما کنترل شخصیت اصلی بازی که یک جوان چینی است را از زمان تولد تا بزرگ شدن بر عهده دارید.

در این بازی می‌توانید اتفاقات و اوقات جذاب زیادی تجربه کنید، دوستانی پیدا کنید و به تجارب مختلفی دست بزنید. شما اما مجموعا 18 سال فرصت دارید تا با انتخاب‌های خود شرایط مطلوبی بسازید که بتوانید در یک آزمون مهم شرکت کرده و با موفقیت از آن عبور کنید.

بازی Godus

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

یکی از بازی‌های نسبتا جدید در سبک شبیه‌سازی بازی جذاب و سرگرم‌کننده Godus بوده که در نوع خود بسیار ایده‌آل و دوست‌داشتنی است. در این بازی شما در نقش یک رهبر جامعه باید مردم سرزمین خود را هدایت کنید و شرایط ایده‌آلی برای زندگی آن‌ها بسازید.

انواع منابع، ابزارها و تجهیزات در سرزمین شما وجود دارد و این توانایی شما است که به بهترین شکل ممکن از آن‌ها برای توسعه امکانات و بهبود زندگی شهروندان استفاده کنید. شما باید تصمیم‌های درستی برای مدیریت سرزمین و مردم تحت امر خود بگیرید و می‌توانید برای به دست آوردن غنایم یا منابع دیگر به سرزمین‌های مجاور حمله کنید.

شما همچنین در این بازی که از جمله بهترین بازی های شبیه سازی اندروید است می‌توانید مشاغل و ساختمان‌های مختلفی ایجاد کنید تا باعث پیشرفت سرزمین خود شوید.

بیشتر بخوانید:

آموزش دانلود از یوتیوب

آموزش دانلود از اینستاگرام

بازی Animal Crossing: Pocket Camp

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Animal Crossing: Pocket Camp به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه‌سازی اندرویدی در ژانر فانتزی طراحی شده است. این بازی که توسط استودیو نینتندو ابتدا برای کنسول‌های همین شرکت عرضه شده بود بعد از استقبال قابل توجه کاربران در یک نسخه اندرویدی نیز عرضه شد.

گرچه بازی Animal Crossing: Pocket Camp برای رده سنی کودکان و خردسالان طراحی شده اما توانسته حتی افراد دیگر در سنین دیگر را هم جذب کند.

شخصیت‌پردازی قوی، فضای جذاب و طراحی خوب بازی سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. سبک مدیریت گام‌به‌گام این بازی اما اساسا برای کودکان بسیار مناسب است و سبب می‌شود قدرت تصمیم‌گیری کودک تقویت شده و بتواند در شرایط مختلف تصمیمات بهتری بگیرد.

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید در ژانر ماجراجویی و با الهام از داستان‌های محبوب سری هری‌پاتر طراحی شده است. گرافیک سه‌بعدی قدرتمند و فضای جذاب بازی از مهمترین دلایل محبوبیت و موفقیت این بازی است.

داستان بازی هم مربوط به سال‌ها قبل و زمانی است که هری نامه مدرسه هاگوارتز را دریافت می‌کند. شما در این بازی نقش یکی از شاگردان مدرسه را دارید که ماجراها و چالش‌های بسیاری تجربه می‌کند. در این بازی شما با دوستان جدید و شخصیت‌های بسیار خاص و منحصربفردی آشنا می‌شوید.

داستان قوی و شخصیت‌پردازی قوی از مهمترین نقاط قوت بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery است. این بازی مجموعا امتیازات خوبی از کاربران دریافت کرده و طرفداران زیادی دارد.

بازی Virtual Families 2

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی جذاب Virtual Families 2 یکی از بهترین بازی های شبیه ساز زندگی اندروید بوده که توسط استودیوی موفق Last Day Of Work معرفی شده است. این بازی از زمان عرضه تا امروز بیش از 50 میلیون نصب داشته و با نمرات بالای خود یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی محسوب می‌شود.

بازیکن در این بازی مسئولیت مدیریت خانواده را بر عهده دارد و یک زندگی واقعی و چالش‌های آن را تجربه می‌کند. انتخاب کاراکتر در خانواده با شما است و می‌توانید همسر او را نیز خود انتخاب کنید. شغل نیز انتخابی است اما باید بدانید که هر کاری چالش‌های خود را دارد.

بیشتر بخوانید:

تبدیل پی دی اف به ورد

بهترین اپلیکیشن های ورزشی

بازی The Escapists 2

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بازی The Escapists 2 را معمولا به عنوان ترکیبی از بازی‌های شبیه‌سازی و استراتژیک می‌شناسند. در این بازی شما نقش یک زندانی را دارید که در عین طراحی نقشه فرار خود از زندان به فعالیت‌های عادی و روزمرگی‌های زندان مانند ورزش کردن، قدم زدن و غذا خوردن می‌پردازد.

در این بازی زندان‌های بسیاری وجود دارد و هر یک به نقشه فرار مخصوص و دقیقی نیاز دارد. با پیشرفت شما، فرار از زندان‌های بعدی دشوارتر می‌شود و این از جذابیت‌های مهم این بازی است که از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید محسوب می‌شود.

سوالات متداول

آیا بازی‌های شبیه‌ساز اندروید نیاز به سخت‌افزار قوی دارند؟

همانطور که در طول این مطلب توضیح دادیم برخی از بهترین بازی های شبیه سازی اندروید نیاز به سخت‌افزار قدرتمند دارند. پس اگر قصد نصب آن‌ها را داشتید به فکر یک گوشی قدرتمند اندرویدی باشید.

آیا امکان تجربه بازی‌های شبیه‌سازی به طور آنلاین وجود دارد؟

ما در طول این مقاله به برخی عناوین که بخش آنلاین نیز دارند اشاره کردیم. با قابلیت آنلاین بازی‌های شبیه‌سازی می‌توانید با دوستان خود یا افرادی از دیگر نقاط دنیا به رقابت بپردازید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی های شبیه سازی اندروید چیست؟ به نظر شما جای چه عناوینی در این لیست خالی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    بازی smartphone tycoon2 یک بازی عالی هست که برای کامپیوتر و موبایل عرضه شده . پیشنهاد من اینه که جای اینکه این بازی رو دانلود کنید، بازی Device Tycoon رو دانلود کنید که از سازنده همون بازی هستش . این بازی فقط برای اندروید و ios موجوده و توی این بازی خیلییی کارا میتونید کنید مثل ساختن گوشی ، لپتاپ، تلویزیون، تپلت و…..

    پاسخ

    محض اطلاع snow runner برای کامپیوتر هست

    پاسخ