coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

چرا باید از قرنیز نوری در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟

اگر به‌دنبال این هستید که دکوراسیون محیط را به بهترین شکل جذاب و مدرن کنید، استفاده از قرنیز نوری بهترین انتخاب به‌حساب می‌آید. به‌طور کلی قرنیزها لوازمی هستند که با استفاده از چوب طبیعی، MDF یا سرامیک تولید می‌شوند.

این قطعه چوبی در قسمت زیرین دیوار و در مکانی که دیوار با زمین تماس پیدا می‌کند قرار می‌گیرد. این قطعه کمک می‌کند تا گوشه ساده بین دیوار و کف محیط پوشیده شده و جذابیت بیشتری داشته باشد. همراه ما باشید تا در ادامه قرنیزهای نوری را به شما معرفی کرده و کاربردها و ویژگی‌هایی که برای شما دارند را مطالعه کنیم.

قرنیز نوری چیست؟

یکی از جذاب‌ترین محصولات جدیدی که در دسته‌بندی کالاهای دکوراتیو قرار می‌گیرد، قرنیز نوردار است. قرنیزهایی که به‌شکل نوری هستند، توانایی این را دارند که محیط شما را زیبا و خاص کرده و آن را نورانی‌تر نیز کنند.

کاربرد اصلی که برای قرنیزها وجود دارد، پوشاندن کنج میان دیوار و کف محیط است؛ اما به‌جای این که از مدل‌های ساده و قدیمی این محصول استفاده کنید، بهتر است قرنیز نور خطی را خریده و به‌راحتی نصب کنید. قرنیز نوری علاوه‌بر نورانی کردن کف، باعث راحت‌تر شدن جداسازی بخش‌های مختلف محیط می‌شود.

کاربردهای قرنیز نوری

چرا باید از قرنیز نوری در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟

قبل‌از اینکه به فروشگاه‌ها یا مراکز مختلف رفته و نسبت به خرید انواع این محصول اقدام کنید، پیشنهاد می‌شود که بدانید این وسیله چه کاربردها و ویژگی‌هایی دارد. مهم‌ترین کاربردهایی که برای قرنیز نور خطی وجود دارند به شرح زیر هستند.

روشن ‌کردن محیط از کف با قرنیز نوری

یکی از کاربردهای جذابی که در قرنیز نوردار وجود دارد، استفاده از آن برای روشن ‌کردن کف محیط است. همه ما این را می‌دانیم که اکثر نورپردازی‌ها، از قسمت سقف محیط را روشن می‌کنند؛ اما امروز با تولید قرنیز نوری این کاربردها چندین برابر شده است.

شما قادر هستید با خرید بهترین مدل‌های قرنیز نور خطی، به‌راحتی محیط را از کف روشن کنید. این نور علاوه‌بر نورانی کردن کف چوبی یا سرامیکی، باعث می‌شود تا مسیر دیوار واضح‌تر مشخص شده و زیبایی بیشتری نیز داشته باشد. این مورد ارزش خرید این محصول را چندین برابر کرده است.

ایجاد بهترین جلوه در دکوراسیون مدرن به کمک قرنیز نوری

کاربرد دیگری که باعث شده مشتریان زیادی به‌دنبال خرید این محصول باشند، ایجاد کردن جلوه‌ای مدرن در خانه‌های شما است. این قرنیز نسبت به دیگر مدل‌های خود بسیار خاص بوده و دیگر از طراحی‌های قدیمی بهره نمی‌برد.

در واقع به‌دلیل استفاده از لاینرهای نوری در قسمت مرکزی آن، جلوه ایجاد شده در این محصول باعث می‌شود تا فکر کنید که خانه در مدرن‌ترین حالت خود قرار گرفته است. چنین چیزی علاوه‌بر خاص‌تر کردن محیط، روشنایی آن را بیشتر نیز می‌کند.

جداکردن فضاها به شکل عالی به وسیله قرنیز نوری

بسیاری از افراد نسبت با خرید قرنیز نوردار اقدام می‌کنند؛ اما نمی‌دانند که این قرنیز می‌تواند شما را در جدا کردن فضاهای مختلف خانه نیز کمک کند. در واقع می‌توانید این محصول را به‌صورت خطی در هرجایی قرار داده و مرزها را مشخص کنید.

مدل‌هایی از این محصول وجود دارند که به‌صورت توکار نصب شده قادر هستند راحت‌تر این کار را برای شما انجام دهند. به‌طور مثال، اگر می‌خواهید ورودی اتاق‌های مختلف یا میزهای گوناگون را نسبت به یکدیگر جاکنید، پیشنهاد ما استفاده از قرنیز نور خطی است. این محصول به‌راحتی چنین کاری را برای شما انجام می‌دهد.

تزیین دیوارهای محیط با قرنیز نوری

اما کاربردی که باعث شده مشتریان زیادی هر قیمتی را برای خرید قرنیز نوردار قبول کنند، قابلیت تزیین‌ کردن دیوارها است. دیوار بخشی مهم از محیط است که قادر هستید با ابزارها و وسایل گوناگون آن را تزیین کنید؛ اما دست شما برای استفاده از نورهای خاص بسته است.

اگر فضای کافی روی دیوار خود ندارید و نمی‌توانید از نورهای خاص روی آن استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود که از این محصول برای این کار کمک بگیرید. این محصول نور بسیار زیادی داشته و علاوه‌بر پخش نور در کف محیط، موجب روشن‌تر شدن دیواره‌ها نیز خواهد شد.

قابل ‌استفاده در خانه و مراکز تجاری با قرنیز نوری

آخرین مورد از کاربردهای ویژه‌ای که برای خرید قرنیز نوردار وجود دارد، قابلیت استفاده از در هرجایی از جمله مراکز تجاری است. همان‌طور که در بخش‌های قبلی دیدید، می‌توانید در هرجایی از محیط خانه خود از این محصول استفاده کنید.

علاوه‌بر واحدهای مسکونی، می‌توانید برای مراکزی مانند سالن‌های زیبایی، بوتیک لباس، فروشگاه‌های بزرگ و مراکز تجاری عظیم نیز این محصول استفاده کنید. چنین قرنیزی قادر است به خاص‌ترین شکل ممکن محیط را نورانی کرده و مرزهای موجود در فضاهای بزرگ را برای شما مشخص کند.

انواع قرنیز نوری

موضوعی که به شما در خرید قرنیزهای نوری کمک می‌کند، بررسی مدل‌هایی است که برای این محصول وجود دارند. باید گفت که قرنیزهای نوری از مدل‌های گوناگونی بهره می‌برند که هرکدام کاربردهای خاصی دارند. بهترین مدل‌هایی که می‌توانید بخرید شامل موارد زیر هستند:

  • قرنیزهای چوبی، MDF یا PVC
  • قرنیزهای سرامیکی نوردار
  • قرنیزهای توکار نوری
  • قرنیز نوردار روکار
  • قرنیزهای نوری ازپیش‌ساخته
  • قرنیزهای نوری سفارشی
  • قرنیزهای اتوماتیک
  • قرنیزهای نوری کلیدی
  • قرنیزهای RGB با نورهای مختلف

از کجا قرنیز نوری بخریم؟

چرا باید از قرنیز نوری در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟

سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که قرنیز نوردار را از کجا بخریم؟ فروشگاه‌ها تولیدی‌های مختلفی هستند که قرنیز نور خطی را به‌فروش می‌رسانند. اگر می‌خواهید بیشترین طول عمر و کیفیت نوری را از این محصول دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به تولیدی آرتمیس بروید.

گروه تولیدی آرتمیس یکی از شرکت‌های بزرگ در ایران است که محصولات مختلفی درزمینه نورهای مخفی را تولید کرده است. برای کسب مشاوره خرید قرنیز نوری می‌توانید به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کرده یا با کارشناسان آن‌ها تماس بگیرید.

جمع‌بندی

بهترین روش برای نورپردازی محیط که می‌تواند کف آن را نیز روشن کند، استفاده از قرنیز نوری است. قرنیز نوردار در واقع محصولی است که علاوه‌بر چوب‌های طراحی شده، یک لاینر نوری درون خود دارد. این محصول قادر است به خاص‌ترین شکل ممکن محیط را زیبا کند.

شاید فکر کنید قیمت آن بسیار گران است؛ اما اصلا این‌طور نبوده و می‌توانید با پرداخت قیمت مناسبی آن را از انواع فروشگاه‌ها خریداری کنید. مدل‌های زیادی از این محصول وجود دارند که برخی با چوب و برخی دیگر با آلومینیوم یا PVC تولید می‌شوند. در این مطلب کاربردها و دلایلی که باید از این محصول استفاده کنید را باهم بررسی کردیم. می‌توانید با مراجعه به سایت تولید آرتمیس این محصول را بخرید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر