coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین بازی های بتل رویال اندروید ؛ معرفی جذابترین عناوین پلتفرم موبایل

در این مطلب با بهترین بازی های بتل رویال اندروید آشنا می‌شوید که با داشتن گیم پلی جذاب و هیجان انگیز، ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند.

سبک بتل رویال یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی است که بر اساس مفهوم “آخرین بازمانده” ساخته شده و در آن، کاربران باید سعی کنند تا آخرین لحظه از بازی زنده بمانند. این سبک بر اساس یک فیلم ژاپنی با همین نام ساخته شده و اولین بار، در اوایل سال 2010 یک بازی در این سبک منتشر شد.

قطعاً کاربران مایل نیستند که همیشه یک بازی را تکرار کنند؛ به همین دلیل، روزبروز بازی‌های بیشتری در سبک بتل رویال منتشر می‌شوند. با یک جستجوی ساده در گوگل پلی متوجه وجود تعداد بی‌شماری از این بازی‌ها خواهید شد که از نظر مکانیک، امکانات، گرافیک و جلوه‌های صوتی با هم متفاوت هستند.

اگر تنوع بازی‌های بتل رویال موجود در گوگل پلی انتخاب را برای شما سخت کرده، نگران نباشید؛ چون در این مطلب با معرفی بهترین بازی های بتل رویال اندروید همراه شما هستیم که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین بازی های بتل رویال اندروید

بازی‌های سبک بتل رویال دارای نقشه‌های بسیار بزرگ و مناطق بزرگی هستند که کاربران باید در آنها منابع مورد نیازشان را جستجو و پیدا کنند. همچنین هر کدام از این بازی‌ها حالت‌ها و سبک‌های مختلفی دارند که بسته به شرایط می‌توانید آنها را انجام دهید.

بهترین بازی های بتل رویال اندروید
بهترین بازی های بتل رویال اندروید

در مجموع، این بازی‌ها جزء بهترین بازی های اندروید هستند که ممکن است ده‌ها یا صدها بازیکن در آنها برای دستیابی به جایزه اصلی با هم رقابت کنند. بازی‌هایی مثل فورتنایت، پابجی و غیره همگی زیر چتر بتل رویال قرار می‌گیرند. در حال حاضر، بهترین بازی های اندروید بتل رویال بر اساس محبوبیت و میزان دانلود عبارتند از:

1. PUBG Mobile

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

پابجی موبایل به عنوان یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های اکشن بتل رویال اندروید در سطح جهان، نیازی به معرفی ندارد. این بازی میلیون‌ها کاربر داشته و بیشتر به دلیل داشتن گرافیک‌هایی فوق‌العاده زیبا و گیم پلی اکشن مهیج شناخته شده است.

در پابجی موبایل، کاربران باید در جزیره‌ای ناشناخته با 100 بازیکن دیگر رقابت کنند. به محض پا گذاشتن در این جزیره، باید با جمع‌آوری سلاح و تجهیزات مختلف، سعی کنید در این دنیای پرخطر زنده بمانید. چهار نقشه در پابجی موبایل وجود دارد که محبوب‌ترین آنها Erangel است. اگر به دنبال تجربه یکی از بهترین بازی های Battle royale برای سیستم‌عامل‌های iOS و همچنین اندروید هستید، پابجی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید

بهترین بازی های زامبی

بهترین بازی های فکری آیفون

2. Survivor Royale

بهترین بازی های اندروید بتل رویال
بهترین بازی های اندروید بتل رویال

Survivor Royale هم یکی از بهترین بازی های آنلاین اندرویدی است که توسط NetEase Games منتشر شده و در آن باید با کشتن سایر رقبا، پیروز میدان شوید. این بازی استراتژیک اکشن، مخصوص اندروید است و تا صد بازیکن می‌توانند در هر نقشه آن به رقابت بپردازند. در ابتدا، بدون هیچ گونه سلاحی وارد میدان می‌شوید اما نقشه بازی پر از انواع سلاح و تجهیزات است.

گیم پلی Survivor Royale بسیار سریع و پویا است. ممکن است همزمان که در حال جمع‌آوری غنایم از خانه‌ها هستید، 20 بازیکن کشته شده باشند. این بازی هم گرافیک‌های بسیار باکیفیت و زیبایی دارد که جذابیت آن را افزایش می‌دهند. اگر آماده تجربه کردن یک چالش هیجان انگیز با یکی از بهترین بازی های بتل رویال گوشی هستید، به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

3. Call of Duty Mobile

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

همانطور که قبلاً اشاره شد، سبک بتل رویال شامل بازی‌های محبوب بسیار زیادی است. یکی از این بازی‌ها، کال آف دیوتی موبایل است که پاییز سال 2019 منتشر شده و توانست ظرف یک سال، رکورد 270 میلیون بار دانلود و 480 میلیون دلار درآمد را ثبت کند.

CoD Mobile توانست همان سال اول چندین جایزه کسب کند و تبدیل به یکی از بهترین بازی های بتل رویال موبایل شود. در این بازی هم چند شخصیت محبوب نسخه اصلی کامپیوتری کال آف دیوتی حضور دارند. اگر به دنبال تجربه هیجان یکی از بهترین بازی های اکشن موبایلی هستید، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید

بهترین بازی های شهرسازی برای اندروید

بهترین بازی های شوتر موبایلی

4. Garena Free Fire

بهترین بازی های بتل رویال موبایل
بهترین بازی های بتل رویال موبایل

فری فایر یک بازی شوتر و ماجراجویی چند نفره است که در آن، 50 بازیکن در جزیره‌ای به نام برمودا با هم به رقابت می‌پردازند. این بازی هم از زمان انتشار به رشد و موفقیت چشمگیری رسیده و جایزه محبوب‌ترین بازی (Best Popular Vote) را از پلی استور کسب کرده است.

فری فایر، خیلی زود تبدیل به یکی از بهترین بازی های بتل رویال اندروید شد و در سال 2019، رکورد بیشترین تعداد دانلود را برای خود ثبت کرد. محبوبیت چشمگیر این بازی به دلیل پایین بودن سطح سیستم مورد نیاز و همکاری‌های مختلف آن است. این بازی هنوز هم به شدت محبوب است به خصوص بین آسیایی‌ها.

5. Rules of Survival

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

قوانین بقا، یکی از بهترین بازی های بتل رویال اندروید است که توسط توسعه دهنده شناخته شده و پرطرفدار بازی‌های ویدیویی یعنی NetEase منتشر شده که در نوامبر 2017، نسخه بتای این بازی را در اختیار کاربران قرار داد.

در حال حاضر، قوانین بقا با داشتن بیش از 230 میلیون کاربر که روزبروز بر تعداد آنها افزوده می‌شود، یکی از بهترین بازی های بتل رویال آنلاین است. امکانات و گیم پلی این بازی به بازی‌های این سبک شباهت زیادی دارد اما در آن، 120 بازیکن به صورت بلادرنگ با هم در رقابت هستند. در مجموع، این بازی محبوب هم از جهات مختلف شبیه به پابجی موبایل است.

بیشتر بخوانید

بهترین کنسول های دستی 2024

بهترین بازی های کودکانه اندروید

6. Knives Out

بهترین بازی های بتل رویال گوشی
بهترین بازی های بتل رویال گوشی

چاقوکشی، اسم یکی دیگر از بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی است که توسط NetEase توسعه یافته و منتشر شده و در آن، صدها بازیکن در میدان نبرد با یکدیگر همکاری و رقابت می‌کنند. اخیراً فصل 34 این بازی هم منتشر شد و حالا بهترین فرصت برای علاقمندان سبک بتل رویال فراهم شده تا با پیشرفت در سطوح مختلف این بازی، به انواع جوایز و پاداش‌های جذاب بازی دست پیدا کنند.

به غیر از حالت بتل رویال، یک حالت کژوال هم در این بازی وجود دارد که در آن می‌توانید یک رقابت 50v50 شدید یا چالش تیراندازی هیجان انگیز را تجربه کنید.

7. Bullet Echo

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

بولت اکو، یک شوتر چند نفره تاکتیکی است که مثل بیشتر بازی‌های این فهرست، گیم پلی جذاب و پویایی دارد. توسعه دهندگان این بازی، تصمیم گرفته‌اند که مکانیک‌های شوتر کلاسیک مثل امکان تیراندازی از گوشه را به این بازی اضافه کنند. سیستم صوتی بازی هم به شناسایی محل دشمنان کمک می‌کند اما در بازی‌های موبایلی، لزوماً همیشه صدا فعال نیست به همین دلیل، یک قابلیت دیگر هم برای تشخیص محل دشمن در این پیاده سازی شده است. اگر دشمن زیاد از شما دور نباشد، می‌توانید قدم‌های او را روی تصویر مشاهده کنید که این قابلیت برای تیراندازی هم وجود دارد.

برای برنده شدن در این بازی، باید کارها و حملات را با تیم هماهنگ کنید. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های اندروید بتل رویال هستید که با پابجی یا کال آف دیوتی متفاوت باشد، حتماً بولت اکو را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید

بهترین بازی های آنلاین آیفون

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

8. ZombsRoyale.io

بهترین بازی های بتل رویال اندروید
بهترین بازی های بتل رویال اندروید

معرفی بهترین بازی های بتل رویال اندروید را با یکی از بازی‌های 2 بعدی این سبک ادامه می‌دهیم که توسط End Game، توسعه دهنده انواع بازی‌های محبوب اندرویدی ساخته شده است. این بازی، گرافیک‌های 2 بعدی ساده و سیستم کنترل آسانی دارد که برای کاربران مبتدی بسیار آشنا و راحت است.

ZombsRoyale سه حالت مختلف دارد که می‌توانید قبل از ورود به مسابقه، آنها را انتخاب کنید. مهم‌تر اینکه، در هر دور از این بازی، 99 پلیر می‌توانند در قالب گروه‌هایی با حداکثر 9 عضو، با یکدیگر به رقابت بپردازند. این بازی هم قابلیت تنظیم و شخصی سازی وسیع و امکانات و قابلیت‌های منحصربفردی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های Battle royale کرده و می‌تواند ساعت‌ها کاربران را سرگرم کند.

9. FOG

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

بازی مه یا FOG یکی دیگر از بهترین بازی های بتل رویال اندروید است که با سایر بازی‌های این سبک تفات دارد. این بازی، عناصر MOBA، RPG و بتل رویال را در قالب یک پکیج کامل ترکیب کرده؛ بنابراین اگر قصد دارید همه این سبک‌ها را امتحان کنید، حتماً بازی مه را در نظر داشته باشید.

مثل خیلی از بهترین بازی های شوتر اندروید در این بازی هم انواع دشمنان و موجودات ترسناک روبروی شما قرار می‌گیرند. در هر دور از بازی، دستاوردهای شما ثبت شده و پس از آن می‌توانید جایزه این دستاوردها را دریافت کرده و در پروفایل خودتان به نمایش بگذارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

10. Farlight 84

جذابترین بازی های بتل رویال اندروید
جذابترین بازی های بتل رویال اندروید

بازی فارلایت 84 هم جزء بهترین بازی های بتل رویال اندروید است اما بعضی از ویژگی‌های آن با سایر بازی‌های این سبک، متفاوت است. پلیرها می‌توانند در این بازی از شخصیت‌ها و سلاح‌های سنگین برای حمله به دیگران استفاده کنند و آزادی عمل و انتخاب‌های زیادی در اختیار دارند.

آشنایی با نحوه انجام این بازی برای کاربران مجرب راحت‌تر است؛ اما برای دیگران، کسب مهارت در انجام فارلایت 84 مدتی زمان می‌برد. با این حال، جذابیت این بازی آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید 2024 کرده و حتی بعضی از بازی‌های کنسول را به چالش می‌کشد. می‌توانید این بازی شوتر چند نفره را با دوستان و آشنایان خودتان انجام دهید یا بعضی کاربران فعال موجود در بازی را انتخاب کرده و با آنها رقابت کنید.

11. Hunt Royale

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

Hunt Royale یکی دیگر از بهترین بازی های اکشن بتل رویال اندروید است که یک حالت PVP ساده دارد. در این حالت، باید مثل سایر بازی‌های این سبک، همه رقبا را کشته و تنها بازمانده باشید. اما یکسری حالت دیگر هم برای اجرای این بازی وجود دارد؛ از جمله حالت مشارکتی، PVE (بازیکن در برابر محیط)، تک نفره و غیره. در مجموع، چالش‌های بی‌شماری در این بازی وجود دارند که جذابیت آن را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهند.

گرافیک‌های هانت رویال ساده اما جذاب و رنگارنگ هستند. بیشتر از 70 شخصیت در این بازی وجود دارد که می‌توانید آنها را آنلاک کرده و ارتقاء دهید. بنابراین، دسترسی به همه آنها مدت زیادی زمان می‌برد. اگر به دنبال یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی های بتل رویال موبایل هستید، هانت رویال را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ترسناک 2024

بهترین بازی های پلی استیشن 2024

12. Grand Battle Royale

بهترین بازی های بتل رویال اندروید
برترین بازی های بتل رویال اندروید

گرند بتل رویال یکی دیگر از بهترین بازی های بتل رویال گوشی است که بیشتر از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و گیم پلی بسیار روان و جذابی دارد. هنر پیکسلی، کنترل‌ها و قابلیت‌های موجود در این بازی طوری طراحی شده که کاربران مبتدی هم بتوانند به راحتی آن را برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS تجربه کنند.

13. War Robots

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

War Robots یک بازی نسبتاً قدیمی است که حدود 10 سال پیش منتشر شد، اما همچنان جذابیت زیادی برای کاربران دارد. تعداد کاربران این بازی بسیار زیاد است و حتی اگر بعضی از کاربران آن را ترک کنند، دائماً افراد جدیدی در حال اضافه شدن به این سیستم هستند.

در این شوتر جذاب که بی‌شک یکی از بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی است، می‌توانید ربات‌ها و سلاح‌های عظیم را مدیریت کنید که بعضی از آنها به بزرگی یک ساختمان هستند. بیشتر از 50 ربات در این بازی وجود دارند که طراحی بسیار جذابی داشته و هر کدام، ویژگی‌های متفاوتی دارد. مهم‌تر از همه، اینکه می‌توانید این ربات‌ها را شخصی سازی کرده و ماشین کشتار خودتان را به شکل دلخواه تنظیم کنید. این قابلیت‌ها و حالت‌های مختلف دیگر، War Robots را تبدیل به یکی از بهترین بازی های بتل رویال اندروید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ایکس باکس 2024

بهترین بازی های پلی استیشن از نظر هوش مصنوعی

14. Fortnite Battle Royale

بهترین بازی های اکشن بتل رویال اندروید
بهترین بازی های اکشن بتل رویال اندروید

فورتنایت، یکی از پویاترین بازی‌های بتل رویال برای دستگاه‌های موبایل است که در این بازی هم باید همه رقبا را حذف کرده و تا بیشترین زمان ممکن زنده بمانید. این بازی هم یک سیستم مبارزه‌ای منحصربفرد و عناصر گیم پلی جذابی دارد؛ از جمله ساختمان سازی، سرهم کردن و شرکت در مبارزات پرتنش.

یکی از ویژگی‌هایی که فورتنایت را به فهرست بهترین بازی های بتل رویال آنلاین اضافه کرده، تنوع اسکین‌ها و امکاناتی است که می‌توانید آنها را خریده و آنلاک کنید. توسعه دهندگان این شوتر اکشن دائماً قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌کنند و در حال حاضر، بیشتر از 1500 اسکین جذاب در آن وجود دارد.

15. Brawl Stars

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

معرفی بهترین بازی های بتل رویال 2024 را با برال استارز به پایان می‌بریم که نام آن برای بعضی از کاربران، معادل با سبک بتل رویال است. Supercells، ناشر این بازی آن را در سال 2017 منتشر کرد و همان سال، میلیون‌ها کاربر این بازی را روی گوشی‌های خودشان نصب کردند. برال استارز، یک شوتر سوم شخص است که هر شخصیت در آن ویژگی‌های خاص خود را داشته و می‌تواند برای یک کار خاص، مناسب‌تر از دیگران باشد. در حال حاضر، امکان انتخاب بیشتر از 60 شخصیت مختلف در این بازی وجود دارد.

می‌توان گفت که علت اصلی موفقیت این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های بتل رویال اندروید گیم پلی روان و گرافیک‌های کارتونی جالب آن است. مهم‌تر اینکه، دورهای این بازی چندان طولانی نیستند و می‌توانید یک دور آن را طی چند دقیقه تکمیل کرده و در عین حال، از تک تک ثانیه‌های آن لذت ببرید. برای کاربرانی که وقت محدودی دارند و به دنبال یک بازی سریع هستند که نیازی به صرف زمان یا فکر کردن زیاد نداشته باشد، برال استارز به شدت توصیه می‌شود.

جمع‌بندی

بدون شک سبک بتل رویال یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها بین کاربران اندروید است که عناوین موفقی برای آن منتشر شده‌اند از جمله پابجی، کال آف دیوتی و غیره. در این بازی‌ها، ده‌ها یا صدها کاربر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که تنها یکی از آنها در نهایت پیروز میدان خواهد شد. همین ویژگی باعث شده که سطح رقابت و هیجان در چنین بازی‌هایی بسیار بالا باشد. امیدواریم که این فهرست بهترین بازی های بتل رویال اندروید برای شما مفید بوده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین بازی بتل رویال اندروید کدام است؟

پابجی یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های بتل رویال اندروید است؛ اما موفقیت کم‌نظیر فورتنایت این بازی را کمی به حاشیه راند. این بازی بیشتر از 1 میلیارد بازیکن دارد که روزبه‌روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

بهترین بازی های بتل رویال 2024 کدام بازی است؟

در حال حاضر، فورتنایت با میانگین حدود 105 هزار کاربر فعال در هر لحظه، بیشتر از سایر بازی‌های این سبک اجرا شده است.

بهترین بازی های بتل رویال آفلاین کدام بازی‌ها هستند؟

بتل رویال لینگ، فایر گیم 2022 و اسکواد بتل گرند آفلاین جزء بهترین بازی های بتل رویال آفلاین هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما بهترین بازی های بتل رویال اندروید چیست؟ شما تجربه اجرای کدامیک از این بازی‌ها را دارید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر